abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2008 @ 13:36:38 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57778603
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 2 april 2008 @ 13:39:55 #2
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57778682
Topic 1000 zullen we wel niet meer halen voordat van Basten komt
Jawel, je keek.
  woensdag 2 april 2008 @ 13:41:15 #3
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57778709
Ligt aan de ontknoping van het kampioenschap, als dat weer zo gaat als vorig jaar
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 2 april 2008 @ 13:43:20 #4
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57778745
quote:
Waar Huntelaar gaat

De vraag is inmiddels allang niet meer óf Huntelaar weggaat, maar waarheen. Tenminste als je alle berichten mag geloven. Klaas Jan zelf hebben we natuurlijk nog niet gehoord, maar het lijkt wel alsof we met zijn allen hebben afgesproken dat we aan elkaar doorgeven waar hij zich wanneer ophoudt en met wie. Zondagavond schijnt hij naar Barcelona te zijn gevlogen. Tijd en vluchtnummer stonden zelfs op internet. Van daaruit vertrok hij met de hoge snelheidstrein naar Madrid. Zeggen ze. Vanuit Madrid ging hij vervolgens maandagavond incognito per ezel in galop richting Santander, om nog dezelfde nacht met speedboot via de grootste haven ter wereld Nederland weer aan te doen. Vanwege tijdgebrek mocht hij het laatste stukje naar Amsterdam met de Feyenoordhelikopter. Dat was zelfs voor de handlangers van Johan Derksen niet meer te volgen. Tijdens zijn afwezigheid is zijn woning snel als Big Brotherhuis omgebouwd en weten we inmiddels dat hij alleen op het toilet géén telefoon heeft. Tenzij er stiekem eentje achter de verjaardagskalender hangt. Daar lopen al weddenschappen over.

Er kan dus elk moment een transfer bekendgemaakt worden en dit zijn de momenten in het seizoen waar ik de meeste hekel aan heb. Vanwege de geruchten. Zeker als het over Klaas Jan Huntelaar gaat, één van de laatste redenen bij Ajax om nog naar het stadion te gaan. Iedereen roept wat en citeert vage websites. Wordt het Real Madrid of via Chelsea een jaartje PSV? Ook toneelvereniging AZ kan nog wel een scorende spits gebruiken en Scheringa heeft centen zat. Bovendien is bekend dat Klaas Jan een gevoelige jongen is en weten we sinds de eenakter van afgelopen weekend dat Louis van Gaal kan huilen op commando. Of wordt het tóch Real Madrid, maar wel nog een jaartje op huurbasis bij Ajax? Mij verbaast echt helemaal niets meer. Bij Klaas Jan heb ik hetzelfde gevoel als vorig jaar met Wesley Sneijder. Naar mijn idee is hij nog niet klaar bij Ajax. En zonder zijn dodelijke voetbalschoenen en Ajaxtenue lijkt hij nog zo groen. Ik verdenk hem er van dat hij een afgeschaafde knie nog steeds door zijn moeder thuis in Hummelo laat troosten met een volkoren boterham met pindakaas en een aai over zijn jongensachtige piekhaar. Zelfs zijn gastgezin in Eindhoven bezoekt hij nog regelmatig.

Voorlopig heeft hij maar één doel: 34 uit 34. Daarbij is het natuurlijk bijzonder frustrerend dat je waarschijnlijk de meeste treffers in Europa scoort, maar tóch geen Gouden Schoen ontvangt, omdat de competitie in Nederland slechts 1,5 punt per doelpunt oplevert. Uiteindelijk zal Klaas Jan daarom willen bewijzen dat hij ook "dubbeltellers" kan maken, in Primera Division of Premier League. In het land waar PSV naar het kampioenschap struikelt en de competitie voor hen nét kort genoeg lijkt, waar de langdurig geschorste Vanenburg in de belangstelling staat van het Duitse SV Meppen, daar jongensdroomt Klaas Jan stiekem dat het hem dit seizoen alsnog gaat lukken om die hoogste Europese eer te behalen. Ik had daarom verwacht dat hij die penalty tegen Heerenveen zelf zou nemen. Maar een misser zou zijn flow misschien wel hebben onderbroken en daarmee ook de kansen op zijn honderdste Eredivisietreffer stukken kleiner hebben gemaakt. Nu is de kans groot dat die al aanstaande zondag te bewonderen is.

Tot die tijd surf ik elke dag met angst en beven langs de belangrijkste nieuwsbronnen, om te zien of De Transfer al is beklonken. Of er weer een grote Ajacied wordt weggekaapt uit onze hoofdstad. Zeker, vele gingen hem voor, maar de spoeling wordt nu wel erg dun. Van Geel en Van Basten zullen nog hun stinkende best moeten doen om een aantrekkelijk team samen te stellen, want een Ajax zonder Huntelaar is gelijk een zorgelijk stuk minder. Maar als er iets in de loop der jaren duidelijk is geworden, dan is het dat Huntelaar altijd en overal zijn eigen weg gaat. Zijn zaakwaarnemer is in dienst van hém en niet andersom. Dan mag meneer Oosterveer het misschien al weken eens zijn met een échte Europese topclub, Klaas Jan beslist zelf. Het zou mij daarom niets verbazen als hij de voorbereiding met Oranje afwacht, om te ervaren hoe het is om elke dag met Marco van Basten en zijn staf te werken. Om vervolgens vlak vóór het EK grinnikend bekend te maken dat hij alsnog gewoon een jaar bij Ajax blijft. Puur op gevoel. Want waar Huntelaar gaat, dat bepaalt gelukkig alleen Klaas Jan.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 2 april 2008 @ 13:43:55 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57778761
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
Ligt aan de ontknoping van het kampioenschap, als dat weer zo gaat als vorig jaar
Dan moet ik mezelf even vasttapen.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_57778774
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:39 schreef jna het volgende:
Topic 1000 zullen we wel niet meer halen voordat van Basten komt
Zeg nooit nooit
  woensdag 2 april 2008 @ 13:47:30 #7
131729 jna
pi_57778840
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:44 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit
Waarschijnlijk vult jorien er alleen al 20 met z'n postgedrag de laatste tijd
Jawel, je keek.
  woensdag 2 april 2008 @ 13:48:34 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57778863
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:47 schreef jna het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vult jorien er alleen al 20 met z'n postgedrag de laatste tijd
Ajax is de mooiste club van allemaal, dus ik kan het best begrijpen dat hij hier zoveel zit.
pi_57778864
Dit seizoen wordt er toch een documentaire gemaakt over Huntelaar? Genaamd 'Het jaar van Huntelaar' ?

geen grap
  woensdag 2 april 2008 @ 13:51:44 #10
131729 jna
pi_57778920
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:48 schreef toma het volgende:
Dit seizoen wordt er toch een documentaire gemaakt over Huntelaar? Genaamd 'Het jaar van Huntelaar' ?

geen grap
Zeker van dezelfde makers als "daar hoorden zij engelen zingen" Die kiezen wel altijd goede seizoenen uit
Jawel, je keek.
pi_57778938
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:43 schreef Houniet het volgende:

[..]
Rotterdam is niet de grootste haven van de wereld
pi_57778939
Onee het is dus een boek waar Klaas niet aan meewerkt. Aan het begin van het seizoen kwam er nog een bericht dat ze dus wel een seizoen lang met Klaas mee zouden kijken.
quote:
Ajax-spits Huntelaar niet blij met boek
Datum: 19-mrt-2008 16:46

Klaas-Jan Huntelaar (foto) wordt niet alleen begeerd door Europese topclubs, ook uitgeverijen weten wel raad met de spits van Ajax. De komende maanden zullen twee boeken over Huntelaar het licht zien. Eind april verschijnt bij uitgeverij Kluitman ‘Van pupil tot prof’, een paar maanden later gevolgd door ‘Het jaar van Klaas-Jan Huntelaar’ van uitgeverij Carrera. “Maar ik werk alleen aan het eerste boek mee,” aldus de aanvaller.

“Het idee van een jeugdboek waarin m’n ontwikkeling als voetballer beschreven wordt, sprak me wel aan omdat het voor kinderen is. Voor dat andere boek wilden ze een seizoen lang over m’n schouder meekijken, dat vond ik te ingrijpend. Daar is het ook nog wat te vroeg voor. Maar dat boek komt er toch, het was al aangekondigd bij de boekhandels, zeiden ze. Een vreemde gang van zaken. Mensen willen over jouw rug geld verdienen. Mijn zaakwaarnemer en een jurist kijken momenteel of er wat tegen gedaan kan worden.”
  woensdag 2 april 2008 @ 13:54:17 #13
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57778981
Ik zou als ajax zijnde Huntelaar sowieso niet voor het EK al verkopen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 2 april 2008 @ 13:57:52 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57779063
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:54 schreef PyTh het volgende:
Ik zou als ajax zijnde Huntelaar sowieso niet verkopen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 2 april 2008 @ 13:59:29 #15
51286 w00h00
Digital man!
pi_57779097
Sulejmani kon twee jaar geleden naar Ajax voor 680.000 euro.
  woensdag 2 april 2008 @ 14:02:15 #16
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57779154
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:57 schreef M0NTANA het volgende:

Jij weet net zo goed als ik dat Huntelaar niet te behouden valt voor ajax, zeker niet gezien het feit dat hij zelf ook graag lijkt te willen vertrekken om te spelen in de Europese Top.
  woensdag 2 april 2008 @ 14:02:48 #17
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57779170
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:02 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jij weet net zo goed als ik dat Huntelaar niet te behouden valt voor ajax, zeker niet gezien het feit dat hij zelf ook graag lijkt te willen vertrekken om te spelen in de Europese Top.
Hoeveel seizoenen dachten jullie dat ook over Mark van Bommel, die bleef ook langer dan algemeen verwacht.
  woensdag 2 april 2008 @ 14:04:53 #18
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57779230
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoeveel seizoenen dachten jullie dat ook over Mark van Bommel, die bleef ook langer dan algemeen verwacht.
Precies, aan dit soort dingen kan je geen touw aan vast knopen.
pi_57779410
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:04 schreef Houniet het volgende:

[..]

Precies, aan dit soort dingen kan je geen touw aan vast knopen.
nou.. een heel klein touwtje misschien.
  woensdag 2 april 2008 @ 14:12:25 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57779422
Iedereen ging ervanuit dat Mark van Bommel in de zomer van 2002 naar Arsenal zou gaan, maar die kozen redelijk onverwachts voor wereldkampioen Gilberto Silva. Uiteindelijk is Van Bommel pas in 2005 vertrokken bij PSV, drie jaar later. Dit kan ook zomaar gebeuren bij Klaas Jan Huntelaar of misschien juist bij Huntelaar.

Men gaat geen 30 miljoen euro neerleggen voor een wisselspeler, de geïnteresseerde clubs hebben allen nog een goede spits in de basis staan en Huntelaar gaat niet naar een subtopper. Al met al zou hij dus zó nog even bij Ajax blijven, al sluit ik een vertrek niet uit.

En PyTh, voordat je er weer mee aan komt zetten, dit is géén hoop inpraten ofzo.
pi_57779484
Nu moet je niet van Bommel met Huntelaar gaan vergelijken want v. Bommel is (met alle respect) een overschatte speler.
pi_57779755
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:14 schreef toma het volgende:
Nu moet je niet van Bommel met Huntelaar gaan vergelijken want v. Bommel is (met alle respect) een overschatte speler.
Und einem grossche stinkstiefel ja.

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 2 april 2008 @ 14:39:28 #23
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57780033
Vind het inderdaad ook appels met peren vergelijken M0NTANA.
Maar kan me heel goed voorstellen dat jij hoopt op een zelfde scenario als bij van Bommel.

Al lijkt het me niet dat ajax er ook maar een seconden aan denkt om Huntelaar trasfervrij te laten vertrekken.
pi_57780113
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:25 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Und einem grossche stinkstiefel ja.

woensdag 2 april 2008 @ 14:45:16 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57780170
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:39 schreef PyTh het volgende:
Vind het inderdaad ook appels met peren vergelijken M0NTANA.
Klopt, Mark van Bommel hoefde destijds geen 30 miljoen euro te kosten.
quote:
Maar kan me heel goed voorstellen dat jij hoopt op een zelfde scenario als bij van Bommel.
Hoop ik niet eens op, is onrealistisch. Maar nog een seizoen bij Ajax moet kunnen, niet dan?
quote:
Al lijkt het me niet dat ajax er ook maar een seconden aan denkt om Huntelaar trasfervrij te laten vertrekken.
Zo stom is Ajax nou ook weer niet.
pi_57780220
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zo stom is Ajax nou ook weer niet.
die verkopen liever een speler en zetten het geld op de bank dan dat ze kampioen worden. Zou ik ook doen
  woensdag 2 april 2008 @ 14:50:49 #27
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57780296
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:47 schreef toma het volgende:

[..]

die verkopen liever een speler en zetten het geld op de bank dan dat ze kampioen worden. Zou ik ook doen
Het is beide kut, maar als je ziet dat PSV verlies maakt op Mateja Kezman en Mark van Bommel transfervrij moet laten gaan, ben ik toch heel blij met de miljoenen van Ryan Babel!

pi_57780324
Uit de Sportweek

- Heitinga's opvolger. Van Geel heeft vertrouwen in Vertonghen, Vermaelen en Van der Wiel, maar: ,,Ik denk dat we er een stevige, ervaren verdediger bij moeten hebben. We kijken eerst in Nederland rond omdat dat met de aanpassing makkelijker is, maar het kan zomaar zijn dat we in het buitenland uitkomen."

Sportweek oppert Andre Ooijer. Vindt Frank de Boer een goed idee. ,,Maar ik heb begrepen dat zijn vrouw niet staat te springen als hij bij Ajax tekent."

Wat betreft Dingsdag en Saeijs, namen die volgens Van Geel 'voorbarig' zijn. De Boer. ,,Maar kunnen zij ook bij Ajax spelen? Bij Roda staan ze op de banken als je derde wordt en is zevende ook geweldig. Je ziet aan Kennedy dat spelers moeite hebben met die overstap."

- Stekelenburg zegt zich geen zorgen te maken over het opstaan van een nieuwe leider.
- Groenendijk vindt het jammer dat hij De Boer niet op een of andere manier kan bijstaan bij de A1.
- Met Huntelaar en Davids is Ajax nog in gesprek. Van Geel: ,,KJH brengt zo'n meerwaarde, die willen we echt niet kwijt en met Hetinga's vertrek zijn we al een leidende jongen in de groep kwijt."
- Het is nog niet duidelijk of Ajax doorgaat met Kuffour.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_57780365
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het is beide kut, maar als je ziet dat PSV verlies maakt op Mateja Kezman en Mark van Bommel transfervrij moet laten gaan, ben ik toch heel blij met de miljoenen van Ryan Babel!

ik ook, maar ik denk dat we met Ryan ook geen kampioen waren geworden.
pi_57780418
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
Uit de Sportweek

- Heitinga's opvolger. Van Geel heeft vertrouwen in Vertonghen, Vermaelen en Van der Wiel, maar: ,,Ik denk dat we er een stevige, ervaren verdediger bij moeten hebben. We kijken eerst in Nederland rond omdat dat met de aanpassing makkelijker is, maar het kan zomaar zijn dat we in het buitenland uitkomen."
goedzo Martin. Vd Wiel gewoon volgend seizoen in de basis laten spelen.
  woensdag 2 april 2008 @ 14:57:30 #31
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57780463
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

PSV heeft quite gespeeld wat betreft Kezman.
Chelsea was zo aardig om 10 miljoen euro neer te tellen terwijl hij nog maar een 1-jarig contract had.

En van Bommel transfervrij laten vertrekken heeft PSV een hoop meer opgeleverd dan de 5 miljoen die BD destijds in de winterstop wilde betalen

Ik denk dat Huntelaar na dit seizoen wel gaat vertrekken, zie hem ook niet snel zijn huidige contract verlegen en na volgend seizoen heeft hij nog maar een 1-jarig contract.
Dus als hij niet wil verlengen moet ajax hem deze zomer wel verkopen.
pi_57780464
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:55 schreef toma het volgende:

[..]

goedzo Martin. Vd Wiel gewoon volgend seizoen in de basis laten spelen.
Als ie fit is ja.. hoe lang zou zijn blessure ook al weer duren? 2 weken?
  woensdag 2 april 2008 @ 14:58:08 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57780476
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
Uit de Sportweek

Sportweek oppert Andre Ooijer. Vindt Frank de Boer een goed idee. ,,Maar ik heb begrepen dat zijn vrouw niet staat te springen als hij bij Ajax tekent."

Wat betreft Dingsdag en Saeijs, namen die volgens Van Geel 'voorbarig' zijn. De Boer. ,,Maar kunnen zij ook bij Ajax spelen? Bij Roda staan ze op de banken als je derde wordt en is zevende ook geweldig. Je ziet aan Kennedy dat spelers moeite hebben met die overstap."

- Stekelenburg zegt zich geen zorgen te maken over het opstaan van een nieuwe leider.
- Groenendijk vindt het jammer dat hij De Boer niet op een of andere manier kan bijstaan bij de A1.
- Met Huntelaar en Davids is Ajax nog in gesprek. Van Geel: ,,KJH brengt zo'n meerwaarde, die willen we echt niet kwijt en met Hetinga's vertrek zijn we al een leidende jongen in de groep kwijt."
- Het is nog niet duidelijk of Ajax doorgaat met Kuffour.
Frank de Boer is een held, die mag het in september/oktober best overnemen van Marco van Basten!

Verder moet er gewoon een koerswijziging komen, aankopen moeten of een exceptioneel talent zijn of iemand die meteen Ajax-waardig is, subtoppers mogen lekker in de subtop blijven voetballen.
  woensdag 2 april 2008 @ 14:59:45 #34
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57780513
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Als ie fit is ja.. hoe lang zou zijn blessure ook al weer duren? 2 weken?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 2 april 2008 @ 15:01:01 #35
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57780541
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV heeft quite gespeeld wat betreft Kezman.
Chelsea was zo aardig om 10 miljoen euro neer te tellen terwijl hij nog maar een 1-jarig contract had.

En van Bommel transfervrij laten vertrekken heeft PSV een hoop meer opgeleverd dan de 5 miljoen die BD destijds in de winterstop wilde betalen

Ik denk dat Huntelaar na dit seizoen wel gaat vertrekken, zie hem ook niet snel zijn huidige contract verlegen en na volgend seizoen heeft hij nog maar een 1-jarig contract.
Dus als hij niet wil verlengen moet ajax hem deze zomer wel verkopen.
True, true. Ajax moet hem inderdaad verkopen, als KJH zijn contract niet verlengt. Maar goed, zie het ook gebeuren dat hij tegen een forse salarisverhoging zijn contract met een jaar verlengt.
pi_57780580
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

True, true. Ajax moet hem inderdaad verkopen, als KJH zijn contract niet verlengt. Maar goed, zie het ook gebeuren dat hij tegen een forse salarisverhoging zijn contract met een jaar verlengt.
Grote kans natuurlijk dat er dan wel een gelimiteerde transfersom overeen wordt gekomen. Dat is nu eenmaal de prijs die je moet betalen als je KJH nog een seizoen wilt behouden voor Ajax.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_57780626
Ik zie Huntelaar wel een jaartje bijtekenen. Dan kampioen worden ( ) en dan naar een grote club.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:06:15 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57780652
Ajax moet voortaan contractueel vastleggen dat je pas weg mag na een kampioenschap.
pi_57780668
Als ik naar een vervanger voor Heitinga zou moeten kijken zou ik alla minuut contact opnemen met Chelsea. Hopelijk heeft Van Basten al stiekem geinformeerd.
pi_57780709
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:02 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Grote kans natuurlijk dat er dan wel een gelimiteerde transfersom overeen wordt gekomen. Dat is nu eenmaal de prijs die je moet betalen als je KJH nog een seizoen wilt behouden voor Ajax.
Dat denk ik niet.

Heb zelf een heel goed gevoel over Huntelaar. Ik denk dat ie verlengt en nog een seizoen blijft. Hij heeft ook gezegd dat Ajax flink mag verdienen aan hem.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:11:09 #41
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_57780766
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef Nashje het volgende:
Als ik naar een vervanger voor Heitinga zou moeten kijken zou ik alla minuut contact opnemen met Chelsea. Hopelijk heeft Van Basten al stiekem geinformeerd.
Ik ben eerder bang dat hij stiekem al bij HSV heeft geïnformeerd...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 2 april 2008 @ 15:11:47 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57780777
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef Nashje het volgende:
Doel je nu op Khalid Boulahrouz, Alex of Branislav Ivanović?
pi_57780794
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:11 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik ben eerder bang dat hij stiekem al bij HSV heeft geïnformeerd...
Ja dat ook, maar is niet geheel logisch. Vermaelen is Mathijsen 2. Het gaat om een rechtercentrale verdediger.
pi_57780804
quote:
Poepon weg bij Ajax

Amsterdam, 02 apr 2008
Rydell Poepon mag weg bij Ajax. De spits, die momenteel op huurbasis bij Willem II speelt, heeft dinsdag een gesprek met de clubleiding van Ajax gehad. In gezamenlijk overleg is besloten dat de 20-jarige Poepon mag uitkijken naar een andere club, ondanks zijn tot medio 2010 doorlopende contract.

Poepon werd tijdens het seizoen 2006-2007 al verhuurd aan Willem II. De aanvaller, die dat voetbaljaar begon bij Jong Ajax, kwam vorig seizoen negen keer in actie voor de Tilburgse eredivisionist. Poepon is dit seizoen met negen treffers clubtopscorer van Willem II.

Ajax.nl
pi_57780823
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]
Had al zoiets verwacht, ik zag hem bij ons ook niet in de spits lopen
pi_57780824
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Doel je nu op Khalid Boulahrouz, Alex of Branislav Ivanović?
Boulahrouz uiteraard.

Zit weg te rotten op de tribune bij Sevilla, dus lijkt me niet dat Chelsea hem wil houden. Ajax moet slagvaardig zijn.
pi_57780825
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.

Heb zelf een heel goed gevoel over Huntelaar. Ik denk dat ie verlengt en nog een seizoen blijft. Hij heeft ook gezegd dat Ajax flink mag verdienen aan hem.
Ajax moet gewoon een mondelinge afspraak met Huntelaar maken, dat als hij verlengt dat hij na volgend seizoen gewoon weg mag
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 2 april 2008 @ 15:13:59 #48
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57780832
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:13 schreef Nashje het volgende:

[..]

Boulahrouz uiteraard.

Zit weg te rotten op de tribune bij Sevilla, dus lijkt me niet dat Chelsea hem wil houden. Ajax moet slagvaardig zijn.
Alex zou ook wel leuk zijn.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:19:28 #49
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_57780975
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:13 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ajax moet gewoon een mondelinge afspraak met Huntelaar maken, dat als hij verlengt dat hij na volgend seizoen gewoon weg mag
Welkom in de wereld van de zaakwaarnemers. Die gaan écht geen mondeling akkoord aan.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 2 april 2008 @ 15:20:29 #50
51286 w00h00
Digital man!
pi_57781007
Iedereen krijgt hier een harde tol van Boulahrouz, maar ik denk dat het ook wel een reden heeft dat hij op de tribune zit bij Sevilla.

Anderzijds maar klagen op Van Geel dat hij tribune klanten haalt als Luque, Urzaiz, Juanfran, Roger etc.

Waan van de dag he.
pi_57781045
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:19 schreef BoNi het volgende:

[..]

Welkom in de wereld van de zaakwaarnemers. Die gaan écht geen mondeling akkoord aan.
Desnoods zetten ze op papier "Huntelaar speelt nog 1 seizoen hier en mag volgend jaar voor meer dan 20m weg"

Oja deze blijft fucking vet
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 2 april 2008 @ 15:30:00 #52
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57781216
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Alex zou ook wel leuk zijn is een utopie.
pi_57781387
Komt er zondag weer iemand optreden ofzo?
quote:
Oproep sfeerteam Ajax-De Graafschap

woensdag 02 april, door Pitsko, Amsterdam, 14:53u, ajax1.nl
Het sfeerteam van Ajax verzoekt alle Ajacieden om zondag vroeg naar het stadion te komen. Zoals altijd kan er niet gezegd worden wat er gaat komen maar dat er iets speciaals is waar je bij moet zijn tijdens de opkomst van Ajax-de Graafschap is zeker!

Sfeerteam Ajax
  woensdag 2 april 2008 @ 15:37:48 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57781401
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:37 schreef Jasza het volgende:
[..]

Komt een Jurgen Colin-sfeeractie.
pi_57781404
quote:
[..]

Hopelijk Rene Froger weer, heb hem vorige keer gemist toen ik mijn broodje bal zat te vreten
pi_57781426
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Komt een Jurgen Colin-sfeeractie.
Allemaal in het oranje komen, vanwege de actie "Colin in Oranje"
  woensdag 2 april 2008 @ 15:40:05 #57
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_57781452
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:38 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hopelijk Rene Froger weer, heb hem vorige keer gemist toen ik mijn broodje bal zat te vreten
hehe nou je hebt wat gemist zeg
#FreeHat
  woensdag 2 april 2008 @ 15:59:51 #58
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57781856
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:22 schreef _Mike_ het volgende:
Voetbalsupporters die het Pippi Langkous-lied zingen mogen wat mij betreft allemaal van een brug afspringen. God wat heb ik daar een hekel aan zeg.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_57781948
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Voetbalsupporters die het Pippi Langkous-lied zingen mogen wat mij betreft allemaal van een brug afspringen. God wat heb ik daar een hekel aan zeg.
Ik las trouwens dat Slavia-Sparta (of andersom) weer een gezellige boel was?
pi_57782002
quote:

[..]

Desnoods zetten ze op papier "Huntelaar speelt nog 1 seizoen hier en mag volgend jaar voor meer dan 20m weg"

Hehe die kerel bij 0:36 ulli kijkt het stadion beweegt
pi_57782017
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Heb de muziek niet aan, het is alleen gaaf om te zien hoe dat stadion omlaag en onhoog gaat
  woensdag 2 april 2008 @ 16:09:05 #62
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57782039
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:05 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik las trouwens dat Slavia-Sparta (of andersom) weer een gezellige boel was?
Lekkere dosis traangas gehad en een tijdje doof aan 1 oor door knalvuurwerk. De blauwe pettenbrigade kwam elke paar minuten even het vak op met een mannetje of 20-30 en 1 of andere gek rende nog over het veld met een cornervlag in z'n klauwen, haha. En ze hadden alle doeken die aan de voorkant van het vak hingen eraf getrokken, stelletje teringlijers.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_57782077
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:09 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Lekkere dosis traangas gehad en een tijdje doof aan 1 oor door knalvuurwerk. De blauwe pettenbrigade kwam elke paar minuten even het vak op met een mannetje of 20-30 en 1 of andere gek rende nog over het veld met een cornervlag in z'n klauwen, haha. En ze hadden alle doeken die aan de voorkant van het vak hinger eraf getrokken, stelletje teringlijers.
Wat een feest, hehe.

Hoe was het laatst eigenlijk toen de Spurs op bezoek kwamen? Dat ik er van de zomer was voor voorronde CL hoorde ik allerlei verhalen dat ze 6000 man hadden weggeslagen ofzo?
  woensdag 2 april 2008 @ 16:12:37 #64
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57782116
Spurs fans waren lekker fanatiek, maar tijdens en buitenom de wedstrijd was het rustig.
pi_57782137
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Spurs fans waren lekker fanatiek, maar tijdens en buitenom de wedstrijd was het rustig.
En wat is er precies waar van het verhaal van die 6000 man?
pi_57782168
Dit had ik dan eigenlijk weer niet verwacht. Zo ruim zit Ajax al niet in haar spitsen.
quote:
Rydell Poepon heeft te horen gekregen dat hij mag uitkijken naar een nieuwe club. Dat meldt Ajax op haar website. De 20-jarige spits had dinsdag een gesprek met de club, waaruit naar voren is gekomen dat Ajax geen toekomst in hem ziet. Poepon is momenteel clubtopscorer bij Willem II met negen treffers en heeft bij Ajax nog een contract tot juli 2010.
  woensdag 2 april 2008 @ 16:18:01 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57782223
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:15 schreef kevin6188 het volgende:
Dit had ik dan eigenlijk weer niet verwacht. Zo ruim zit Ajax al niet in haar spitsen.
[..]

Dat zal dus wel betekenen dat Geert de Ouden echt komt.
pi_57782319
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat zal dus wel betekenen dat Geert de Ouden echt komt.
Den Ouden douchuh met je bloedkop
  woensdag 2 april 2008 @ 16:23:57 #69
131729 jna
pi_57782354
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:22 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Den Ouden douchuh met je bloedkop
Ik wilde hem net posten
Jawel, je keek.
pi_57782370
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:09 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Lekkere dosis traangas gehad en een tijdje doof aan 1 oor door knalvuurwerk. De blauwe pettenbrigade kwam elke paar minuten even het vak op met een mannetje of 20-30 en 1 of andere gek rende nog over het veld met een cornervlag in z'n klauwen, haha. En ze hadden alle doeken die aan de voorkant van het vak hingen eraf getrokken, stelletje teringlijers.
Kan je zonder Slavia seizoenskaart gewoon naar binnen komen daar?

Anders kom ik volgend seizoen wel ff buurten
pi_57782492
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:24 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ga hem nou geen dingen opleggen die die niet wil .
pi_57782528
Mooi Poepon blijft dus waarschijnlijk bij WII.
  woensdag 2 april 2008 @ 16:35:50 #73
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57782611
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:24 schreef Jasza het volgende:

[..]

Bijna nooit uitverkocht. Staan vaak met maar 2.000-3.000 man in het stadion en soms komen er zelfs geen uit-fans opdagen.

Poepon, tsja.... ben er nooit echt warm van geworden, maar zul je zien dat 'ie volgend jaar 2 keer tegen Ajax scoort.
pi_57782641
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Bijna nooit uitverkocht. Staan vaak met maar 2.000-3.000 man in het stadion en soms komen er zelfs geen uit-fans opdagen.
Oh genoeg plek voor mij dus
pi_57782888
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Poepon, tsja.... ben er nooit echt warm van geworden, maar zul je zien dat 'ie volgend jaar 2 keer tegen Ajax scoort.
En dat stadion is groot genoeg voor 15 duizend man?
  woensdag 2 april 2008 @ 16:52:10 #76
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57782974
quote:

[..]

klik voor YouTube-filmpje
Tsja ik weet het niet, dat nummer he. Effect is wel leuk.
pi_57783203
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:

[..]

Tsja ik weet het niet, dat nummer he. Effect is wel leuk.
Als we zo de Arena kunnen afbreken
pi_57783809
Met kinderliedjes? Dat doen ze in Eindhoven maar
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 2 april 2008 @ 17:39:12 #79
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57783904
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:48 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

En dat stadion is groot genoeg voor 15 duizend man?
Bijna 22.000 officieel.
pi_57783948
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:34 schreef denthemen het volgende:
Met kinderliedjes? Dat doen ze in Eindhoven maar
Met het springen natuurlijk dommie
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:39 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Bijna 22.000 officieel.
Oke dat is dan wel erg leeg zeg
pi_57784194
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:20 schreef w00h00 het volgende:
Iedereen krijgt hier een harde tol van Boulahrouz, maar ik denk dat het ook wel een reden heeft dat hij op de tribune zit bij Sevilla.

Anderzijds maar klagen op Van Geel dat hij tribune klanten haalt als Luque, Urzaiz, Juanfran, Roger etc.

Waan van de dag he.
Heb jij boulahrouz ooit zien spelen? hij is een echte versterking voor Ajax.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_57784672
quote:
[..]
Nee, voor zover ik weet komt er niemand optreden. Dat iedereen op tijd moet zijn heeft met de Tifo-actie te maken.
pi_57785318
Onder het mom: bedankt en tot ziens.
quote:
Ajax en Adidas hebben overeenstemming bereikt over de verlenging en een substantiële verbetering van het sponsorcontract. De nieuwe overeenkomst kent een looptijd van tien jaar en gaat in op de einddatum van het huidige contract, 1 juli 2009.

Het contract levert Ajax over een periode van tien jaar circa 70 miljoen euro op. Dit bedrag is opgebouwd uit diverse elementen, zoals een vast jaarbedrag en een bijdrage ter ondersteuning van Ajax' internationale activiteiten. Daarnaast is sprake van een bonusschema dat recht geeft op extra betalingen afhankelijk van geleverde sportieve prestaties.
pi_57786871
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, voor zover ik weet komt er niemand optreden. Dat iedereen op tijd moet zijn heeft met de Tifo-actie te maken.
Voor Sjon of niet?
pi_57786930
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:48 schreef Jasza het volgende:

[..]

Voor Sjon of niet?
Wie weet .
pi_57791077
Wat is Babel dramatisch trouwens
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_57791608
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:07 schreef MaxC het volgende:
Ben blij dat we die niet meer hebben zeg . Zijn balaanname is nog geen flikker verbeterd.
pi_57792236
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aardig bedrag.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57792290
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:07 schreef MaxC het volgende:
Hij heeft wel een hoog percentage.. 1 schot 1 maal op doel
  woensdag 2 april 2008 @ 23:20:14 #90
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57793797
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:48 schreef Jasza het volgende:

[..]

Voor Sjon of niet?
Nee voor Urzaiz dat ie nog een jaar door moet gaan
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_57793901
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet verkeerd
  donderdag 3 april 2008 @ 00:26:08 #92
51286 w00h00
Digital man!
pi_57795533
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij heeft wel een hoog percentage.. 1 schot 1 maal op doel
Dat had Torres ook, dus ik denk dat dat meer over Liverpool zegt.
  donderdag 3 april 2008 @ 09:55:18 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57798944
http://klaasjanmoetblijven.webs.com/index.htm

Werkt vaak averechts, dus KJH zal wel vertrekken.
  donderdag 3 april 2008 @ 10:14:35 #94
131729 jna
pi_57799262
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
http://klaasjanmoetblijven.webs.com/index.htm

Werkt vaak averechts, dus KJH zal wel vertrekken.
Jorien zeker weer?
Jawel, je keek.
pi_57799339
Jorien met zijn lauw site skillahssss
  donderdag 3 april 2008 @ 10:23:58 #96
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57799434
telegraaf:
quote:
Maarten Fontein loopt een dag na zijn officiële vertrek bij Ajax met alle bedrijfsgeheimen naar concurrent AZ. Het stuurloze Ajax vergat een concurrentiebeding op te nemen bij de voortijdige beëindiging van het arbeidscontract met Fontein.
  donderdag 3 april 2008 @ 10:24:08 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57799438
Babel was idd drama gisteren, snap niet dat ze die zonodig moesten hebben .

En Vink was natuurlijk weer typisch Nederlands . Waar-de-loos. Nou ja, het leek goed te gaan omdat het een redelijk faire wedstrijd was, maar zodra er een echte beslissing genomen moet worden geeft de josti weer niet thuis .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57799466
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:23 schreef Prosac het volgende:
telegraaf:
[..]
Tot nooit meer ziens
  donderdag 3 april 2008 @ 10:29:07 #99
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57799539
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Babel was idd drama gisteren, snap niet dat ze die zonodig moesten hebben .
Maakt de 18 miljoen alleen maar mooier natuurlijk. Bij de BBC maakten ze laatst ook al een opmerking over Ryan. Dat hij toch wel erg vaak voor het naar binnen trekken en dan zelfs schieten koos, daar waar hij gewoon naar de achterlijn kan en een voorzet moet geven.
  donderdag 3 april 2008 @ 10:30:46 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57799565
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:23 schreef Prosac het volgende:
telegraaf:
[..]

Telegraaf en Maarten Fontein hebben ruzie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')