Ik ben eerder bang dat hij stiekem al bij HSV heeft geïnformeerd...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef Nashje het volgende:
Als ik naar een vervanger voor Heitinga zou moeten kijken zou ik alla minuut contact opnemen met Chelsea. Hopelijk heeft Van Basten al stiekem geinformeerd.
Doel je nu op Khalid Boulahrouz, Alex of Branislav Ivanović?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef Nashje het volgende:
Als ik naar een vervanger voor Heitinga zou moeten kijken zou ik alla minuut contact opnemen met Chelsea. Hopelijk heeft Van Basten al stiekem geinformeerd.
Ja dat ook, maar is niet geheel logisch. Vermaelen is Mathijsen 2. Het gaat om een rechtercentrale verdediger.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat hij stiekem al bij HSV heeft geïnformeerd...
quote:Poepon weg bij Ajax
Amsterdam, 02 apr 2008
Rydell Poepon mag weg bij Ajax. De spits, die momenteel op huurbasis bij Willem II speelt, heeft dinsdag een gesprek met de clubleiding van Ajax gehad. In gezamenlijk overleg is besloten dat de 20-jarige Poepon mag uitkijken naar een andere club, ondanks zijn tot medio 2010 doorlopende contract.
Poepon werd tijdens het seizoen 2006-2007 al verhuurd aan Willem II. De aanvaller, die dat voetbaljaar begon bij Jong Ajax, kwam vorig seizoen negen keer in actie voor de Tilburgse eredivisionist. Poepon is dit seizoen met negen treffers clubtopscorer van Willem II.
Ajax.nl
Boulahrouz uiteraard.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doel je nu op Khalid Boulahrouz, Alex of Branislav Ivanović?
Ajax moet gewoon een mondelinge afspraak met Huntelaar maken, dat als hij verlengt dat hij na volgend seizoen gewoon weg magquote:Op woensdag 2 april 2008 15:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Heb zelf een heel goed gevoel over Huntelaar. Ik denk dat ie verlengt en nog een seizoen blijft. Hij heeft ook gezegd dat Ajax flink mag verdienen aan hem.
Alex zou ook wel leuk zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Boulahrouz uiteraard.
Zit weg te rotten op de tribune bij Sevilla, dus lijkt me niet dat Chelsea hem wil houden. Ajax moet slagvaardig zijn.
Welkom in de wereld van de zaakwaarnemers. Die gaan écht geen mondeling akkoord aan.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon een mondelinge afspraak met Huntelaar maken, dat als hij verlengt dat hij na volgend seizoen gewoon weg mag
Desnoods zetten ze op papier "Huntelaar speelt nog 1 seizoen hier en mag volgend jaar voor meer dan 20m weg"quote:Op woensdag 2 april 2008 15:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de zaakwaarnemers. Die gaan écht geen mondeling akkoord aan.
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alex zou ook wel leuk zijn is een utopie.
quote:Oproep sfeerteam Ajax-De Graafschap
woensdag 02 april, door Pitsko, Amsterdam, 14:53u, ajax1.nl
Het sfeerteam van Ajax verzoekt alle Ajacieden om zondag vroeg naar het stadion te komen. Zoals altijd kan er niet gezegd worden wat er gaat komen maar dat er iets speciaals is waar je bij moet zijn tijdens de opkomst van Ajax-de Graafschap is zeker!
Sfeerteam Ajax
Komt een Jurgen Colin-sfeeractie.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:37 schreef Jasza het volgende:
Komt er zondag weer iemand optreden ofzo?
[..]
Hopelijk Rene Froger weer, heb hem vorige keer gemist toen ik mijn broodje bal zat te vretenquote:Op woensdag 2 april 2008 15:37 schreef Jasza het volgende:
Komt er zondag weer iemand optreden ofzo?
[..]
hehe nou je hebt wat gemist zegquote:Op woensdag 2 april 2008 15:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hopelijk Rene Froger weer, heb hem vorige keer gemist toen ik mijn broodje bal zat te vreten
Voetbalsupporters die het Pippi Langkous-lied zingen mogen wat mij betreft allemaal van een brug afspringen. God wat heb ik daar een hekel aan zeg.quote:
Ik las trouwens dat Slavia-Sparta (of andersom) weer een gezellige boel was?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voetbalsupporters die het Pippi Langkous-lied zingen mogen wat mij betreft allemaal van een brug afspringen. God wat heb ik daar een hekel aan zeg.
Hehe die kerel bij 0:36 ulli kijkt het stadion beweegtquote:Op woensdag 2 april 2008 15:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Desnoods zetten ze op papier "Huntelaar speelt nog 1 seizoen hier en mag volgend jaar voor meer dan 20m weg"![]()
Oja deze blijft fucking vet![]()
Heb de muziek niet aan, het is alleen gaaf om te zien hoe dat stadion omlaag en onhoog gaatquote:Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voetbalsupporters die het Pippi Langkous-lied zingen mogen wat mij betreft allemaal van een brug afspringen. God wat heb ik daar een hekel aan zeg.
Lekkere dosis traangas gehad en een tijdje doof aan 1 oor door knalvuurwerk. De blauwe pettenbrigade kwam elke paar minuten even het vak op met een mannetje of 20-30 en 1 of andere gek rende nog over het veld met een cornervlag in z'n klauwen, haha. En ze hadden alle doeken die aan de voorkant van het vak hingen eraf getrokken, stelletje teringlijers.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik las trouwens dat Slavia-Sparta (of andersom) weer een gezellige boel was?
Wat een feest, hehe.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lekkere dosis traangas gehad en een tijdje doof aan 1 oor door knalvuurwerk. De blauwe pettenbrigade kwam elke paar minuten even het vak op met een mannetje of 20-30 en 1 of andere gek rende nog over het veld met een cornervlag in z'n klauwen, haha. En ze hadden alle doeken die aan de voorkant van het vak hinger eraf getrokken, stelletje teringlijers.
En wat is er precies waar van het verhaal van die 6000 man?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Spurs fans waren lekker fanatiek, maar tijdens en buitenom de wedstrijd was het rustig.
quote:Rydell Poepon heeft te horen gekregen dat hij mag uitkijken naar een nieuwe club. Dat meldt Ajax op haar website. De 20-jarige spits had dinsdag een gesprek met de club, waaruit naar voren is gekomen dat Ajax geen toekomst in hem ziet. Poepon is momenteel clubtopscorer bij Willem II met negen treffers en heeft bij Ajax nog een contract tot juli 2010.
Dat zal dus wel betekenen dat Geert de Ouden echt komt.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:15 schreef kevin6188 het volgende:
Dit had ik dan eigenlijk weer niet verwacht. Zo ruim zit Ajax al niet in haar spitsen.
[..]
Den Ouden douchuh met je bloedkopquote:Op woensdag 2 april 2008 16:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat zal dus wel betekenen dat Geert de Ouden echt komt.
Kan je zonder Slavia seizoenskaart gewoon naar binnen komen daar?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lekkere dosis traangas gehad en een tijdje doof aan 1 oor door knalvuurwerk. De blauwe pettenbrigade kwam elke paar minuten even het vak op met een mannetje of 20-30 en 1 of andere gek rende nog over het veld met een cornervlag in z'n klauwen, haha. En ze hadden alle doeken die aan de voorkant van het vak hingen eraf getrokken, stelletje teringlijers.
Ga hem nou geen dingen opleggen die die niet wilquote:Op woensdag 2 april 2008 16:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan je zonder Slavia seizoenskaart gewoon naar binnen komen daar?
Anders kom ik volgend seizoen wel ff buurten
Bijna nooit uitverkocht. Staan vaak met maar 2.000-3.000 man in het stadion en soms komen er zelfs geen uit-fans opdagen.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan je zonder Slavia seizoenskaart gewoon naar binnen komen daar?
Anders kom ik volgend seizoen wel ff buurten
Oh genoeg plek voor mij dusquote:Op woensdag 2 april 2008 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bijna nooit uitverkocht. Staan vaak met maar 2.000-3.000 man in het stadion en soms komen er zelfs geen uit-fans opdagen.
En dat stadion is groot genoeg voor 15 duizend man?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bijna nooit uitverkocht. Staan vaak met maar 2.000-3.000 man in het stadion en soms komen er zelfs geen uit-fans opdagen.
Poepon, tsja.... ben er nooit echt warm van geworden, maar zul je zien dat 'ie volgend jaar 2 keer tegen Ajax scoort.
Tsja ik weet het niet, dat nummer he. Effect is wel leuk.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Desnoods zetten ze op papier "Huntelaar speelt nog 1 seizoen hier en mag volgend jaar voor meer dan 20m weg"![]()
Oja deze blijft fucking vet![]()
klik voor YouTube-filmpje
Als we zo de Arena kunnen afbrekenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja ik weet het niet, dat nummer he. Effect is wel leuk.
Bijna 22.000 officieel.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En dat stadion is groot genoeg voor 15 duizend man?
Met het springen natuurlijk dommiequote:Op woensdag 2 april 2008 17:34 schreef denthemen het volgende:
Met kinderliedjes? Dat doen ze in Eindhoven maar
Oke dat is dan wel erg leeg zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |