abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57805054
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:56 schreef Faithy het volgende:
ik wou dat ik wat meer dorst had.. mag ik wat van jou?
Kan, maar dan krijg je er ook wat van mijn honger bij. Wel eerlijk delen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57805100
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben je al eens gecheckt op suikerziekte? Mijn vader had ook continue dorst en die bleek toen suiker te hebben...
Mijn glocose was de laatste keer (half jaartje geleden) 4,5mmol/l. Zit juist aan de lage kant.
***Levi was here***
pi_57805123
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mijn glocose was de laatste keer (half jaartje geleden) 4,5mmol/l. Zit juist aan de lage kant.
O gelukkig maar. Nou ja, dan ben je gewoon een dorstig type
pi_57805153
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:01 schreef conleche het volgende:

[..]

O gelukkig maar. Nou ja, dan ben je gewoon een dorstig type
hongerig en dorstig
***Levi was here***
pi_57805163
die honger zie ik dan van af.. dan maar mezelf dwingen wat te drinken
Doei.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 3 april 2008 @ 15:05:05 #56
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57805197
Ik kan eindelijk weer enigszins normaal eten sinds gisteren zonder misselijk te worden. Wel jammer dat ik daardoor ook acuut weer lekkere trek krijg

Gister ben ik gebeld door PsyQ voor de telefonische intake en ik heb 14 april om 9 uur de intake bij hunzelf. Wat eerst zo'n goed idee leek, voelt nu natuurlijk acuut weer als onzinnig, maar ik ga er toch maar wel mee door Die mevrouw vertelde me dat ze veel programma's ook 's avonds draaien dus dat is wel gunstig qua werk enzo.

Vandaag maar eens mijn kledingkamer opruimen zodat ik eindelijk de crosstrainer uit kan pakken. Dinsdag niet gaan zwemmen door de misselijkheid en ik heb het gewoon gemist om te bewegen!
  donderdag 3 april 2008 @ 15:10:36 #57
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57805321
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Toch zet ik in op B-J. Just for fun, die gaat echt lekker
haha thanx voor je support SQ, maar ik denk niet dat ik als eerste 80 kg weeg... de rest zit er al veeeeel dichterbij.
maaruh ik hoop het natuurlijk wel

ow ja over veel drinken, dat doe ik ook altijd. ik begin smorgens al met 3 longdrinkglazen water om op gang te komen maar savonds probeer ik altijd wat minder te drinken en vooral geen thee, want dan moet ik er geheid een aantal keren uit snachts om te plassen....

ow ja mijn andere maat bikinitop is onderweg en heb dr zelf net nog eentje gekocht van Freya Disco Lemonade... en 75 F zit dus wel prima....tenminste van de beugelbh, had gewoon ook een te grote omvang gekocht....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57805400
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:27 schreef Faithy het volgende:

[..]

ik dácht al

maargoed, je bent sowieso een vreemde snuiter nu met je mega (mooie) buik, je niet meer krullen en (het blijft me achtervolgen de eerste foto die ik van jou zag ) een bierglas in je mond

dus het had me niets verbaasd dus
Noooo, niet die foto
Die heb ik zélf niet eens meer

IJa, hier dus ook veel dorst en mijn suiker was de laatste keer 3,5 en de keer daarvoor 1,8 Voorlopig nog geen diabetes dus nog hier
  donderdag 3 april 2008 @ 15:16:19 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57805452
Net Evy 26 gelopen, nou ja de helft dan ongeveer, mén het ging echt niet, duizelig, zware ledematen Ben dan wel verkouden en heb gisteren 15 km gewandeld maar ik baal wel.
Ik ga zaterdag gewoon weer 'beginnen' met les 24.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57805461
Thee Verzoek Pot

thuis drink ik ook een liter thee omdat ik dat als pot zet. Op stage moet ik er aan denken om genoeg te drinken.

[ Bericht 4% gewijzigd door octopussy op 03-04-2008 15:25:23 ]
  donderdag 3 april 2008 @ 15:17:32 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57805474
Ennuh ik val overal wat af behalve mijn buik, als ik vertelde dat ik bijna moest bevallen zou zonder meer iedereen het geloven
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 3 april 2008 @ 15:21:29 #62
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57805545
ik val meestal wel meteen van mijn buik af.. mijn benen is het moeilijkst.. en borsten.. sjeej die joekels!
The girl that lost her mind
  donderdag 3 april 2008 @ 15:24:37 #63
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57805606
ik val overal goed af.... alleen mijn bovenbenen blijven een beetje achter bij de rest... mijn buik wordt gelukkig wel steeds wat platter

@uniekhoorn
haha een vriendinnetje vertelde laatst dat iemand haar daadwerkelijk had gevraagd of ze zwanger was....
haar antwoord:
nee, ik ben gewoon vet

LOL
  donderdag 3 april 2008 @ 15:26:21 #64
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57805642
daar heb ik ooit een aansteker van gezien:
'Nee ik ben niet zwanger ik ben gewoon dik '
The girl that lost her mind
pi_57805677
ja, pijnlijke dingen zijn dat
  donderdag 3 april 2008 @ 15:28:25 #66
159662 J1981
Supermama!
pi_57805682
hmm.. ik heb echt geen idee waar het er bij mij af gaat. Inmiddels zo'n 7 kilo kwijt, maar mijn kleren zitten echt nog niet losser ofzo. Het zal wel van mijn oorlel afgevallen zijn ofzo...
  donderdag 3 april 2008 @ 15:28:51 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57805695
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik val overal goed af.... alleen mijn bovenbenen blijven een beetje achter bij de rest... mijn buik wordt gelukkig wel steeds wat platter

@uniekhoorn
haha een vriendinnetje vertelde laatst dat iemand haar daadwerkelijk had gevraagd of ze zwanger was....
haar antwoord:
nee, ik ben gewoon vet

LOL
Oeps
Nou, buik heb ik toch echt te danken aan mijn moeder. Moeders en mijn zus zijn slanke dennen met dikke buiken...
pi_57805719
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Noooo, niet die foto
Die heb ik zélf niet eens meer

IJa, hier dus ook veel dorst en mijn suiker was de laatste keer 3,5 en de keer daarvoor 1,8 Voorlopig nog geen diabetes dus nog hier
1.8 Doen artsen dan nog iets, of vinden ze het best, zo? Lijkt me toch ook niet gezond.

Wat ik me stiekem afvraag is of je met een lage bloedsuiker niet juist gevoelig bent voor diabetes... Is natuurlijk een tegenstrijdige gedachte... maar als je de hele tijd een lage glucose hebt (en dus veel insuline aanmaakt ) is dan de kans dat je er ongevoelig voor wordt niet groter?
Of is dit nu gewoon weer een vage Levi-gedachte?
***Levi was here***
  donderdag 3 april 2008 @ 15:33:40 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57805779
nou 1,8 is niet gezond hoor... dan moet je snel aan de ranja
  donderdag 3 april 2008 @ 15:34:34 #70
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57805791
Een hypoglykemie leidt tot allerlei onplezierige en soms schadelijke effecten. Veel symptomen van hypoglykemie worden veroorzaakt door hormonen die het lichaam aanmaakt om de bloedglucosespiegel te laten stijgen, voornamelijk adrenaline en cortisol. Een snelle en krachtige hartslag, trillen, transpireren en een slap gevoel zijn tekenen dat het lichaam probeert de bloedglucosespiegel te verhogen. Soms kunnen de genoemde hormonen niet voorkomen dat de bloedglucosespiegel verder daalt. Uiteindelijk kan de bloedglucosespiegel dan zo laag worden dat de hersenen niet goed meer functioneren. Dan kan men verward en/of geïrriteerd reageren en zelfs bewusteloos raken.

Dergelijke symptomen kunnen sterk lijken op die van dronkenschap, maar moeten daarmee dus zeker niet worden verward. Op het moment van een ernstige hypoglykemie kan men vaak niet meer zelf eten of drinken om glucose in te nemen, en dient glucagon of intraveneus glucose worden toegediend. Dat laatste gebeurt natuurlijk met name in een ziekenhuissetting.
pi_57805801
Ik ben er ten wel mee naar de dokter geweest, maar die kon niets bijzonders vinden. Alleen dat mijn bloedsuiker standaard laag is en dat ik daardoor wrs wat meer honger heb dan anderen
Verder kan het geen kwaad als je er niet duizelig ed van wordt.

Wel inderdaad de tip om elke 2 jaar een dagcurve te prikken, omdat ik inderdaad een iets hoger risico op diabetes heb op latere leeftijd.
  donderdag 3 april 2008 @ 15:35:09 #72
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57805803
Hypoglykemie bij niet-diabetespatiënten is een weinig voorkomend verschijnsel. Het kan een uiting zijn van een interne ziekte, zoals

insulinoom, een insulineproducerende tumor in de alvleesklier
bijnierschorsinsufficiëntie, een tekort aan hormonen die door de bijnierschors worden gemaakt, zoals door de ziekte van Addison
sepsis
grote kwaadaardige gezwellen (kanker)
aangeboren stofwisselingsziekten
dumpingsyndroom na chirurgische ingrepen in het maag-darmstelsel
Hypoglykemie wordt soms ook gezien bij gebruik van bepaalde (genees)middelen, zoals:

salicylaten, zoals aspirine
haloperidol
kinine
alcohol
Ook na lang vasten, zoals bij anorexia nervosa kan een hypoglykemie optreden. Een van de meest voorkomende oorzaken van hypoglykemie bij niet-diabeten is echter het door de patiënt zelf heimelijk toedienen van insuline, hypoglycaemia factitia genaamd. Dit is een vorm van het Münchhausensyndroom.
  donderdag 3 april 2008 @ 15:35:53 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57805820
Yoni, wat spannend van Psyq. Wat ga je ongeveer doen denk je? Is het om een beetje orde in de chaos te krijgen?
pi_57805863
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hypoglykemie bij niet-diabetespatiënten is een weinig voorkomend verschijnsel. Het kan een uiting zijn van een interne ziekte, zoals

insulinoom, een insulineproducerende tumor in de alvleesklier
bijnierschorsinsufficiëntie, een tekort aan hormonen die door de bijnierschors worden gemaakt, zoals door de ziekte van Addison
sepsis
grote kwaadaardige gezwellen (kanker)
aangeboren stofwisselingsziekten
dumpingsyndroom na chirurgische ingrepen in het maag-darmstelsel
Hypoglykemie wordt soms ook gezien bij gebruik van bepaalde (genees)middelen, zoals:

salicylaten, zoals aspirine
haloperidol
kinine
alcohol
Ook na lang vasten, zoals bij anorexia nervosa kan een hypoglykemie optreden. Een van de meest voorkomende oorzaken van hypoglykemie bij niet-diabeten is echter het door de patiënt zelf heimelijk toedienen van insuline, hypoglycaemia factitia genaamd. Dit is een vorm van het Münchhausensyndroom.
Wat wil je me nu weer allemaal aansmeren?
Ik ben toen wel nagekeken hoor, verder perfect in orde. En munchhausen heb ik voorlopig ook nog niet (ik zou niet eens weten hoe ik aan insuline moest komen )
  donderdag 3 april 2008 @ 15:45:04 #75
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57806003
haha ik vond het ook een beetje raar dat er alleen maar heeeeeeeeeeeel ernstige dingen bijstonden

en ik wil je niets aansmeren... heulemaal niet juist
pi_57806176
BJ heeft Munchhausen by proxy

Maar hypoglycemie zorgt toch niet voor honger? Ik dacht dat een lage bloedsuikerspiegel daar geen invloed op had (wel flauw voelen enzo).
pi_57806192
@Yoni succes bij PsyQ alvast dapper hoor
Doei.
  donderdag 3 april 2008 @ 15:55:43 #78
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57806235
waar staat dat je honger krijgt dan?

en heb ook geen MBP gelukkig al zou ik het haast krijgen. (soms is het niet in je voordeel om over veel medische kennis te beschikken, soms denk je dat je ergens last van hebt, en dan heb je al een rijtje met mogelijke oorzaken in je hoofd haha )
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 april 2008 @ 15:59:59 #79
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57806342
Jullie willen niet weten wat ik net gegeten en gedronken heb...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57806362
Dat zei Freecells dokter
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:35 schreef freecell het volgende:
Ik ben er ten wel mee naar de dokter geweest, maar die kon niets bijzonders vinden. Alleen dat mijn bloedsuiker standaard laag is en dat ik daardoor wrs wat meer honger heb dan anderen
Verder kan het geen kwaad als je er niet duizelig ed van wordt.

Wel inderdaad de tip om elke 2 jaar een dagcurve te prikken, omdat ik inderdaad een iets hoger risico op diabetes heb op latere leeftijd.
Dan zal je nu misschien ook wel moeten controleren, want misschien is het risico op zwangerschapsdiabetes ook wel groter.
pi_57806366
dubbel
pi_57806464
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:59 schreef Sjeen het volgende:
Jullie willen niet weten wat ik net gegeten en gedronken heb...
4 liter water en een focaccia?
Doei.
  donderdag 3 april 2008 @ 16:06:18 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57806495
ik wil het weeeeel graag weten vast taart ofzo, aangezien je jarig bent???
  donderdag 3 april 2008 @ 16:20:02 #84
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57806789
sjeeeeeeen gefeliciteeeeerd! (ik voel me heel laat, maar ik kom gewoon net uit mn werk...)

ik moet altijd goed uitkijken dat ik op tijd eet, als ik t druk heb neig ik het te vergeten, en dan word ik naast trillerig en koud en heet ook bloed en bloed chagerijnig, en ook echt heel onaardig en snauwerig tegen mensen om helemaal niks.

toen ik bestuur deed van mijn koor merkte ik het het meeste, dan ahd ik soms nauwelijks tijd voor avond eten en dan begonnen er vanzelf mensen tegen me op ons besturshok: "frouk, ga eens wat te eten halen in de kantine" en dan besefte ik dan pas dat ik iedereen op de wereld op dat moment zo haatte omdat ik moest eten. ben ooki n kee rhevig uitgevallen tegen een vriendin die patat gehaald had omdat ze niks voor mij had meegenomen niet dat ze me gesproken had of wist dat ik er was.....

bestuursgenoot van mij had t ook heel erg. de standaard opmerking bij hem was "jas, eet effe een zakje suiker leeg wil je?". we hebben elkaar een keer stijf staan schelden bij het opruimen na een repetitie (om niks...) om vervolgens beiden door iemand weggevoerd te worden naar respectievelijk een bord pizza en een bord patat, waarna we in de kroeg weer vreindjes waren een half uurtje later....;(

als kind van 4 had ik dat al... na de lange woensdagochtend had mijn moeder na een paar weken wel ontdekt dat er met mij geen land te bezeilen was voor er een bord pasta in zat. die zette me mokkend op de achterbank, stopte er thuis macaroni in en dan kon ik weer gewoon praten.

ik voel t nog steeds zo: als ik echt echt echt moet eten dan vóel ik dat t werkt en dat de wereld weer normaal wordt. en dit staat helemaal los van mijn emotionele eet-habit. das een heel ander soort boosheid namelijk....maar dat verschil voel je denk ik alleen zelf...

oh enneh: BJ: je kunt t nog best van mij winnen hoor, ik ben sinds jnuari 3 kilo kwijt, dus wat dat betreft ga i pas echt langzaam
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57806849
Sjeen vertel
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef octopussy het volgende:

Dan zal je nu misschien ook wel moeten controleren, want misschien is het risico op zwangerschapsdiabetes ook wel groter.
Dat houdt de verloskundige wel goed in de gaten gelukkig
Eigenlijk heb ik er ook helemaal geen last van ik meldde het alleen even omdat het over dorst en suikerspiegels ging. Ik kwam er ook perongeluk achter toen we op de afdeling de apparatuur even moesten testen en ik vrijwilliger was.

Dat was zeg maar: *prik* *in dingetje* *piep* Collega: ! Uhm... voel je je wel goed? niet duizelig oid? En toen had ik dus nergens last van met een bloedsuiker van net boven de anderhalf

Zij: gefeliciteerd, je hebt een hypo
En toen maar eens langs de huisarts gegaan in de week er na.
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 april 2008 @ 16:24:54 #86
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57806911
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:04 schreef Faithy het volgende:

[..]

4 liter water en een focaccia?
euh... telt 2 glazen champagne, 3 glazen wijn en een stukje tomaten focaccia ook?
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik wil het weeeeel graag weten vast taart ofzo, aangezien je jarig bent???
Nee... dat heb ik uitgesteld naar volgende week, vanwege de uitgebreide lunch...

Bestaande uit:
Amuse... klein glaasje gravad lachs met een cherietomaatje
Amuse... Kopje Bisque van zomerkrab
Amuse... Botersla met crudites (wortel en koolrabi in frietjes gesneden) met knoflookdressing

Voorgerecht... Terrine van Fois Gras met een salade van appel
Hoodgerecht... Kalfslende en Kalfssucade op een mousseline van koolraab met voorjaarsgroenten
Nagerecht... Chocoladetaartje met frambozensorbet

Friandises... Gedroogde mango, bonbonnetje van chocolade ganache met witte chocola overgoten, minimuffin met ananas en pistache...

Subliem Dank je wel baas... Vanavond een boterhammetje
pi_57806961
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:28 schreef J1981 het volgende:
hmm.. ik heb echt geen idee waar het er bij mij af gaat. Inmiddels zo'n 7 kilo kwijt, maar mijn kleren zitten echt nog niet losser ofzo. Het zal wel van mijn oorlel afgevallen zijn ofzo...
Ow, je lichaam doet rare dingen wat dat betreft. De ene keer val je veel af en merk je niets aan je kleding. De andere keer kom je 2 kilo aan en gaat alles wijder zitten.
De centimeters volgen vanzelf J1981! Wanhoop niet!
pi_57806989
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:27 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ow, je lichaam doet rare dingen wat dat betreft. De ene keer val je veel af en merk je niets aan je kleding. De andere keer kom je 2 kilo aan en gaat alles wijder zitten.
Klopt, ik krijg de laatste weken opeens veel complimentjes... terwijl ik sinds november geen gram ben afgevallen en het me momenteel moeite kost om stabiel te blijven. Zie ook in de spiegel niet wat die andere mensen zien? Maar dat komt misschien omdat je jezelf iedere dag ziet en de verandering dan te klein is om waar te nemen.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 3 april 2008 @ 16:36:30 #89
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57807144
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Yoni, wat spannend van Psyq. Wat ga je ongeveer doen denk je? Is het om een beetje orde in de chaos te krijgen?
Ik wil kijken wat ze daar te bieden hebben qua eetproblematiek. Kijken of ze me kunnen leren normaal met eten om te gaan. Zodat ik op hou met eten als ik me verveel of uit automatisme. En signalen van mijn lijf beter leer herkennen enzo.

Maar wil dus vooral eerst kijken wát ze me te bieden zouden hebben, want ik ga niet aan danstherapie ofzo doen
  donderdag 3 april 2008 @ 17:33:09 #90
159662 J1981
Supermama!
pi_57808345
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:27 schreef Liejannuh het volgende:
We gaan ook gewoon stug door. Het is alleen wel eens irritant dat ik het nergens aan merk, behalve aan de weegschaal dan. Die is wel lief zo nu en dan

*Joyce is boos*
Ze zouden vandaag mijn nieuwe ligbedden voor in de tuin komen brengen. Helaas is er nog niemand geweest. En ik had er nog wel een vrije dag voor genomen.
pi_57808415
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:33 schreef J1981 het volgende:

[..]

*Joyce is boos*
Ze zouden vandaag mijn nieuwe ligbedden voor in de tuin komen brengen. Helaas is er nog niemand geweest. En ik had er nog wel een vrije dag voor genomen.
Ik zou eens heel boos met die leverancier gaan bellen! Zeg dat je kosten hebt gemaakt en zij hun afspraak niet zijn nagekomen... en vraag vervolgens hoe ze van plan zijn dat op te gaan lossen. Vind dat zo'n arrogant gedrag van sommige bedrijven. Alsof je niets beters te doen hebt!
***Levi was here***
  donderdag 3 april 2008 @ 17:47:21 #92
159662 J1981
Supermama!
pi_57808664
Hahaha, en net als ik inderdaad contact op wil nemen met die leverancier, gaat de bel.

"Sorry mevrouwtje, het heeft wat lang geduurd, maar ik ben er." (Hij zei mevrouw tegen me )

Mijn spullen zijn er!
pi_57808763
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:47 schreef J1981 het volgende:
Hahaha, en net als ik inderdaad contact op wil nemen met die leverancier, gaat de bel.

"Sorry mevrouwtje, het heeft wat lang geduurd, maar ik ben er." (Hij zei mevrouw tegen me )

Mijn spullen zijn er!
Gelukkig!
***Levi was here***
pi_57808782
Haha Joyce
De volgende keer eerder hier klagen dus, ze lezen mee
pi_57808944
Sjeen! Happy birthday!!

Durf ik naar je leeftijd te vragen?!
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 april 2008 @ 18:03:47 #96
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57809026
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Sjeen! Happy birthday!!

Durf ik naar je leeftijd te vragen?!
Probeer het eens

In mijn msn staat nu '32 jaar, wel een beetje raar...'
pi_57809045
even een theeveepee
Ja doei.
pi_57809869
nog gefeliciteerd sjeen (ben net terug van werk, werk zonder internet behalve bol.com, wat je na een dag wel hebt gezien
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57810929
Ik ontdek net dat ik mijn loon waarschijnlijk 100% !!! doorbetaald krijg door de gemeente tijdens de gehele zwangerschapsverloftijd.
Terwijl mijn contract met mijn werkgever al voor die tijd afloopt
Aardige actie van de UWV

Dus 3 maanden extra betaald Zomaar!

Morgen maar eens grondig uitzoeken of dat ook voor mij geldt, maar het lijkt er wel op
  donderdag 3 april 2008 @ 19:39:11 #100
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57811161
Gefeliciteerd Sjeen Je diner klinkt echt superdeluxe

Super freecell, dat is nog eens een meevaller.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')