Gatver ik vind dit echt zo'n slechte ontwikkeling, krijg echt een hekel aan Arsenal en Chelsea.quote:AZ raakt groot talent kwijt
AZ ziet Oguzhan Özyakub verdwijnen uit Alkmaar. Het talent, nog maar vijftien jaar oud, speelt momenteel in de B1 van AZ, maar kan bij Arsenal een contract voor maar liefst vijf jaar tekenen.
AZ heeft er alles aan gedaan om Özyakub te behouden, maar daar is men niet in geslaagd. Arsenal bood een compleet pakket aan voor de familie, dat zij niet konden weigeren.
Özyakub komt uit voor Oranje onder 17. Opmerkelijk, omdat een speler die in september pas zestien wordt het niet vaak al zo ver heeft geschopt.
Pas in september zou AZ de mogelijkheid hebben gehad om het talent vast te leggen. Voor zijn zestiende verjaardag is dat namelijk niet toegestaan. In Engeland gelden andere regels, waardoor Arsenal nu wel in staat is om Özyakub te contracteren, zo meldt De Telegraaf.
Eerder aan de Engelse voetbalbond en de uefaquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gatver ik vind dit echt zo'n slechte ontwikkeling, krijg echt een hekel aan Arsenal en Chelsea.
Vind het ook een slechte ontwikkeling. Maar die ouders krijgen een baan aangeboden, en verhuizen naar Engeland. Daar kan de UEFA weinig aan doen denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gatver ik vind dit echt zo'n slechte ontwikkeling, krijg echt een hekel aan Arsenal en Chelsea.
De KNVB zou idd bij de UEFA aan de bel moeten trekken, want de Engelse clubs houden zich gewoon aan de regels. En als de UEFA niet wil luisteren, dan moet de KNVB haar regels maar veranderen, ook al zou ik dat niet toejuichen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eerder aan de Engelse voetbalbond en de uefa
Dat ja. Bah.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Echt schandalig dit.
Wel eens meegevoetbald. Leuke gozer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Mooie vervanger als een de Zeeuw wel weggaatquote:Vormer lijkt toch bij AZ te blijven
Ruud Vormer lijkt zijn contract bij AZ toch te gaan verlengen. De talentvolle speler was niet te spreken over de handelswijze van zijn club omtrent de contractbesprekingen. Volgens Vormer startte AZ de onderhandelingen over een nieuw contract veel te laat en overwoog daarom om te vertrekken.
AZ had de optie om het aflopende contract van de middenvelder te verlengen, maar dit gebeurde niet. Dit tot grote ontsteltennis van Vormer zelf. "Ik vind het een beetje raar, want voor mijn gevoel heb ik dit seizoen toch m'n ding gedaan en wat laten zien. Nu hoeft het voor mij niet meer zo", aldus Vormer twee weken geleden in VI.
Inmiddels zijn de partijen toch nieuwe gesprekken met elkaar aangegaan. Technisch directeur Marcel Brands is vol vertrouwen. "De club wil graag dat Ruud blijft. Hij is een exponent van onze opleiding en we zijn er trots op dat er iemand als Ruud is doorgekomen. Onlangs heb ik een gesprek met hem gehad en ik verwacht dat hij blijft", aldus Brands in Sportweek. Vormer was minder enthousiast. "AZ en ik zijn in gesprek, meer kan ik er niet over zeggen."
Jawel joh, kijk hoe goed Pelle is man!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja maar we weten dat alle vertrekkende spelers afgelopen seizoen (op de keeper na) niet een betere speler ervoor hebben terug gekregen
Ik zei beter, niet lekkerder....quote:Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jawel joh, kijk hoe goed Pelle is man!
zou ie ook een poliep hebben...quote:Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef xFriendx het volgende:
Misschien kan Pelle DSB/AZ boxershorts promoten a la Jan Smit voor de C&A.
Dank je! Een transfervrije speler die beter is dan Koenders; een miskoop kan hij dus al niet zijn.quote:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=22668quote:AZ contracteert Gill Swerts
ALKMAAR- AZ heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met Gill Swerts. De 25-jarige Belg tekent een contract tot medio 2012. Swerts komt transfervrij over van Vitesse en is gehaald ter invulling van de rechtsbackpositie. Swerts heeft 179 wedstrijden in het betaald voetbal op zijn naam staan, waarin de drievoudig international tot dusver dertien keer scoorde.
Na de jeugdopleiding van Feyenoord doorlopen te hebben, debuteerde hij in de eerste divisie bij Excelsior. Na twee seizoenen kreeg hij een kans in De Kuip, om één seizoen later de overstap naar ADO Den Haag te maken.
Vitesse
De afgelopen drie seizoenen speelde Swerts voor Vitesse. Het seizoen 2006-2007 ging grotendeels aan hem voorbij vanwege een knieblessure. Afgelopen seizoen kwam Swerts tot 32 duels in het shirt van Vitesse.
Brands: ‘Mentaliteit en nooit aflatende strijdlust’
“Gill is een speler die al een tijd op onze verlanglijst stond’’, zegt directeur Voetbalzaken Marcel Brands. “Hij was extra interessant vanwege zijn transfervrije status. Gill is een voetballer die opvalt door zijn mentaliteit en nooit aflatende strijdlust. Na het wegvallen van Grétar Steinsson als rechtsback, is hij het juiste type speler voor die positie bij AZ.’’
Volgens het berichtje gehaald als vervanger van Steinson. Die gaat wel spelen hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Gaal zocht zeker iemand die scoorde(na AZ - Vitesse heeft ie Swerts zien scoren en dacht ie zeker die wil ik hebben
)
Maar ik denk niet dat ie bij AZ veel aan spelen toekomt hij mag een plaatsje op de bank zoeken naast een andere belg.
Wie moet er anders rechtsback spelen? Koendersquote:Op donderdag 24 april 2008 14:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar ik denk niet dat ie bij AZ veel aan spelen toekomt hij mag een plaatsje op de bank zoeken naast een andere belg.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2008 14:15 schreef Kriegel het volgende:
Geen Verhaegh dus? Zou zonde zijn.
idd als je de intentie hebt om een topclub te worden, moet AZ deze zomer met een paar topspelers komen en niet met gilquote:Op donderdag 24 april 2008 16:00 schreef Pritt het volgende:
Alsjeblieft zeg, Swerts, die man komt toch echt tekort voor de Nederlandse top.
Met Nick van der Velden en Gilles Swerts kom je er niet bovenop.
Lijkt een beetje op Ajax met al die opvullingsaankopen.
Maakt niks uit, ook Delorge bleek waardevol in de beginfase toen Ajax zoveel blessures had, ik geloof dat ook Swerts een nuttige bijdrage kan leveren.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:00 schreef Pritt het volgende:
Alsjeblieft zeg, Swerts, die man komt toch echt tekort voor de Nederlandse top.
Met Nick van der Velden en Gilles Swerts kom je er niet bovenop.
Lijkt een beetje op Ajax met al die opvullingsaankopen.
Ze zijn inderdaad de staf aan het uitbreiden zoals al reeds vermeld werdquote:Edwin Goedhart fulltime sportarts AZ
ALKMAAR- Edwin Goedhart treedt per 1 juli in dienst als fulltime sportarts van AZ. De 44-jarige Haarlemmer was sinds 2002 hoofd medische staf/clubarts van Ajax. Daarvoor was hij acht jaar werkzaam als clubarts bij HFC Haarlem en drie jaar als bondsarts verbonden aan de KNVB. “Ik verheug me ontzettend op de samenwerking met de technische en medische staf van AZ.”
Bij AZ was de behoefte aanwezig de medische staf te versterken met een fulltime sportarts. De huidige dokter Willem Becking blijft aan AZ verbonden, maar zal minder uren in de club steken. In Goedhart denkt AZ één van de meest ervaren sportartsen gevonden te hebben.
Begin 2008 liet Goedhart Ajax reeds weten dat hij de club na zes jaar zou verlaten. In de overstap naar AZ ziet hij een nieuwe uitdaging. “Ik verheug me ontzettend op de samenwerking met de mensen van de technische en medische staf van AZ. Gezamenlijk hopen we het reeds ingezette beleid verder vorm te geven.’’
Succes ermee!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad de staf aan het uitbreiden zoals al reeds vermeld werd
Hij wil zelf graag op rechtshalf spelen hoor. Het is niet een echte verdediger.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:56 schreef Kriegel het volgende:
Swerts speelt bij jullie op links omdat daar verder niemand staat en hij dat dus ook wel kan, hij is van nature echter een rechtsback.
Weet jij trouwens misschien meer over hoe het nou zit met Paul? Hij stond pas geleden redelijk op het punt om naar AZ te gaan, dus dat het dan ineens Swerts wordt verbaast me eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Succes ermee!
Stijn Schaars misschien eind 2012 wedstrijdfit?
Ik zie Van Geel Valcx wel opvolgen bij PSVquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die combi inderdaad kut vind, ajax en ziekenboeg is als water en vuur.
Nu komt die sjaak onze kant op.. zucht.
Beetje zoals van Geel met aankoopbeleid is/was bij Ajax..ook kut.
(niet dat Brands het veel beter gedaan heeft..)
Die hele staf daar is/was ziek en nu halen ze Goedhart, what's next?
van Geel terug en Brands naar Mokum?
Fontein ben ik serieus blij mee, daar heeft Ajax een domme fout gemaakt om die te laten lopen, maar Goedhart.. ik moet het nog maar zien.
Wat een snelheid zeg met die arbitragezaak.quote:AZ recht rug in zaak-Alves
ZEIST - Vandaag dient in Zeist alweer de derde arbitragezaak van Afonso Alves contra AZ. Mr. Kingma, die Pim de Vos heeft opgevolgd als zijn raadsheer, wil de tweede en nog lopende arbitragezaak overbodig maken door aan te tonen dat er een ontbindende voorwaarde was opgenomen in het contract tussen de spits en de Alkmaarse club.
Die luidde volgens de advocaat , dat er geen sprake is van een geldig contract als AZ en Heerenveen onderling voor 1 februari niet akkoord zouden zijn over de vergoedingssom voor de spits, die nu bij Middlesbrough speelt.
Volgens AZ is dat klinkklare onzin, omdat ten tijde dat het speelde de tweede arbitragezaak werd afgewikkeld en iedereen in afwachting was van een uitspraak. Die volgde later, waarbij AZ in een tussenvonnis in het gelijk werd gesteld. Alves moet nu in de tweede, dus nog lopende arbitragezaak, aantonen dat er bij het aangegane contract van d.d. 23-12-07 een voorbehoud was gemaakt, dat ook zijn Braziliaanse advocaat mr. Ribeiro zou moeten tekenen. Daarover volgt vanavond in een aparte, tweede zitting van de 'tweede arbitragecommissie', het eerste getuigenverhoor.
Zegt me helemaal niets deze vent.quote:AZ biedt op Viktor Elm
AZ en SC Heerenveen hebben vergaande belangstelling voor Viktor Elm, meldt de site fotbollskanalen.se. Ook FC Norsjaelland zou zich hebben gemeld voor de 22-jarige middenvelder van Kalmar FF.
sc Heerenveen heeft volgens de speler al een bod uitgebracht van 4 miljoen kronen (2,7 miljoen euro). De biedingen van AZ en FC Nordsjaelland zijn niet bekend gemaakt. Kalmar FF zou tegelijk ook het contract met de speler willen verlengen. Zijn verbintenis loopt aan het einde van het jaar af, waardoor Elm op 1 januari transfervrij is. Iets dat de club ten koste van alles wil voorkomen. ``Deze week ga ik om de tafel met de clubleiding. Het zal een lang gesprek worden. Ik weet niet of we er in één gesprek uit gaan komen.”
Elm is sinds 19 januari 2008 ook A-international. De middenvelder debuteerde als invaller tijdens een oefeninterland tegen de Verenigde Staten. Zijn broers David en Rasmus maken overigens ook deel uit van de selectie van Kalmar FF.
Ik ken beide spelers niet. Is het wat?quote:Van Gaal in Den Bosch: Moisander, Mäenpää?
De wedstrijd om promotie naar de Eredivisie tussen FC Den Bosch en FC Zwolle kende een bijzondere gast. Louis van Gaal gaf acte de présence in Stadion De Vliert van Den Bosch.
De oefenmeester van AZ, zo meldt de site van voetbalblad Elf, was in Brabant om keeper Niki Mäenpää van FC Den Bosch te bekijken.
Volgens RTL was de AZ-coach aanwezig om Niklas Moisander aan het werk te zien. De 22-jarige verdediger is bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Zwolle.
Neuh. Te wisselvallig, wisselt hele goede momenten af met rare fratsen. Maargoed dat is waarschijnlijk ook de reden dat hij nog bij ons speelt. Denk niet dat van Gaal voor hem in de Vliert was.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:18 schreef Gatalin het volgende:
Maar Robbie, wat vind jij dan van Mäenpää? Zou hij de concurrentie aankunnen met wat er nu rondloopt bij AZ?
Leuke afsluiter voor dit seizoenquote:AZ oefent zaterdag tegen Zenit Sint-Petersburg
ALKMAAR- AZ speelt zaterdag een oefenwedstrijd tegen Zenit Sint-Petersburg. Seizoenclubcardhouders en sponsors van AZ kunnen het duel tussen AZ en de landskampioen van Rusland gratis bijwonen als dank voor hun steun tijdens het afgelopen seizoen. De wedstrijd in het DSB Stadion begint om 20:00 uur. Voor de vakken K en L zijn losse kaarten beschikbaar.
Zenit, de ploeg van trainer Dick Advocaat en voormalig AZ’er Fernando Ricksen, prepareert zich voor de UEFA Cup-finale. Die eindstrijd vindt plaats op woensdag 14 mei in Manchester tegen Glasgow Rangers.
Op 25 oktober 2007 troffen AZ en Zenit elkaar in het UEFA Cup-toernooi (zie foto). Het duel in Sint-Petersburg eindigde destijds in 1-1.
Kaartverkoop
AZ (Seizoen)Clubcard-houders kunnen kaarten aanschaffen voor de vakken K en L.
iddquote:
Laten we het hopen, vooral voor Pellé. Des te groter is de kans dat ze zichzelf bij een andere club 'in the picture' spelen.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:43 schreef xFriendx het volgende:
Zal je zien dat Ari en Pelle er tegen Zenith allebei 3 inschieten
idd strik eromheen en trap naquote:Op maandag 5 mei 2008 22:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, vooral voor Pellé. Des te groter is de kans dat ze zichzelf bij een andere club 'in the picture' spelen.
quote:Van Gaal wil Arveladze terughalen
AZ-coach Louis van Gaal wil Shota Arveladze terughalen naar Alkmaar. Van Gaal ziet voor de Georgiër een taak weggelegd als assistent, omdat Edward Metgod AZ verlaat.
Vorig jaar vertolkte Arveladze nog een cruciale rol bij AZ. Niet alleen op het veld, maar juist ook in de hiërarchie en buiten het veld. Van Gaal wil vooral van dat laatste gebruik gaan maken.
Arvaldze stopt na dit seizoen met voetbal. Op 3 juni, in Tbilisi, speelt hij een afscheidswedstrijd met veel oude voetbalcollega's.
quote:Jeremain Lens terug naar AZ
ALKMAAR - Jeremain Lens voetbalt volgend seizoen weer in het shirt van AZ. De aanvaller heeft zich dit seizoen op huurbasis bij NEC dusdanig sterk ontwikkeld, dat de Alkmaarders hem in de zomer terug wil halen.
Dat heeft de clubleiding Lens maandagavond in een persoonlijk gesprek laten weten. Lens heeft op zijn beurt aangegeven graag voor AZ uit te willen komen.
sportwereld
Hehe, je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:02 schreef Chriz2k het volgende:
En ja, ook ik dacht in eerste instantie dat hij als speler werd teruggehaald!
Dat 1e okay, natuurlijk leiderschap kan hij zeker brengen, tevens dat gezag. Echter is Arveladze nog niet levensmoe dus spitsentrainer van oa Pelle doet hij echt niet. Dat soort dingen doe je alleen als het lot van de wereld er vanaf hangt ofzow.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hehe, je bent niet de enige.
Maar hoe onverwacht deze wending ook is, mocht Shota er ook iets voor voelen dan heb ik zo het idee dat dit weleens een geniale zet kan blijken te zijn. We weten hoeveel natuurlijk leiderschap en gezag Arveladze altijd in het team had, met hem als assistent heb je dat min- of meer weer terug en als bonus krijg je ook nog een prima spitsentrainer erbij.
quote:Weinig perspectief voor Pellé bij AZ
AZ neemt mogelijk na een seizoen alweer afscheid van recordaankoop Graziano Pellé. De Italiaan, die vorig seizoen voor zeven miljoen euro naar Alkmaar werd gehaald, heeft volgens het Noordhollands Dagblad te horen gekregen dat hij volgend seizoen vierde spits zal zijn. De 22-jarige Pellé kan zijn conclusies trekken. Pellé werd vorig seizoen met veel poeha overgenomen van Lecce, dat eigenlijk niet wilde meewerken aan een transfer. Na wekenlang onderhandelen kwam de jeugdinternational alsnog naar Nederland, maar in het DSB-stadion wist hij nooit te imponeren. Hij speelde 27 competitiewedstrijden en scoorde slechts drie keer.
Volgens het Noordhollands Dagblad is men het vertrouwen in Pellé verloren. De Italiaan heeft nog niet definitief te horen gekregen dat hij weg mag, maar zal volgend seizoen achter Ari, Mounir El Hamdaoui en een nieuw aan te trekken puntspeler vierde keus zijn. Pellé staat nog tot medio 2012 onder contract bij AZ.
De concurrentie is inderdaad niet echt moordend te noemen. Als het zo moet wil ik op zondagochtend na een flink feestje ook wel eens proberen te imponeren als spits.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
Wat, is het nu normaal om spitsen te laten vertrekken door ze te vertellen dat ze vierde keus zijn?
Ari, Dembele en El-Hamdoeidoei. Een flapoor die moeilijk scoort, een Belg die niet scoort, en een baltovenaar die af en toe scoort. Sjonge.
quote:Swerts tekent contract bij AZ
Gill Swerts heeft zijn toekomst definitief verbonden aan AZ. De middenvelder van Vitesse zette vandaag zijn handtekening onder een vierjarig contract.
Swerts kwam anderhalve week al tot overeenstemming met AZ en vandaag tekende hij in het bijzijn van directeur voetbalzaken Marcel Brands het contract definitief. De Belg meldt zich eind juni voor de eerste training in Alkmaar.
Swerts heeft 179 wedstrijden in het betaald voetbal op zijn naam staan, waarin de drievoudig international tot dusver dertien maal tot scoren kwam. In Nederland speelde de Vitesse-speler eerder voor Excelsior, Feyenoord en ADO Den Haag
Noord Hollands Dagblad weet opeens alles....quote:AZ volgt Groningen-revelatie Berg
AZ houdt de verrichtingen van Marcus Berg scherp in de gaten, meldt het Noordhollands Dagblad. De Zweedse spits van FC Groningen maakt een sterk debuutseizoen door in de Eredivisie.
De 21-jarige puntspeler kwam afgelopen zomer voor 3,2 miljoen euro over van IFK Göteborg als opvolger van de naar Ajax vertrokken Luis Suarez en scoorde direct vijftien doelpunten in 25 duels. Ook debuteerde hij in de Zweedse nationale ploeg.
Ook de Ecuadoriaan Carlos Tenorio staat op een lijstje bij AZ. De spits van Al-Sadd werd al één keer bekeken en staat 'in potlood' op het verlanglijstje van de Alkmaarders, die dus de voorkeur geven aan enkele andere namen.
2-2 met een doelpunt van Pellequote:Op maandag 5 mei 2008 16:43 schreef xFriendx het volgende:
Zal je zien dat Ari en Pelle er tegen Zenith allebei 3 inschieten
Ben net terug,quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Niet slecht van AZ
Ook al is het maar een oefenpot en weet ik niet welke spelers er bij Zenit hebben meegedaan
Wow, hij heeft er al 4(!) inliggen, toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:12 schreef DeTolk het volgende:
WEDSTRIJDKARAKTERISTIEKEN
AZ – Zenit Sint-Petersburg 2-2 (2-1)
Opstelling AZ: Boy Waterman (46. Joey Didulica), Milano Koenders, Ryan Donk, Héctor Moreno, Barry Opdam (46. Sébastien Pocognoli), David Mendes da Silva (79. Toni Kolehmainen), Mounir El Hamdaoui, Stijn Schaars (46. Ruud Vormer), Simon Poulsen (46. Haris Medunjanin), Ari (46. Furdjel Narsingh), Graziano Pellè.
Opstelling Zenit Sint-Petersburg: Vyacheslav Malafeev (46. Kamil Contotalsky), Ivica Krizanac (46. Vladislav Radimov), Alejandro Dominguez (46. Victor Faizulin), Fatih Tekke (61. Pavel Pogrebnyak), Andrey Arshavin (79. Alexey Ionov), Radek Sirl (46. Tomas Hubocan), Roman Shirokov, Konstantin Zyryanov (46. Fernando Ricksen), Alexander Anyukov, Igor Denisov, Anatoly Tymoshchuk (46. Alexander Gorshkov).
Scoreverloop: 26. Pellè 1-0, 33. Moreno 2-0, 45. Shirokov 2-1, 81. Progrebnyak 2-2 (pen.)
Gele kaarten: Donk
Scheidsrechter: Kevin Blom
Toeschouwers: 10.000
Ja, heeft de eerste helft gespeeld. Hij en Opdam waren de enigen die lieten zien dat ze overzicht houden als ze de bal hebben. De eerste helft was matig, de tweede helft was leven naar het eindsignaal, al mag je natuurlijk niet verwachten dan ze er 100% voor spelen. En als de goden ons een beetje gunstig gezind zijn, was dit de laatste wedstrijd van Koenders in het shirt van AZ; godskolere wat speelde die weer slecht. Nu werd ik ook wel droevig van wat andere spelers, maar hij maakte het wel heel erg bont.quote:
Hulst is bijna het hele seizoen gebleseerd geweest. Aan het einde raakte hij wat fitter. Brandts had gezegd dat hij bij de selectie zou komen als hij fit was geweest, maar nu wordt zn contract niet verlengd.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:45 schreef methodmich het volgende:
Da's dan al vast een mooie die jij in augustus kunt gaan posten in het "welke onbekende spelers gaan doorbreken in de eredivisie"-topic dan cohen.
Hoe is het met Hulst eigenlijk?
quote:Red Bull Salzburg wil Barry Opdam
Barry Opdam staat in de belangstelling van Red Bull Salzburg, meldt De Telegraaf. De Oostenrijkers hebben AZ inmiddels op de hoogte gebracht van hun belangstelling voor de linksback.
Trainer Co Adriaanse, die komend seizoen de scepter zwaait bij Red Bull Salzburg, ziet in Opdam een versterking voor het centrum van zijn defensie. "Veel hangt af van wat Barry zelf wil", laat Marcel Brands, technisch directeur van AZ, weten. "Hij heeft nu twaalf jaar in dienst van AZ gespeeld en als hij graag wil, dan zullen we kijken of we eruit kunnen komen."
Opdam en Adriaanse werkten al eerder samen. Onder leiding van Adriaanse werd in Alkmaar de sportieve groei ingezet en kwalificeerde AZ zich voor het eerst sinds een kwarteeuw voor de UEFA Cup.
bron: Voetbalprimeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |