abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:33:05 #201
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_60350154
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:17 schreef SCH het volgende:
Onderschatte speler volgens mij - snap het niet, alsof Utrecht zoveel talent heeft rondlopen. En zeker spelers die de strijd willen aangaan. Maar misschien heb ik hem te weinig gezien.

Waarschijnlijk kopen wij hem dan wel weer, we kopen alles uit Scandinavie.
Ik denk eerder dat Kruys door fans van andere clubs overschat wordt. Hij heeft nooit echt de stap kunnen zetten naar basisspeler en het laatste seizoen vond ik een zwak seizoen van Kruys.

En volgens mij koop Heerenveen 'em pas wanneer hij zijn naar verandert in Ræckîe Krûøys
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 25 juli 2008 @ 21:36:23 #202
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_60350231
Wel zielig voor alle pubermeisjes
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_60350494
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:39 schreef thaduck het volgende:

En verzwakt? We hebben een middenvelder aangetrokken en Sanmartean is fit. Ik denk dus eerder dat we versterkt zijn op het middenveld in plaats van een verzwakking.
Wie moet dan de goals scoren. Jullie hadden vorig jaar Nelissen nog. De rest is toch allemaal veel minder of krijgt geen vertrouwen van de trainer. Jullie blijven een keepersprobleem houden. En ik had verwacht dat jullie veel meer zouden aankopen omdat de selectie het afgelopen seizoen toch behoorlijk tegenviel, zeker met deze trainer.

Dat Kruis geen basisspeler was, kan ook aan de trainer gelegen hebben. Hij heeft ook niet de kans gekregen zich te bewijzen maar goed, ik hem verder niet promoten. Het is alleen opvallend dat een toch best sterke club als Malmo het wel met hem ziet zitten. Als hij niet zo goed was, zou je hem eerder verwachten bij RKC of Den Haag.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 25 juli 2008 @ 21:51:06 #204
80791 crew  Paul
pi_60350554
We worden gewoon laatste
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:58:40 #205
26251 Eilanden
pi_60350685
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie moet dan de goals scoren. Jullie hadden vorig jaar Nelissen nog. De rest is toch allemaal veel minder of krijgt geen vertrouwen van de trainer. Jullie blijven een keepersprobleem houden. En ik had verwacht dat jullie veel meer zouden aankopen omdat de selectie het afgelopen seizoen toch behoorlijk tegenviel, zeker met deze trainer.

Dat Kruis geen basisspeler was, kan ook aan de trainer gelegen hebben. Hij heeft ook niet de kans gekregen zich te bewijzen maar goed, ik hem verder niet promoten. Het is alleen opvallend dat een toch best sterke club als Malmo het wel met hem ziet zitten. Als hij niet zo goed was, zou je hem eerder verwachten bij RKC of Den Haag.
Malmo staat 7e in de Allsvenskan, dus goede club valt ook wel mee
Kruys heeft bij zowel Booy als Van Hanegem kansen gekregen, maar die gewoon niet gepakt. Er stonden mensen op zijn positie die simpelweg beter waren. Wellicht dat beide coaches het verkeerd zien, maar ik denk dat het toch ook een beetje bij Kruys ligt....

Als Vorm heel blijft, dan hebben we absoluut geen keepersprobleem. Dan durf ik zelfs te stellen dat we een van de betere keepers in de Eredivisie hebben.
Nelisse heeft inderdaad veel gescoord afgelopen seizoen, maar is ook pas afgelopen jaargang opgeleefd. Voorin hebben we zeker nog versterking nodig, maar daar wordt naar gezocht.

Met nog 2 a 3 gerichte aankopen die momenteel worden gescout heeft Utrecht een aardige selectie. Daarbij is het ook van belang dat spelers zoals Sanmartean en Van der Gun langere tijd kunnen spelen, want zij zijn typisch spelers die het verschil kunnen maken.
pi_60350818
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:58 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Malmo staat 7e in de Allsvenskan, dus goede club valt ook wel mee
Vier seizoen geleden nog kampioen van Zweden.
quote:
Als Vorm heel blijft, dan hebben we absoluut geen keepersprobleem. Dan durf ik zelfs te stellen dat we een van de betere keepers in de Eredivisie hebben.
Sorry Eilanden, maar zeker dat laatste vind ik echt lachwekkend. Ik ben niet zo onder de indruk van hem, hij viel afgelopen seizoen te vaak uit, te wisselvallig. Maar een Heerenveensupporter heeft geen grote mond te hebben over keepers natuurlijk
quote:
Nelisse heeft inderdaad veel gescoord afgelopen seizoen, maar is ook pas afgelopen jaargang opgeleefd. Voorin hebben we zeker nog versterking nodig, maar daar wordt naar gezocht.
Volgens mij het grote probleem van Utrecht - dramatische spitsen. Jullie waren dan ineens blij met Nelissen maar dat was natuurlijk ook niet echt een geweldige spits.
quote:
Met nog 2 a 3 gerichte aankopen die momenteel worden gescout heeft Utrecht een aardige selectie. Daarbij is het ook van belang dat spelers zoals Sanmartean en Van der Gun langere tijd kunnen spelen, want zij zijn typisch spelers die het verschil kunnen maken.
Blessures moet je incalculeren, je hebt een brede selectie nodig om mee te doen.

Ik had echt veel meer opstand en boosheid verwacht nu de aankopen maar uitblijven. Natuurlijk komt er nog wel wat maar ik hoor Utrecht nooit rondzoemen bij de echt interessante spelers. Behalve bij Aisatti dan.
pi_60350959
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:04 schreef SCH het volgende:
Vier seizoen geleden nog kampioen van Zweden.
Afgelopen jaren redelijk afgegleden.
quote:
Sorry Eilanden, maar zeker dat laatste vind ik echt lachwekkend. Ik ben niet zo onder de indruk van hem, hij viel afgelopen seizoen te vaak uit, te wisselvallig. Maar een Heerenveensupporter heeft geen grote mond te hebben over keepers natuurlijk
Vorm doet niet onder voor Velthuizen hoor.
quote:
Volgens mij het grote probleem van Utrecht - dramatische spitsen. Jullie waren dan ineens blij met Nelissen maar dat was natuurlijk ook niet echt een geweldige spits.
Nelissen heeft gewoon een heel aardig seizoen gedraaid bij Utrecht.
pi_60351017
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Afgelopen jaren redelijk afgegleden.
Maar je kan in verhouding niet zeggen dat het een minder club dan FCU is.
quote:
Lijkt me allemaal nog wat vroeg om te zeggen. In ieder geval werd hij aan begin van het seizoen nogal bejubeld en moet ik zelf aan het einde van het seizoen vaststellen dat ik het nog geen topper vind. Maar de Eredivisie kent in mijn ogen niet zoveel goede (Nederlandse) keepers.
quote:
Nelissen heeft gewoon een heel aardig seizoen gedraaid bij Utrecht.
Heel aardig is niet genoeg als je voor UEFA mee wilt doen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 25 juli 2008 @ 22:21:12 #209
80791 crew  Paul
pi_60351132
Waarom maak je je altijd zo druk om ons SCH of maak je je ook druk om alle andere clubs in NL
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:33:39 #210
81283 ImHungryLetsGetATaco
Intelligenti pauca
pi_60351397
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
Lijkt me allemaal nog wat vroeg om te zeggen. In ieder geval werd hij aan begin van het seizoen nogal bejubeld en moet ik zelf aan het einde van het seizoen vaststellen dat ik het nog geen topper vind. Maar de Eredivisie kent in mijn ogen niet zoveel goede (Nederlandse) keepers.
Over welk seizoen heb jij het? Het afgelopen seizoen heeft hij nl. maar 11 wedstrijden gespeeld. Beetje weinig om echt een oordeel op te maken, lijkt mij.
Shake'm U Won't Break'm
pi_60352536
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom maak je je altijd zo druk om ons SCH of maak je je ook druk om alle andere clubs in NL
Ik woon niet in al die andere steden op 500 meter afstand van het stadion en ga ook niet een paar keer per seizoen naar thuiswedstrijden van die clubs. Ik woon al 20 jaar in Utrecht paultjuhhh en volg de club gewoon. Het wil inderdaad maar niet echt liefde worden maar de belangstelling is er wel.
pi_60352556
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:33 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:

[..]

Over welk seizoen heb jij het? Het afgelopen seizoen heeft hij nl. maar 11 wedstrijden gespeeld. Beetje weinig om echt een oordeel op te maken, lijkt mij.
Dat zou ik dan eerder tegen Eilanden zeggen die hem nu al 1 van de beste keepers van ons land vindt. Maar dat hij zo weinig heeft gespeeld is 1 van de redenen waarom hij tegenvalt.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 25 juli 2008 @ 23:27:54 #213
80791 crew  Paul
pi_60352602
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik woon niet in al die andere steden op 500 meter afstand van het stadion en ga ook niet een paar keer per seizoen naar thuiswedstrijden van die clubs. Ik woon al 20 jaar in Utrecht paultjuhhh en volg de club gewoon. Het wil inderdaad maar niet echt liefde worden maar de belangstelling is er wel.
Ohja dat was het , had het volgens mij ook al vaker gevraagd weheheh
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:31:31 #214
26251 Eilanden
pi_60352689
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:

Wat Robbie zegt. Een blessurevrije Vorm op zijn oude niveau is zeker niet minder dan Velthuizen. Dat is overigens niet alleen mijn mening, maar ook bijvoorbeeld van voormalige keepers. Maar ja, dat 'heel blijven'is wel een belangrijke voorwaarde.

Er klinken inderdaad niet zoveel interessante namen bij Utrecht, maar dat is een eerste indruk. Toen Alves uit Zweden naar Heerenveen kwam, was dat ook niet echt een bere-interessante naam, maar jullie hebben er veel plezier van gehad.

Met de komst van Silberbauer heeft Utrecht gewoon een sterk middenveld, met genoeg achter de hand op de bank. Met 1 a 2 spitsen erbij hoort het voorin ook op orde te zijn. Ik ben van de achterhoede het minste onder de indruk. Voor linksback moet er echt versterking bij en hopelijk komen Schut en Dickoh weer op hun oude niveau.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:33:53 #215
26251 Eilanden
pi_60352738
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zou ik dan eerder tegen Eilanden zeggen die hem nu al 1 van de beste keepers van ons land vindt. Maar dat hij zo weinig heeft gespeeld is 1 van de redenen waarom hij tegenvalt.
Afgelopen seizoen heeft hij helaas weinig gespeeld, maar dat seizoen ervoor heeft hij toch wel een goede indruk bij veel voetbalfans achtergelaten en toen heeft hij wel veel gespeeld
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:45:18 #216
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_60352965
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:04 schreef SCH het volgende:
Gelukkig zeggen kenners (keeperstrainers, oud-keepers enzo) dat Vorm het meeste talent heeft van alle jonge Nederlandse keepers.

Die blessuregevoeligheid en zijn lengte zijn vaak de enige tegenargumenten.
quote:
Vorig jaar speelde ie heel erg goed hoor.
quote:
Blessures moet je incalculeren, je hebt een brede selectie nodig om mee te doen.
De selectie zal de komende jaren alleen maar sterker en breder worden, is de bedoeling iig na de overname.
quote:
Ik had echt veel meer opstand en boosheid verwacht nu de aankopen maar uitblijven. Natuurlijk komt er nog wel wat maar ik hoor Utrecht nooit rondzoemen bij de echt interessante spelers. Behalve bij Aisatti dan.
De geruchten gaan dat Bonaventura Kalou al praktisch rond was met Utrecht, maar zijn zaakwaarnemer hem naar jullie heeft gebracht.

En die aankopen komen echt nog wel, had ze liever ook al eerder gezien, maar ze kunnen na de 3+ miljoen van Pieters ineens wel in een andere categorie scouten, dus daarom duurt 't langer denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:49:13 #217
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60353057
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:51 schreef paultjuhhh het volgende:
We worden gewoon laatste
Ik denk het ook, maar met 1-3 winnen van een mengeling van 5e/4e/3e/2e klasse amateurs

Eén van mijn beste maten stond trouwens tegen George, best wel grappig. Verder hoop ik dat Frans de stoeltjes van de Galgenwaard oranje-zwart maakt met de letters FC de Meern
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 25 juli 2008 @ 23:50:40 #218
80791 crew  Paul
pi_60353092
Misschien wil Davids wel voor ons spelen
pi_60353171
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gelukkig zeggen kenners (keeperstrainers, oud-keepers enzo) dat Vorm het meeste talent heeft van alle jonge Nederlandse keepers.

Die blessuregevoeligheid en zijn lengte zijn vaak de enige tegenargumenten.
Blessuregevoeligheid is wel van levensbelang natuurlijk - niet zomaar een argument. Viel afgelopen seizoen toch wel op - en is meestal geen goed teken. En je bent in Nederland natuurlijk al snel een talent omdat er niet zoveel rondloopt. Maar zou ie meer talent hebben dan Velthuizen en Stekelenburg volgens die kenners. Velthuizen werd toch ook zo bejubeld.
quote:
Vorig jaar speelde ie heel erg goed hoor.
Hij scoorde veel en werd een publiekslieveling maar nu is ie toch inenen weg. En hij speelde natuurlijk relatief goed, je moet het wel in perspectief plaatsen. Niet echt een superspits - dat zou ik toch wel eens bij Utrecht verwachten, waar dat bij bv. Groningen wel lukt.
quote:
De selectie zal de komende jaren alleen maar sterker en breder worden, is de bedoeling iig na de overname.
Ok, als je het in dat perspectief plaatst, is het dus meer een overgangsperiode nu?
quote:
De geruchten gaan dat Bonaventura Kalou al praktisch rond was met Utrecht, maar zijn zaakwaarnemer hem naar jullie heeft gebracht.
Had ik ook een veel logischer keuze gevonden en volgens mij zou het voor Utrecht super zijn als ze zo'n soort ervaren speler binnen halen of als iemand als Davids mee zou doen ofzo.
quote:
En die aankopen komen echt nog wel, had ze liever ook al eerder gezien, maar ze kunnen na de 3+ miljoen van Pieters ineens wel in een andere categorie scouten, dus daarom duurt 't langer denk ik.
Maar daar koop je nog steeds niet zoveel van.

Je vindt mij vast een zeurpiet altijd over Utrecht maar ik zou het echt leuk vinden als er weer eens spelers komen waarvoor je heel graag naar het stadion gaat. Ik heb niet die clubliefde dus zoek andere redenen om naar FCU te gaan. Snappie?
pi_60353727
Ik heb Vorm een jaar lang elke week in actie gezien -welliswaar op een niveautje lager- maar die gast kan echt wel keepen. Ook het seizoen daarna bij Utrecht heeft hij het heel goed gedaan. Was men ook lyrisch over hem. Nu omdat hij afgelopen jaar bijna niet gespeeld heeft en de Velthuizen hype is gekomen is hij een beetje op de achtergrond geraakt.

En -het zal jou misschien niks zeggen SCH- maar Utrecht heeft een speler gehaald uit de Eerste divisie die op zijn 18e al een van de betere spelers uit die divisie was en tevens al 66 profwedstrijden in de benen heeft (dat kunnen er niet veel zeggen op die leeftijd) waar tevens ook clubs als oa Groningen en Heerenveen achteraan zaten. Ene Barry Maguire.
pi_60356548
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Blessuregevoeligheid is wel van levensbelang natuurlijk - niet zomaar een argument. Viel afgelopen seizoen toch wel op - en is meestal geen goed teken. En je bent in Nederland natuurlijk al snel een talent omdat er niet zoveel rondloopt. Maar zou ie meer talent hebben dan Velthuizen en Stekelenburg volgens die kenners. Velthuizen werd toch ook zo bejubeld.
[..]

Hij scoorde veel en werd een publiekslieveling maar nu is ie toch inenen weg. En hij speelde natuurlijk relatief goed, je moet het wel in perspectief plaatsen. Niet echt een superspits - dat zou ik toch wel eens bij Utrecht verwachten, waar dat bij bv. Groningen wel lukt.
[..]

Ok, als je het in dat perspectief plaatst, is het dus meer een overgangsperiode nu?
[..]

Had ik ook een veel logischer keuze gevonden en volgens mij zou het voor Utrecht super zijn als ze zo'n soort ervaren speler binnen halen of als iemand als Davids mee zou doen ofzo.
[..]

Maar daar koop je nog steeds niet zoveel van.

Je vindt mij vast een zeurpiet altijd over Utrecht maar ik zou het echt leuk vinden als er weer eens spelers komen waarvoor je heel graag naar het stadion gaat. Ik heb niet die clubliefde dus zoek andere redenen om naar FCU te gaan. Snappie?
Over Vorm zegt Robbie al voldoende.

Nelisse scoorde niet alleen veel, hij was niet van de bal te krijgen afgelopen seizoen en dus een zeer goed aanspeelpunt voorin, er waren maar weinig verdedigers die Robin van de bal kregen, en anders liet ie zich wel vallen.

De nieuwe eigenaar wil binnen 5 jaar op het niveau van Heerenveen, AZ en Twente zitten, dus zou je de komende seizoenen inderdaad als een overgang kunnen zien.

Met Van Dijk, Caluwé, Silberbauer, Keller, en Cornelisse heb je toch genoeg ervaring lopen ?

Voor 3 miljoen koop je meer dan voor helemaal niks.

Met Sanmartean, vd Gun, George, en als het goed is ook die Silberbauer zijn er genoeg mensen waar je voor naar het stadion gaat, en hopelijk komen er nog meer echte versterkingen bij.

En vergeet idd. niet dat wij misschien wel het grootste talent uit de Jupiler-league hebben gehaald (Maguire).

Met de huidige selectie speel je om plek 9-12 denk ik, met versterkingen doe je gewoon weer mee om een plek in het linkerrijtje, en dat is prima voor komend seizoen, zolang we maar wat meer goede wedstrjiden krijgen te zien dan vorig jaar. (Willem wil het verschil tussen heel goed en heel slecht kleiner maken, dat is zijn doelstelling)
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 26 juli 2008 @ 10:03:55 #222
80791 crew  Paul
pi_60356886
Moet eerst maar eens zien dat Sanmartean gaat spelen
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:34:29 #223
26251 Eilanden
pi_60357200
SCH, Sanmartean is echt wel een speler voor wie mensen naar het stadion komen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 26 juli 2008 @ 10:37:40 #224
80791 crew  Paul
pi_60357237
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 10:34 schreef Eilanden het volgende:
maar hij speelt nooooit
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:56:51 #225
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60357489
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:59 schreef PBateman1978 het volgende:

Mijn ''precies'' was als reactie op het dik gedrukte, dat SCH hem dus te weinig heeft gezien.
whehe dan heb ik niets gezegd
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:08:31 #226
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60357669
En jullie vergeten het nog even over George en Loval te hebben. In vorm ook absoluut niet de minsten. Met een goede centrumspits ben je dan al gauw goed op orde voorin.

Dickoh en Schut is nog een verhaal apart. Als Schut afvalt en weer goed fit wordt, waar hij overigens vorig jaar goed aan gewerkt heeft, en genoeg speelt dan zie ik hem wel op zijn oude niveau komen. Dan hebben we in ieder geval 1 hele goede centrumverdediger.
Dickoh verwacht ik ook wel iets van dit jaar. Dit zat vorig jaar met teveel moeheid in de benen waardoor hij steken liet vallen. Maar overall heeft hij best een aardig seizoen gespeeld, op de laatste 6 a 7 wedstrijden na. Toch denk ik dat er genoeg potentie in zit, en hij heeft nu goed veel rust gehad. Dat moet goed komen.

Ik maak me eerder druk over de rechtsback en linksback positie. Linksback met Shewie is leuk voor een wedstrijd of 5, maar dan is het denk ik over met Shewie. Shewie is ook veel te veel een verdediger, je moet iemand hebben die ook opbouwt zoals Pieters en Cornelisse. Dat zie ik Kuiper ook nog niet doen.
Rechtsback Cornelisse is absoluut kwaliteit en fijn. Hij pakt niet al te veel gele kaarten maar de keren dat hij niet speelt en Kees speelt dan maak ik me grote zorgen. Nu kan je wel noodgrepen toepassen met Somers die bijna op elke positie wel kan spelen, maar ook dat maakt geen super indruk.

Nee, het wordt tijd dat er 2 backs bijkomen en 1 spits. Kevin zie ik dit jaar wel doorbreken overigens.

Wat betreft Vorm, een topkeeper maar gister een stukje van Johan Derksen gezien en die had wel gelijk ben ik bang: hij is niet groot genoeg. Daarom gaat hij nooit tot de top van Nederland behoren waarschijnlijk. Maar ik denk dat een fitte Vorm voor Utreg meer dan een uitstekende keeper is. Met de Ruiter erachter (redelijke keeper op het moment) zitten we daar ook wel redelijk denk ik. En vergeet niet dat een keeper staat of valt met de achterhoede.

Al met al, we moeten nog heel even afwachten voor een echt oordeel. Maar ik zet dit jaar in op een plek tussen 5 en 10.
pi_60358210
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 10:34 schreef Eilanden het volgende:
Ok, die heb ik dan weer te weinig gezien. Heb het alleen een beetje met George, die kan van die dingen doen waar je even voor op het puntje van je stoel gaat zitten.

Voor Van der Gun ga ik echt niet naar het stadion.

Maar ik dacht de ambitie al wel iets hoger lag dan 9-12 of eigenlijk ook linkerrijtje. Ik ga er eigenlijk vanuit dat al dit soort clubs gewoon stevig om Europees willen spelen maar dat heb ik dan mis.
pi_60358257
Utrecht blijft problemen krijgen als ze talenten voor anderen opleiden voordat ze er zelf van kunnen genieten. Verder ook een groot probleem is dat ze talenten uit de eigen regio niet goed scouten. Kijk alleen wat er uit Utrecht overal aan de top voetbalt.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 22:28:23 #229
26251 Eilanden
pi_60369405
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:08 schreef thaduck het volgende:

Wat betreft Vorm, een topkeeper maar gister een stukje van Johan Derksen gezien en die had wel gelijk ben ik bang: hij is niet groot genoeg. Daarom gaat hij nooit tot de top van Nederland behoren waarschijnlijk. Maar ik denk dat een fitte Vorm voor Utreg meer dan een uitstekende keeper is. Met de Ruiter erachter (redelijke keeper op het moment) zitten we daar ook wel redelijk denk ik. En vergeet niet dat een keeper staat of valt met de achterhoede.
Weer die discussie over de lengte van Vorm Hij is inderdaad geen 1.95 m zoals Van der Sar, maar ik heb nog geen tegendoelpunten gezien door gebrek aan lengte. Daarnaast is hij wel 1(!) hele cm kleiner dan Sander Boschker en daar hoor ik nooit geluiden over gebrek aan lengte... Explosiviteit en sprongkracht is ook van belang bij een keeper en daar is bij Vorm geen gebrek aan.

En als je De Ruiter een redelijke keeper vindt, zet dan een andere bril op Is ooit aardig begonnen, maar ten íe echt de kans kreeg, heeft hij die absoluut niet gepakt. Straalt onzekerheid uit in het doel, zwak bij corners en slechte en langzame spelhervatting. Het is voor FCU echt te hopen dat Vorm heel blijft
  zondag 27 juli 2008 @ 11:07:01 #230
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60374739
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 22:28 schreef Eilanden het volgende:
En als je De Ruiter een redelijke keeper vindt, zet dan een andere bril op Is ooit aardig begonnen, maar ten íe echt de kans kreeg, heeft hij die absoluut niet gepakt. Straalt onzekerheid uit in het doel, zwak bij corners en slechte en langzame spelhervatting. Het is voor FCU echt te hopen dat Vorm heel blijft
Het was in ieder geval beter dan Grandel. En die heeft prachtige ballen gered. Maar ik ben het met je eens dat hij onzeker is en nog veel moet leren. Maar die jongen is nog jong, dus dat komt vanzelf goed. En anders staat er wel weer een ander talent op.

Vond overigens dat de Ruiter zwak begon, toen sterker werd en toen weer afzwakte en onzekerder werd. Maar vergeet ook niet dat ie een Schut voor zich had staan waar zelfs de aanvallers onzeker van werden
  zondag 27 juli 2008 @ 16:01:54 #231
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_60379156
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:49 schreef Chadi het volgende:
Utrecht blijft problemen krijgen als ze talenten voor anderen opleiden voordat ze er zelf van kunnen genieten. Verder ook een groot probleem is dat ze talenten uit de eigen regio niet goed scouten. Kijk alleen wat er uit Utrecht overal aan de top voetbalt.
Dit komt omdat FC Utrecht een stichting is, en zodoende geen F-jes en E-tjes kan binnen halen.
pi_60379183
quote:
Op zondag 27 juli 2008 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Dit komt omdat FC Utrecht een stichting is, en zodoende geen F-jes en E-tjes kan binnen halen.
Hoe zit dit precies dan??

Volgens mij zijn wij ook een stichting en wij hebben wel gewoon Etjes.
  zondag 27 juli 2008 @ 16:33:18 #233
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_60379610
quote:
Op zondag 27 juli 2008 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hoe zit dit precies dan??

Volgens mij zijn wij ook een stichting en wij hebben wel gewoon Etjes.
Ik weet 't niet precies, maar volgens mij was dit de reden dat de echte talenten uit Utrecht vaak al als 6-8 jarigen naar andere clubs gingen.
pi_60379670
Lopen er nog een paar talentjes in het 2e? Volgende week spelen ze een oefenwedstrijd tegen IJsselmeervogels. Dit keer met voormalig aanvoerder Boland bij de Vogels.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60380123
quote:
Op zondag 27 juli 2008 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat is gewoon een slap excuus om zichzelf te verrijken . Voetbal is bedrijfsvoering en dat doen ze verdomd slecht.
  zondag 27 juli 2008 @ 18:32:37 #236
26251 Eilanden
pi_60381489
Net terug van Zoudenbalch en het was niet echt hoogdravend. Silberbauer en Maguire zijn wel aardige aankopen, daar gaan we nog plezier aan beleven.

Ook het gerucht gehoord dat Buter morgen naar Brazilie vliegt. Lijkt mij dan om de deal met Coelho rond te maken. Willem was niet bij de wedstrijd aanwezig, wellicht ook om ergens een speler te scouten?
pi_60381504
Ik reed er langs, was ook niet zo heel erg druk toch?

Willem zat waarschijnlijk gewoon te vissen ergens
  zondag 27 juli 2008 @ 18:34:42 #238
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_60381520
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Ik reed er langs, was ook niet zo heel erg druk toch?

Willem zat waarschijnlijk gewoon te vissen ergens
2000 man las ik.
pi_60381529
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

2000 man las ik.
Oh da's best veel toch. Zo zag het er niet uit qua auto's en drukte.
  zondag 27 juli 2008 @ 18:36:54 #240
26251 Eilanden
pi_60381552
Inderdaad een mannetje of 2000-2500. Tribune zat vol en alles rond het veld stond vol.
  zondag 27 juli 2008 @ 19:12:08 #241
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_60382049
quote:

zondag 27 juli 2008 18:24 uur
FC Utrecht rond met twee aanvallers
UTRECHT - FC Utrecht hoopt komende week twee nieuwe aanvallers te presenteren.

De clubs en de spelers zijn beiden rond met FC Utrecht. Alleen de medische keuring staat een transfer nog in de weg. Dat bevestigt technisch directeur Piet Buter.

Om welke spelers het gaat mag Buter nog niet zeggen. Het is zeer aannemelijk dat een van hen de Braziliaan Coelho is, die eerder op proef was in de Domstad.

Door de komst van de twee wordt Kevin Vandenbergh dit seizoen verhuurd. FC Utrecht wil ook nog een linksback.
rtvutrecht.nl

Wie o wie zullen het zijn.
pi_60382159
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh da's best veel toch. Zo zag het er niet uit qua auto's en drukte.
Meeste pakken de bus denk ik.. kromme rijn in d ebuurt dan vind je geen stek om te parkeren met dit weer.
  maandag 28 juli 2008 @ 00:50:46 #243
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60388263
VDB verhuurt? Dat is wel opzienbarend!
pi_60388313
Jaartje FC Den Bosch kan nooit geen kwaad.
  maandag 28 juli 2008 @ 01:09:20 #245
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60388476
Kom op zeg, een spits van meer dan en miljoen is toch wel te goed voor den Bosch of niet? Met alle respect.
  maandag 28 juli 2008 @ 14:24:05 #246
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_60395840
De laatste geruchten :

De nieuwe spitsen zijn Rafael Coelho Luiz (Figuirense) en Morten Skoubo (Real Sociedad), en de nieuwe linksback wordt een Tsjech.

Korreltje zout enzo natuurlijk...
  maandag 28 juli 2008 @ 14:52:28 #247
26251 Eilanden
pi_60396463
Waar haal je die korreltjes zout vandaan? Want op de FCU-sites waar ik zit worden weer hele andere namen genoemd
  maandag 28 juli 2008 @ 15:14:33 #248
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_60396857
quote:
Op maandag 28 juli 2008 14:52 schreef Eilanden het volgende:
Waar haal je die korreltjes zout vandaan? Want op de FCU-sites waar ik zit worden weer hele andere namen genoemd
Las het op fcutrecht.net, en een maatje die vaak bij trainingen is riep ook die naam gisteren.

Maar goed, die zei ook dat Aissati zeker zou komen, dus tsja...

Jammer dat de FC niet gewoon de namen bekend maakt, als ze alleen nog medisch gekeurd moeten worden zou dat toch geen problemen moeten opleveren.
  maandag 28 juli 2008 @ 15:56:10 #249
26251 Eilanden
pi_60397849
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:

Jammer dat de FC niet gewoon de namen bekend maakt, als ze alleen nog medisch gekeurd moeten worden zou dat toch geen problemen moeten opleveren.
Of Buter wilde gewoon de supporters zoet houden en moet er wellicht nog meer gedaan worden dan alleen medisch keuren
  maandag 28 juli 2008 @ 15:58:08 #250
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_60397893
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:56 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Of Buter wilde gewoon de supporters zoet houden en moet er wellicht nog meer gedaan worden dan alleen medisch keuren
Dat kan ook nog ja.

Word een beetje moe van die komkommer-tijd, wil namen weten en het eind augustus weer over het spel zelf hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')