te laatquote:Op donderdag 3 april 2008 18:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Maar TS, ga haar niet chanteren en domme dingen zeggen. Wat iemand al zei: dat kan tegen je gebruikt worden willen ze naar hogerhand stappen.
Zeg gewoon niets, behalve dat je je niet aansprakelijk voelt.
Slimme actiequote:Op donderdag 3 april 2008 13:09 schreef Underdoggy het volgende:
Ik ga wel even met haar praten om de verhoudingen op scherp te zetten. Wil dit nou voor eens en altijd eindigen. Dan maar chantage. Trek dit redelijk slecht
Ooooh man vette bling bling messen johquote:Op donderdag 3 april 2008 18:55 schreef Adlermann het volgende:
Zeer scherpe messen in een teiltje leggen is not done. Ik heb een aantal koksmessen die vlijmscherp zijn. Ik wil ze delen met mijn huisgenoten onder een aantal voorwaarden: Niemand, maar niemand mag een mes achterlaten in een teiltje. Na gebruik, onder een kraan afwassen of in de vaatwasser leggen. Als je zo'n mes in een teiltje achterlaat kan je met redelijk verstand nagaan dat iemand daar vroeg of laat in grijpt.
En geloof me, mijn messen zijn zo scherp als iemand ze goed vastpakt, hij meteen naar de eerste hulp kan.
heet ze natalee ofzoquote:
Ik begrijp dat er dus iemand ook in haar afwasteiltje heeft lopen graaien?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:10 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat haar vriendje het niet leuk gaat vinden
Doe niet zo stoer, kneus, hij heeft gewoon gelijk. Als je een beetje verstand in je botte harses hebt laat je geen messen achter in troebel water in een teiltje.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ooooh man vette bling bling messen joh
En toch hè, zou ik dan, als ik weet dat er potentieel hele scherpe messen in de afwasbak kunnen liggen, want tja er is altijd wel één persoon die zich niet aan de regeltjes houd, extra voorzichtig zijn in de keuken en met name in een afwasbak, vooral als er troebel water in staat.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:55 schreef Adlermann het volgende:
Zeer scherpe messen in een teiltje leggen is not done. Ik heb een aantal koksmessen die vlijmscherp zijn. Ik wil ze delen met mijn huisgenoten onder een aantal voorwaarden: Niemand, maar niemand mag een mes achterlaten in een teiltje. Na gebruik, onder een kraan afwassen of in de vaatwasser leggen. Als je zo'n mes in een teiltje achterlaat kan je met redelijk verstand nagaan dat iemand daar vroeg of laat in grijpt.
En geloof me, mijn messen zijn zo scherp als iemand ze goed vastpakt, hij meteen naar de eerste hulp kan.
Dit is waar.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Doe niet zo stoer, kneus, hij heeft gewoon gelijk. Als je een beetje verstand in je botte harses hebt laat je geen messen achter in troebel water in een teiltje.
Ben je niet WA verzekerd dan? Anders eens even contact met je verzekering opnemen. Hoe vervelend het ook voor je is, ik denk toch echt dat je aansprakelijk bent.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:14 schreef Underdoggy het volgende:
Het lijkt een beetje te escaleren, tegenwoordig gaat het contact niet meer via mijn huisgenote (die nu thuis zit vanwege de hele case) maar via haar overzorgzame ouders die mij als boeman zien. Ook nadat ik ze uitleg dat ze zelf redelijkerwijs kon verwachten dat er iets scherps in een andersmans afwasteiltje kan liggen. Het hoofdargument is dat ze lang heeft moeten "knokken"voor deze klus en hierdoor haar "carriere" mis kan gaan. Wat een emo-familie zeg. Redelijke rel was het nog om die boze papa het huis uit te krijgen.
Geen idee hoe ik dit nu kan oplossen. Ze lijken niet zonder slag of stoot zich erbij neer te leggen. Ze blijven wat dreigen en aggressie tonen.
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:45 schreef DaDude1987 het volgende:
"knokken" voor fotomodelcarriere, omhooggebatst bedoeld ze zeker...
nee maar serieus, daar heb jij toch niks mee te maken ? Heel vervelend dat dit op dit moment gebeurt maar daar kan jij toch niks aan doen ? Het ljikt wel of ze je nou keihard wilt pakken omdat dat toevallig gebeurd is.
ik ga dit volgen
Bel even met je verzekerings maatschappij, of met een rechtsbijstands winkel of wat dan ook.. Leg ze de situatie voor, vertel je contact persoon, en laat dan daarna die tokkies even bellenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:14 schreef Underdoggy het volgende:
Het lijkt een beetje te escaleren, tegenwoordig gaat het contact niet meer via mijn huisgenote (die nu thuis zit vanwege de hele case) maar via haar overzorgzame ouders die mij als boeman zien. Ook nadat ik ze uitleg dat ze zelf redelijkerwijs kon verwachten dat er iets scherps in een andersmans afwasteiltje kan liggen.
Ik hoop dat hij straks uit dank voor onze verstandige hulp het chantage materiaal postquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ga nou niet steeds van die verstandige dingen roepen!
WO3 willen we!
Ik hoop dat hij straks uit rancune over WO3 het chantagemateriaal + een sappig verhaal postquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij straks uit dank voor onze verstandige hulp het chantage materiaal post
Is hier helemaal niet van toepassing. Het loeder graait immers in de goederen van een ander.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef Pool het volgende:
Mwah, was het een mes dat normaal gesproken in een beschermhoes zit als je het niet gebruikt? Stond het teiltje op een gemeenschappelijke plek in de weg? In dat geval zou je best aansprakelijk kunnen zijn voor de schade. Of voor een deel daarvan, als geoordeeld wordt dat ze ook mede eigen schuld heeft aan de schade. De rechter zou dat toetsen aan de volgende criteria uit het arrest HR Kelderluik:
De Kelderluikcriteria zijn: (a) de mate van waarschijnlijkheid waarmee de niet inachtneming van de vereiste oplettendheid en voorzichtigheid kan worden verwacht; (b) de hoegrootheid van de kans dat daaruit ongevallen ontstaan; (c) de ernst die de gevolgen daarvan kunnen hebben en (d) de mate van bezwaarlijkheid van te nemen veiligheidsmaatregelen.
Maar goed, zelfs al ben je aansprakelijk, dan nog vraag ik me af of ze het op je gaat verhalen. Als ze geen rechtsbijstandsverzekering heeft, gaat ze het procesrisico niet aan denk ik.
En dan ruim ik een keer de vaatwasser uit, en grijp in jouw mes.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:55 schreef Adlermann het volgende:
Hopelijk zijn de messen die in een vaatwasser liggen duidelijk zichtbaar, anders wordt het tijd voor een nieuw exemplaar...quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En dan ruim ik een keer de vaatwasser uit, en grijp in jouw mes.
Nu ben JIJ verantwoordelijk volgens jouw eigen stelling. Je moet immer met NEON reclame waarschuwen dat er messen in de KEUKEN liggen.
So? Jij hebt vast lang moeten sparen om zo'n vlijmscherp (maar vies) mes te kunnen kopen. Als die ouders zo bezorgd zijn om hun poppetje, dan moeten ze haar niet de boze wereld in sturen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:14 schreef Underdoggy het volgende:
Het lijkt een beetje te escaleren, tegenwoordig gaat het contact niet meer via mijn huisgenote (die nu thuis zit vanwege de hele case) maar via haar overzorgzame ouders die mij als boeman zien. Ook nadat ik ze uitleg dat ze zelf redelijkerwijs kon verwachten dat er iets scherps in een andersmans afwasteiltje kan liggen. Het hoofdargument is dat ze lang heeft moeten "knokken"voor deze klus en hierdoor haar "carriere" mis kan gaan. Wat een emo-familie zeg. Redelijke rel was het nog om die boze papa het huis uit te krijgen.
Geen idee hoe ik dit nu kan oplossen. Ze lijken niet zonder slag of stoot zich erbij neer te leggen. Ze blijven wat dreigen en aggressie tonen.
Kom maar op met die dagvraading zou ik zeggen. Je b ent waarschijnlijk minvermogend? Kun je een advocaat laten toevoegen, kost je eigen bijdrage van een paar tientjes. Kun je lachen, toffe zaakquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:14 schreef Underdoggy het volgende:
In de vaatwasser heb je nog een additionele visuele bevestiging. Feit is, scherpe messen moet je gewoon op een duidelijk zichtbare plaats bewaren, veilig van domme mensen. Ik zeg alleen dat in dit geval beiden schuld hebben. TS door onzorgvuldig extreem scherpe messen te laten slingeren, z'n huisgenote is ook schuld aan dom zijn. De vraag is, wie is er nu dommer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En dan ruim ik een keer de vaatwasser uit, en grijp in jouw mes.
Nu ben JIJ verantwoordelijk volgens jouw eigen stelling. Je moet immer met NEON reclame waarschuwen dat er messen in de KEUKEN liggen.
whehehequote:Op vrijdag 4 april 2008 18:45 schreef DaDude1987 het volgende:
"knokken" voor fotomodelcarriere, omhooggebatst bedoeld ze zeker...
Daar zeg je het al helemaal zelf. Iemand die ergens in gaat lopen graaien waarvan je redelijkerwijs kan aannemen dat er gebruiksvoorwerpen inzitten die gebruikt worden met koken....... is toch velen malen dommer dan iemand die zijn gebruikte gebruiksvoorwerpen deponeert in een bak die daarvoor gemaakt is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:01 schreef Adlermann het volgende:
[..]
In de vaatwasser heb je nog een additionele visuele bevestiging. Feit is, scherpe messen moet je gewoon op een duidelijk zichtbare plaats bewaren, veilig van domme mensen. Ik zeg alleen dat in dit geval beiden schuld hebben. TS door onzorgvuldig extreem scherpe messen te laten slingeren, z'n huisgenote is ook schuld aan dom zijn. De vraag is, wie is er nu dommer.
Een gemiddeld keukenmes is niet scherp genoeg om iemand flink te verwonden. Als je met extreem scherpe messen werkt, dan moet je zelf als eigenaar er ook verantwoordelijk mee omgaan. Als je dat niet doet, ben je vrij stupide bezig. Ik vind dat TS meer schuld heeft, ivm het niet in acht nemen van zijn eigen verantwoordelijkheid. Je kan redelijkerwijs verwachten dat iemand probeert afwas uit een teiltje op te ruimen als het een tijdje staat te rotten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daar zeg je het al helemaal zelf. Iemand die ergens in gaat lopen graaien waarvan je redelijkerwijs kan aannemen dat er gebruiksvoorwerpen inzitten die gebruikt worden met koken....... is toch velen malen dommer dan iemand die zijn gebruikte gebruiksvoorwerpen deponeert in een bak die daarvoor gemaakt is.
Dat het water dan ook nog een keer troebel is zou toch een duidelijke indicatie moeten zijn dat er vuile was in zit.
Het ''slachtoffer'' is zoals bovengemeld niets meer dan een UpperBatsHoer.
als ik mijn oude aardappelschilmesje uit de wasteil ga graaien zonder dat ik weet dat er 1 inzit, haal ik mezelf echt wel flink open hoor, daar is geen fancy koksmes voor nodigquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:12 schreef Adlermann het volgende:
[..]
Een gemiddeld keukenmes is niet scherp genoeg om iemand flink te verwonden. Als je met extreem scherpe messen werkt, dan moet je zelf als eigenaar er ook verantwoordelijk mee omgaan. Als je dat niet doet, ben je vrij stupide bezig. Ik vind dat TS meer schuld heeft, ivm het niet in acht nemen van zijn eigen verantwoordelijkheid. Je kan redelijkerwijs verwachten dat iemand probeert afwas uit een teiltje op te ruimen als het een tijdje staat te rotten.
Het is een "fotomodel "quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
en als je een béétje slim bent, gooi je eerst het teiltje leeg in de wasbak, voordat je de oude afwas gaat opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |