Kan, maar dan krijg je er ook wat van mijn honger bij. Wel eerlijk delen.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:56 schreef Faithy het volgende:
ik wou dat ik wat meer dorst had.. mag ik wat van jou?![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben je al eens gecheckt op suikerziekte? Mijn vader had ook continue dorst en die bleek toen suiker te hebben...
O gelukkig maar. Nou ja, dan ben je gewoon een dorstig typequote:Op donderdag 3 april 2008 14:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn glocose was de laatste keer (half jaartje geleden) 4,5mmol/l.
Zit juist aan de lage kant.
hongerig en dorstigquote:Op donderdag 3 april 2008 15:01 schreef conleche het volgende:
[..]
O gelukkig maar. Nou ja, dan ben je gewoon een dorstig type
haha thanx voor je support SQ, maar ik denk niet dat ik als eerste 80 kg weeg... de rest zit er al veeeeel dichterbij.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Toch zet ik in op B-J. Just for fun, die gaat echt lekker
Noooo, niet die fotoquote:Op donderdag 3 april 2008 14:27 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik dácht al
maargoed, je bent sowieso een vreemde snuiter nu met je mega (mooie) buik, je niet meer krullen en (het blijft me achtervolgende eerste foto die ik van jou zag
) een bierglas in je mond
dus het had me niets verbaasd dus
Oepsquote:Op donderdag 3 april 2008 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik val overal goed af.... alleen mijn bovenbenen blijven een beetje achter bij de rest... mijn buik wordt gelukkig wel steeds wat platter
@uniekhoorn
haha een vriendinnetje vertelde laatst dat iemand haar daadwerkelijk had gevraagd of ze zwanger was....
haar antwoord:
nee, ik ben gewoon vet
LOL
1.8quote:Op donderdag 3 april 2008 15:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Noooo, niet die foto
Die heb ik zélf niet eens meer
IJa, hier dus ook veel dorst en mijn suiker was de laatste keer 3,5 en de keer daarvoor 1,8Voorlopig nog geen diabetes dus nog hier
Wat wil je me nu weer allemaal aansmeren?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hypoglykemie bij niet-diabetespatiënten is een weinig voorkomend verschijnsel. Het kan een uiting zijn van een interne ziekte, zoals
insulinoom, een insulineproducerende tumor in de alvleesklier
bijnierschorsinsufficiëntie, een tekort aan hormonen die door de bijnierschors worden gemaakt, zoals door de ziekte van Addison
sepsis
grote kwaadaardige gezwellen (kanker)
aangeboren stofwisselingsziekten
dumpingsyndroom na chirurgische ingrepen in het maag-darmstelsel
Hypoglykemie wordt soms ook gezien bij gebruik van bepaalde (genees)middelen, zoals:
salicylaten, zoals aspirine
haloperidol
kinine
alcohol
Ook na lang vasten, zoals bij anorexia nervosa kan een hypoglykemie optreden. Een van de meest voorkomende oorzaken van hypoglykemie bij niet-diabeten is echter het door de patiënt zelf heimelijk toedienen van insuline, hypoglycaemia factitia genaamd. Dit is een vorm van het Münchhausensyndroom.
Dan zal je nu misschien ook wel moeten controleren, want misschien is het risico op zwangerschapsdiabetes ook wel groter.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:35 schreef freecell het volgende:
Ik ben er ten wel mee naar de dokter geweest, maar die kon niets bijzonders vinden. Alleen dat mijn bloedsuiker standaard laag is en dat ik daardoor wrs wat meer honger heb dan anderen![]()
Verder kan het geen kwaad als je er niet duizelig ed van wordt.
Wel inderdaad de tip om elke 2 jaar een dagcurve te prikken, omdat ik inderdaad een iets hoger risico op diabetes heb op latere leeftijd.
4 liter water en een focaccia?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:59 schreef Sjeen het volgende:
Jullie willen niet weten wat ik net gegeten en gedronken heb...
Dat houdt de verloskundige wel goed in de gaten gelukkigquote:Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef octopussy het volgende:
Dan zal je nu misschien ook wel moeten controleren, want misschien is het risico op zwangerschapsdiabetes ook wel groter.
euh... telt 2 glazen champagne, 3 glazen wijn en een stukje tomaten focaccia ook?quote:
Nee... dat heb ik uitgesteld naar volgende week, vanwege de uitgebreide lunch...quote:Op donderdag 3 april 2008 16:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik wil het weeeeel graag wetenvast taart ofzo, aangezien je jarig bent???
Ow, je lichaam doet rare dingen wat dat betreft. De ene keer val je veel af en merk je niets aan je kleding. De andere keer kom je 2 kilo aan en gaat alles wijder zitten.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:28 schreef J1981 het volgende:
hmm.. ik heb echt geen idee waar het er bij mij af gaat. Inmiddels zo'n 7 kilo kwijt, maar mijn kleren zitten echt nog niet losser ofzo. Het zal wel van mijn oorlel afgevallen zijn ofzo...
Klopt, ik krijg de laatste weken opeens veel complimentjes... terwijl ik sinds november geen gram ben afgevallen en het me momenteel moeite kost om stabiel te blijven.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, je lichaam doet rare dingen wat dat betreft. De ene keer val je veel af en merk je niets aan je kleding. De andere keer kom je 2 kilo aan en gaat alles wijder zitten.
De centimeters volgen vanzelf J1981! Wanhoop niet!
Ik wil kijken wat ze daar te bieden hebben qua eetproblematiek. Kijken of ze me kunnen leren normaal met eten om te gaan. Zodat ik op hou met eten als ik me verveel of uit automatisme. En signalen van mijn lijf beter leer herkennen enzo.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Yoni, wat spannend van Psyq. Wat ga je ongeveer doen denk je? Is het om een beetje orde in de chaos te krijgen?
We gaan ook gewoon stug door. Het is alleen wel eens irritant dat ik het nergens aan merk, behalve aan de weegschaal dan. Die is wel lief zo nu en danquote:Op donderdag 3 april 2008 16:27 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, je lichaam doet rare dingen wat dat betreft. De ene keer val je veel af en merk je niets aan je kleding. De andere keer kom je 2 kilo aan en gaat alles wijder zitten.
De centimeters volgen vanzelf J1981! Wanhoop niet!
Ik zou eens heel boos met die leverancier gaan bellen!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:33 schreef J1981 het volgende:
[..]
*Joyce is boos*
Ze zouden vandaag mijn nieuwe ligbedden voor in de tuin komen brengen. Helaas is er nog niemand geweest. En ik had er nog wel een vrije dag voor genomen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:47 schreef J1981 het volgende:
Hahaha, en net als ik inderdaad contact op wil nemen met die leverancier, gaat de bel.
"Sorry mevrouwtje, het heeft wat lang geduurd, maar ik ben er." (Hij zei mevrouw tegen me)
Mijn spullen zijn er!
Probeer het eensquote:Op donderdag 3 april 2008 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Sjeen! Happy birthday!!
Durf ik naar je leeftijd te vragen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |