Tsja ik weet het niet, dat nummer he. Effect is wel leuk.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Desnoods zetten ze op papier "Huntelaar speelt nog 1 seizoen hier en mag volgend jaar voor meer dan 20m weg"![]()
Oja deze blijft fucking vet![]()
klik voor YouTube-filmpje
Als we zo de Arena kunnen afbrekenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja ik weet het niet, dat nummer he. Effect is wel leuk.
Bijna 22.000 officieel.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En dat stadion is groot genoeg voor 15 duizend man?
Met het springen natuurlijk dommiequote:Op woensdag 2 april 2008 17:34 schreef denthemen het volgende:
Met kinderliedjes? Dat doen ze in Eindhoven maar
Oke dat is dan wel erg leeg zegquote:
Heb jij boulahrouz ooit zien spelen? hij is een echte versterking voor Ajax.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:20 schreef w00h00 het volgende:
Iedereen krijgt hier een harde tol van Boulahrouz, maar ik denk dat het ook wel een reden heeft dat hij op de tribune zit bij Sevilla.
Anderzijds maar klagen op Van Geel dat hij tribune klanten haalt als Luque, Urzaiz, Juanfran, Roger etc.![]()
Waan van de dag he.
Nee, voor zover ik weet komt er niemand optreden. Dat iedereen op tijd moet zijn heeft met de Tifo-actie te maken.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:37 schreef Jasza het volgende:
Komt er zondag weer iemand optreden ofzo?
[..]
quote:Ajax en Adidas hebben overeenstemming bereikt over de verlenging en een substantiële verbetering van het sponsorcontract. De nieuwe overeenkomst kent een looptijd van tien jaar en gaat in op de einddatum van het huidige contract, 1 juli 2009.
Het contract levert Ajax over een periode van tien jaar circa 70 miljoen euro op. Dit bedrag is opgebouwd uit diverse elementen, zoals een vast jaarbedrag en een bijdrage ter ondersteuning van Ajax' internationale activiteiten. Daarnaast is sprake van een bonusschema dat recht geeft op extra betalingen afhankelijk van geleverde sportieve prestaties.
Voor Sjon of niet?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet komt er niemand optreden. Dat iedereen op tijd moet zijn heeft met de Tifo-actie te maken.
Aardig bedrag.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:47 schreef kevin6188 het volgende:
Onder het mom: bedankt en tot ziens.
[..]
Nee voor Urzaiz dat ie nog een jaar door moet gaanquote:
Niet verkeerdquote:Op woensdag 2 april 2008 18:47 schreef kevin6188 het volgende:
Onder het mom: bedankt en tot ziens.
[..]
Dat had Torres ook, dus ik denk dat dat meer over Liverpool zegt.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hoog percentage.. 1 schot 1 maal op doel
Jorien zeker weer?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
http://klaasjanmoetblijven.webs.com/index.htm
Werkt vaak averechts, dus KJH zal wel vertrekken.
quote:Maarten Fontein loopt een dag na zijn officiële vertrek bij Ajax met alle bedrijfsgeheimen naar concurrent AZ. Het stuurloze Ajax vergat een concurrentiebeding op te nemen bij de voortijdige beëindiging van het arbeidscontract met Fontein.
quote:
Maakt de 18 miljoen alleen maar mooier natuurlijk. Bij de BBC maakten ze laatst ook al een opmerking over Ryan. Dat hij toch wel erg vaak voor het naar binnen trekken en dan zelfs schieten koos, daar waar hij gewoon naar de achterlijn kan en een voorzet moet geven.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Babel was idd drama gisteren, snap niet dat ze die zonodig moesten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |