Ja die is wel goed geluktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Indiana Jones misschien? Net als Marco Andretti voor de Indy 500.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 1. Trulli Toyota (B) 1:31.360 26 2. Piquet Renault (B) 1:31.634 60 3. de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:32.143 53 4. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:32.480 49 5. Massa Ferrari (B) 1:33.246 19 6. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:33.371 30 7. Buemi Red Bull-Renault (B) 1:34.064 16 8. Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:34.071 31 9. Button Honda (B) 1:36.501 19 10. Sutil Force India-Ferrari (B) 1:43.877 13 11. Hulkenberg Williams (B) 1:44.741 35 |
Trouwens, gisteren had ik een bedrijfsuitje, waar een bijzondere spreker was: Bob Bell, technisch directeur van Renault F1! Indrukwekkend om iemand te horen spreken die al jaren in de F1 zit, en met o.a. Senna gewerkt heeft!quote:Christijan Albers ontketend op de Eurospeedway Lausitz
Uitgegeven door Bas Kaligis 16 mei 2008 13:14 - Print artikel
Christijan Albers heeft bij de eerste vrije training van het DTM weekend op de Eurospeedway Lausitz een goede prestatie neergezet door de zevende tijd te realiseren. De ex F1 coureur voelt zich duidelijk in zijn element, ondanks dat hij het moet doen met minder materiaal. Albers rijdt immers met een 2006 versie, terwijl de coureurs voor en achter hem over de nieuwste 2008 fabrieksbolides beschikken. Des te meer een puike prestatie van de Larenaar.
Albers gaf in de eerste training, die overigens kortstondig werd stil gelegd doordat er teveel zand op de baan lag, slecht vijf tienden van een seconde toe op snelste man Martin Tomczyk in de RedBull Audi. Hij werd op de voet gevolgd door een peloton met Tom Kristensen, Paul di Resta, Timo Scheider en Mattias Eckström. Mister DTM; Bernd Schneider volgde op de zesde plek in zijn Mercedes AMG 2008, slechts een halve tiende sneller dan de ontketende Albers in zijn oranje Futurecom bolide.
ZOMG! Dat zou vet zijn!!!quote:Lancia is geïnteresseerd in Toro Rosso
quote:MI5 agent quits after wife took part in 'Nazi-style' orgy with Max Mosley
An MI5 agent has been forced to resign after being linked to a tabloid sting on motor racing mogul Max Mosley, it was claimed today.
The man's wife is believed to be a prostitute who handed the News of the World evidence that Mr Mosley had taken part in a sado-masochist orgy.
In the footage, the Formula One boss is seen with five call girls taking part in the orgy which took place in an underground "torture chamber" in Chelsea, West London.
Mr Mosley, who is the president of the Federation Internationale de l'Automobile (FIA), is allegedly shown enacting a concentration camp-style scene in which he plays both victim and guard.
The disclosure of the MI5 link in the scandal will raise questions over vetting procedures in Britain's security service.
However, MI5 director general Jonathan Evans has given Gordon Brown and Home Secretary Jacqui Smith a categorical assurance that the organisation itself was not involved in the sting.
According to the Sunday Telegraph, the agent at the centre of the controversy was in his 40s and had been working as a surveillance operative for several years.
He served in the military before joining MI5, where he was responsible for watching al Qaida suspects, Russian spies and crime bosses.
MI5 vetting should have entailed regular questioning about his private life, covering details of relationships, sexual habits, and intake of drugs and alcohol.
The system is designed to detect whether individuals are susceptible to blackmail, and therefore pose a security risk.
However, it seems important information slipped through the net on this occasion.
The agent apparently resigned immediately when confronted with evidence about the involvement of his wife - who is thought to have been paid tens of thousands of pounds for video footage.
The News of the World published its story about Mr Mosley at the end of March, claiming he paid £2,500 for an orgy with five prostitutes that had a "sick" Nazi theme.
Jewish groups condemned Mr Mosley, whose father, Oswald, led the British Union of Fascists in the 1930s and was a friend of Adolf Hitler.
But Mr Mosley, president of motor racing body the FIA, has denied there were any Nazi or racist overtones and is seeking damages for invasion of privacy.
quote:Vettel to get five-place grid penalty at Monaco
Scuderia Toro Rosso driver Sebastian Vettel will finally be able to race the STR3 at Monaco, but the young German will face a five-place grid penalty. The new STR3 requires a different gearbox installation than the STR2B and the 2008 regulations state that a gearbox must be used for four races. Vettel, however, is to use a different gearbox at Monaco than the one at Turkey, resulting in a grid penalty.
12 miljoen.... hij zal wel een goeie verzekering hebben neem ik aanquote:Villa Mika Hakkinen grotendeels afgebrand
Een brand heeft een villa van Mika Hakkinen in Frankrijk grotendeels verwoest. De villa staat net buiten het dorpje Callian, nabij de stad in Grasse in de Provence.
Op het moment van de brand was Hakkinen zelf niet thuis, maar wel zijn vermeende nieuwe vriendin en diens vriendin. De brand brak uit rond vier uur zaterdagochtend en heeft ongeveer driekwart van de net gebouwde villa verwoest. Brandweerkorpsen uit verschillende regio's hebben gevochten tegen de brand, waarbij niemand gewond is geraakt. De twee vrouwen die aanwezig waren in het huis zijn uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht, maar hebben geen verwondingen opgelopen.
Twee van de drie ruimtes die gebruikt werden voor de opslag van trofeën van Hakkinen's carriere zijn zwaar beschadigd geraakt. De brand is waarschijnlijk veroorzaakt door kortsluiting.
Hakkinen's villa had een waarde van ongeveer 12 miljoen dollar en telde 10 slaapkamers.
bron: www.f1today.nl
In een ander bericht staat dat hij wel thuis was, samen met twee vrouwen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:01 schreef NED het volgende:
Niet echt Formule 1 nieuws, maar toch.
[..]
12 miljoen.... hij zal wel een goeie verzekering hebben neem ik aan
quote:
Ik las het al ja. Of hij nou wel of niet thuis was, als je villa van 12 miljoen affikt is nooit grappig denk ikquote:In een ander bericht staat dat hij wel thuis was, samen met twee vrouwen.
sowieso nogal knullig dat je in een spiksplinternieuw huis voor 12 miljoen dollar geen fatsoenlijke kortsluiting-vrije bekabeling kunt krijgen. Maarja, de dollar is ook niet meer wat 'ie geweest is natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2008 08:29 schreef NED het volgende:
Ik las het al ja. Of hij nou wel of niet thuis was, als je villa van 12 miljoen affikt is nooit grappig denk ik
hey, pssstquote:Op maandag 19 mei 2008 11:13 schreef sanger het volgende:
Nope, die zijn van het team.
Nee, hij heeft replica's van alle prijzen. De originele staan in Woking.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:05 schreef Atreidez het volgende:
Al ze prijzen in de hensOf mocht je bij McLaren je prijzen toch al niet zelf houden?
Check je PMquote:Op maandag 19 mei 2008 11:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hey, pssstAlex heeft nog niets gehoord van jullie over die iD kaarten en ik eerlijk gezegd ook niet. Kink in de kabel?
Dat doet Spa-Francorchamps ook, fopneger en die heb jij nog niet weten te winnen.quote:Hamilton: "Iedereen wil winnen in Monaco"
19 Mei, 10:32 | De Formule 1 maakt zich klaar voor het meest prestigieuze raceweekend van het jaar. Traditiegetrouw staat eind mei namelijk de Grand Prix van Monaco op het programma. Lewis Hamilton debuteerde er vorig jaar met een knappe tweede plaats achter Fernando Alonso, maar hoopt dit jaar zijn allereerste zege te pakken in het vorstendom. "Dit is de race die elke coureur wil winnen," kijkt de vice-wereldkampioen vooruit.
"Monaco is echt een van mijn favoriete races," vertelt Hamilton over de race in de straten van Monte Carlo. "De hele race ademt een en al historie uit en de sfeer is er altijd fantastisch. Dit is dan ook de race die elke coureur enorm graag wil winnen. Omdat het een stratencircuit is, is het erg opwindend hier te rijden. Er is absoluut geen plaats om foutjes te maken. Je zit de hele tijd op de limiet en dat terwijl er eigenlijk geen rechte stukken zijn om even bij te komen. Het circuit is erg krap en bochtig en eigenlijk is het onwerkelijk als je denkt hoe hard we hier eigenlijk rijden. Om hier snel te zijn moet je elke centimeter van het circuit gebruiken, wat betekent dat je soms ook licht de vangrails aanraakt."
"De afstelling waarmee we hier rijden verschilt enorm van die bij andere races," gaat de McLaren-coureur verder. "Het belangrijkste is dat je goede tractie hebt, om ervoor te zorgen dat je goed kan uitacceleren bij elke bocht. Omdat er geen rechte stukken zijn, stellen we de auto af voor maximale neerwaartse druk. Op dit circuit is het namelijk niet nodig en bovendien ook niet mogelijk om écht hoge topsnelheden te bereiken."
"Het circuit is erg krap en het is moeilijk te beschrijven hoe zoiets voelt, omdat je zo laag bij de grond zit," probeert Hamilton het gevoel van racen in Monaco te beschrijven. "Je komt soms met bijna 300 km per uur op de bochten af, terwijl je weet dat er geen uitloopstroken zijn en je het einde van de bocht ook niet kunt zien. Alles wat je kunt zien is dat we er direct voor je gebeurt, wat misschien zo'n 50 meter is. In sommige bochten is het dus een beetje een gok wat er voor je gebeurt. Je probeert in te schatten hoe je de auto moet insturen en hoop dat je daarmee op de goede plaats zit. Je moet echt vertrouwen op je instincten en je geheugen."
bron: www.formule1wereld.nl
Ik denk dat het hoog tijd word dat we alvast de oven aanzetten voor Bernie met zn belachelijke bedragen. Dat die vent maar zeer binnenkort mag omvallenquote:Toekomst Hockenheim na 2010 in gevaar
[19 mei - 09:58]
De toekomst van het Duitse Hockenheim-circuit ziet er niet zo goed uit. De kans zit erin dat het circuit na deze zomer nog maar één keer de Formule 1-wagens zal mogen ontvangen. Na 2010 zou het dan afgelopen zijn.
Dit is de waarschuwing die Karl Josef Schmidt, de managing director van het circuit, stuurt naar het bestuur van Baden-Wurttemberg. Volgens Schmidt moet men dringend meewerken om de Grote Prijs in Hockenheim om de twee jaar op de kalender te krijgen.
“Als dit niet het geval is, dan zullen er na 2010 geen Formule 1-wedstrijd meer gehouden worden,” zei hij aan de Duitse krant Stuttgarter Nachrichten. Ondertussen kreeg zijn waarschuwing al reactie van de woordvoerder van de minister van Economische Zaken. Die zei dat het de taak niet is van het publiek om evenementen op de Hockenheimring te financieren.
Zes jaar geleden pompte de regering al vijftien miljoen euro in de update van het circuit. De Grote Prijs van Duitsland wordt voorlopig nog steeds afgewisseld tussen Hockenheim en de Nurburgring die na één jaar afwezigheid volgend jaar weer van de partij zal zijn.
bron: www.f1-club.be
Ferrariquote:Disease outbreak at Ferrari F1 factory
Workers at Ferrari's Formula One factory in Italy have been told to keep working despite an outbreak of the infectious disease tuberculosis.
The British newspaper The Sun reports that a staff member was rushed to hospital and diagnosed with TB, a common and deadly disease that - if untreated - kills up to half of its victims.
The Sun said the staff member was a carbon fibre specialist, and Ferrari confirmed that he has a "mild form" of tuberculosis.
It is reported that the 25 technicians whose job it is to build Kimi Räikkönen and Felipe Massa's cars for each grand prix are currently undergoing blood tests to see if they have also been infected.
Ferrari said Räikkönen and Massa will not need tests.
"We're not happy," a British employee is quoted as saying from Maranello.
"We think the lab should be shut down until we get an all-clear. It feels as if Ferrari are putting cars before people."
Hij heeft 'm ook al zo lekker vaak geredenquote:Op maandag 19 mei 2008 11:43 schreef NED het volgende:
Dat doet Spa-Francorchamps ook, fopneger en die heb jij nog niet weten te winnen.
Ahhh ... lees dan dit:quote:Ik denk dat het hoog tijd word dat we alvast de oven aanzetten voor Bernie met zn belachelijke bedragen. Dat die vent maar zeer binnenkort mag omvallen
quote:Mosley now scraps with his oldest friend in motorsport, Ecclestone
Max Mosley's desperate attempt to survive a sex scandal has been distilled into an ugly fight with his oldest friend in motorsport, Bernie Ecclestone.
Mosley, the disgraced president of the FIA, will be at the Monaco Grand Prix this week — he is a resident of the tax haven — but he will delegate his duties to his deputy, Marco Piccinini, to avoid any public association with Prince Albert, who presides over the post-race presentations.
Prince Albert will also host a gala dinner next Sunday evening, which Mosley has been to in the past but on this occasion he is likely to be omitted from the guest list.
With billionaires on yachts anchored in the harbour, and other monied guests housed in £2,000-a-night hotel rooms, Mosley's presence will cast a harsh spotlight on Formula One's unedifying power struggle.
Mosley, in a leaked letter, has offered to relinquish his office as FIA president in October next year to allow him to prevent Ecclestone, as Formula One's commercial rights holder, wresting control from the sport's governing body.
At least that is the scenario Mosley is painting as he tries to cling to office. Mosley, publicly ridiculed after being photographed by a tabloid newspaper as he participated in a sadomasochistic orgy with five prostitutes, will have his fate determined at an extraordinary general meeting of the FIA on June 3.
Mosley, whose father Sir Oswald founded the British Union of Fascists, denies there was a Nazi theme to the orgy, as alleged by the newspaper. But ahead of the meeting in Paris, Mosley has made the battle personal.
He revealed the FIA is in the middle of renegotiations over the 100-year agreement with commercial rights holder (CRH), represented by Ecclestone, and effectively giving away governance of Formula One.
In 2001, the FIA, with Mosley's full support, sold Ecclestone's family holding company SLEC a 100-year extension to their rights for $309million (£160m), a sum most commentators felt was laughably low.
Mosley wrote in his letter to the president of member clubs: "The CRH originally asked us to accept changes to the agreement in order to reduce the CRH's liability to tax. These we can probably concede. But the CRH has also now asked for control over the Formula One regulations and the right to sell the business to anyone — in effect to take over Formula One completely.
"During my period as FIA president (17 years) the economics of Formula One have changed beyond all recognition. We are now dealing with a sport involving billions of dollars and interest that would like nothing better than to remove the FIA from the championship entirely."
In essence, Mosley is squaring up for a showdown with Ecclestone. Mosley, 68, contends he is the only man capable of handling tough, complex negotiations.
Yet he is ignoring the reality that Formula One's major manufacturers, like Mercedes, BMW, Honda and Toyota, have publicly called for his resignation. The Bahrain Royal household ordered him not to attend the Bahrain Grand Prix last month — and Formula One sponsors are unhappy with Mosley's refusal to bow to increasing public pressure to quit. At the last race, seven Formula One teams voted to sign a letter demanding Mosley's departure.
Ecclestone also agreed to put his name to such a letter — but only if there was anonymous agreement within the paddock. Ferrari, Williams and Toro Rosso are believed to have declined to sign.
Ecclestone was a powerful friend to Mosley over almost four decades. Mosley is now about to comprehend he is an even more powerful enemy.
Het probleem is alleen dat zolang er mensen in het lab werken die het wel hebben, deze andere mensen kunnen besmetten die het nog niet hebben.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:25 schreef NED het volgende:
Ehmz... beetje eenzijdig bericht hoor. Het gaat om een milde vorm en er is vooralsnog geen enkele spraken van dat andere mensen het ook hebben.
Er gaat veel te veel geld om in de F1 om dan maar meteen de hele afdeling dicht te gooien en daardoor wellicht de meest prestigieuze GP van het seizoen moeten missen.
Ik weet zeker dat als er daar echt een fikse uitbraak is dat wel degelijk de gezondheid van de mensen op de eerste plaats komt.
Heb je helemaal gelijk in, maar het feit dat het uit The Sun komt verlaagt de betrouwbaarheid al behoorlijk (IMHO).quote:Op maandag 19 mei 2008 15:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat zolang er mensen in het lab werken die het wel hebben, deze andere mensen kunnen besmetten die het nog niet hebben.
En geld dan wel prestige mag (IMHO) nooit voor de gezondheid van mensen gaan.
Samenvatting is ook prima.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:05 schreef Trystar het volgende:
Op RTL7 is een samenvatting rond 11 uur 's avonds.
Geloof niet dat de race ergens in de hh wordt uitgezonden.
De race is vast in zijn geheel een aantal uren later op nieuwsservers te vinden....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:05 schreef Trystar het volgende:
Op RTL7 is een samenvatting rond 11 uur 's avonds.
Geloof niet dat de race ergens in de hh wordt uitgezonden.
Je kunt er ook zelf 1 openen, de vaste persoon is er even niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waar blijft het Monaco topic??
Sanger is er wel toch?? Ik ben niet zo'n goede tekstschrijverquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kunt er ook zelf 1 openen, de vaste persoon is er even niet.
Ik ben er sinds een half uurtje weerquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sanger is er wel toch?? Ik ben niet zo'n goede tekstschrijver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |