Dan kijk je verkeerd denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:01 schreef RacerDKB het volgende:
zeker omdat RB volgens hun accelerate is en RT remmen.
Op jouw waffel? Yes please!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:35 schreef Gamer_V het volgende:
Samenvatting dit topic:
Pagina 1: TVP
Pagina 2: TVP/één nieuwe scan
Pagina 3: PC/Console discussie.
Dus slotje alvast?
Hier in Den Haag was San Andreas ook gewoon uitverkocht voor een paar dagen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nooit een game uitverkocht? Nou hier in EHV wel. Toen hadden we mediamrkt overigens nog niet dus dat scheelt.
Weet zeker dat er stapels zullen liggen bij bv. de Media Markt.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:58 schreef Un4 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel exemplaren er beschikbaar zullen zijn op de launch dag. Denk dat dat nog weleens vies tegen kan vallen als ik zo de verhalen hoor. Gelukkig ik heb ik gegarandeerd een exemplaar.
Hopelijk voor 44 euroquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weet zeker dat er stapels zullen liggen bij bv. de Media Markt.
goed gezienquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:31 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Een land waar ze links rijden iig. Ik neem aan gewoon de UK
Dat is geen land, dat is een autobusquote:
of je leest de rest van het topic even en ziet dat we het al teruggebracht hebben tot 3 landenquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is geen land, dat is een autobus
Maare, als je engelse teksten vind op een autobus kan je bijna direct bedenken dat het de us of a moet zijn. Of niet natuurlijk aangezien er nog 100den andere landen zijn waar ze engels spreken en schrijven op de autobuissen
Ik had het post reply scherm al een tijdje open staan dus niet gelezenquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:48 schreef kepler het volgende:
[..]
of je leest de rest van het topic even en ziet dat we het al teruggebracht hebben tot 3 landen![]()
kan toch ook dat de andere kant van de weg is waar de foto is gemaaktquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:32 schreef kepler het volgende:
[..]
goed gezien
Kan natuurlijk ook nog Australie en/of Nieuw Zeeland zijn
beetje moeilijk uitstappen dan op andere wegen, aangezien de deuren links zittenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan toch ook dat de andere kant van de weg is waar de foto is gemaakt
daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:16 schreef kepler het volgende:
[..]
beetje moeilijk uitstappen dan op andere wegen, aangezien de deuren links zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |