Whahahaha! Ach, New York zit er niet in hier. Helaaschquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Toeschouwers natuurlijk.En iemand die foto's maakt van dit ultiem coole gebeuren.
Ik kan namelijk behoorlijk goed sprinten als ik me bedreigd voel, dat oefen ik namelijk regelmatig met de ganzen die ik op mijn rondjes tegen kom.
New York Pizza Leiden Herensingel 1, 2316 JS Leiden, Netherlands 071 5214594quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whahahaha! Ach, New York zit er niet in hier. Helaasch
Doe Yppy de groeten! Ik vind haar dochter zo grappigquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier, Den Haag! Hier (bij Yppy) ruikt het heerlijken we gaan zo eten en dan ga ik daarna naar Liejannuh. Druk druk druk
Omdat ik het nu weer niet zo druk meer heb... om te vragen hoe t met je ging enzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal Yppy de groetjes doenen nog succes verder ^ O^
(waarvoor had je gebeld?)
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
New York Pizza Leiden Herensingel 1, 2316 JS Leiden, Netherlands 071 5214594
Lein
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
Omdat ik het nu weer niet zo druk meer heb... om te vragen hoe t met je ging enzo
Baaldag, Steer?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een ENORM suffe dag vandaag.
Thuis, opruimen en eten zodadelijk.
wat een klotestreekquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan dus geen een forum meer lezen op mijn werk![]()
![]()
Ze hebben heel veel sites geblocked.
Stomme stomme stomme jongens van de ict en meisjes ook![]()
Nu moet ik de hele dag werken zonder fok![]()
Bij gaat lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |