abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57867037
TVP!
Ik vraag me af waarom het niet gewoon over de telefoon kan dit...
  Eindredactie Games zondag 6 april 2008 @ 13:09:02 #202
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_57867154
nog 52 minuten:)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 6 april 2008 @ 13:12:25 #203
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_57867208
Ik zou inderdaad die vader zeggen dat zijn dochter het maar moet komen regelen.. Zij is de muts die haar handen in een troebele bak water steekt. Toch logisch dat daar afwas in kan liggen, en dus mogelijk een mes. Een aardappelschilmesje snijdt ook wel, als je die verkeerd oppakt.

De Google-adds doen ook leuk hun werk
quote:
Letsel Advocatenhulplijn
"Eindelijk advocaten die mijn letselschade wél serieus nemen"
www.0800-letselhulp.nl
  zondag 6 april 2008 @ 13:13:57 #204
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_57867226
pi_57867240
Wat een raar verhaal en dan ook nog met de vader erbij
A little bit hateful
pi_57867753
Kan iemand me vertellen waarom TS aansprakelijk zou zijn? Als hij dat mes nou stiekem in haar bed had gelegd, of als dat teiltje alleen van haar was en ze dus geen verrassing had hoeven verwachten, dan had ze een punt gehad. Maar wie in een gemeenschappelijke huishouding onoplettend gaat graaien in een teiltje waarvan ze redelijkerwijs kan verwachten dat er zich scherpe voorwerpen in kunnen bevinden, die is gewoon dom bezig.
pi_57868159
Showtime
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 6 april 2008 @ 14:02:37 #208
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57868187
hebben we een live verslaggever ter plaatse?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_57868198
Update please! live verslag willen we! zet je webcam aan!
pi_57868269
Ik bedenk me net iets....is er wel al slachtofferhulp ingeschakeld voor ons modelletje?!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_57868348
Ik bedenk mij iets.... is er een hyvesaccount waar wij onze steun kunnen betuigen voor mevrouw?
A little bit hateful
  zondag 6 april 2008 @ 14:14:05 #212
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57868386
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:11 schreef Liquidootje het volgende:
Ik bedenk mij iets.... is er een hyvesaccount waar wij onze steun kunnen betuigen voor mevrouw?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57868777
Duurt ook lang zeg.
Top 5 China producten
  zondag 6 april 2008 @ 14:47:38 #214
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_57869017
Volgens mij is ie inmiddels zijn nagels kwijt en kan ie niet meer typen omdat vaderlief de vingers van TS gebroken heeft...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_57869049
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:37 schreef rene90 het volgende:
Duurt ook lang zeg.
TS kan waarschijnlijk niet meer typen omdat Pa Tokkie hem bewusteloos heeft geslagen met een afwasteiltje, waarna hij zijn vingers eraf heeft gesneden met een vleesmes.
pi_57869213
Of met een hamer op geslagen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top 5 China producten
pi_57869325
Nou jongens! Eindelijk jullie welverdiende update!

Vaders kwam dus op hoge poten langs. Hij wilde een "dealtje" sluiten met me. Toen ik erover begon dat ik het gesprek wilde opnemen werd hij redelijk link. Alsof ik hem niet vertrouwde, wat voor bijdehand "ventje" ik wel niet was.
Toen maar mijn huisgenoot geroepen om erbij te zitten. Dat vond hij wel ok.
Hij blijft erbij dat ik dat mes niet zo had moeten laten slingeren, kon ik me misschien wel in vinden, maar niet in het feit dat hij dus geld wilt zien. Nu ging het om 500 euro. Nadat ik vrij netjes uitgelegd had dat ik mijn aansprakelijkheid niet wilde erkennen en dat we anders de verzekeringsmaatschappijen het moeten laten uitzoeken begon hij steeds moeilijker te doen. Waar ik het lef vandaan haalde om me zo bijdehand te gedragen.
Al met al werd de sfeer steeds grimmiger en na wat bedreigingen (van een klein kalend mannetje ) heb ik hem verzocht te vertrekken en dat ik wel een bericht van zijn advocaat/verzekeringsmaatschappij zou afwachten. Hij was het hier nogal niet mee eens en begon wat te dreigen en agressie te tonen. Pas ik en mijn huisgenoot lieten zien niet onder de indruk van hem te zijn en hem mijn kamer uitgeduwd te hebben en dreigen met de politie te bellen wilde hij weggaan, met allemaal dreigementen als "je hoort nog wel van me" en "wie denk je wel niet dat je bent". Redelijk a-relaxed allemaal en weet nu ff niet hoe ik dit verder kan oplossing. Ik hoorde van mijn huisgenoot dat de politie redelijk weinig doet met zulke meldingen.
  zondag 6 april 2008 @ 15:04:44 #218
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57869364
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:57 schreef rene90 het volgende:
Of met een hamer op geslagen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ranzig
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_57869391
Het moment dat hij het niet wilde opnemen zou ik hem al het huis uit hebben getrapt, hoewel je huisgenoot er nu wel bij was uiteraard dus opzich ach.

Maar tja die vader wilt gewoon geld zien dat is wel duidelijk.
Top 5 China producten
pi_57869417
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:02 schreef Underdoggy het volgende:

Vaders kwam dus op hoge poten langs. Hij wilde een "dealtje" sluiten met me. Toen ik erover begon dat ik het gesprek wilde opnemen werd hij redelijk link. Alsof ik hem niet vertrouwde, wat voor bijdehand "ventje" ik wel niet was.
Hij blijft erbij dat ik dat mes niet zo had moeten laten slingeren, kon ik me misschien wel in vinden, maar niet in het feit dat hij dus geld wilt zien. Nu ging het om 500 euro. Nadat ik vrij netjes uitgelegd had dat ik mijn aansprakelijkheid niet wilde erkennen en dat we anders de verzekeringsmaatschappijen het moeten laten uitzoeken begon hij steeds moeilijker te doen. Waar ik het lef vandaan haalde om me zo bijdehand te gedragen.
Al met al werd de sfeer steeds grimmiger en na wat bedreigingen (van een klein kalend mannetje ) heb ik hem verzocht te vertrekken en dat ik wel een bericht van zijn advocaat/verzekeringsmaatschappij zou afwachten. Hij was het hier nogal niet mee eens en begon wat te dreigen en agressie te tonen. Pas ik en mijn huisgenoot lieten zien niet onder de indruk van hem te zijn en hem mijn kamer uitgeduwd te hebben en dreigen met de politie te bellen wilde hij weggaan, met allemaal dreigementen als "je hoort nog wel van me" en "wie denk je wel niet dat je bent". Redelijk a-relaxed allemaal en weet nu ff niet hoe ik dit verder kan oplossing. Ik hoorde van mijn huisgenoot dat de politie redelijk weinig doet met zulke meldingen.
Achteraf had je het toch beter(stiekem) kunnen opnemen , had je iig bewijsmatriaal ..
  zondag 6 april 2008 @ 15:07:44 #221
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57869435
quote:

Ik zou er wel een melding van maken. Dan sta je (stel er komt een rechtzaak ) een stuk sterker in je schoenen als je ook nog eens kan melden dat je bedreigt ben door meneerlief..

Niet dat je nu niet al sterk in je schoenen staat ..
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_57869574
Ben ik wel benieuwd wat voor soort bedreigingen trouwens...? Want dan zeker eventjes aangifte doen, zoals Red_Cat al zegt, kan alleen maar voordelen met zich meebrengen.
Top 5 China producten
  zondag 6 april 2008 @ 15:13:13 #223
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_57869579
gezien de voor geschiedenis, Aangifte doen van bedreiging.
Al was het maar om een gedocumenteerd verhaal bij een officiele instantie te hebben.
Dit gaat er niet beter op worden. lijkt me.

is het geen oplossing om die doos gewoon uit huis te trappen en een nieuwe huisgenootje te zoeken?
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  zondag 6 april 2008 @ 15:13:18 #224
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57869584
quote:

Goed gedaan. Vreemd dat dat mannetje een bedrag noemt wat minder is dan de helft van wat hij eerst had gevraagd. Misschien komt dat meisje toch niet uit zo'n goed warm nest
Gelukkig heb je er ook iemand bij gehaald, dat is denk ik slimmer dan dat je een apparaatje laat registreren wat er gebeurt. Een persoon geeft toch de schijn van scheidsrechten.

Ik zou er geen aandacht meer aan besteden. Het vreet aan die mensen dat ze het deksel op de neus hebben gekregen.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_57869585
Aangifte doen, is een kwestie van elkaar serieus nemen. Je laat nu al te lang met je sollen. En verder elk rechtstreeks contact weigeren. Waarschijnlijk houdt het dan vanzelf op, hij heeft tenslotte nog niet eens juridisch actie ondernomen, alleen wat gedreigd en geintimideerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')