Ik denk eerder dat Kruys door fans van andere clubs overschat wordt. Hij heeft nooit echt de stap kunnen zetten naar basisspeler en het laatste seizoen vond ik een zwak seizoen van Kruys.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:17 schreef SCH het volgende:
Onderschatte speler volgens mij - snap het niet, alsof Utrecht zoveel talent heeft rondlopen. En zeker spelers die de strijd willen aangaan. Maar misschien heb ik hem te weinig gezien.
Waarschijnlijk kopen wij hem dan wel weer, we kopen alles uit Scandinavie.
Wie moet dan de goals scoren. Jullie hadden vorig jaar Nelissen nog. De rest is toch allemaal veel minder of krijgt geen vertrouwen van de trainer. Jullie blijven een keepersprobleem houden. En ik had verwacht dat jullie veel meer zouden aankopen omdat de selectie het afgelopen seizoen toch behoorlijk tegenviel, zeker met deze trainer.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:39 schreef thaduck het volgende:
En verzwakt? We hebben een middenvelder aangetrokken en Sanmartean is fit. Ik denk dus eerder dat we versterkt zijn op het middenveld in plaats van een verzwakking.
Malmo staat 7e in de Allsvenskan, dus goede club valt ook wel meequote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie moet dan de goals scoren. Jullie hadden vorig jaar Nelissen nog. De rest is toch allemaal veel minder of krijgt geen vertrouwen van de trainer. Jullie blijven een keepersprobleem houden. En ik had verwacht dat jullie veel meer zouden aankopen omdat de selectie het afgelopen seizoen toch behoorlijk tegenviel, zeker met deze trainer.
Dat Kruis geen basisspeler was, kan ook aan de trainer gelegen hebben. Hij heeft ook niet de kans gekregen zich te bewijzen maar goed, ik hem verder niet promoten. Het is alleen opvallend dat een toch best sterke club als Malmo het wel met hem ziet zitten. Als hij niet zo goed was, zou je hem eerder verwachten bij RKC of Den Haag.
Vier seizoen geleden nog kampioen van Zweden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Malmo staat 7e in de Allsvenskan, dus goede club valt ook wel mee![]()
Sorry Eilanden, maar zeker dat laatste vind ik echt lachwekkend. Ik ben niet zo onder de indruk van hem, hij viel afgelopen seizoen te vaak uit, te wisselvallig. Maar een Heerenveensupporter heeft geen grote mond te hebben over keepers natuurlijkquote:Als Vorm heel blijft, dan hebben we absoluut geen keepersprobleem. Dan durf ik zelfs te stellen dat we een van de betere keepers in de Eredivisie hebben.
Volgens mij het grote probleem van Utrecht - dramatische spitsen. Jullie waren dan ineens blij met Nelissen maar dat was natuurlijk ook niet echt een geweldige spits.quote:Nelisse heeft inderdaad veel gescoord afgelopen seizoen, maar is ook pas afgelopen jaargang opgeleefd. Voorin hebben we zeker nog versterking nodig, maar daar wordt naar gezocht.
Blessures moet je incalculeren, je hebt een brede selectie nodig om mee te doen.quote:Met nog 2 a 3 gerichte aankopen die momenteel worden gescout heeft Utrecht een aardige selectie. Daarbij is het ook van belang dat spelers zoals Sanmartean en Van der Gun langere tijd kunnen spelen, want zij zijn typisch spelers die het verschil kunnen maken.
Afgelopen jaren redelijk afgegleden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:04 schreef SCH het volgende:
Vier seizoen geleden nog kampioen van Zweden.
Vorm doet niet onder voor Velthuizen hoor.quote:Sorry Eilanden, maar zeker dat laatste vind ik echt lachwekkend. Ik ben niet zo onder de indruk van hem, hij viel afgelopen seizoen te vaak uit, te wisselvallig. Maar een Heerenveensupporter heeft geen grote mond te hebben over keepers natuurlijk
Nelissen heeft gewoon een heel aardig seizoen gedraaid bij Utrecht.quote:Volgens mij het grote probleem van Utrecht - dramatische spitsen. Jullie waren dan ineens blij met Nelissen maar dat was natuurlijk ook niet echt een geweldige spits.
Maar je kan in verhouding niet zeggen dat het een minder club dan FCU is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Afgelopen jaren redelijk afgegleden.
Lijkt me allemaal nog wat vroeg om te zeggen. In ieder geval werd hij aan begin van het seizoen nogal bejubeld en moet ik zelf aan het einde van het seizoen vaststellen dat ik het nog geen topper vind. Maar de Eredivisie kent in mijn ogen niet zoveel goede (Nederlandse) keepers.quote:Vorm doet niet onder voor Velthuizen hoor.
Heel aardig is niet genoeg als je voor UEFA mee wilt doen.quote:Nelissen heeft gewoon een heel aardig seizoen gedraaid bij Utrecht.
Over welk seizoen heb jij het? Het afgelopen seizoen heeft hij nl. maar 11 wedstrijden gespeeld. Beetje weinig om echt een oordeel op te maken, lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
Lijkt me allemaal nog wat vroeg om te zeggen. In ieder geval werd hij aan begin van het seizoen nogal bejubeld en moet ik zelf aan het einde van het seizoen vaststellen dat ik het nog geen topper vind. Maar de Eredivisie kent in mijn ogen niet zoveel goede (Nederlandse) keepers.
Ik woon niet in al die andere steden op 500 meter afstand van het stadion en ga ook niet een paar keer per seizoen naar thuiswedstrijden van die clubs. Ik woon al 20 jaar in Utrecht paultjuhhh en volg de club gewoon. Het wil inderdaad maar niet echt liefde worden maar de belangstelling is er wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom maak je je altijd zo druk om ons SCH of maak je je ook druk om alle andere clubs in NL
Dat zou ik dan eerder tegen Eilanden zeggen die hem nu al 1 van de beste keepers van ons land vindt. Maar dat hij zo weinig heeft gespeeld is 1 van de redenen waarom hij tegenvalt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:33 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Over welk seizoen heb jij het? Het afgelopen seizoen heeft hij nl. maar 11 wedstrijden gespeeld. Beetje weinig om echt een oordeel op te maken, lijkt mij.
Ohja dat was het , had het volgens mij ook al vaker gevraagd wehehehquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik woon niet in al die andere steden op 500 meter afstand van het stadion en ga ook niet een paar keer per seizoen naar thuiswedstrijden van die clubs. Ik woon al 20 jaar in Utrecht paultjuhhh en volg de club gewoon. Het wil inderdaad maar niet echt liefde worden maar de belangstelling is er wel.
Wat Robbie zegt. Een blessurevrije Vorm op zijn oude niveau is zeker niet minder dan Velthuizen. Dat is overigens niet alleen mijn mening, maar ook bijvoorbeeld van voormalige keepers. Maar ja, dat 'heel blijven'is wel een belangrijke voorwaarde.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Vorm doet niet onder voor Velthuizen hoor.
Afgelopen seizoen heeft hij helaas weinig gespeeld, maar dat seizoen ervoor heeft hij toch wel een goede indruk bij veel voetbalfans achtergelaten en toen heeft hij wel veel gespeeldquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou ik dan eerder tegen Eilanden zeggen die hem nu al 1 van de beste keepers van ons land vindt. Maar dat hij zo weinig heeft gespeeld is 1 van de redenen waarom hij tegenvalt.
Gelukkig zeggen kenners (keeperstrainers, oud-keepers enzo) dat Vorm het meeste talent heeft van alle jonge Nederlandse keepers.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:04 schreef SCH het volgende:
Sorry Eilanden, maar zeker dat laatste vind ik echt lachwekkend. Ik ben niet zo onder de indruk van hem, hij viel afgelopen seizoen te vaak uit, te wisselvallig. Maar een Heerenveensupporter heeft geen grote mond te hebben over keepers natuurlijk
Vorig jaar speelde ie heel erg goed hoor.quote:Volgens mij het grote probleem van Utrecht - dramatische spitsen. Jullie waren dan ineens blij met Nelissen maar dat was natuurlijk ook niet echt een geweldige spits.
De selectie zal de komende jaren alleen maar sterker en breder worden, is de bedoeling iig na de overname.quote:Blessures moet je incalculeren, je hebt een brede selectie nodig om mee te doen.
De geruchten gaan dat Bonaventura Kalou al praktisch rond was met Utrecht, maar zijn zaakwaarnemer hem naar jullie heeft gebracht.quote:Ik had echt veel meer opstand en boosheid verwacht nu de aankopen maar uitblijven. Natuurlijk komt er nog wel wat maar ik hoor Utrecht nooit rondzoemen bij de echt interessante spelers. Behalve bij Aisatti dan.
Ik denk het ook, maar met 1-3 winnen van een mengeling van 5e/4e/3e/2e klasse amateursquote:
Blessuregevoeligheid is wel van levensbelang natuurlijk - niet zomaar een argument. Viel afgelopen seizoen toch wel op - en is meestal geen goed teken. En je bent in Nederland natuurlijk al snel een talent omdat er niet zoveel rondloopt. Maar zou ie meer talent hebben dan Velthuizen en Stekelenburg volgens die kenners. Velthuizen werd toch ook zo bejubeld.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen kenners (keeperstrainers, oud-keepers enzo) dat Vorm het meeste talent heeft van alle jonge Nederlandse keepers.
Die blessuregevoeligheid en zijn lengte zijn vaak de enige tegenargumenten.
Hij scoorde veel en werd een publiekslieveling maar nu is ie toch inenen weg. En hij speelde natuurlijk relatief goed, je moet het wel in perspectief plaatsen. Niet echt een superspits - dat zou ik toch wel eens bij Utrecht verwachten, waar dat bij bv. Groningen wel lukt.quote:Vorig jaar speelde ie heel erg goed hoor.
Ok, als je het in dat perspectief plaatst, is het dus meer een overgangsperiode nu?quote:De selectie zal de komende jaren alleen maar sterker en breder worden, is de bedoeling iig na de overname.
Had ik ook een veel logischer keuze gevonden en volgens mij zou het voor Utrecht super zijn als ze zo'n soort ervaren speler binnen halen of als iemand als Davids mee zou doen ofzo.quote:De geruchten gaan dat Bonaventura Kalou al praktisch rond was met Utrecht, maar zijn zaakwaarnemer hem naar jullie heeft gebracht.
Maar daar koop je nog steeds niet zoveel van.quote:En die aankopen komen echt nog wel, had ze liever ook al eerder gezien, maar ze kunnen na de 3+ miljoen van Pieters ineens wel in een andere categorie scouten, dus daarom duurt 't langer denk ik.
Over Vorm zegt Robbie al voldoende.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Blessuregevoeligheid is wel van levensbelang natuurlijk - niet zomaar een argument. Viel afgelopen seizoen toch wel op - en is meestal geen goed teken. En je bent in Nederland natuurlijk al snel een talent omdat er niet zoveel rondloopt. Maar zou ie meer talent hebben dan Velthuizen en Stekelenburg volgens die kenners. Velthuizen werd toch ook zo bejubeld.
[..]
Hij scoorde veel en werd een publiekslieveling maar nu is ie toch inenen weg. En hij speelde natuurlijk relatief goed, je moet het wel in perspectief plaatsen. Niet echt een superspits - dat zou ik toch wel eens bij Utrecht verwachten, waar dat bij bv. Groningen wel lukt.
[..]
Ok, als je het in dat perspectief plaatst, is het dus meer een overgangsperiode nu?
[..]
Had ik ook een veel logischer keuze gevonden en volgens mij zou het voor Utrecht super zijn als ze zo'n soort ervaren speler binnen halen of als iemand als Davids mee zou doen ofzo.
[..]
Maar daar koop je nog steeds niet zoveel van.
Je vindt mij vast een zeurpiet altijd over Utrecht maar ik zou het echt leuk vinden als er weer eens spelers komen waarvoor je heel graag naar het stadion gaat. Ik heb niet die clubliefde dus zoek andere redenen om naar FCU te gaan. Snappie?
maar hij speelt nooooitquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:34 schreef Eilanden het volgende:
SCH, Sanmartean is echt wel een speler voor wie mensen naar het stadion komen.
whehe dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn ''precies'' was als reactie op het dik gedrukte, dat SCH hem dus te weinig heeft gezien.
Ok, die heb ik dan weer te weinig gezien. Heb het alleen een beetje met George, die kan van die dingen doen waar je even voor op het puntje van je stoel gaat zitten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:34 schreef Eilanden het volgende:
SCH, Sanmartean is echt wel een speler voor wie mensen naar het stadion komen.
Weer die discussie over de lengte van Vormquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:08 schreef thaduck het volgende:
Wat betreft Vorm, een topkeeper maar gister een stukje van Johan Derksen gezien en die had wel gelijk ben ik bang: hij is niet groot genoeg. Daarom gaat hij nooit tot de top van Nederland behoren waarschijnlijk. Maar ik denk dat een fitte Vorm voor Utreg meer dan een uitstekende keeper is. Met de Ruiter erachter (redelijke keeper op het moment) zitten we daar ook wel redelijk denk ik. En vergeet niet dat een keeper staat of valt met de achterhoede.
Het was in ieder geval beter dan Grandel. En die heeft prachtige ballen gered. Maar ik ben het met je eens dat hij onzeker is en nog veel moet leren. Maar die jongen is nog jong, dus dat komt vanzelf goed. En anders staat er wel weer een ander talent op.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:28 schreef Eilanden het volgende:
En als je De Ruiter een redelijke keeper vindt, zet dan een andere bril opIs ooit aardig begonnen, maar ten íe echt de kans kreeg, heeft hij die absoluut niet gepakt. Straalt onzekerheid uit in het doel, zwak bij corners en slechte en langzame spelhervatting. Het is voor FCU echt te hopen dat Vorm heel blijft
Dit komt omdat FC Utrecht een stichting is, en zodoende geen F-jes en E-tjes kan binnen halen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:49 schreef Chadi het volgende:
Utrecht blijft problemen krijgen als ze talenten voor anderen opleiden voordat ze er zelf van kunnen genieten. Verder ook een groot probleem is dat ze talenten uit de eigen regio niet goed scouten. Kijk alleen wat er uit Utrecht overal aan de top voetbalt.
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Dit komt omdat FC Utrecht een stichting is, en zodoende geen F-jes en E-tjes kan binnen halen.
Ik weet 't niet precies, maar volgens mij was dit de reden dat de echte talenten uit Utrecht vaak al als 6-8 jarigen naar andere clubs gingen.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]Hoe zit dit precies dan??
Volgens mij zijn wij ook een stichting en wij hebben wel gewoon Etjes.
Dat is gewoon een slap excuus om zichzelf te verrijken . Voetbal is bedrijfsvoering en dat doen ze verdomd slecht.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit komt omdat FC Utrecht een stichting is, en zodoende geen F-jes en E-tjes kan binnen halen.
2000 man las ik.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Ik reed er langs, was ook niet zo heel erg druk toch?
Willem zat waarschijnlijk gewoon te vissen ergens
rtvutrecht.nlquote:
zondag 27 juli 2008 18:24 uur
FC Utrecht rond met twee aanvallers
UTRECHT - FC Utrecht hoopt komende week twee nieuwe aanvallers te presenteren.
De clubs en de spelers zijn beiden rond met FC Utrecht. Alleen de medische keuring staat een transfer nog in de weg. Dat bevestigt technisch directeur Piet Buter.
Om welke spelers het gaat mag Buter nog niet zeggen. Het is zeer aannemelijk dat een van hen de Braziliaan Coelho is, die eerder op proef was in de Domstad.
Door de komst van de twee wordt Kevin Vandenbergh dit seizoen verhuurd. FC Utrecht wil ook nog een linksback.
Meeste pakken de bus denk ik.. kromme rijn in d ebuurt dan vind je geen stek om te parkeren met dit weer.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh da's best veel toch. Zo zag het er niet uit qua auto's en drukte.
Las het op fcutrecht.net, en een maatje die vaak bij trainingen is riep ook die naam gisteren.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:52 schreef Eilanden het volgende:
Waar haal je die korreltjes zout vandaan?Want op de FCU-sites waar ik zit worden weer hele andere namen genoemd
Of Buter wilde gewoon de supporters zoet houden en moet er wellicht nog meer gedaan worden dan alleen medisch keurenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Jammer dat de FC niet gewoon de namen bekend maakt, als ze alleen nog medisch gekeurd moeten worden zou dat toch geen problemen moeten opleveren.
Dat kan ook nog ja.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Of Buter wilde gewoon de supporters zoet houden en moet er wellicht nog meer gedaan worden dan alleen medisch keuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |