quote:Op donderdag 3 april 2008 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, jonge en oude janksmoel. Je moet als dj toch ook een plaatsvervangend schaamtegevoel krijgen als je die plaat ALWEEEEEEER moet instarten....
1 2 | echo 'Nee he, alweer $artiest!'; |
Zeker , normaal heb ik vaak kxradio op maar ik vind mark van den akker zo irritantquote:Op donderdag 3 april 2008 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuke muziek hè op Kink. Ook erg genoten van die 12,5 Jaar KINK-uitzending.
Oe, The Zutons.
Dat nummer van Nick Cave is ook wel coolquote:Op donderdag 3 april 2008 14:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zeker , normaal heb ik vaak kxradio op maar ik vind mark van den akker zo irritantdus ben maar op kinkfm overgegaan en dat is zeker te pruimen
Heerlijk nummer! Dig Lazarus Digquote:Op donderdag 3 april 2008 14:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer van Nick Cave is ook wel cool!
Weten we iig zeker dat Paul er is, en dat ie op 3fm staatquote:Op donderdag 3 april 2008 14:44 schreef TheZapster het volgende:
Leaf en a.c en zijn vader in 1 uur, het is weer genieten merk ik
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with PimvanDongen is: HIGH.
compatibility: Very Lowquote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef borisz het volgende:
aantal mensen hebben een request om vriend te worden van ene boris88
Ah, ik gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef borisz het volgende:
aantal mensen hebben een request om vriend te worden van ene boris88
Draait ie net She's So High die Idols-Hobbit (noooooit meer wat van gehoord) en daarna een of ander niksig liedje in de niksige lijn van Leaf en Jack Johnson (Jason nogwat)quote:Op donderdag 3 april 2008 14:44 schreef TheZapster het volgende:
Leaf en a.c en zijn vader in 1 uur, het is weer genieten merk ik
Jason Mraz zeker, niet echt geweldig iddquote:Op donderdag 3 april 2008 15:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Draait ie net She's So High die Idols-Hobbit (noooooit meer wat van gehoord) en daarna een of ander niksig liedje in de niksige lijn van Leaf en Jack Johnson (Jason nogwat)
quote:
Absoluut ! het Calvin Harris sound is ook goed in de nieuwe plaat van Kylie te horen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:38 schreef Againzender het volgende:en zeker nu ze ook nog eens met Calvin Harris samenwerkt
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.flickr.com/photos/michielveenstra/2385374336/.
Goed te horen? Het is gewoon een CH plaat, maar dan met een echte zanger(es)quote:Op donderdag 3 april 2008 16:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! het Calvin Harris sound is ook goed in de nieuwe plaat van Kylie te horen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.flickr.com/photos/michielveenstra/2385374336/.
Valt wat voor te zeggenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef Againzender het volgende:
Goed te horen? Het is gewoon een CH plaat, maar dan met een echte zanger(es)
Ja, moet alleen al om 20.00 weg...quote:Op donderdag 3 april 2008 18:40 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond Sersjee !
Ook al een beetje zin in de MetMichiel en Maricha show?
Ben je nu nog niet klaar met dat plaatje?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:29 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay - Speed of Sound. Geweldig !
Kl*te spookrijder
Nog even genieten dus van MetMichielquote:Op donderdag 3 april 2008 18:47 schreef Sersjee het volgende:
Ja, moet alleen al om 20.00 weg...
Plaat Coen!
Ik vind het echt een heerlijke plaat.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:50 schreef cosmick het volgende:
Ben je nu nog niet klaar met dat plaatje?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |