Gatver ik vind dit echt zo'n slechte ontwikkeling, krijg echt een hekel aan Arsenal en Chelsea.quote:AZ raakt groot talent kwijt
AZ ziet Oguzhan Özyakub verdwijnen uit Alkmaar. Het talent, nog maar vijftien jaar oud, speelt momenteel in de B1 van AZ, maar kan bij Arsenal een contract voor maar liefst vijf jaar tekenen.
AZ heeft er alles aan gedaan om Özyakub te behouden, maar daar is men niet in geslaagd. Arsenal bood een compleet pakket aan voor de familie, dat zij niet konden weigeren.
Özyakub komt uit voor Oranje onder 17. Opmerkelijk, omdat een speler die in september pas zestien wordt het niet vaak al zo ver heeft geschopt.
Pas in september zou AZ de mogelijkheid hebben gehad om het talent vast te leggen. Voor zijn zestiende verjaardag is dat namelijk niet toegestaan. In Engeland gelden andere regels, waardoor Arsenal nu wel in staat is om Özyakub te contracteren, zo meldt De Telegraaf.
Eerder aan de Engelse voetbalbond en de uefaquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gatver ik vind dit echt zo'n slechte ontwikkeling, krijg echt een hekel aan Arsenal en Chelsea.
Vind het ook een slechte ontwikkeling. Maar die ouders krijgen een baan aangeboden, en verhuizen naar Engeland. Daar kan de UEFA weinig aan doen denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gatver ik vind dit echt zo'n slechte ontwikkeling, krijg echt een hekel aan Arsenal en Chelsea.
De KNVB zou idd bij de UEFA aan de bel moeten trekken, want de Engelse clubs houden zich gewoon aan de regels. En als de UEFA niet wil luisteren, dan moet de KNVB haar regels maar veranderen, ook al zou ik dat niet toejuichen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eerder aan de Engelse voetbalbond en de uefa
Dat ja. Bah.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Echt schandalig dit.
Wel eens meegevoetbald. Leuke gozer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Mooie vervanger als een de Zeeuw wel weggaatquote:Vormer lijkt toch bij AZ te blijven
Ruud Vormer lijkt zijn contract bij AZ toch te gaan verlengen. De talentvolle speler was niet te spreken over de handelswijze van zijn club omtrent de contractbesprekingen. Volgens Vormer startte AZ de onderhandelingen over een nieuw contract veel te laat en overwoog daarom om te vertrekken.
AZ had de optie om het aflopende contract van de middenvelder te verlengen, maar dit gebeurde niet. Dit tot grote ontsteltennis van Vormer zelf. "Ik vind het een beetje raar, want voor mijn gevoel heb ik dit seizoen toch m'n ding gedaan en wat laten zien. Nu hoeft het voor mij niet meer zo", aldus Vormer twee weken geleden in VI.
Inmiddels zijn de partijen toch nieuwe gesprekken met elkaar aangegaan. Technisch directeur Marcel Brands is vol vertrouwen. "De club wil graag dat Ruud blijft. Hij is een exponent van onze opleiding en we zijn er trots op dat er iemand als Ruud is doorgekomen. Onlangs heb ik een gesprek met hem gehad en ik verwacht dat hij blijft", aldus Brands in Sportweek. Vormer was minder enthousiast. "AZ en ik zijn in gesprek, meer kan ik er niet over zeggen."
Jawel joh, kijk hoe goed Pelle is man!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja maar we weten dat alle vertrekkende spelers afgelopen seizoen (op de keeper na) niet een betere speler ervoor hebben terug gekregen
Ik zei beter, niet lekkerder....quote:Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jawel joh, kijk hoe goed Pelle is man!
zou ie ook een poliep hebben...quote:Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef xFriendx het volgende:
Misschien kan Pelle DSB/AZ boxershorts promoten a la Jan Smit voor de C&A.
Dank je! Een transfervrije speler die beter is dan Koenders; een miskoop kan hij dus al niet zijn.quote:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=22668quote:AZ contracteert Gill Swerts
ALKMAAR- AZ heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met Gill Swerts. De 25-jarige Belg tekent een contract tot medio 2012. Swerts komt transfervrij over van Vitesse en is gehaald ter invulling van de rechtsbackpositie. Swerts heeft 179 wedstrijden in het betaald voetbal op zijn naam staan, waarin de drievoudig international tot dusver dertien keer scoorde.
Na de jeugdopleiding van Feyenoord doorlopen te hebben, debuteerde hij in de eerste divisie bij Excelsior. Na twee seizoenen kreeg hij een kans in De Kuip, om één seizoen later de overstap naar ADO Den Haag te maken.
Vitesse
De afgelopen drie seizoenen speelde Swerts voor Vitesse. Het seizoen 2006-2007 ging grotendeels aan hem voorbij vanwege een knieblessure. Afgelopen seizoen kwam Swerts tot 32 duels in het shirt van Vitesse.
Brands: ‘Mentaliteit en nooit aflatende strijdlust’
“Gill is een speler die al een tijd op onze verlanglijst stond’’, zegt directeur Voetbalzaken Marcel Brands. “Hij was extra interessant vanwege zijn transfervrije status. Gill is een voetballer die opvalt door zijn mentaliteit en nooit aflatende strijdlust. Na het wegvallen van Grétar Steinsson als rechtsback, is hij het juiste type speler voor die positie bij AZ.’’
Volgens het berichtje gehaald als vervanger van Steinson. Die gaat wel spelen hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Gaal zocht zeker iemand die scoorde(na AZ - Vitesse heeft ie Swerts zien scoren en dacht ie zeker die wil ik hebben
)
Maar ik denk niet dat ie bij AZ veel aan spelen toekomt hij mag een plaatsje op de bank zoeken naast een andere belg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |