Meh. Project gaat even kut, binnenkort tentamenweek, ik verrek van de spierpijn, ik leef al een week op koffie en red bull, ben al tijden niet uit geweest en ik moet een heel leuk toernooi laten schieten wegens gebrek aan tijd.quote:
Welk boek had je dan DE, ben errug nieuwsgierig nu!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:15 schreef DarkElf het volgende:
zo blijkbaar zit het dus in de lucht; het (nog) niets uit je handen krijgen.... Vroeg me al af of het aan mij lag
Dat boekenfestijn klinkt als een feestje, als iéts een zwakte van me is... dan zijn het wel boeken en ik zag dat ze nog naar Antwerpen komen... (oh das alleen rond mijn vakantietijd... mmm)
eniewee... ik moét echt iets gaan doen nu... hoop ik (boek is iig uit, ben er suf van, zoveel als ik gelezen heb sinds gisteren)
deeltje tweequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Welk boek had je dan DE, ben errug nieuwsgierig nu!
je hebt pmquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoe kwam het dan dat je zo'n achterstand had lieverd?
ik moest even 3x kijken voor ik door had wat het wasquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:24 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Meh. Project gaat even kut, binnenkort tentamenweek, ik verrek van de spierpijn, ik leef al een week op koffie en red bull, ben al tijden niet uit geweest en ik moet een heel leuk toernooi laten schieten wegens gebrek aan tijd.
Daar staat tegenover dat ik twee hele leuke nieuwe speeltjes heb![]()
[ afbeelding ]
2e van rechts, met titanium kom en zwarte revolvergreep
Hmmm niet echt mijn genre (of eigenlijk echt niet, hihi).quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
deeltje twee
deel drie is besteld, ja een mens moet niet te lang wachten met doorlezen he?
hoewel ik van een schrijfster al jaren bezig ben, vanaf 96 tot nu (net nog een deel uitgekomen en er komen er nog twee)![]()
Oh ja dat is het tweede boek van de schrijver van "de vliegeraar" toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmm niet echt mijn genre (of eigenlijk echt niet, hihi).
Maar wel heerlijk dat je er zo in kan opgaan! Ik heb dat ook hoor, maar dan meer literaire thrillers.
Heb trouwens nu 'Duizend schitterende zonnen liggen, ga er vanavond in beginnen (eerst nog even een Harlan Coblen uitlezen).
Oeh, dat is een fantastisch boek!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmm niet echt mijn genre (of eigenlijk echt niet, hihi).
Maar wel heerlijk dat je er zo in kan opgaan! Ik heb dat ook hoor, maar dan meer literaire thrillers.
Heb trouwens nu 'Duizend schitterende zonnen liggen, ga er vanavond in beginnen (eerst nog even een Harlan Coblen uitlezen).
Fantasyquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik lees/koop bijna altijd fantasty, tic die ik al heel lang heb, als ik een ander boek wil lezen leen ik van mijn zus die ook een boekentic heeft...
ben meer een Katherine Kerrquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Fantasy
Wheel of Time is mijn allergrootste favoriet, heb ze in het Nederlands en Engels allemaal meerdere keren gelezen![]()
A Song of Ice and Fire is ook steengoed, net als de boeken van de zieners, levende schepen en de nar van Robin Hobb
Oh Nyn, da's wel meer mijn genre. Ben benieuwd ga er vanavond in beginnen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oeh, dat is een fantastisch boek!
K heb hem Steer net al aangeraden, maar een aanrader voor iedereen: the curious incident of a dog at nighttime - van mark Haddon. Geweldig boek!
Heb net In Europa van Geert Mak uit, ook erg interessant.
Prrrt, je wilt me toch niet vertellen dat je niets van Robert Jordan (RIP) hebt gelezen!?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben meer een Katherine Kerr, Bridget Wood, Julliet Marillier, CS Friedman persoon zelf
Dat gezegd hebbende ik moet weer eens kijken of ik nog wat kan verkopen, kheb weer te veel boeken vind ik eigenlijk...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
@Lein![]()
Weer klaar met de lunch. Op tijd naar huis vandaag. moet nog veel doen thuis
Is een pad, een agapad, deze was zo groot als een maltezer leeuwtjequote:Op vrijdag 4 april 2008 13:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens flinke kikkerbillen. Of is het een pad?
Tezz, jij hebt toch een maltezer?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is een pad, een agapad, deze was zo groot als een maltezer leeuwtje![]()
Krengen zijn nog giftig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |