Ik zou het eigenlijk echt raar vinden al kom ik bijv. over 3 maandjes iemand tegen met een Xbox360 maar hij heeft geen GTA IV.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:53 schreef koen_pijl het volgende:
tvp, moet eigenlijk een nieuw xbox spel. Mijn laatste spel dat ik kocht was Assasins Creed.
Joh, dat is juist de grap. Zie PI. Mis je even compleet het punt, dommie.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
huilie zijn, daarop worden aangesproken.. en dan de ander een huilie noemen
sla liever ff met me pik tegen je huig![]()
Maar dat slaat ook nergens opquote:Op donderdag 3 april 2008 16:28 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen we hier niet een X360 topic van maken? Aangezien er nu ook een PS3 topic is.
Wat bedoelde je met artifact?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:28 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen we hier niet een X360 topic van maken? Aangezien er nu ook een PS3 topic is.
Artifactsquote:Op donderdag 3 april 2008 16:38 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Wat bedoelde je met artifact?
Zie een paar postjes terug van mij
Toch niet normaalquote:Op donderdag 3 april 2008 18:54 schreef sander89 het volgende:
Deel 25 halen we wel nog voordat die uit is, als het zo snel als nu gaat![]()
TVP
7 delen vol tvp's!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:54 schreef sander89 het volgende:
Deel 25 halen we wel nog voordat die uit is, als het zo snel als nu gaat![]()
TVP
ff kijken.. we zitten op pagina 1.. dus:quote:Op donderdag 3 april 2008 15:35 schreef Gamer_V het volgende:
Samenvatting dit topic:
Pagina 1: TVP
Pagina 2: TVP/één nieuwe scan
Pagina 3: PC/Console discussie.
Dus slotje alvast?
Goh.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef Un4 het volgende:
Hype begint langzaam te komen hier!
Ik bedoelde bij mij.. niet in dit topic.quote:
Niet uitverkocht, maar wel schaars en slecht leverbaar voor een aantal dagen of week na de release.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:03 schreef Gamer_V het volgende:
Er is nog nooit een game uitverkocht geweest. Lijkt me wat overbodig, dat pre-orderen. Toch maar eens kijken
Nooit een game uitverkocht? Nou hier in EHV wel. Toen hadden we mediamrkt overigens nog niet dus dat scheelt.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:03 schreef Gamer_V het volgende:
Er is nog nooit een game uitverkocht geweest. Lijkt me wat overbodig, dat pre-orderen. Toch maar eens kijken
Achteruit kijken te voet was ook in San Andreas hoor.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:56 schreef Sackboy het volgende:
Hier staan overigens de controls voor de X360 versie. Weet niet of het daadwerkelijk klopt.
Achteruit kijken als je te voet bent lijkt me een beetje vreemdEn twee knoppen voor handbrake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |