Ik zie t niet zitten. Maar t moet wel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je vanavond nog werken, Lein? Ikke wel
Je kunt niet altijd productief zijn he! En als het eens een keer niet wil is dat ook helemaal niet erg! Misschien gaat het morgen dan wel beter!quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie t niet zitten. Maar t moet wel.
Het wil al 1,5 maand nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd productief zijn he! En als het eens een keer niet wil is dat ook helemaal niet erg! Misschien gaat het morgen dan wel beter!
okay, dat is kut dan! Nou, schenk jezelf een wijntje in, zet een lekker muziekje op, en hup, aan t werk!quote:
Ik begin om 21.30 uur. Moet welquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
okay, dat is kut dan! Nou, schenk jezelf een wijntje in, zet een lekker muziekje op, en hup, aan t werk!
Dan heb je nu nog 7 minuten om even wat heel leuks te gaan doen! Geniet er nog even van!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan heb je nu nog 7 minuten om even wat heel leuks te gaan doen! Geniet er nog even van!![]()
![]()
![]()
Elmoquote:
drink je nog een glaasje wijn en dan ben je zo wegquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ElmoEn die hond
* Bluezz had al geslapen op de bank, maar wil eigenlijk nu alweer naar bedje toe![]()
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
drink je nog een glaasje wijn en dan ben je zo weg
als Steer hier was, had je nu een inkopopmerking verwacht....quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer moet het af, CF?
Ik ga zo maar slapen, misschien wil Liejannuh wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |