Lianne hééft gezelschap, toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wil Lianne überhaupt wel gezelschap dan?
Toeschouwers of body-guards?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga idd al met een vriend, maar we gaan geloof ik meedoen met een hardloopwedstrijd in de Bronx en kunnen wel wat toeschouwers gebruiken.
Toeschouwers natuurlijk.quote:
Whahahaha! Ach, New York zit er niet in hier. Helaaschquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Toeschouwers natuurlijk.En iemand die foto's maakt van dit ultiem coole gebeuren.
Ik kan namelijk behoorlijk goed sprinten als ik me bedreigd voel, dat oefen ik namelijk regelmatig met de ganzen die ik op mijn rondjes tegen kom.
New York Pizza Leiden Herensingel 1, 2316 JS Leiden, Netherlands 071 5214594quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whahahaha! Ach, New York zit er niet in hier. Helaasch
Doe Yppy de groeten! Ik vind haar dochter zo grappigquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier, Den Haag! Hier (bij Yppy) ruikt het heerlijken we gaan zo eten en dan ga ik daarna naar Liejannuh. Druk druk druk
Omdat ik het nu weer niet zo druk meer heb... om te vragen hoe t met je ging enzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal Yppy de groetjes doenen nog succes verder ^ O^
(waarvoor had je gebeld?)
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
New York Pizza Leiden Herensingel 1, 2316 JS Leiden, Netherlands 071 5214594
Lein
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
Omdat ik het nu weer niet zo druk meer heb... om te vragen hoe t met je ging enzo
Baaldag, Steer?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een ENORM suffe dag vandaag.
Thuis, opruimen en eten zodadelijk.
wat een klotestreekquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan dus geen een forum meer lezen op mijn werk![]()
![]()
Ze hebben heel veel sites geblocked.
Stomme stomme stomme jongens van de ict en meisjes ook![]()
Nu moet ik de hele dag werken zonder fok![]()
Bij gaat lezen
Niet het velletje mee op eten he? Is vet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik zeg Petitie![]()
Draadjesvleesch staat open als toetje nemen we een lekker stukje anders vleesch die net binnen komt lopen
Suggestie voor het toetje: zachtjes gaarstomen in bad en dan opdienen met chocoladesaus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik zeg Petitie![]()
Draadjesvleesch staat open als toetje nemen we een lekker stukje anders vleesch die net binnen komt lopen
Lieve Steertje, als je kutten in de buurt had dan reageerde je vast niet zo, dus het zal allemaal best wel meevallen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben echt aan het sufkutten vandaag.
Ahhhhhhhhhhh ik ben jaloers..................Fijn he, zo'n prachtige buit!! Have fun with it!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:48 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb de buit binnen!
Vernon God Little, van DBC Pierre
Jan Siebelink: knielen op een bed violen
The shadow of the wind van Carlos Ruiz Zafiera,
Hennig Mankell: chronicels of the winds
Toststoy: War nad Peace
Ben vander Velden: De Europese onmacht
Gerth and Natta Jr. : Hillary Rodham Clonton
Collected tales and poems of Edgar Allen Poe
en 101 budget recepten..
En dat samen voor maar 46 euro, ideaal!
We zien de foto's wel verschijnen.............straks, vannacht, als ik lamlazerus uit de kroeg kom hihiquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga lekker uitbuiken na de home-made pizza
kan je niet via een proxy-server fokken dan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan dus geen een forum meer lezen op mijn werk![]()
![]()
Ze hebben heel veel sites geblocked.
Stomme stomme stomme jongens van de ict en meisjes ook![]()
Nu moet ik de hele dag werken zonder fok![]()
Bij gaat lezen
Ziekenhuiscomputers zijn vaak héél goed dichtgetimmerd!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:55 schreef latislos het volgende:
[..]
kan je niet via een proxy-server fokken dan?
Bloes, volgende keer op deze webpagina www.fok.nl doen en dan kijken of je erop komt:quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:55 schreef latislos het volgende:
[..]
kan je niet via een proxy-server fokken dan?
Die in Maastricht iig niet heb ik gemerktquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ziekenhuiscomputers zijn vaak héél goed dichtgetimmerd!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
We zien de foto's wel verschijnen.............straks, vannacht, als ik lamlazerus uit de kroeg kom hihi
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die in Maastricht iig niet heb ik gemerkt
Dit achterdeurtje heb ik zojuist gemailed naar mijn werkmailadres.. wie weet of het luktquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes, volgende keer op deze webpagina www.fok.nl doen en dan kijken of je erop komt:
http://proxify.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |