Tegen wie heb je het? Ik wil ook popups!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:30 schreef Piles het volgende:
Bedankt voor alle popups toen ik m aanklikte omdat je plaatje het niet doet
Plaatje van Roel, of doet die het bij jou wel?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het? Ik wil ook popups!
Ik zie een buienradar plaatje bij hem..quote:Op donderdag 3 april 2008 10:36 schreef Piles het volgende:
Plaatje van Roel, of doet die het bij jou wel?
Die linkt iig naar http://www.wallpapergate.com/data/media/88/heidi_klum_wp_713.jpg
Ik heb em ff stil staan vanwege een telefoontjequote:Op donderdag 3 april 200811:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
In tegenstelling tot deze crap .... [afbeelding].
Hè, vervelendquote:Op donderdag 3 april 2008 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb em ff stil staan vanwege een telefoontje
Hee je hebt je avatar veranderdquote:Op donderdag 3 april 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Phil Collins![]()
![]()
![]()
![]()
.
Over tijdloze muziek gesproken.
yep, het wordt weer kouder....quote:Op donderdag 3 april 2008 13:02 schreef -Hans- het volgende:
http://michielveenstra.nl/page/log/146600/Vraagje/
Precies mijn gedachte.... treurig weerbeeld en het gaat alleen maar slechter worden volgens het KNMI
Was ff een snelle Paint-job hierquote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel een bizar slechte foto trouwens. Ik kan wel ff wat voor je shoppen?
Check uw g-mailquote:Op donderdag 3 april 2008 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was ff een snelle Paint-job hier.
Als je wat prettigers hebt .....
of tijdens dit nummer van die mevrouw die zegt dat ze een punkrocker wil zijn en dan zo'n enorm zeikerig liedje produceertquote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef Againzender het volgende:
Waarom nou tijdens zo'n mooi nummer? waarom niet gewoon tijdens Anouk ofzo
username?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Had jij nou ook lastfm?
Ik heb er gisteren een account aangemaakt
Typisch Telegraagquote:Op donderdag 3 april 2008 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, het wordt weer kouder....
gelukkig wist de telegraaf vorige week te melden dat het deze week 20 graden zou worden
Televaag bedoel jequote:Op donderdag 3 april 200813:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Typisch Telegraag [afbeelding] al mag het van mij wel 20 graden worden [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:00 schreef cosmick het volgende:
Your musical compatibility rating with PimvanDongen is: HIGH.
Yup, jonge en oude janksmoel. Je moet als dj toch ook een plaatsvervangend schaamtegevoel krijgen als je die plaat ALWEEEEEEER moet instarten....quote:
Leuke muziek hè op Kinkquote:Op donderdag 3 april 2008 14:28 schreef TheZapster het volgende:
Mooi liedje nu op kinkfm, the pursuit of happiness - she's so young.
Laaaaaaang niet gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |