quote:Letsel Advocatenhulplijn
"Eindelijk advocaten die mijn letselschade wél serieus nemen"
www.0800-letselhulp.nl
quote:Op zondag 6 april 2008 14:11 schreef Liquidootje het volgende:
Ik bedenk mij iets.... is er een hyvesaccount waar wij onze steun kunnen betuigen voor mevrouw?
TS kan waarschijnlijk niet meer typen omdat Pa Tokkie hem bewusteloos heeft geslagen met een afwasteiltje, waarna hij zijn vingers eraf heeft gesneden met een vleesmes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2008 14:57 schreef rene90 het volgende:
Of met een hamer op geslagen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ranzig
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
Achteraf had je het toch beter(stiekem) kunnen opnemen , had je iig bewijsmatriaal ..quote:Op zondag 6 april 2008 15:02 schreef Underdoggy het volgende:
Nou jongens! Eindelijk jullie welverdiende update!
Vaders kwam dus op hoge poten langs. Hij wilde een "dealtje" sluiten met me. Toen ik erover begon dat ik het gesprek wilde opnemen werd hij redelijk link. Alsof ik hem niet vertrouwde, wat voor bijdehand "ventje" ik wel niet was.
Toen maar mijn huisgenoot geroepen om erbij te zitten. Dat vond hij wel ok.
Hij blijft erbij dat ik dat mes niet zo had moeten laten slingeren, kon ik me misschien wel in vinden, maar niet in het feit dat hij dus geld wilt zien. Nu ging het om 500 euro. Nadat ik vrij netjes uitgelegd had dat ik mijn aansprakelijkheid niet wilde erkennen en dat we anders de verzekeringsmaatschappijen het moeten laten uitzoeken begon hij steeds moeilijker te doen. Waar ik het lef vandaan haalde om me zo bijdehand te gedragen.
Al met al werd de sfeer steeds grimmiger en na wat bedreigingen (van een klein kalend mannetje) heb ik hem verzocht te vertrekken en dat ik wel een bericht van zijn advocaat/verzekeringsmaatschappij zou afwachten. Hij was het hier nogal niet mee eens en begon wat te dreigen en agressie te tonen. Pas ik en mijn huisgenoot lieten zien niet onder de indruk van hem te zijn en hem mijn kamer uitgeduwd te hebben en dreigen met de politie te bellen wilde hij weggaan, met allemaal dreigementen als "je hoort nog wel van me" en "wie denk je wel niet dat je bent". Redelijk a-relaxed allemaal en weet nu ff niet hoe ik dit verder kan oplossing. Ik hoorde van mijn huisgenoot dat de politie redelijk weinig doet met zulke meldingen.
Ik zou er wel een melding van maken. Dan sta je (stel er komt een rechtzaak ) een stuk sterker in je schoenen als je ook nog eens kan melden dat je bedreigt ben door meneerlief..quote:Op zondag 6 april 2008 15:02 schreef Underdoggy het volgende:
Vaders kwam dus op hoge poten langs. Hij wilde een "dealtje" sluiten met me. Toen ik erover begon dat ik het gesprek wilde opnemen werd hij redelijk link. Alsof ik hem niet vertrouwde, wat voor bijdehand "ventje" ik wel niet was.
Hij blijft erbij dat ik dat mes niet zo had moeten laten slingeren, kon ik me misschien wel in vinden, maar niet in het feit dat hij dus geld wilt zien. Nu ging het om 500 euro. Nadat ik vrij netjes uitgelegd had dat ik mijn aansprakelijkheid niet wilde erkennen en dat we anders de verzekeringsmaatschappijen het moeten laten uitzoeken begon hij steeds moeilijker te doen. Waar ik het lef vandaan haalde om me zo bijdehand te gedragen.
Al met al werd de sfeer steeds grimmiger en na wat bedreigingen (van een klein kalend mannetje) heb ik hem verzocht te vertrekken en dat ik wel een bericht van zijn advocaat/verzekeringsmaatschappij zou afwachten. Hij was het hier nogal niet mee eens en begon wat te dreigen en agressie te tonen. Pas ik en mijn huisgenoot lieten zien niet onder de indruk van hem te zijn en hem mijn kamer uitgeduwd te hebben en dreigen met de politie te bellen wilde hij weggaan, met allemaal dreigementen als "je hoort nog wel van me" en "wie denk je wel niet dat je bent". Redelijk a-relaxed allemaal en weet nu ff niet hoe ik dit verder kan oplossing. Ik hoorde van mijn huisgenoot dat de politie redelijk weinig doet met zulke meldingen.
Goed gedaan. Vreemd dat dat mannetje een bedrag noemt wat minder is dan de helft van wat hij eerst had gevraagd. Misschien komt dat meisje toch niet uit zo'n goed warm nestquote:Op zondag 6 april 2008 15:02 schreef Underdoggy het volgende:
+ als die nou aangifte doet, en die gast komt nog een keer terug met doodsbedreigingen whatever, zal de politie eerder langskomen als je ze belt dat er een opgefokte kip voor je deur staat..quote:Op zondag 6 april 2008 15:13 schreef rene90 het volgende:
Ben ik wel benieuwd wat voor soort bedreigingen trouwens...? Want dan zeker eventjes aangifte doen, zoals Red_Cat al zegt, kan alleen maar voordelen met zich meebrengen.
?quote:
Principekwesties vergen veel tijd, maar het is wel een lekker gevoel als je wintquote:Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef right_turn het volgende:
Ben je nu WA verzekerd of niet? Als dat zo is, dan doen jullie behoorlijk moeilijk. Als je niet verzekerd bent, geef je hem gewoon de Big Finger!
Idd, wantquote:
Die meid en haar vader moeten TS aansprakelijk stellen, en TS moet dat de verzekering laten uitzoeken.quote:Nadat ik vrij netjes uitgelegd had dat ik mijn aansprakelijkheid niet wilde erkennen en dat we anders de verzekeringsmaatschappijen het moeten laten uitzoeken begon hij steeds moeilijker te doen.
Ja, dit is wel een wapen dat je kunt gebruiken. Als zo'n meid veel verdient daarmee mag ze die IB Groep bijdrage gaan terugbetalen incl een forse boete.quote:Op zondag 6 april 2008 15:57 schreef Loedertje het volgende:
Heeft dat zielige meisje eigenlijk wel recht op een IB Groep bijdrage als ze zichzelf zo bedruipt in haar (zwarte?) bijbaantje?
Vanaf nu elk contact met die lui opnemen. Hopelijk zeggen ze iets van 'als je je spullen terugwilt kom je met geld over de brug'.quote:Op zondag 6 april 2008 18:15 schreef Underdoggy het volgende:
De situatie is nog stukje gecompliceerder geworden. Aangezien haar vader dus een sleutel van ons huis heeft is hij (denk ik )dus weer binnen geweest, waarschijnlijk met wat meer mensen. Ik hoorde wat gerommel in onze woonkamer maar verder niet echt op gelet. Nu wilde ik ff de voetbal uitslagen checken zie ik tot mijn grote schrik dat onze gemeenschappelijke kamer is leeggehaald en dat ons "model" ook al veel spul van d'r zelf mee heeft genomen.
Oftewel de LCD TV van mijn huisgenoot is meegenomen, mijn Xbox, mijn espresso apparaat en nog wat kleine meuk. Ik heb de politie al gebeld en ga zo aangifte doen. Vooral ook lullig voor mijn huisgenoot die er niets mee te maken heeft
Zou je niet eerst zorgen dat er IEMAND thuisblijft zodat ze je PC niet kunnen stelen?quote:Op zondag 6 april 2008 18:15 schreef Underdoggy het volgende:
Oftewel de LCD TV van mijn huisgenoot is meegenomen, mijn Xbox, mijn espresso apparaat en nog wat kleine meuk. Ik heb de politie al gebeld en ga zo aangifte doen. Vooral ook lullig voor mijn huisgenoot die er niets mee te maken heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |