Ik weet niet hoe ze het doenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En ze spelen er maar op 3. En een gamertag kan maximaal 100 vrienden hebben toch?
nee, doe niet mee aan die promotie shit.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het doenMisschien dat ze steeds hosten en dat je dan een potje mee kan doen o.i.d.
Doe jij mee dan![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:31 schreef Sackboy het volgende:
Voor de Ninja Gaiden fans:
Ga daar maar vanuitquote:Op donderdag 3 april 2008 23:28 schreef Wessiej het volgende:
Is de PAL versie nou gecensureerd?
sweet ! , schiet op met die demo dan raak ik mijn xbox weer eens aanquote:Op donderdag 3 april 2008 20:31 schreef Sackboy het volgende:
Voor de Ninja Gaiden fans:
Ninja Gaiden II gameplay
sweet , en grafisch vind ik hem zeker niet slechtquote:Op donderdag 3 april 2008 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grafisch niet bepaald het wow effect, maar het spel maakt wel weer veel goed met 60fps
Telt het grafische aspect alleen maar bij jou?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
mooi man grafisch
Nou Wes dat wordt nog flink wachtenquote:Electronic Arts and Pandemic Studios have dropped a new trailer for Mercenaries 2: World in Flames in our lap, complete with an official release date in tow. The follow-up to the 2005 destruct-o-thon will hit US shores on August 31, 2008, giving us less than five months before we blow everything up
mooi is het niet, raar want deel 1 was mooiquote:Op donderdag 3 april 2008 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Telt het grafische aspect alleen maar bij jou?![]()
[..]
Nou Wes dat wordt nog flink wachten
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik doe er nog een schepje bovenop![]()
Gameplay video GTA IV
quote:Yes, this is a joke. Calm down people!
Ja zeker, alleen bij een persoon met het IQ van een visstick kun je er altijd vraagtekens bij zetten natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sarcasme kent men niet in de islam ?
in gaming heb ik er toch niet veel mag ik hopen ?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh my god, nou weet ik heel goed hoe je aan die 2000 posts in februari komt
Hot damn.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Telt het grafische aspect alleen maar bij jou?![]()
[..]
Nou Wes dat wordt nog flink wachten
Sorry, Jorientje de moderatorquote:Op donderdag 3 april 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij post alles 2x in een topic
Het valt zo opquote:Op donderdag 3 april 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sorry, Jorientje de moderator![]()
Ik probeer zowel de Xbox 360 als PS3 bezitters op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen. Maar goed dat mag ik in het vervolg niet meer doen aangezien de PS3 gamers hier dagelijks ook komen. Sorry Jorien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |