abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57867037
TVP!
Ik vraag me af waarom het niet gewoon over de telefoon kan dit...
  Eindredactie Games zondag 6 april 2008 @ 13:09:02 #202
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_57867154
nog 52 minuten:)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 6 april 2008 @ 13:12:25 #203
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_57867208
Ik zou inderdaad die vader zeggen dat zijn dochter het maar moet komen regelen.. Zij is de muts die haar handen in een troebele bak water steekt. Toch logisch dat daar afwas in kan liggen, en dus mogelijk een mes. Een aardappelschilmesje snijdt ook wel, als je die verkeerd oppakt.

De Google-adds doen ook leuk hun werk
quote:
Letsel Advocatenhulplijn
"Eindelijk advocaten die mijn letselschade wél serieus nemen"
www.0800-letselhulp.nl
  zondag 6 april 2008 @ 13:13:57 #204
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_57867226
pi_57867240
Wat een raar verhaal en dan ook nog met de vader erbij
A little bit hateful
pi_57867753
Kan iemand me vertellen waarom TS aansprakelijk zou zijn? Als hij dat mes nou stiekem in haar bed had gelegd, of als dat teiltje alleen van haar was en ze dus geen verrassing had hoeven verwachten, dan had ze een punt gehad. Maar wie in een gemeenschappelijke huishouding onoplettend gaat graaien in een teiltje waarvan ze redelijkerwijs kan verwachten dat er zich scherpe voorwerpen in kunnen bevinden, die is gewoon dom bezig.
pi_57868159
Showtime
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 6 april 2008 @ 14:02:37 #208
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57868187
hebben we een live verslaggever ter plaatse?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_57868198
Update please! live verslag willen we! zet je webcam aan!
pi_57868269
Ik bedenk me net iets....is er wel al slachtofferhulp ingeschakeld voor ons modelletje?!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_57868348
Ik bedenk mij iets.... is er een hyvesaccount waar wij onze steun kunnen betuigen voor mevrouw?
A little bit hateful
  zondag 6 april 2008 @ 14:14:05 #212
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57868386
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:11 schreef Liquidootje het volgende:
Ik bedenk mij iets.... is er een hyvesaccount waar wij onze steun kunnen betuigen voor mevrouw?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57868777
Duurt ook lang zeg.
Top 5 China producten
  zondag 6 april 2008 @ 14:47:38 #214
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_57869017
Volgens mij is ie inmiddels zijn nagels kwijt en kan ie niet meer typen omdat vaderlief de vingers van TS gebroken heeft...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_57869049
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:37 schreef rene90 het volgende:
Duurt ook lang zeg.
TS kan waarschijnlijk niet meer typen omdat Pa Tokkie hem bewusteloos heeft geslagen met een afwasteiltje, waarna hij zijn vingers eraf heeft gesneden met een vleesmes.
pi_57869213
Of met een hamer op geslagen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top 5 China producten
pi_57869325
Nou jongens! Eindelijk jullie welverdiende update!

Vaders kwam dus op hoge poten langs. Hij wilde een "dealtje" sluiten met me. Toen ik erover begon dat ik het gesprek wilde opnemen werd hij redelijk link. Alsof ik hem niet vertrouwde, wat voor bijdehand "ventje" ik wel niet was.
Toen maar mijn huisgenoot geroepen om erbij te zitten. Dat vond hij wel ok.
Hij blijft erbij dat ik dat mes niet zo had moeten laten slingeren, kon ik me misschien wel in vinden, maar niet in het feit dat hij dus geld wilt zien. Nu ging het om 500 euro. Nadat ik vrij netjes uitgelegd had dat ik mijn aansprakelijkheid niet wilde erkennen en dat we anders de verzekeringsmaatschappijen het moeten laten uitzoeken begon hij steeds moeilijker te doen. Waar ik het lef vandaan haalde om me zo bijdehand te gedragen.
Al met al werd de sfeer steeds grimmiger en na wat bedreigingen (van een klein kalend mannetje ) heb ik hem verzocht te vertrekken en dat ik wel een bericht van zijn advocaat/verzekeringsmaatschappij zou afwachten. Hij was het hier nogal niet mee eens en begon wat te dreigen en agressie te tonen. Pas ik en mijn huisgenoot lieten zien niet onder de indruk van hem te zijn en hem mijn kamer uitgeduwd te hebben en dreigen met de politie te bellen wilde hij weggaan, met allemaal dreigementen als "je hoort nog wel van me" en "wie denk je wel niet dat je bent". Redelijk a-relaxed allemaal en weet nu ff niet hoe ik dit verder kan oplossing. Ik hoorde van mijn huisgenoot dat de politie redelijk weinig doet met zulke meldingen.
  zondag 6 april 2008 @ 15:04:44 #218
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57869364
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:57 schreef rene90 het volgende:
Of met een hamer op geslagen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ranzig
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_57869391
Het moment dat hij het niet wilde opnemen zou ik hem al het huis uit hebben getrapt, hoewel je huisgenoot er nu wel bij was uiteraard dus opzich ach.

Maar tja die vader wilt gewoon geld zien dat is wel duidelijk.
Top 5 China producten
pi_57869417
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:02 schreef Underdoggy het volgende:

Vaders kwam dus op hoge poten langs. Hij wilde een "dealtje" sluiten met me. Toen ik erover begon dat ik het gesprek wilde opnemen werd hij redelijk link. Alsof ik hem niet vertrouwde, wat voor bijdehand "ventje" ik wel niet was.
Hij blijft erbij dat ik dat mes niet zo had moeten laten slingeren, kon ik me misschien wel in vinden, maar niet in het feit dat hij dus geld wilt zien. Nu ging het om 500 euro. Nadat ik vrij netjes uitgelegd had dat ik mijn aansprakelijkheid niet wilde erkennen en dat we anders de verzekeringsmaatschappijen het moeten laten uitzoeken begon hij steeds moeilijker te doen. Waar ik het lef vandaan haalde om me zo bijdehand te gedragen.
Al met al werd de sfeer steeds grimmiger en na wat bedreigingen (van een klein kalend mannetje ) heb ik hem verzocht te vertrekken en dat ik wel een bericht van zijn advocaat/verzekeringsmaatschappij zou afwachten. Hij was het hier nogal niet mee eens en begon wat te dreigen en agressie te tonen. Pas ik en mijn huisgenoot lieten zien niet onder de indruk van hem te zijn en hem mijn kamer uitgeduwd te hebben en dreigen met de politie te bellen wilde hij weggaan, met allemaal dreigementen als "je hoort nog wel van me" en "wie denk je wel niet dat je bent". Redelijk a-relaxed allemaal en weet nu ff niet hoe ik dit verder kan oplossing. Ik hoorde van mijn huisgenoot dat de politie redelijk weinig doet met zulke meldingen.
Achteraf had je het toch beter(stiekem) kunnen opnemen , had je iig bewijsmatriaal ..
  zondag 6 april 2008 @ 15:07:44 #221
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57869435
quote:

Ik zou er wel een melding van maken. Dan sta je (stel er komt een rechtzaak ) een stuk sterker in je schoenen als je ook nog eens kan melden dat je bedreigt ben door meneerlief..

Niet dat je nu niet al sterk in je schoenen staat ..
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_57869574
Ben ik wel benieuwd wat voor soort bedreigingen trouwens...? Want dan zeker eventjes aangifte doen, zoals Red_Cat al zegt, kan alleen maar voordelen met zich meebrengen.
Top 5 China producten
  zondag 6 april 2008 @ 15:13:13 #223
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_57869579
gezien de voor geschiedenis, Aangifte doen van bedreiging.
Al was het maar om een gedocumenteerd verhaal bij een officiele instantie te hebben.
Dit gaat er niet beter op worden. lijkt me.

is het geen oplossing om die doos gewoon uit huis te trappen en een nieuwe huisgenootje te zoeken?
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  zondag 6 april 2008 @ 15:13:18 #224
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57869584
quote:

Goed gedaan. Vreemd dat dat mannetje een bedrag noemt wat minder is dan de helft van wat hij eerst had gevraagd. Misschien komt dat meisje toch niet uit zo'n goed warm nest
Gelukkig heb je er ook iemand bij gehaald, dat is denk ik slimmer dan dat je een apparaatje laat registreren wat er gebeurt. Een persoon geeft toch de schijn van scheidsrechten.

Ik zou er geen aandacht meer aan besteden. Het vreet aan die mensen dat ze het deksel op de neus hebben gekregen.
pi_57869585
Aangifte doen, is een kwestie van elkaar serieus nemen. Je laat nu al te lang met je sollen. En verder elk rechtstreeks contact weigeren. Waarschijnlijk houdt het dan vanzelf op, hij heeft tenslotte nog niet eens juridisch actie ondernomen, alleen wat gedreigd en geintimideerd.
  zondag 6 april 2008 @ 15:16:53 #226
58560 Oksel
Gezellig.
pi_57869671
Haha, hij staat hartstikke sterk in zijn schoenen, er is geen zak aan de hand, die familie spoort niet.

Ik zou even de politie bellen voor een melding, en vervolgens alles lekker negeren.
pi_57869713
Aangifte doen, gewoon omdat dat later handig kan zijn. Verder zou ik me alleen maar sterker voelen als iemand zich zo zielig gedraagt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 6 april 2008 @ 15:23:14 #228
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57869828
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:13 schreef rene90 het volgende:
Ben ik wel benieuwd wat voor soort bedreigingen trouwens...? Want dan zeker eventjes aangifte doen, zoals Red_Cat al zegt, kan alleen maar voordelen met zich meebrengen.
+ als die nou aangifte doet, en die gast komt nog een keer terug met doodsbedreigingen whatever, zal de politie eerder langskomen als je ze belt dat er een opgefokte kip voor je deur staat..
  zondag 6 april 2008 @ 15:31:46 #229
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57869999
Wel even snel 700 euro verdiend
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 6 april 2008 @ 15:48:34 #230
146874 DANILXL
pi_57870336
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:31 schreef gronk het volgende:
Wel even snel 700 euro verdiend
?
  zondag 6 april 2008 @ 15:50:02 #231
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57870354
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:48 schreef DANILXL het volgende:

[..]

?
Ze vroegen eerst 1200, en nu nog maar 500
pi_57870447
Gewoon geen contact meer hebben met die vent of dat meisje.

Heeft ze nog toegang tot het huis, huurt ze nog een kamer?
pi_57870498
Als hij net zo goed kan vechten als hij kan onderhandelen kun je het net zo goed fysiek beslissen, TS!
  zondag 6 april 2008 @ 15:56:38 #234
210501 right_turn
It's my turn
pi_57870512
Ben je nu WA verzekerd of niet? Als dat zo is, dan doen jullie behoorlijk moeilijk. Als je niet verzekerd bent, geef je hem gewoon de Big Finger!
Acht Cola, Acht Bier!
  † In Memoriam † zondag 6 april 2008 @ 15:57:13 #235
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57870522
Heeft dat zielige meisje eigenlijk wel recht op een IB Groep bijdrage als ze zichzelf zo bedruipt in haar (zwarte?) bijbaantje?
pi_57870626
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef right_turn het volgende:
Ben je nu WA verzekerd of niet? Als dat zo is, dan doen jullie behoorlijk moeilijk. Als je niet verzekerd bent, geef je hem gewoon de Big Finger!
Principekwesties vergen veel tijd, maar het is wel een lekker gevoel als je wint
A little bit hateful
pi_57870628
Aangifte doen.
pi_57871675
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef right_turn het volgende:
Ben je nu WA verzekerd of niet?
Idd, want
quote:
Nadat ik vrij netjes uitgelegd had dat ik mijn aansprakelijkheid niet wilde erkennen en dat we anders de verzekeringsmaatschappijen het moeten laten uitzoeken begon hij steeds moeilijker te doen.
Die meid en haar vader moeten TS aansprakelijk stellen, en TS moet dat de verzekering laten uitzoeken.
Of je de aansprakelijkheid wel of niet erkent doet er weinig toe, dat zoekt de verzekering wel uit. Je gaat natuurlijk niet zelf dat bedrag betalen als je er voor verzekert bent.
pi_57872272
Geen mondeling contact meer hebben: als ze iets denken te moeten claimen mogen ze dat schriftelijk, inclusief onderbouwing, bij je indienen.
  zondag 6 april 2008 @ 17:30:03 #240
132191 -jos-
Money=Power
pi_57872507
Pff wat eens kansloze tokkie familie is dat zeg, eerst geld claimen en als je dat netjes weigert je gaan zitten bedreigen! Ook typerend dat ze niet om je verzekeringssituatie vragen, dat is namelijk het eerste waar ik aan zou denken als ik die pa was. Die mensen zou ik nu ook niet meer serieus nemen en dat zogenaamde fotomodel kan je lekkergaan treiteren vanaf nu
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 6 april 2008 @ 17:36:09 #241
146874 DANILXL
pi_57872590
dat meisje wil nu wel door de grond zakken denk ik
  zondag 6 april 2008 @ 17:48:56 #242
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_57872838
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:57 schreef Loedertje het volgende:
Heeft dat zielige meisje eigenlijk wel recht op een IB Groep bijdrage als ze zichzelf zo bedruipt in haar (zwarte?) bijbaantje?
Ja, dit is wel een wapen dat je kunt gebruiken. Als zo'n meid veel verdient daarmee mag ze die IB Groep bijdrage gaan terugbetalen incl een forse boete.
pi_57872883
Gna gna gna....
Top 5 China producten
  zondag 6 april 2008 @ 18:08:19 #244
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_57873203
Zo nou dan had die kerel een goeie aan mij, hehe laat maar lekker gaar smoren in z'n eigen vet. Niets betalen en ook niet een verzekering inschakelen.
Hij is nu al afgedropen en die "model" inkomsten zijn nooit hard te maken, helemaal dat dat misgelopen is, geloof d'r geen reet van. Dus dat zal hij moeten aantonen en dat moet ook standhouden in een rechtbank.

Geen bewijs, het was onhandig waarvoor excuus maar de manier waarop er gedreigd maakt het helemaal een hilarische komedie.
  zondag 6 april 2008 @ 18:10:58 #245
58560 Oksel
Gezellig.
pi_57873265
Waar blijft haar Hyves?
pi_57873359
De situatie is nog stukje gecompliceerder geworden. Aangezien haar vader dus een sleutel van ons huis heeft is hij (denk ik )dus weer binnen geweest, waarschijnlijk met wat meer mensen. Ik hoorde wat gerommel in onze woonkamer maar verder niet echt op gelet. Nu wilde ik ff de voetbal uitslagen checken zie ik tot mijn grote schrik dat onze gemeenschappelijke kamer is leeggehaald en dat ons "model" ook al veel spul van d'r zelf mee heeft genomen.
Oftewel de LCD TV van mijn huisgenoot is meegenomen, mijn Xbox, mijn espresso apparaat en nog wat kleine meuk. Ik heb de politie al gebeld en ga zo aangifte doen. Vooral ook lullig voor mijn huisgenoot die er niets mee te maken heeft
  † In Memoriam † zondag 6 april 2008 @ 18:17:22 #247
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57873410
edit, te snel met conclusies

[ Bericht 90% gewijzigd door Loedertje op 06-04-2008 18:24:35 ]
pi_57873422
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:15 schreef Underdoggy het volgende:
De situatie is nog stukje gecompliceerder geworden. Aangezien haar vader dus een sleutel van ons huis heeft is hij (denk ik )dus weer binnen geweest, waarschijnlijk met wat meer mensen. Ik hoorde wat gerommel in onze woonkamer maar verder niet echt op gelet. Nu wilde ik ff de voetbal uitslagen checken zie ik tot mijn grote schrik dat onze gemeenschappelijke kamer is leeggehaald en dat ons "model" ook al veel spul van d'r zelf mee heeft genomen.
Oftewel de LCD TV van mijn huisgenoot is meegenomen, mijn Xbox, mijn espresso apparaat en nog wat kleine meuk. Ik heb de politie al gebeld en ga zo aangifte doen. Vooral ook lullig voor mijn huisgenoot die er niets mee te maken heeft
Vanaf nu elk contact met die lui opnemen. Hopelijk zeggen ze iets van 'als je je spullen terugwilt kom je met geld over de brug'.
pi_57873443
God de......, wat een typetje. Je hebt wel de gegevens van die persoon neem ik aan dat meteen even de politie langs zijn huis gaat? Welke verzekering heb je? Mijn broer had laatst ook een inbraak, hoewel het nu geen inbraak meer is omdat er een "sleutel" gebruikt is. Maar als je een goede verzekering hebt krijg je alles vergoed. Me broer zat bij de rabobank en kreeg de volledige bedragen van de gestolen spullen terug.

Want wanneer die man de spullen ergens anders heeft geplaatst bij één van zijn vrienden dan wordt het nog een zoektocht van hoe of wat.
Top 5 China producten
  † In Memoriam † zondag 6 april 2008 @ 18:23:15 #250
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57873513
quote:

Zou je niet eerst zorgen dat er IEMAND thuisblijft zodat ze je PC niet kunnen stelen?

Het wil overigens nog niet zeggen dat zij er iets mee te maken heeft aangezien er van haar ook spullen zijn verdwenen toch?
pi_57873524
Ik heb NIET zijn gegevens. Enkel de naam en de email van zijn dochter. WA verzekering zit bij interpolis.
  zondag 6 april 2008 @ 18:24:55 #252
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57873549
quote:
Wow.

Inderdaad, aangifte doen. En sterkte met de afloop.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 6 april 2008 @ 18:30:11 #253
12913 GreatWhiteSilence
pi_57873637
Ik zou wel onmiddelijk aangifte doen. Je hebt zijn gegevens misschien niet, maar daar komt de politie wel achter.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  † In Memoriam † zondag 6 april 2008 @ 18:31:19 #254
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57873665
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:23 schreef Underdoggy het volgende:
Ik heb NIET zijn gegevens. Enkel de naam en de email van zijn dochter. WA verzekering zit bij interpolis.
Ik zou voor de volledigheid even AL je huisgenoten bellen/sms-en (ook haar als je haar nummer hebt) met de mededeling dat er is ingebroken zodat iedereen even kan kijken wat er exact voor persoonlijke bezittingen zijn verdwenen.
  zondag 6 april 2008 @ 18:32:29 #255
12913 GreatWhiteSilence
pi_57873686
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:23 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zou je niet eerst zorgen dat er IEMAND thuisblijft zodat ze je PC niet kunnen stelen?

Het wil overigens nog niet zeggen dat zij er iets mee te maken heeft aangezien er van haar ook spullen zijn verdwenen toch?
Tuurlijk heeft pa haar spullen ook meegenomen, je denkt toch niet dat zij dat 'model' ooit nog terug zien na zo'n geintje? Dat kind heeft gewoon tegen haar pa gezegd: hier is de sleutel en neem alles maar mee (terug).
pi_57873768
Tip: morgen meteen de sloten laten vervangen!
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 6 april 2008 @ 18:37:45 #257
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_57873779
Sloten wisselen, dame toegang tot huis ontzeggen. Aangifte doen.
Als dit bij mij was vloog er ergens in nederland........................

en natuurlijk de FOK-knopploeg inschakelen
  zondag 6 april 2008 @ 18:38:41 #258
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_57873798
als jij een voor en achternaam hebt van dochter lief en woonplaats kun je een eind komen
  zondag 6 april 2008 @ 18:43:51 #259
90400 longinus
Hollander
pi_57873910
je hoorde rommelen maar bent niet gaan kijken ?

Zoek getuigen van de inbraak dan is ie zeker de pineut., hopelijk had je de bedreiging al gemeld.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_57874043
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:43 schreef longinus het volgende:
je hoorde rommelen maar bent niet gaan kijken ?
Wel eens in een studentenhuis geweest?

Huisbaas die weigert sloten te vervangen (zijn van die speciale sloten, iedereen heeft 1 sleutel die op de voordeur, balkondeur en op de eigen kamer past). Hij kan de dame ook niet dwingen haar 2 sleutels in de leveren aangezien ze netjes huur betaalt. Dat komt er dus nog bij. Ga maar eens rustig bij m'n vriendin maffen komende dagen.
  zondag 6 april 2008 @ 18:55:27 #261
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_57874139
quote:
Zozo, al met al spectaculaire ontwikkelingen in deze boeiende zaak. Agressie, bedreigingen en als klap op de vuurpijl zelfs een fikse diefstal. Het lijkt erop dat je met een criminele familie van doen hebt, TS. Je zou kunnen proberen het verblijfadres van de daders te achterhalen, niet alleen voor legale maatregelen (politie, justitie), maar in het uiterste geval ook voor vergeldingsacties van verschillende aard.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_57874366
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:50 schreef Underdoggy het volgende:
Hij kan de dame ook niet dwingen haar 2 sleutels in de leveren aangezien ze netjes huur betaalt. Dat komt er dus nog bij. Ga maar eens rustig bij m'n vriendin maffen komende dagen.
Ahum, haar kamer al leeggehaald?

Wat een kansloze familie zeg...

Eerst 1200 bedenken (wat voor fotoshoot moet dat wel niet geweest zijn), dan handjeklap omlaag tot 500 euro en geen verzekering erbij... krijg echt de neiging om te stellen:
"In die tijd die jullie van me gestolen hebben had ik een lotto-lot kunnen kopen en daar was ik mogelijk miljonair mee geworden, dus mag ik even 12 miljoen vangen?"
  zondag 6 april 2008 @ 19:06:43 #263
146874 DANILXL
pi_57874387
zullen we de FOk! knokploeg optrommelen?
  zondag 6 april 2008 @ 19:10:26 #264
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_57874467
Wel erg. Dat ze gewoon gaan stelen.

Wat zei de politie allemaal?
pi_57874486
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:48 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ja, dit is wel een wapen dat je kunt gebruiken. Als zo'n meid veel verdient daarmee mag ze die IB Groep bijdrage gaan terugbetalen incl een forse boete.
Yep, zij het dat de regeling voor bijverdienen nogal ruim is. En je moet als IBG kunnen bewijzen dat ze te veel heeft bijverdiend. Maar gezien het niet te filmen verhaal zal ik haar gegevens met alle liefde eens extra kritisch onder de loep nemen. Stuur me maar een PB met haar gegevens.
pi_57874564
Wat ik je aanraad: raak NIKS meer aan in je woning, die personen moeten hun handen op bepaalde punten hebben gezet om de lcd tv te pakken. Er is dus bewijs in je woning denk hierbij aan vingerafdrukken. Omdat die vader al in een gesprek is geweest weet je wel zo ongeveer waar hij SOWIESO niet is geweest en dus geen afdrukken achter heeft kunnen laten.

Het is nu dus zaak om de politie te bellen, en dan komt de technische recherche die vingerafdrukken gaat nemen. Er is een verdachte in deze "zaak" wat het nu geworden is. Ik zou meteen eens een eigen buurtonderzoekje doen om te vragen of je buren "personen" met spullen naar buiten hebben zien gaan en welk tijdstip.
Top 5 China producten
  zondag 6 april 2008 @ 19:15:34 #267
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_57874566
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:11 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Yep, zij het dat de regeling voor bijverdienen nogal ruim is. En je moet als IBG kunnen bewijzen dat ze te veel heeft bijverdiend. Maar gezien het niet te filmen verhaal zal ik haar gegevens met alle liefde eens extra kritisch onder de loep nemen. Stuur me maar een PB met haar gegevens.
Ja dat moet je aan TS vragen he. Ik volg dit topic alleen maar.
  zondag 6 april 2008 @ 19:15:55 #268
58560 Oksel
Gezellig.
pi_57874575
Mooi verhaal man..
  zondag 6 april 2008 @ 19:16:45 #269
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_57874598
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef Oksel het volgende:
Mooi verhaal man..
Kwaliteitstopic.
  zondag 6 april 2008 @ 19:16:57 #270
58560 Oksel
Gezellig.
pi_57874603
Anyway, politie langs laten komen. Verhaal eerlijk vertellen, en je bent klaar.
pi_57874633
Jezus wat een figuren
Wel kut voor jou en je huisgenoten dat je nu spullen kwijt bent. Ben benieuwd wat de politie er over te zeggen heeft.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 6 april 2008 @ 19:21:02 #272
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_57874699
quote:
Hij was het hier nogal niet mee eens en begon wat te dreigen en agressie te tonen. Pas ik en mijn huisgenoot lieten zien niet onder de indruk van hem te zijn en hem mijn kamer uitgeduwd te hebben en dreigen met de politie te bellen wilde hij weggaan, met allemaal dreigementen als "je hoort nog wel van me" en "wie denk je wel niet dat je bent". Redelijk a-relaxed allemaal en weet nu ff niet hoe ik dit verder kan oplossing. Ik hoorde van mijn huisgenoot dat de politie redelijk weinig doet met zulke meldingen.
Je hebt hem dus echt met geweld die kamer uit gewerkt?
pi_57874823
Direct aangifte doen.
  † In Memoriam † zondag 6 april 2008 @ 19:28:07 #274
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57874835
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft pa haar spullen ook meegenomen, je denkt toch niet dat zij dat 'model' ooit nog terug zien na zo'n geintje? Dat kind heeft gewoon tegen haar pa gezegd: hier is de sleutel en neem alles maar mee (terug).
quote:
en dat ons "model" ook al veel spul van d'r zelf mee heeft genomen.
Niet alles dus
pi_57874839

Ben benieuwd naar de ontwikkelingen. Ik denk dat ik mezelf niet in de hand zou kunnen houden en zodra ik wist waar ik moest zijn, bij dat ventje op de stoep zou staan.
  zondag 6 april 2008 @ 19:31:17 #276
90400 longinus
Hollander
pi_57874901
Foto's
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  † In Memoriam † zondag 6 april 2008 @ 19:31:39 #277
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57874908
TS blijft nog keurig, nog geen naam of emailadres van zijn huisgenoot gepost
pi_57874961
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:31 schreef Loedertje het volgende:
TS blijft nog keurig, nog geen naam of emailadres van zijn huisgenoot gepost
Is dat een hint, Loeder?
  † In Memoriam † zondag 6 april 2008 @ 19:38:38 #279
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57875058
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Is dat een hint, Loeder?
Nee hoor, echt niet
  zondag 6 april 2008 @ 20:10:41 #280
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57875667
Ben je al bij de politie langs geweest?
quote:
Op zondag 6 april 2008 11:04 schreef Underdoggy het volgende:
De vader komt om 2 uur langs, we hebben helaas geen woonkamer maar mijn huisgenoot zal een oogje in het zeil houden. Opnemen is wel goed idee, ben benieuwd. Die 1200 euro lijkt me ook rijkelijk overdreven door haar. Zo'n typisch broodmager blond hertje. Meer is het niet.
quote:
Hebben jullie nu wel of geen woonkamer?

Wat een idioot die vader, inbreken om zijn 'model'dochter te helpen...
pi_57875686
Het is iig geen modelvader!!! !!!1111111

Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_57876022
wat was de reactie van de huisbaas?
  zondag 6 april 2008 @ 21:26:55 #283
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57877322
heb je je mes nog wel?
  zondag 6 april 2008 @ 21:36:28 #284
146874 DANILXL
pi_57877532
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:11 schreef refused. het volgende:
Het is iig geen modelvader!!! !!!1111111

zondag 6 april 2008 @ 21:48:35 #285
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_57877770
Na 4 dagen lurken toch maar een terug vind politie
  zondag 6 april 2008 @ 21:51:23 #286
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57877843
Ik voorzie een deel II.
pi_57877881
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef gronk het volgende:
Ik voorzie een deel II.
ik ben benieuwd, alhoewel ik toch een beetje mijn vraagtekens zet bij het waar zijn van dit topic. eerst is er geen huiskamer, dan wel, en een huisgenoot die zijn lcd tv met de rest van de huisgenoten deelt vind ik ook discutabel
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  zondag 6 april 2008 @ 21:55:35 #288
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_57877963
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef freak1 het volgende:

[..]

ik ben benieuwd, alhoewel ik toch een beetje mijn vraagtekens zet bij het waar zijn van dit topic. eerst is er geen huiskamer, dan wel, en een huisgenoot die zijn lcd tv met de rest van de huisgenoten deelt vind ik ook discutabel
Het is dat dit topic op 2 april gestart is he, anders... En stelen, toe maar weer...
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_57878095
quote:

[..]

Eens is.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57878527
Hey, wat is er nou met de mes gebeurd?
pi_57878913
Release teh blackma1l
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zondag 6 april 2008 @ 22:39:29 #292
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_57879019
quote:

[..]

Ik denk dat deze gemeenschappelijke ruimte de keuken is. Waarom die niet geschikt zou zijn voor overleg met papa begrijp ik ook niet. Beetje vaag, toch verwacht ik niet dat TS ons in de zeik loopt te nemen.
Are these the nazis, Walter?
pi_57879099
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:39 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik denk dat deze gemeenschappelijke ruimte de keuken is. Waarom die niet geschikt zou zijn voor overleg met papa begrijp ik ook niet. Beetje vaag, toch verwacht ik niet dat TS ons in de zeik loopt te nemen.
Een LCD TV in de keuken

Croupouque topique?
.
  zondag 6 april 2008 @ 22:46:30 #294
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_57879236
holycrap
  zondag 6 april 2008 @ 22:51:04 #295
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57879368
Nah,als TS een mooie ingescande en geanonimiseerde aangifte laat zien...
pi_57879371
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef Het_Biertje het volgende:
holycrap
pssst biertje, check mijn verkoop topique, computer zooi!
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_57879380
nou spannend
pi_57879404
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:42 schreef r_one het volgende:

[..]

Een LCD TV in de keuken

Croupouque topique?
Is jaloers, wilt ook LCD TV in de keuken
  zondag 6 april 2008 @ 22:53:06 #299
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_57879413
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef freak1 het volgende:

[..]

pssst biertje, check mijn verkoop topique, computer zooi!
sta ik bekend als een computerzooi opkopert?
pi_57879529
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:39 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Actually, die kamer waar ik het over heb is de woonkamer van mijn huisgenoot (die ook bij het gesprek was). Ik zit er wel vaak maar het is niet "echt" de bedoeling om daar anderen uit te nodigen. Deur staat daar praktisch altijd open en hij is er zelf weinig. Het gaat dus ook om zijn TV, doch mij Xbox en koffie unit.
Inderdaad er liggen nog wat spullen van haar. Maar als ik zo via het balkon tussen de gordijnen haar kamer inkijk is het niet veel meer. Vreemd dat je om 1 sneetje in je poten gaat verhuizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')