*kuch*. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme (sorry)...Maar Leaf ken ik nou wel
Gelukkigquote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef Sirolf het volgende:
Gelukkig wel.
Al heb ik nog steeds geen flauw idee waar die aanval nu eigenlijk vandaan kwam...
Me2...quote:Op donderdag 3 april 2008 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme (sorry)...Maar Leaf ken ik nou wel
Tegen wie heb je het? Ik wil ook popups!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:30 schreef Piles het volgende:
Bedankt voor alle popups toen ik m aanklikte omdat je plaatje het niet doet
Plaatje van Roel, of doet die het bij jou wel?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het? Ik wil ook popups!
Ik zie een buienradar plaatje bij hem..quote:Op donderdag 3 april 2008 10:36 schreef Piles het volgende:
Plaatje van Roel, of doet die het bij jou wel?
Die linkt iig naar http://www.wallpapergate.com/data/media/88/heidi_klum_wp_713.jpg
Ik heb em ff stil staan vanwege een telefoontjequote:Op donderdag 3 april 200811:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
In tegenstelling tot deze crap .... [afbeelding].
Hè, vervelendquote:Op donderdag 3 april 2008 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb em ff stil staan vanwege een telefoontje
Hee je hebt je avatar veranderdquote:Op donderdag 3 april 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Phil Collins![]()
![]()
![]()
![]()
.
Over tijdloze muziek gesproken.
yep, het wordt weer kouder....quote:Op donderdag 3 april 2008 13:02 schreef -Hans- het volgende:
http://michielveenstra.nl/page/log/146600/Vraagje/
Precies mijn gedachte.... treurig weerbeeld en het gaat alleen maar slechter worden volgens het KNMI
Was ff een snelle Paint-job hierquote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel een bizar slechte foto trouwens. Ik kan wel ff wat voor je shoppen?
Check uw g-mailquote:Op donderdag 3 april 2008 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was ff een snelle Paint-job hier.
Als je wat prettigers hebt .....
of tijdens dit nummer van die mevrouw die zegt dat ze een punkrocker wil zijn en dan zo'n enorm zeikerig liedje produceertquote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef Againzender het volgende:
Waarom nou tijdens zo'n mooi nummer? waarom niet gewoon tijdens Anouk ofzo
username?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Had jij nou ook lastfm?
Ik heb er gisteren een account aangemaakt
Typisch Telegraagquote:Op donderdag 3 april 2008 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, het wordt weer kouder....
gelukkig wist de telegraaf vorige week te melden dat het deze week 20 graden zou worden
Televaag bedoel jequote:Op donderdag 3 april 200813:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Typisch Telegraag [afbeelding] al mag het van mij wel 20 graden worden [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:00 schreef cosmick het volgende:
Your musical compatibility rating with PimvanDongen is: HIGH.
Yup, jonge en oude janksmoel. Je moet als dj toch ook een plaatsvervangend schaamtegevoel krijgen als je die plaat ALWEEEEEEER moet instarten....quote:
Leuke muziek hè op Kinkquote:Op donderdag 3 april 2008 14:28 schreef TheZapster het volgende:
Mooi liedje nu op kinkfm, the pursuit of happiness - she's so young.
Laaaaaaang niet gehoord
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, jonge en oude janksmoel. Je moet als dj toch ook een plaatsvervangend schaamtegevoel krijgen als je die plaat ALWEEEEEEER moet instarten....
| 1 2 | echo 'Nee he, alweer $artiest!'; |
Zeker , normaal heb ik vaak kxradio op maar ik vind mark van den akker zo irritantquote:Op donderdag 3 april 2008 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuke muziek hè op Kink. Ook erg genoten van die 12,5 Jaar KINK-uitzending.
Oe, The Zutons.
Dat nummer van Nick Cave is ook wel coolquote:Op donderdag 3 april 2008 14:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zeker , normaal heb ik vaak kxradio op maar ik vind mark van den akker zo irritantdus ben maar op kinkfm overgegaan en dat is zeker te pruimen
Heerlijk nummer! Dig Lazarus Digquote:Op donderdag 3 april 2008 14:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer van Nick Cave is ook wel cool!
Weten we iig zeker dat Paul er is, en dat ie op 3fm staatquote:Op donderdag 3 april 2008 14:44 schreef TheZapster het volgende:
Leaf en a.c en zijn vader in 1 uur, het is weer genieten merk ik
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with PimvanDongen is: HIGH.
compatibility: Very Lowquote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef borisz het volgende:
aantal mensen hebben een request om vriend te worden van ene boris88
Ah, ik gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef borisz het volgende:
aantal mensen hebben een request om vriend te worden van ene boris88
Draait ie net She's So High die Idols-Hobbit (noooooit meer wat van gehoord) en daarna een of ander niksig liedje in de niksige lijn van Leaf en Jack Johnson (Jason nogwat)quote:Op donderdag 3 april 2008 14:44 schreef TheZapster het volgende:
Leaf en a.c en zijn vader in 1 uur, het is weer genieten merk ik
Jason Mraz zeker, niet echt geweldig iddquote:Op donderdag 3 april 2008 15:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Draait ie net She's So High die Idols-Hobbit (noooooit meer wat van gehoord) en daarna een of ander niksig liedje in de niksige lijn van Leaf en Jack Johnson (Jason nogwat)
quote:
Absoluut ! het Calvin Harris sound is ook goed in de nieuwe plaat van Kylie te horen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:38 schreef Againzender het volgende:en zeker nu ze ook nog eens met Calvin Harris samenwerkt
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.flickr.com/photos/michielveenstra/2385374336/.
Goed te horen? Het is gewoon een CH plaat, maar dan met een echte zanger(es)quote:Op donderdag 3 april 2008 16:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! het Calvin Harris sound is ook goed in de nieuwe plaat van Kylie te horen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.flickr.com/photos/michielveenstra/2385374336/.
Valt wat voor te zeggenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef Againzender het volgende:
Goed te horen? Het is gewoon een CH plaat, maar dan met een echte zanger(es)
Ja, moet alleen al om 20.00 weg...quote:Op donderdag 3 april 2008 18:40 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond Sersjee !
Ook al een beetje zin in de MetMichiel en Maricha show?
Ben je nu nog niet klaar met dat plaatje?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:29 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay - Speed of Sound. Geweldig !
Kl*te spookrijder
Nog even genieten dus van MetMichielquote:Op donderdag 3 april 2008 18:47 schreef Sersjee het volgende:
Ja, moet alleen al om 20.00 weg...
Plaat Coen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |