Vandaag helaas alleenquote:
Nogmaals, als hij die strafschop had gegeven, had hij hem ook aan de andere kant moeten geven.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan krijg je de kans om de Nederlandse arbitrage toch nog hoog te houden, laat je je op zo'n cruciale moment kennen. Wat een vuile hond is het toch ook
God, wat overdreven.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben er ziek van we hadden moeten winnen gewoon en Vink mag van mijn part gelijk zijn scheidrechters licentie inleveren wat een drama is die gast zeg
Optelsom over het gehele seizoen maakt natuurlijk wel dat hij geen goede scheidsrechter is.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
God, wat overdreven.!
Één foutje in 90 minuten...
Dan was het 2-1 geworden (ga ik van uit) en had zich die situatie met 'schwalbekoning' Torres zich nooit voorgedaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nogmaals, als hij die strafschop had gegeven, had hij hem ook aan de andere kant moeten geven.
Dat is wel erg simpel redeneren, bij een nieuwe achterstand zou LFC juist nog meer komen.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan was het 2-1 geworden (ga ik van uit) en had zich die situatie met 'schwalbekoning' Torres zich nooit voorgedaan.
Hou aub op Montana. Daar gebeurde werkelijk niks.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nogmaals, als hij die strafschop had gegeven, had hij hem ook aan de andere kant moeten geven.
ze hadden beter nijhuis kunnen laten fluitenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hou aub op Montana. Daar gebeurde werkelijk niks.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hou aub op Montana. Daar gebeurde OOK werkelijk niks.
Nog meer dan ze nu al deden?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is wel erg simpel redeneren, bij een nieuwe achterstand zou LFC juist nog meer komen.
haha ben ik blij dat ik in Brabant woonquote:Op woensdag 2 april 2008 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Doe maar niet, wint fenerbache de CL en zie je ze allemaal de stad in rennen hier
Dat zag je toch meteen na de 1-0?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nog meer dan ze nu al deden?
Dat zou wel erg risicovol zijn.
Ik gun het ze van harte hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Doe maar niet, wint fenerbache de CL en zie je ze allemaal de stad in rennen hier
Och ja, montana is sperz fan.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mooie Spurs oogkleppen heb je. Nieuw?
Arsenal zal aan moeten vallen dus je zal ongeveer hetzelfde beeld krijgen als in de tweede helft en dat vond ik nou niet echt saai.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:08 schreef neilpad het volgende:
Baal nog het meeste dat we nu straks een ontzettend laffe kut pot voorgeschoteld krijgen op Anfield Road.
Neuh, dat heeft hier niets mee te maken, heb ook niets met LFC.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Och ja, montana is sperz fan.
Dat verklaart al de onzin die ie uitkraamt.
![]()
Ik zie liever twee aanvallende ploegen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Arsenal zal aan moeten vallen dus je zal ongeveer hetzelfde beeld krijgen als in de tweede helft en dat vond ik nou niet echt saai.
Reken daar volgende week maar niet op.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:14 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ik zie liever twee aanvallende ploegen.
Als dat al een twijfelgeval was dan kunnen we beter meteen de strafschoppen binnen de 90 minuten ontheffenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft hier niets mee te maken, heb ook niets met LFC.
Vind het gejank om die strafschop maar overdreven, het was niet meer dan een twijfelgeval.
Mensen reageren alsof het een Eduardootje was.
Ontheffen?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als dat al een twijfelgeval was dan kunnen we beter meteen de strafschoppen binnen de 90 minuten ontheffen
Of wat dacht je van zonder scheidsrechters spelen, die uit Nederland kunnen bijna niks goeds doen![]()
Dan had ie alsnog afgekeurd geweest op buitenspel. Hoewel ik dat niet zag, maar goed.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Liverpool kwam er niet aan te pas en op een punt hadden ze ook geen recht. Overigens telde ik het doelpunt van Fabregas al, maar nee Bendtner stopte de bal op een werkelijk ongelooflijke manier. Waar was die gast in godsnaam mee bezig?
Niet als hij de bal niet blokkeerde.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:24 schreef Fakir het volgende:
[..]
Dan had ie alsnog afgekeurd geweest op buitenspel. Hoewel ik dat niet zag, maar goed.
Eén van de twee LFC-spelers stond achter doellijn en nam dus geen deel aan het spel, was dus gewoon buitenspel.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:24 schreef Fakir het volgende:
[..]
Dan had ie alsnog afgekeurd geweest op buitenspel. Hoewel ik dat niet zag, maar goed.
Dat moment moet ik dan nog eens bekijken.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eén van de twee LFC-spelers stond achter doellijn en nam dus geen deel aan het spel, was dus gewoon buitenspel.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eén van de twee LFC-spelers stond achter doellijn en nam dus geen deel aan het spel, was dus gewoon buitenspel.
Geen buitenspel dus, maar maakt niks uit, ging er toch niet in.quote:Dat gaat niet op voor de verdediger die achter de doellijn gaat staan om op die manier de tegenpartij buitenspel te zetten. De verdediger die dat bewust doet, maar ook de verdediger die per ongeluk achter de doellijn terecht komt zonder de bedoeling te hebben de tegenpartij buitenspel te zetten, wordt in beide gevallen geacht zich binnen de lijnen te bevinden.
My bad, dat was mij niet bekend. Leer ik om half twaalf 's avonds toch nog wat!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Onzin.
Dit staat in de spelregels:
[..]
Geen buitenspel dus, maar maakt niks uit, ging er toch niet in.
In bewegend beeld:quote:Op woensdag 2 april 2008 23:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Onzin.
[..]
De speler lag niet achter de doellijn maar achter de achterlijn. Of maakt dat niet uit...quote:Op woensdag 2 april 2008 23:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Onzin.
[..]
Erstaat maar één persoon achter die Deense verdediger van jullie, dus gewoon buitenspel.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In bewegend beeld:
http://101greatgoals.magnify.net/item/FY9LZLVWV2NZ8W8H
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |