quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef JJH het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk?
Kan ik weer gaan downloaden
Vanavond is de aflevering van 2 december 2007 op Veronica.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef TC_Artemis het volgende:
Welk seizoen is er nu op veronica dan? ze liggen toch 1 seizoen achter?
Dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren. Aangezien Hamilton in de zomer altijd bezig is met de Formule 1 seizoen. En in de winter het in de UK bijna altijd regent/sneeuwt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:39 schreef VoreG het volgende:
Heeft Hamilton al een keer op een droge baan gereden? Of moet dat nog een keer gebeurne?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:45 schreef Asgard het volgende:
Die Afrika special blijft goed
"OLIVERRRRRRRRRRRR"
hij begon ook alles nog uit te leggen, dat moet echt een eerste aflevering zijn geweest, ik heb hem gekeken tijdens t eten, ik kwam er toevallig langs bij het zappenquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit nu te kijken naar een herhaling van een jaar of vijf, zes terug op Veronica en toen ging het toch nog wel een stuk meer om de auto's... Het ziet er allemaal een stuk minder gelikt uit (zonder mooie filters op de camera's), er staat vijf man publiek, Gambon heet nog anders, de Stig is nog zwart en ze zetten net de eerste twee auto's op het Powerlap-board, maar hier ziet het er allemaal veel enthousiaster uit.
Die races en challenges zijn leuk, maar dit mag toch wel meer terugkomen van mij
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:42 schreef Dingest het volgende:
Blijft een geweldige aflevering![]()
Het viel me nu pas op dat de letters van de nep-sponsors op de deuren, als ze openstaan, 'arse' en 'penis' spellen
Yep! En wie ramde die wagen van een half miljoen ook alweer?..quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ja missen ze honda civic type r, maar rammen wel een half miljoen wagen die voor de eerste positie ging
(*voor de actuele getallen moet je maar even naar de site gaanquote:n days, n hours, n minutes, and n seconds* until the next season of Top Gear starts on June 15th.
Heuj, dan ben ik jarig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:49 schreef Dingest het volgende:
De countdown draait weer op finalgear.com![]()
[..]
(*voor de actuele getallen moet je maar even naar de site gaan)
quote:May 12, 2008
Dunce hat
It turns out that the start date for the new TV series has changed from June 15th.
Or, if we're being honest, maybe never was then at all.
Basically we heard a rumour and jumped the gun a bit in all the excitement.
Sorry.
The worst news is that the schedulers haven't confirmed the new date either, so we can't even tell you when it will be.
But it definitely won't be the 15th. Or January 1st 2008. Or May 12th.
Or even the 18th.
It's not our mate's birthday on August 2nd, or the last F1 race of the season on November 2nd either.
Basically, your guess is as good as ours', but we'll let you know as soon as we do.
The best way to get info on the new show is to sign up to the newsletter...
Dat moet een van de allereerste afleveringen zijn dan, want dat powerboard deden ze al vanaf het begin. Overigens hadden ze toen ook al dingen als 'Fastest Faith' en oma's die slip-donuts moesten maken, dus of het echt alleen om de auto's ging..quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit nu te kijken naar een herhaling van een jaar of vijf, zes terug op Veronica en toen ging het toch nog wel een stuk meer om de auto's... Het ziet er allemaal een stuk minder gelikt uit (zonder mooie filters op de camera's), er staat vijf man publiek, Gambon heet nog anders, de Stig is nog zwart en ze zetten net de eerste twee auto's op het Powerlap-board, maar hier ziet het er allemaal veel enthousiaster uit.
Die races en challenges zijn leuk, maar dit mag toch wel meer terugkomen van mij
Het entertainment was nog enigszins ondergeschikt aan de testsquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat moet een van de allereerste afleveringen zijn dan, want dat powerboard deden ze al vanaf het begin. Overigens hadden ze toen ook al dingen als 'Fastest Faith' en oma's die slip-donuts moesten maken, dus of het echt alleen om de auto's ging..
quote:Op maandag 7 april 2008 16:00 schreef hermandeperman het volgende:
TPV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |