quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
We zien de foto's wel verschijnen.............straks, vannacht, als ik lamlazerus uit de kroeg kom hihi
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die in Maastricht iig niet heb ik gemerkt
Dit achterdeurtje heb ik zojuist gemailed naar mijn werkmailadres.. wie weet of het luktquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes, volgende keer op deze webpagina www.fok.nl doen en dan kijken of je erop komt:
http://proxify.com/
Hoezo?quote:
Je zou zo'n 30 uur moeten kunnen slapen op die krengen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit achterdeurtje heb ik zojuist gemailed naar mijn werkmailadres.. wie weet of het luktTnxx alvast voor de hulp.
Nynk, Jan Siebelink wil ik ook graag lezen..
Ik ben al in gedachten een lijstje aan het samenstellen voor die giga-lange vlucht in september, ik heb zo'n zin om tussen de lekkere slaappilletjes van Leintjedoor veul te lezen
![]()
En nog veeeeeel vaker héél erg slechtquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ziekenhuiscomputers zijn vaak héél goed dichtgetimmerd!
Mijn patienten mogen niet eens in de búúrt van de pc's komen!!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hoezo?
Toen ik er de 2e keer in lag mocht ik gewoon op hun computers hoor, ik zat naast de arts-assistent, samen te msn-en
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:14 schreef FleshWound het volgende:
[..]
En nog veeeeeel vaker héél erg slecht
Gelukkig dat het niet nodig was dat ik op jouw soort afdeling lagquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn patienten mogen niet eens in de búúrt van de pc's komen!!!
Ik zou daar maar niet zo zeker van zijn als ik jou wasquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gelukkig dat het niet nodig was dat ik op jouw soort afdeling lag
Ik ga ze allemaal in één keer in nemenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Je zou zo'n 30 uur moeten kunnen slapen op die krengen...![]()
Allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga ze allemaal in één keer in nemen![]()
![]()
Wake up mate, its Steve!! Steve Irwin!!
Huh, I 'm in heaven![]()
![]()
edit; toch maar nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet zo zeker van zijn als ik jou was
Van 100 mg temazepam ga je denk ik niet dood. Ze schrijven tot 40 mg/nacht voor, een mens zou makkelijk het dubbele moeten kunne hebben. Maar ik zou t toch maar niet doen als ik jou wasquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Van 100 mg temazepam ga je denk ik niet dood. Ze schrijven tot 40 mg/nacht voor, een mens zou makkelijk het dubbele moeten kunne hebben. Maar ik zou t toch maar niet doen als ik jou was![]()
Dit is nog erger dan 2 girls 1 cupquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:27 schreef Bluezz het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/929551/oksana_bendy_girl/
Eens, bij 2 girls 1 cup had ik zoiets van; achja.. Dit vind ik gewoon naarquote:
Heb jij m uitgekeken?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Eens, bij 2 girls 1 cup had ik zoiets van; achja.. Dit vind ik gewoon naar
2 girls one cup wel, dit niet, beetje stukjes doorgespoeld maar niet alles gezien neequote:
Ben je nu al bijna klaar CF??quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:05 schreef latislos het volgende:
Ewwwww, dat filmpje![]()
*CF stopt acuut met yoga en pilates2 Girls 1 cup heb ik overgeslagen
CF hier dus. Op Mr CF's compu. Lekker de hele avond schrijven
Waarom stop je met yoga en pilates? Ik mis m even heurquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:05 schreef latislos het volgende:
Ewwwww, dat filmpje![]()
*CF stopt acuut met yoga en pilates2 Girls 1 cup heb ik overgeslagen
CF hier dus. Op Mr CF's compu. Lekker de hele avond schrijven
Dat filmpje.. enge bewegingen enzo..quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom stop je met yoga en pilates? Ik mis m even heur
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:12 schreef latislos het volgende:
Lein, omdat ik niet zo lenig wil worden natuurlijk
Oi Nynke, dat is lekker. Geniet ervan! Met welk boek begin je?
Het boek waar ik nog in bezig ben, extremely loud and incredibly close. ..quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:12 schreef latislos het volgende:
Lein, omdat ik niet zo lenig wil worden natuurlijk
Oi Nynke, dat is lekker. Geniet ervan! Met welk boek begin je?
Neequote:Op vrijdag 4 april 2008 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
Da's een megapizza, Lein! Heb je die helemaal zelf opgegeten?
Ik zie t niet zitten. Maar t moet wel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je vanavond nog werken, Lein? Ikke wel
Je kunt niet altijd productief zijn he! En als het eens een keer niet wil is dat ook helemaal niet erg! Misschien gaat het morgen dan wel beter!quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie t niet zitten. Maar t moet wel.
Het wil al 1,5 maand nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd productief zijn he! En als het eens een keer niet wil is dat ook helemaal niet erg! Misschien gaat het morgen dan wel beter!
okay, dat is kut dan! Nou, schenk jezelf een wijntje in, zet een lekker muziekje op, en hup, aan t werk!quote:
Ik begin om 21.30 uur. Moet welquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
okay, dat is kut dan! Nou, schenk jezelf een wijntje in, zet een lekker muziekje op, en hup, aan t werk!
Dan heb je nu nog 7 minuten om even wat heel leuks te gaan doen! Geniet er nog even van!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan heb je nu nog 7 minuten om even wat heel leuks te gaan doen! Geniet er nog even van!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |