abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:46:24 #201
148059 Pritt
Atheïst
pi_58220676
quote:
AZ raakt groot talent kwijt

AZ ziet Oguzhan Özyakub verdwijnen uit Alkmaar. Het talent, nog maar vijftien jaar oud, speelt momenteel in de B1 van AZ, maar kan bij Arsenal een contract voor maar liefst vijf jaar tekenen.
AZ heeft er alles aan gedaan om Özyakub te behouden, maar daar is men niet in geslaagd. Arsenal bood een compleet pakket aan voor de familie, dat zij niet konden weigeren.

Özyakub komt uit voor Oranje onder 17. Opmerkelijk, omdat een speler die in september pas zestien wordt het niet vaak al zo ver heeft geschopt.

Pas in september zou AZ de mogelijkheid hebben gehad om het talent vast te leggen. Voor zijn zestiende verjaardag is dat namelijk niet toegestaan. In Engeland gelden andere regels, waardoor Arsenal nu wel in staat is om Özyakub te contracteren, zo meldt De Telegraaf.
Gatver ik vind dit echt zo'n slechte ontwikkeling, krijg echt een hekel aan Arsenal en Chelsea.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:50:33 #202
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_58221878
Inderdaad man, ik word echt kriegel van die lui. Serieus trouwens, dit moet ergens een keer ophouden, die klootzakken voordeelshoppen onze complete jeugd leeg in de hele Eredivisie.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_58221910
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef Pritt het volgende:

[..]

Gatver ik vind dit echt zo'n slechte ontwikkeling, krijg echt een hekel aan Arsenal en Chelsea.
Eerder aan de Engelse voetbalbond en de uefa
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58221948
Dit gaat helemaal nergens over inderdaad.

Maarja, zoals wel vaker maken de uefa/fifa zich meer druk om hoeveel sponsors ze kwijt kunnen bij een ek/wk dan om zulke zaken...
pi_58222591
Echt schandalig dit.
pi_58222674
quote:

[..]

Vind het ook een slechte ontwikkeling. Maar die ouders krijgen een baan aangeboden, en verhuizen naar Engeland. Daar kan de UEFA weinig aan doen denk ik.
pi_58222681
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Eerder aan de Engelse voetbalbond en de uefa
De KNVB zou idd bij de UEFA aan de bel moeten trekken, want de Engelse clubs houden zich gewoon aan de regels. En als de UEFA niet wil luisteren, dan moet de KNVB haar regels maar veranderen, ook al zou ik dat niet toejuichen.
pi_58223930
Zeg even iets anders.

Lens: 5/6 miljoen? Zeg het maar

Wat een speler
pi_58224018
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Echt schandalig dit.
Dat ja. Bah.
That's all folks!
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:07:58 #210
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58224816
quote:

[..]

Wel eens meegevoetbald. Leuke gozer. En hoe lullig dit ook is voor AZ, die stap naar Arsenal gun ik hem wel.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:41:01 #211
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_58248040
Voor de persoon zelf is het wel leuk jah, voor de NL competitie is het superkut natuurlijk...

Zo blijf je een mickey mouse competitie natuurlijk, het is ook te gek voor woorden dat een buitenlandse club meer mogelijkheden heeft om een binnenlandse speler te kopen dan een binnenlandse club..

Schaars heeft trouwens prima gespeeld met jong-az
Ben blij dat hij en Martens er volgend seizoen weer bij zijn.
quote:
Vormer lijkt toch bij AZ te blijven

Ruud Vormer lijkt zijn contract bij AZ toch te gaan verlengen. De talentvolle speler was niet te spreken over de handelswijze van zijn club omtrent de contractbesprekingen. Volgens Vormer startte AZ de onderhandelingen over een nieuw contract veel te laat en overwoog daarom om te vertrekken.

AZ had de optie om het aflopende contract van de middenvelder te verlengen, maar dit gebeurde niet. Dit tot grote ontsteltennis van Vormer zelf. "Ik vind het een beetje raar, want voor mijn gevoel heb ik dit seizoen toch m'n ding gedaan en wat laten zien. Nu hoeft het voor mij niet meer zo", aldus Vormer twee weken geleden in VI.

Inmiddels zijn de partijen toch nieuwe gesprekken met elkaar aangegaan. Technisch directeur Marcel Brands is vol vertrouwen. "De club wil graag dat Ruud blijft. Hij is een exponent van onze opleiding en we zijn er trots op dat er iemand als Ruud is doorgekomen. Onlangs heb ik een gesprek met hem gehad en ik verwacht dat hij blijft", aldus Brands in Sportweek. Vormer was minder enthousiast. "AZ en ik zijn in gesprek, meer kan ik er niet over zeggen."
Mooie vervanger als een de Zeeuw wel weggaat
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_58248825
Een ijzervreter als Vormer kunnen we wel gebruiken op het middenveld. Misschien nog niet zo technisch begaafd als De Zeeuw, maar in de schaduw van Schaars zal ook Vormer nog flink kunnen groeien.

Ik vermoed overigens dat De Zeeuw wel zal vertrekken. Wat voor AZ misschien wat minder is, voor Vormer wel weer een kans.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:35:59 #213
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_58249521
Ja maar we weten dat alle vertrekkende spelers afgelopen seizoen (op de keeper na) niet een betere speler ervoor hebben terug gekregen
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_58273986
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja maar we weten dat alle vertrekkende spelers afgelopen seizoen (op de keeper na) niet een betere speler ervoor hebben terug gekregen
Jawel joh, kijk hoe goed Pelle is man!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58275686
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Jawel joh, kijk hoe goed Pelle is man!
Ik zei beter, niet lekkerder....
pi_58275875
Misschien kan Pelle DSB/AZ boxershorts promoten a la Jan Smit voor de C&A.
pi_58277837
Veel plezier met Gill Swerts.
  donderdag 24 april 2008 @ 13:57:19 #218
3185 Adelante
To let it go now
pi_58277936
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef xFriendx het volgende:
Misschien kan Pelle DSB/AZ boxershorts promoten a la Jan Smit voor de C&A.
zou ie ook een poliep hebben...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58278020
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:53 schreef ruud.nl het volgende:
Veel plezier met Gill Swerts.
Dank je! Een transfervrije speler die beter is dan Koenders; een miskoop kan hij dus al niet zijn.
pi_58278064
Van Gaal zocht zeker iemand die scoorde (na AZ - Vitesse heeft ie Swerts zien scoren en dacht ie zeker die wil ik hebben )

Maar ik denk niet dat ie bij AZ veel aan spelen toekomt hij mag een plaatsje op de bank zoeken naast een andere belg.
pi_58278097
Even het berichtje:
quote:
AZ contracteert Gill Swerts
ALKMAAR- AZ heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met Gill Swerts. De 25-jarige Belg tekent een contract tot medio 2012. Swerts komt transfervrij over van Vitesse en is gehaald ter invulling van de rechtsbackpositie. Swerts heeft 179 wedstrijden in het betaald voetbal op zijn naam staan, waarin de drievoudig international tot dusver dertien keer scoorde.

Na de jeugdopleiding van Feyenoord doorlopen te hebben, debuteerde hij in de eerste divisie bij Excelsior. Na twee seizoenen kreeg hij een kans in De Kuip, om één seizoen later de overstap naar ADO Den Haag te maken.

Vitesse
De afgelopen drie seizoenen speelde Swerts voor Vitesse. Het seizoen 2006-2007 ging grotendeels aan hem voorbij vanwege een knieblessure. Afgelopen seizoen kwam Swerts tot 32 duels in het shirt van Vitesse.

Brands: ‘Mentaliteit en nooit aflatende strijdlust’
“Gill is een speler die al een tijd op onze verlanglijst stond’’, zegt directeur Voetbalzaken Marcel Brands. “Hij was extra interessant vanwege zijn transfervrije status. Gill is een voetballer die opvalt door zijn mentaliteit en nooit aflatende strijdlust. Na het wegvallen van Grétar Steinsson als rechtsback, is hij het juiste type speler voor die positie bij AZ.’’
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=22668
  donderdag 24 april 2008 @ 14:15:15 #222
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_58278321
Geen Verhaegh dus? Zou zonde zijn.

Nou ja, Swerts lijkt me gelukkig ook wel oké. Een betere verdediger dan Koenders (niet echt een uitdaging natuurlijk) en houdt er ook van om mee naar voren te komen, waarbij ie ook nog z'n goals meepikt want z'n traptechniek is subliem voor een back. Nuttige kwaliteit voor AZ, want aanvallen is toch de huisstijl. En aangezien ie transfervrij is kun je je er sowieso geen buil aan vallen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_58278409
En hij kent de taal wel, is bekend met de Eredivisie, is een bijter. Allemaal positieve punten.
pi_58278469
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Gaal zocht zeker iemand die scoorde (na AZ - Vitesse heeft ie Swerts zien scoren en dacht ie zeker die wil ik hebben )

Maar ik denk niet dat ie bij AZ veel aan spelen toekomt hij mag een plaatsje op de bank zoeken naast een andere belg.
Volgens het berichtje gehaald als vervanger van Steinson. Die gaat wel spelen hoor.
pi_58278549
Wow, goede gedaan van ze. Dit soort type spelers hebben ze nodig!
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')