quote:Letsel Advocatenhulplijn
"Eindelijk advocaten die mijn letselschade wél serieus nemen"
www.0800-letselhulp.nl
quote:Op zondag 6 april 2008 14:11 schreef Liquidootje het volgende:
Ik bedenk mij iets.... is er een hyvesaccount waar wij onze steun kunnen betuigen voor mevrouw?
TS kan waarschijnlijk niet meer typen omdat Pa Tokkie hem bewusteloos heeft geslagen met een afwasteiltje, waarna hij zijn vingers eraf heeft gesneden met een vleesmes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2008 14:57 schreef rene90 het volgende:
Of met een hamer op geslagen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ranzig
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
Achteraf had je het toch beter(stiekem) kunnen opnemen , had je iig bewijsmatriaal ..quote:Op zondag 6 april 2008 15:02 schreef Underdoggy het volgende:
Nou jongens! Eindelijk jullie welverdiende update!
Vaders kwam dus op hoge poten langs. Hij wilde een "dealtje" sluiten met me. Toen ik erover begon dat ik het gesprek wilde opnemen werd hij redelijk link. Alsof ik hem niet vertrouwde, wat voor bijdehand "ventje" ik wel niet was.
Toen maar mijn huisgenoot geroepen om erbij te zitten. Dat vond hij wel ok.
Hij blijft erbij dat ik dat mes niet zo had moeten laten slingeren, kon ik me misschien wel in vinden, maar niet in het feit dat hij dus geld wilt zien. Nu ging het om 500 euro. Nadat ik vrij netjes uitgelegd had dat ik mijn aansprakelijkheid niet wilde erkennen en dat we anders de verzekeringsmaatschappijen het moeten laten uitzoeken begon hij steeds moeilijker te doen. Waar ik het lef vandaan haalde om me zo bijdehand te gedragen.
Al met al werd de sfeer steeds grimmiger en na wat bedreigingen (van een klein kalend mannetje) heb ik hem verzocht te vertrekken en dat ik wel een bericht van zijn advocaat/verzekeringsmaatschappij zou afwachten. Hij was het hier nogal niet mee eens en begon wat te dreigen en agressie te tonen. Pas ik en mijn huisgenoot lieten zien niet onder de indruk van hem te zijn en hem mijn kamer uitgeduwd te hebben en dreigen met de politie te bellen wilde hij weggaan, met allemaal dreigementen als "je hoort nog wel van me" en "wie denk je wel niet dat je bent". Redelijk a-relaxed allemaal en weet nu ff niet hoe ik dit verder kan oplossing. Ik hoorde van mijn huisgenoot dat de politie redelijk weinig doet met zulke meldingen.
Ik zou er wel een melding van maken. Dan sta je (stel er komt een rechtzaak ) een stuk sterker in je schoenen als je ook nog eens kan melden dat je bedreigt ben door meneerlief..quote:Op zondag 6 april 2008 15:02 schreef Underdoggy het volgende:
Vaders kwam dus op hoge poten langs. Hij wilde een "dealtje" sluiten met me. Toen ik erover begon dat ik het gesprek wilde opnemen werd hij redelijk link. Alsof ik hem niet vertrouwde, wat voor bijdehand "ventje" ik wel niet was.
Hij blijft erbij dat ik dat mes niet zo had moeten laten slingeren, kon ik me misschien wel in vinden, maar niet in het feit dat hij dus geld wilt zien. Nu ging het om 500 euro. Nadat ik vrij netjes uitgelegd had dat ik mijn aansprakelijkheid niet wilde erkennen en dat we anders de verzekeringsmaatschappijen het moeten laten uitzoeken begon hij steeds moeilijker te doen. Waar ik het lef vandaan haalde om me zo bijdehand te gedragen.
Al met al werd de sfeer steeds grimmiger en na wat bedreigingen (van een klein kalend mannetje) heb ik hem verzocht te vertrekken en dat ik wel een bericht van zijn advocaat/verzekeringsmaatschappij zou afwachten. Hij was het hier nogal niet mee eens en begon wat te dreigen en agressie te tonen. Pas ik en mijn huisgenoot lieten zien niet onder de indruk van hem te zijn en hem mijn kamer uitgeduwd te hebben en dreigen met de politie te bellen wilde hij weggaan, met allemaal dreigementen als "je hoort nog wel van me" en "wie denk je wel niet dat je bent". Redelijk a-relaxed allemaal en weet nu ff niet hoe ik dit verder kan oplossing. Ik hoorde van mijn huisgenoot dat de politie redelijk weinig doet met zulke meldingen.
Goed gedaan. Vreemd dat dat mannetje een bedrag noemt wat minder is dan de helft van wat hij eerst had gevraagd. Misschien komt dat meisje toch niet uit zo'n goed warm nestquote:Op zondag 6 april 2008 15:02 schreef Underdoggy het volgende:
+ als die nou aangifte doet, en die gast komt nog een keer terug met doodsbedreigingen whatever, zal de politie eerder langskomen als je ze belt dat er een opgefokte kip voor je deur staat..quote:Op zondag 6 april 2008 15:13 schreef rene90 het volgende:
Ben ik wel benieuwd wat voor soort bedreigingen trouwens...? Want dan zeker eventjes aangifte doen, zoals Red_Cat al zegt, kan alleen maar voordelen met zich meebrengen.
?quote:
Principekwesties vergen veel tijd, maar het is wel een lekker gevoel als je wintquote:Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef right_turn het volgende:
Ben je nu WA verzekerd of niet? Als dat zo is, dan doen jullie behoorlijk moeilijk. Als je niet verzekerd bent, geef je hem gewoon de Big Finger!
Idd, wantquote:
Die meid en haar vader moeten TS aansprakelijk stellen, en TS moet dat de verzekering laten uitzoeken.quote:Nadat ik vrij netjes uitgelegd had dat ik mijn aansprakelijkheid niet wilde erkennen en dat we anders de verzekeringsmaatschappijen het moeten laten uitzoeken begon hij steeds moeilijker te doen.
Ja, dit is wel een wapen dat je kunt gebruiken. Als zo'n meid veel verdient daarmee mag ze die IB Groep bijdrage gaan terugbetalen incl een forse boete.quote:Op zondag 6 april 2008 15:57 schreef Loedertje het volgende:
Heeft dat zielige meisje eigenlijk wel recht op een IB Groep bijdrage als ze zichzelf zo bedruipt in haar (zwarte?) bijbaantje?
Vanaf nu elk contact met die lui opnemen. Hopelijk zeggen ze iets van 'als je je spullen terugwilt kom je met geld over de brug'.quote:Op zondag 6 april 2008 18:15 schreef Underdoggy het volgende:
De situatie is nog stukje gecompliceerder geworden. Aangezien haar vader dus een sleutel van ons huis heeft is hij (denk ik )dus weer binnen geweest, waarschijnlijk met wat meer mensen. Ik hoorde wat gerommel in onze woonkamer maar verder niet echt op gelet. Nu wilde ik ff de voetbal uitslagen checken zie ik tot mijn grote schrik dat onze gemeenschappelijke kamer is leeggehaald en dat ons "model" ook al veel spul van d'r zelf mee heeft genomen.
Oftewel de LCD TV van mijn huisgenoot is meegenomen, mijn Xbox, mijn espresso apparaat en nog wat kleine meuk. Ik heb de politie al gebeld en ga zo aangifte doen. Vooral ook lullig voor mijn huisgenoot die er niets mee te maken heeft
Zou je niet eerst zorgen dat er IEMAND thuisblijft zodat ze je PC niet kunnen stelen?quote:Op zondag 6 april 2008 18:15 schreef Underdoggy het volgende:
Oftewel de LCD TV van mijn huisgenoot is meegenomen, mijn Xbox, mijn espresso apparaat en nog wat kleine meuk. Ik heb de politie al gebeld en ga zo aangifte doen. Vooral ook lullig voor mijn huisgenoot die er niets mee te maken heeft
Wow.quote:Op zondag 6 april 2008 18:15 schreef Underdoggy het volgende:
Ik zou voor de volledigheid even AL je huisgenoten bellen/sms-en (ook haar als je haar nummer hebt) met de mededeling dat er is ingebroken zodat iedereen even kan kijken wat er exact voor persoonlijke bezittingen zijn verdwenen.quote:Op zondag 6 april 2008 18:23 schreef Underdoggy het volgende:
Ik heb NIET zijn gegevens. Enkel de naam en de email van zijn dochter. WA verzekering zit bij interpolis.
Tuurlijk heeft pa haar spullen ook meegenomen, je denkt toch niet dat zij dat 'model' ooit nog terug zien na zo'n geintje?quote:Op zondag 6 april 2008 18:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zou je niet eerst zorgen dat er IEMAND thuisblijft zodat ze je PC niet kunnen stelen?
Het wil overigens nog niet zeggen dat zij er iets mee te maken heeft aangezien er van haar ook spullen zijn verdwenen toch?
Wel eens in een studentenhuis geweest?quote:Op zondag 6 april 2008 18:43 schreef longinus het volgende:
je hoorde rommelen maar bent niet gaan kijken ?
Zozo, al met al spectaculaire ontwikkelingen in deze boeiende zaak. Agressie, bedreigingen en als klap op de vuurpijl zelfs een fikse diefstal. Het lijkt erop dat je met een criminele familie van doen hebt, TS. Je zou kunnen proberen het verblijfadres van de daders te achterhalen, niet alleen voor legale maatregelen (politie, justitie), maar in het uiterste geval ook voor vergeldingsacties van verschillende aard.quote:Op zondag 6 april 2008 18:15 schreef Underdoggy het volgende:
De situatie is nog stukje gecompliceerder geworden. Aangezien haar vader dus een sleutel van ons huis heeft is hij (denk ik )dus weer binnen geweest, waarschijnlijk met wat meer mensen. Ik hoorde wat gerommel in onze woonkamer maar verder niet echt op gelet. Nu wilde ik ff de voetbal uitslagen checken zie ik tot mijn grote schrik dat onze gemeenschappelijke kamer is leeggehaald en dat ons "model" ook al veel spul van d'r zelf mee heeft genomen.
Ahum, haar kamer al leeggehaald?quote:Op zondag 6 april 2008 18:50 schreef Underdoggy het volgende:
Hij kan de dame ook niet dwingen haar 2 sleutels in de leveren aangezien ze netjes huur betaalt. Dat komt er dus nog bij. Ga maar eens rustig bij m'n vriendin maffen komende dagen.
Yep, zij het dat de regeling voor bijverdienen nogal ruim is. En je moet als IBG kunnen bewijzen dat ze te veel heeft bijverdiend. Maar gezien het niet te filmen verhaal zal ik haar gegevens met alle liefde eens extra kritisch onder de loep nemen. Stuur me maar een PB met haar gegevens.quote:Op zondag 6 april 2008 17:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een wapen dat je kunt gebruiken. Als zo'n meid veel verdient daarmee mag ze die IB Groep bijdrage gaan terugbetalen incl een forse boete.
Ja dat moet je aan TS vragen he. Ik volg dit topic alleen maar.quote:Op zondag 6 april 2008 19:11 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Yep, zij het dat de regeling voor bijverdienen nogal ruim is. En je moet als IBG kunnen bewijzen dat ze te veel heeft bijverdiend. Maar gezien het niet te filmen verhaal zal ik haar gegevens met alle liefde eens extra kritisch onder de loep nemen. Stuur me maar een PB met haar gegevens.
Je hebt hem dus echt met geweld die kamer uit gewerkt?quote:Op zondag 6 april 2008 15:02 schreef Underdoggy het volgende:
Hij was het hier nogal niet mee eens en begon wat te dreigen en agressie te tonen. Pas ik en mijn huisgenoot lieten zien niet onder de indruk van hem te zijn en hem mijn kamer uitgeduwd te hebben en dreigen met de politie te bellen wilde hij weggaan, met allemaal dreigementen als "je hoort nog wel van me" en "wie denk je wel niet dat je bent". Redelijk a-relaxed allemaal en weet nu ff niet hoe ik dit verder kan oplossing. Ik hoorde van mijn huisgenoot dat de politie redelijk weinig doet met zulke meldingen.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft pa haar spullen ook meegenomen, je denkt toch niet dat zij dat 'model' ooit nog terug zien na zo'n geintje?Dat kind heeft gewoon tegen haar pa gezegd: hier is de sleutel en neem alles maar mee (terug).
Niet alles dusquote:en dat ons "model" ook al veel spul van d'r zelf mee heeft genomen.
Is dat een hint, Loeder?quote:Op zondag 6 april 2008 19:31 schreef Loedertje het volgende:
TS blijft nog keurig, nog geen naam of emailadres van zijn huisgenoot gepost
Nee hoor, echt nietquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 11:04 schreef Underdoggy het volgende:
De vader komt om 2 uur langs, we hebben helaas geen woonkamer maar mijn huisgenoot zal een oogje in het zeil houden. Opnemen is wel goed idee, ben benieuwd. Die 1200 euro lijkt me ook rijkelijk overdreven door haar. Zo'n typisch broodmager blond hertje. Meer is het niet.
Hebben jullie nu wel of geen woonkamer?quote:Op zondag 6 april 2008 18:15 schreef Underdoggy het volgende:
quote:
ik ben benieuwd, alhoewel ik toch een beetje mijn vraagtekens zet bij het waar zijn van dit topic. eerst is er geen huiskamer, dan wel, en een huisgenoot die zijn lcd tv met de rest van de huisgenoten deelt vind ik ook discutabelquote:
Het is dat dit topic op 2 april gestart is he, anders...quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, alhoewel ik toch een beetje mijn vraagtekens zet bij het waar zijn van dit topic. eerst is er geen huiskamer, dan wel, en een huisgenoot die zijn lcd tv met de rest van de huisgenoten deelt vind ik ook discutabel
Eens is.quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, alhoewel ik toch een beetje mijn vraagtekens zet bij het waar zijn van dit topic. eerst is er geen huiskamer, dan wel, en een huisgenoot die zijn lcd tv met de rest van de huisgenoten deelt vind ik ook discutabel
Ik denk dat deze gemeenschappelijke ruimte de keuken is. Waarom die niet geschikt zou zijn voor overleg met papa begrijp ik ook niet. Beetje vaag, toch verwacht ik niet dat TS ons in de zeik loopt te nemen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef freak1 het volgende:
[..]
Een LCD TV in de keukenquote:Op zondag 6 april 2008 22:39 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik denk dat deze gemeenschappelijke ruimte de keuken is. Waarom die niet geschikt zou zijn voor overleg met papa begrijp ik ook niet. Beetje vaag, toch verwacht ik niet dat TS ons in de zeik loopt te nemen.
pssst biertje, check mijn verkoop topique, computer zooi!quote:
Is jaloers, wilt ook LCD TV in de keukenquote:Op zondag 6 april 2008 22:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Een LCD TV in de keuken
Croupouque topique?
sta ik bekend als een computerzooi opkopert?quote:Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef freak1 het volgende:
[..]
pssst biertje, check mijn verkoop topique, computer zooi!
Actually, die kamer waar ik het over heb is de woonkamer van mijn huisgenoot (die ook bij het gesprek was). Ik zit er wel vaak maar het is niet "echt" de bedoeling om daar anderen uit te nodigen. Deur staat daar praktisch altijd open en hij is er zelf weinig. Het gaat dus ook om zijn TV, doch mij Xbox en koffie unit.quote:Op zondag 6 april 2008 22:39 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik denk dat deze gemeenschappelijke ruimte de keuken is. Waarom die niet geschikt zou zijn voor overleg met papa begrijp ik ook niet. Beetje vaag, toch verwacht ik niet dat TS ons in de zeik loopt te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |