Yup, jonge en oude janksmoel. Je moet als dj toch ook een plaatsvervangend schaamtegevoel krijgen als je die plaat ALWEEEEEEER moet instarten....quote:
Leuke muziek hè op Kinkquote:Op donderdag 3 april 2008 14:28 schreef TheZapster het volgende:
Mooi liedje nu op kinkfm, the pursuit of happiness - she's so young.
Laaaaaaang niet gehoord
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, jonge en oude janksmoel. Je moet als dj toch ook een plaatsvervangend schaamtegevoel krijgen als je die plaat ALWEEEEEEER moet instarten....
| 1 2 | echo 'Nee he, alweer $artiest!'; |
Zeker , normaal heb ik vaak kxradio op maar ik vind mark van den akker zo irritantquote:Op donderdag 3 april 2008 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuke muziek hè op Kink. Ook erg genoten van die 12,5 Jaar KINK-uitzending.
Oe, The Zutons.
Dat nummer van Nick Cave is ook wel coolquote:Op donderdag 3 april 2008 14:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zeker , normaal heb ik vaak kxradio op maar ik vind mark van den akker zo irritantdus ben maar op kinkfm overgegaan en dat is zeker te pruimen
Heerlijk nummer! Dig Lazarus Digquote:Op donderdag 3 april 2008 14:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer van Nick Cave is ook wel cool!
Weten we iig zeker dat Paul er is, en dat ie op 3fm staatquote:Op donderdag 3 april 2008 14:44 schreef TheZapster het volgende:
Leaf en a.c en zijn vader in 1 uur, het is weer genieten merk ik
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with PimvanDongen is: HIGH.
compatibility: Very Lowquote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef borisz het volgende:
aantal mensen hebben een request om vriend te worden van ene boris88
Ah, ik gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef borisz het volgende:
aantal mensen hebben een request om vriend te worden van ene boris88
Draait ie net She's So High die Idols-Hobbit (noooooit meer wat van gehoord) en daarna een of ander niksig liedje in de niksige lijn van Leaf en Jack Johnson (Jason nogwat)quote:Op donderdag 3 april 2008 14:44 schreef TheZapster het volgende:
Leaf en a.c en zijn vader in 1 uur, het is weer genieten merk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |