quote:Van Gaal: ‘Ik blijf bij AZ’
ALKMAAR- Louis van Gaal heeft vrijdag bekendgemaakt dat hij ook na de zomer bij AZ blijft. Van Gaal: “Ik heb deze week met de directie en het bestuur gesproken. Daaruit is gebleken dat we allemaal graag met elkaar door willen. Vandaag (vrijdag) heb ik het aan de spelersgroep meegedeeld.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gerichte aankopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb namelijk niet het idee dat Nick van der Velden de redding voor komend seizoen gaat worden...
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
aankopen? hoe willen ze dat betalen? ze hebben tot nu toe alleen maar verspildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
Er is nog geen concrete interesse, maar een aantal clubs in Italie en Wolfsburg schijnen hem te volgen. Of je het bedrag er voor terugkrijgt wat je er voor betaald hebt is nog maar de vraag, maar goed, ze hebben Koevermans ook voor bijna 7 miljoen weten te slijten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:51 schreef TheClown1 het volgende:
noem een club die pelle wil hebben en daar ook nog eens het bedrag voor wil geven dat ze ervoor betaald hebben?
Blij gemaakt met een dode mus..quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:34 schreef Gatalin het volgende:
Kut Frits BarendLouis heeft zo'n hekel aan hem dat hij nog gewoon een jaar blijft.
Koevermans was itt tot Pelle een scorende spits, die italiaanse dameskapper heeft er fucking DRIE gemaakt dit jaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:56 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Er is nog geen concrete interesse, maar een aantal clubs in Italie en Wolfsburg schijnen hem te volgen. Of je het bedrag er voor terugkrijgt wat je er voor betaald hebt is nog maar de vraag, maar goed, ze hebben Koevermans ook voor bijna 7 miljoen weten te slijten.
Pelle is een talent jeweetsquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Koevermans was itt tot Pelle een scorende spits, die italiaanse dameskapper heeft er fucking DRIE gemaakt dit jaar
oversluitenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:48 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
aankopen? hoe willen ze dat betalen? ze hebben tot nu toe alleen maar verspild
Vrouwen en Pellè's poepen niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Streep in je onderbroek.
quote:Van Gaal op scoutingreis
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - Hoewel net bekendgemaakt dat hij zijn contract uitdient tot medio 2010, ontbreekt Louis van Gaal vandaag op de bank van AZ tegen Sparta. De oefenmeester laat het duel schieten om in het buitenland een speler te scouten. Het zou gaan om een veelscorende spits. Edward Metgod, Martin Haar en Jan Nederburgh nemen de honneurs waar. Van Gaal ontbrak eerder dit seizoen (thuis tegen NEC) op de bank nadat hij een dag daarvoor uit de ringen was gevallen bij een reünie.
Telegraaf
Nope, AZ is uitgeploeterd. Intertoto is afgeschaftquote:Op zondag 20 april 2008 17:22 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar hoe zit het nu? Worden er nog play-off gespeeld?
Werd buitenspel gegeven, als ik de verhalen mag geloven wel 100% onterecht. Had dus gewoon de 2-0 moeten zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 01:42 schreef Gatalin het volgende:
Weet iemand hier waarom dat tweede doelpunt afgekeurd werd? Op teletekst staat dat het in ieder geval onterecht was en op de tribune wist ook niemand waarom het afgekeurd zou moeten worden...
Hmmm, klinkt wel aanlokkelijk. Gewoon in het stadion las ik. Wel een rottijd, moet ik wel wat eerder eten.quote:Op maandag 21 april 2008 16:09 schreef cohen het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen naar het stadion om Jong Az te kijken?? 18.30 beginnen ze.
Van een knap seizoen wil ik niet spreken, ze hebben zwaar onder de maat gepresteerd.quote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, toch best een knap seizoen gedraaid uiteindelijk. Keurig elfde, ver weggebleven van degradatiezorgen.
Spelen ze in België leuke wedstrijden vandaag? Misschien is Van Gaal daar aan het scouten.
Tan linesquote:Op maandag 21 april 2008 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Maar iemand enig idee naar welk goudhaantje Van Gaal aan het kijken was in Zuid Amerika?
[ afbeelding ]
En het zou inderdaad om Denis gaan.quote:Op zondag 20 april 2008 12:35 schreef sjimz het volgende:
Wie zou de veel scorende spits zijn?
Ikzelf zit te denken aan German Denis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |