Ok, die heb ik dan weer te weinig gezien. Heb het alleen een beetje met George, die kan van die dingen doen waar je even voor op het puntje van je stoel gaat zitten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:34 schreef Eilanden het volgende:
SCH, Sanmartean is echt wel een speler voor wie mensen naar het stadion komen.
Weer die discussie over de lengte van Vormquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:08 schreef thaduck het volgende:
Wat betreft Vorm, een topkeeper maar gister een stukje van Johan Derksen gezien en die had wel gelijk ben ik bang: hij is niet groot genoeg. Daarom gaat hij nooit tot de top van Nederland behoren waarschijnlijk. Maar ik denk dat een fitte Vorm voor Utreg meer dan een uitstekende keeper is. Met de Ruiter erachter (redelijke keeper op het moment) zitten we daar ook wel redelijk denk ik. En vergeet niet dat een keeper staat of valt met de achterhoede.
Het was in ieder geval beter dan Grandel. En die heeft prachtige ballen gered. Maar ik ben het met je eens dat hij onzeker is en nog veel moet leren. Maar die jongen is nog jong, dus dat komt vanzelf goed. En anders staat er wel weer een ander talent op.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:28 schreef Eilanden het volgende:
En als je De Ruiter een redelijke keeper vindt, zet dan een andere bril opIs ooit aardig begonnen, maar ten íe echt de kans kreeg, heeft hij die absoluut niet gepakt. Straalt onzekerheid uit in het doel, zwak bij corners en slechte en langzame spelhervatting. Het is voor FCU echt te hopen dat Vorm heel blijft
Dit komt omdat FC Utrecht een stichting is, en zodoende geen F-jes en E-tjes kan binnen halen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:49 schreef Chadi het volgende:
Utrecht blijft problemen krijgen als ze talenten voor anderen opleiden voordat ze er zelf van kunnen genieten. Verder ook een groot probleem is dat ze talenten uit de eigen regio niet goed scouten. Kijk alleen wat er uit Utrecht overal aan de top voetbalt.
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Dit komt omdat FC Utrecht een stichting is, en zodoende geen F-jes en E-tjes kan binnen halen.
Ik weet 't niet precies, maar volgens mij was dit de reden dat de echte talenten uit Utrecht vaak al als 6-8 jarigen naar andere clubs gingen.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]Hoe zit dit precies dan??
Volgens mij zijn wij ook een stichting en wij hebben wel gewoon Etjes.
Dat is gewoon een slap excuus om zichzelf te verrijken . Voetbal is bedrijfsvoering en dat doen ze verdomd slecht.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit komt omdat FC Utrecht een stichting is, en zodoende geen F-jes en E-tjes kan binnen halen.
2000 man las ik.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Ik reed er langs, was ook niet zo heel erg druk toch?
Willem zat waarschijnlijk gewoon te vissen ergens
rtvutrecht.nlquote:
zondag 27 juli 2008 18:24 uur
FC Utrecht rond met twee aanvallers
UTRECHT - FC Utrecht hoopt komende week twee nieuwe aanvallers te presenteren.
De clubs en de spelers zijn beiden rond met FC Utrecht. Alleen de medische keuring staat een transfer nog in de weg. Dat bevestigt technisch directeur Piet Buter.
Om welke spelers het gaat mag Buter nog niet zeggen. Het is zeer aannemelijk dat een van hen de Braziliaan Coelho is, die eerder op proef was in de Domstad.
Door de komst van de twee wordt Kevin Vandenbergh dit seizoen verhuurd. FC Utrecht wil ook nog een linksback.
Meeste pakken de bus denk ik.. kromme rijn in d ebuurt dan vind je geen stek om te parkeren met dit weer.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh da's best veel toch. Zo zag het er niet uit qua auto's en drukte.
Las het op fcutrecht.net, en een maatje die vaak bij trainingen is riep ook die naam gisteren.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:52 schreef Eilanden het volgende:
Waar haal je die korreltjes zout vandaan?Want op de FCU-sites waar ik zit worden weer hele andere namen genoemd
Of Buter wilde gewoon de supporters zoet houden en moet er wellicht nog meer gedaan worden dan alleen medisch keurenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Jammer dat de FC niet gewoon de namen bekend maakt, als ze alleen nog medisch gekeurd moeten worden zou dat toch geen problemen moeten opleveren.
Dat kan ook nog ja.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Of Buter wilde gewoon de supporters zoet houden en moet er wellicht nog meer gedaan worden dan alleen medisch keuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |