Duh !!! Evert mocht weer eens niet, die klasbak vergeten ze veel te vaakquote:Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een slecht commentaar vanavond. Dat van Hleb was niks, verder floot Vink uitstekend.
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een slecht commentaar vanavond. Dat van Hleb was niks, verder floot Vink uitstekend.
zag nog een corner of wat over het hoofdquote:Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bent zeker een Juve-supporter?quote:
Ga toch weg, alsof het aan de arbitrage lag. Fernando Torres had dan ook een strafschop moeten krijgen!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef fanneke het volgende:
Kut Vink.
Dan maar winnen op Anfield.
Liefst zonder Nederlandse arbitrage a.u.b.
Doe eens even normaal zeg.quote:
Geen 0 en geen 200 vond ik het was een twijfelgevalquote:Op woensdag 2 april 2008 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe eens even normaal zeg.Echt een 0% penalty. Hleb was gewoon aan het vissen.
Als dat de maatstaf wordt.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:46 schreef DemonCleaner het volgende:
Ging te makkelijk naar de grond wat mij betreft.
nog steeds ben ik het er niet mee eens na de herhaling gezien te hebben.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik verander mijn mening.
Was inderdaad een pingel.
Serieus?! Hij wordt gewoon wegge-ippont!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
de keeper was weg toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
vlaggen voor buitenspel bij dat moment van grendnet
Guus Hiddink heeft er geen verstand van, als je je achter de achterlijn bevindt neem je geen deel aan het spel en dus is het gewoon buitenspel voor die Deense verdediger!quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Serieus?! Hij wordt gewoon wegge-ippont!
Precies, viel me ook tegen van hem.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Guus Hiddink heeft er geen verstand van, als je je achter de achterlijn bevindt neem je geen deel aan het spel en dus is het gewoon buitenspel voor die Deense verdediger!
Je had al tig herhalingen gezien, waarom nu wel weer een penal dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik verander mijn mening.
Was inderdaad een pingel.
Zn arm zat vol om hem heen, wat moet je dan doen om een penalty te krijgen?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er stonden nog wel twee Pool-spelers achter hem, maar één daarvan lag buiten de lijnen en telt dus niet mee.quote:
Dat was het ookquote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
vlaggen voor buitenspel bij dat moment van grendnet
Kuijt keek gewoon ff naar het materiaal van het shirt sukkelquote:Op woensdag 2 april 2008 22:49 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Zn arm zat vol om hem heen, wat moet je dan doen om een penalty te krijgen?
Zat eerst op mn bed wat verder weg. Zit nu op mn stoel op anderhalve meter van mn tvquote:Op woensdag 2 april 2008 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je had al tig herhalingen gezien, waarom nu wel weer een penal dan?
Eddie poelmanquote:Op woensdag 2 april 2008 22:50 schreef pfaf het volgende:
Overigens vond Eddie Poelman dat Liverpool alles onder controle had...??
hij had minimaal drie koprollen moeten maken na de valquote:Op woensdag 2 april 2008 22:49 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Zn arm zat vol om hem heen, wat moet je dan doen om een penalty te krijgen?
Lag je met een chica op je bedquote:Op woensdag 2 april 2008 22:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zat eerst op mn bed wat verder weg. Zit nu op mn stoel op anderhalve meter van mn tv
Dan is het inderdaad buitenspel jaquote:Op woensdag 2 april 2008 22:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er stonden nog wel twee Pool-spelers achter hem, maar één daarvan lag buiten de lijnen en telt dus niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |