+ als die nou aangifte doet, en die gast komt nog een keer terug met doodsbedreigingen whatever, zal de politie eerder langskomen als je ze belt dat er een opgefokte kip voor je deur staat..quote:Op zondag 6 april 2008 15:13 schreef rene90 het volgende:
Ben ik wel benieuwd wat voor soort bedreigingen trouwens...? Want dan zeker eventjes aangifte doen, zoals Red_Cat al zegt, kan alleen maar voordelen met zich meebrengen.
?quote:
Principekwesties vergen veel tijd, maar het is wel een lekker gevoel als je wintquote:Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef right_turn het volgende:
Ben je nu WA verzekerd of niet? Als dat zo is, dan doen jullie behoorlijk moeilijk. Als je niet verzekerd bent, geef je hem gewoon de Big Finger!
Idd, wantquote:
Die meid en haar vader moeten TS aansprakelijk stellen, en TS moet dat de verzekering laten uitzoeken.quote:Nadat ik vrij netjes uitgelegd had dat ik mijn aansprakelijkheid niet wilde erkennen en dat we anders de verzekeringsmaatschappijen het moeten laten uitzoeken begon hij steeds moeilijker te doen.
Ja, dit is wel een wapen dat je kunt gebruiken. Als zo'n meid veel verdient daarmee mag ze die IB Groep bijdrage gaan terugbetalen incl een forse boete.quote:Op zondag 6 april 2008 15:57 schreef Loedertje het volgende:
Heeft dat zielige meisje eigenlijk wel recht op een IB Groep bijdrage als ze zichzelf zo bedruipt in haar (zwarte?) bijbaantje?
Vanaf nu elk contact met die lui opnemen. Hopelijk zeggen ze iets van 'als je je spullen terugwilt kom je met geld over de brug'.quote:Op zondag 6 april 2008 18:15 schreef Underdoggy het volgende:
De situatie is nog stukje gecompliceerder geworden. Aangezien haar vader dus een sleutel van ons huis heeft is hij (denk ik )dus weer binnen geweest, waarschijnlijk met wat meer mensen. Ik hoorde wat gerommel in onze woonkamer maar verder niet echt op gelet. Nu wilde ik ff de voetbal uitslagen checken zie ik tot mijn grote schrik dat onze gemeenschappelijke kamer is leeggehaald en dat ons "model" ook al veel spul van d'r zelf mee heeft genomen.
Oftewel de LCD TV van mijn huisgenoot is meegenomen, mijn Xbox, mijn espresso apparaat en nog wat kleine meuk. Ik heb de politie al gebeld en ga zo aangifte doen. Vooral ook lullig voor mijn huisgenoot die er niets mee te maken heeft
Zou je niet eerst zorgen dat er IEMAND thuisblijft zodat ze je PC niet kunnen stelen?quote:Op zondag 6 april 2008 18:15 schreef Underdoggy het volgende:
Oftewel de LCD TV van mijn huisgenoot is meegenomen, mijn Xbox, mijn espresso apparaat en nog wat kleine meuk. Ik heb de politie al gebeld en ga zo aangifte doen. Vooral ook lullig voor mijn huisgenoot die er niets mee te maken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |