Martin Jolquote:Op donderdag 10 april 2008 12:00 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou ik denk dat AZ bijv een Dick Jol heeft gesproken met een "ALS" in het verhaal, dan kan het best zijn dat dickie boy een mailtje heeft gestuurd met daarin zijn wensen..
En dus namen van spelers die hij wel en niet wilt hebben, dan is het logisch dat ze Louis ff willen afwachten. Hoewel ik als AZ zijnde ook een ballen zou tonen en zou roepen "graag of traag"
Nog 2 weken en anders kijken we verder, tis godverdomme te gek voor woorden dat ze zo geilen op Louis Van Gaal....
Brands is echt niet aan het snurken geweest denk ik zo, nee dit heeft zeker een reden waarom ze dit zo doen...................
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:22 schreef xFriendx het volgende:
Overigens mag Van Gaal wat mij betreft foetsie. Ik dank hem zeer voor onder andere de prestaties van vorig jaar. Klote natuurlijk dat het einde wat minder mooi was, maar goed, we zaten op posities die voor AZ-begrippen erg hoog waren.
Waarom mag Van Gaal weg:
Hij heeft aangegeven dat hij zich niet meer kan binden met de AZ cultuur zoals deze nu is. Hij wou daarom opstappen, iets wat nog steeds zo is, hoogstens kunnen de spelers dit mogelijk nog voorkomen. Ook het bestuur gaf akkoord wat betreft het ontbinden van het contract van Van Gaal.
Zodra zoiets speelt is mijn mening, dan die knoop doorhakken ook en niet meer op terugkomen. Als ik mij niet meer prettig voel in mijn functie, mede door de sfeer binnen het bedrijf, ga ik dat niet proberen te 'verbeteren' of 'oplossen' door misschien het eens in een andere functie te proberen. Nu zou Louis geen andere functie gaan bekleden, maar het gaat om het moment dat je voor jezelf duidelijk hebt dat het bedrijf/functie je niet meer bevalt. Zodra dat in je hoofd zit gaat het er niet meer uit.
Daarom mag hij van mij weg. Die chemie komt gewoon niet meer terug.
Tevens zie ik dan graag een type komen zoals Verbeek. Waarom? Simpel, tis een boer.
Laten we wel wezen, we zijn gewoon een provincieclubje met een stelletje nuchtere West-Friezen. Hoewel, we zijn een voetbalclub die als cultuur moet hebben dat het een provincieclubje is. Echter wel met een gezonde financiering die wellicht gelijk staat aan die van een topclub in de Eredivisie.
Daarom vind ik aankopen zoals Pelle of Ari niet alleen verkeerde aankopen qua hun vertoonde spel, maar ze passen ook helemaal niet bij dit AZ. Alsof je door aankoop van mooiboy Pelle de schijn kan ophouden dat je OOK een Italiaanse wereldster in je selectie hebt rondlopen en daarom mag meepraten met 'de grote jongens'.
Om die reden is de aankoop van bijvoorbeeld Pocognoli wel weer een juiste, hij kan wat qua voetbal en straalt een houding uit van: doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
In a way kan je dus eigenlijk best zeggen dat Scheringa zijn topclub koopt. Dat vind ik niet erg, zolang dit maar een topclub is achter de schermen. Echter nu is het alsof hij heel duur pakpapier om z'n club heeft gewikkeld waardoor het de schijn heeft dat we een topclub zijn. Misschien toch stiekem jaloers op die club uit Amsterdam, wat betreft naam en uitstraling. Echter moet je daar geen kopie van willen worden, gewoon je eigen weg blijven bewandelen. De cultuur zoals deze bij Ajax is geworteld is anders en dat zal altijd zo blijven. AZ moet lekker klein blijven, maar wel met grote daden.
Hopelijk gaan we dan ook weer snel terug naar de basis en koopt AZ weer lekker figuren zoals Koevermans, spelers die hard werken, vooral als team werken en spelers waar je als supporter na de wedstrijd best ffies een biertje mee wil gaan drinken.
Overigens is dat ook een reden waarom Van Gaal toch minder bij AZ past, een grote mond, uit de hoogte doen, een man met reputatie (in woord) waar je u tegen zegt, dat is meer iemand voor een showbizz-club als Ajax met al die grote iconen die wereldsterren worden.
Aldus een AZ-aanhanger.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:27 schreef xFriendx het volgende:
Een post van me uit het vorige topic, voor FuckBuddy nog ff![]()
[..]
samuel eto'oquote:Op donderdag 10 april 2008 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Een ultieme bevestiging van het aankoopbeleid van AZ zou natuurlijk een mooie neger zijn voor volgend jaar. Ideeën?
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Een ultieme bevestiging van het aankoopbeleid van AZ zou natuurlijk een mooie neger zijn voor volgend jaar. Ideeën?
Dat ie kan dansen wist ik, maar dansen in de 16meter is helemaal top.quote:
Inderdaad. Weer niet verlorenquote:Op zondag 13 april 2008 17:35 schreef Pritt het volgende:
Toch knap, dat jullie weer een puntje pakken.
quote:Martens maakt rentree na halfjaar blessureleed
ALKMAAR- Maarten Martens maakt maandag zijn rentree in het shirt van Jong AZ. De middenvelder, die bijna een halfjaar aan de kant stond met een knieblessure, komt met de beloftes van AZ tegen Heerenveen in actie. Ook Didulica en Schaars (die de afgelopen weken hun rentree maakten) zijn in Friesland van de partij. Jong sc Heerenveen – Jong AZ begint om 18:30 uur.
Martens staat sinds 28 oktober 2007 aan de kant. Op die dag scheurde de Belgisch international de voorste kruisband van zijn linkerknie af. Na een revalidatie van vijf maanden en twee weken maakt hij in Heerenveen zijn rentree.
Inderdaad. Jol is een aanjager, precies wat we nodig hebbenquote:Op maandag 14 april 2008 11:20 schreef Chriz2k het volgende:
Het zou mooi zijn als Jol komt.
Weet alleen niet of het bij Mounir is dat hij dus niet goed genoeg is als hij ze niet scoort of dit pure pech is. Hij had prima acties en inzet valt ook weinig op aan te merken. Het is nu als speler van AZ ook wel een prima moment om je in de kijker te spelen voor een basisplaats. Als de rest over het veld sjokt en jij gaat elk duel fel aan, tja, dan is de kans groot dat je dan mag blijven staan.quote:Op maandag 14 april 2008 11:30 schreef fuckbuddy het volgende:
Die Mounir zeg,
Op de lat en op de paal.
Weer legio kansen.... hij kon mij toch wel bekoren, hij durft en geeft veel inzet, maar het blijft iedere keer net niet.
En Keesje Luyckx dan, haha prachtige akte!
En reken maar op Dick ehhh Martin Jol..
Dat kan de opdracht zijn van Van Gaal he. Tijdens het EK bijvoorbeeld, was hij heel aanvallend. Maar misschien is hij niet ervaren genoeg om zelf ook te improviseren in plaats van altijd de bal op z'n borst aan te nemen en te kaatsen met Ari / El-Hamdoeidoeiquote:Pelle is overigens een louzy spits, valt me alleen wel op dat hij wel goed is in de bal goed terugleggen of doorsturen van andere spelers in de buurt van de 16 waardoor die kansen krijgen (die ze er vervolgens alleen niet inschieten). Als spits zelf is hij waardeloos.
Betekent dat dat Poco nu alleen geschorst is voor Jong AZ of ook voor het eerste? Vind het namelijk erg jammer dat hij de laatste weken niet heeft gespeeld en had hem graag zondag weer zien spelen. Verder natuurlijk erg mooi dat Schaars weer pijnvrij speelt, Martens zijn eerste meters weer heeft gemaakt en dat Didulica zonder helm kan keepen. Nu alleen nog wachten op Luirink!quote:Nederlaag Jong AZ; succesvolle rentree Martens
HEERENVEEN- Jong AZ heeft maandag van Jong sc Heerenveen verloren. In het Abe Lenstra Stadion gingen de beloftes in de slotfase met 3-1 onderuit. Maarten Martens maakte na een halfjaar blessureleed een succesvolle rentree in het shirt van AZ. De Belg loste halverwege Stijn Schaars af. Joey Didulica keepte voor het eerst zonder helm.
De uitslag doet wellicht anders vermoeden, maar volgens trainer Marcel Bout speelde Jong AZ maandagavond zijn beste wedstrijd van het seizoen. “Het enige probleem was dat we schrikbarend veel kansen misten.”
De enige kans die wél raak ging, was die van Gregory Nelson kort voor rust. In het laatste kwartier gaf AZ de zege uit handen. Vlak nadat Nelson de 0-2 op de schoen had, sloeg Heerenveen toe. Smárason en Henrique bogen eerst de achterstand in een voorsprong om, waarna AZ met tien man (2 x geel Pocognoli) kwam te staan. Kort daarna bepaalde Henrique de eindstand namens Heerenveen op 3-1.
‘Martens verdienstelijk’
Ondanks de nederlaag zag Bout maandagavond veel positieve punten. “Tot de 76e minuut was het geweldig van onze kant. We hebben onze beste wedstrijd gespeeld. Bovendien speelden zowel Schaars, Didulica (zonder helm) als Martens erg goed vanavond.” Met name over Martens, die een halfjaar buitenspel stond met een knieblessure, was de trainer van Jong AZ goed te spreken. Na rust verving de Belg de eveneens herstellende Schaars. “Martens speelde vanavond verdienstelijk. Het leek net of hij niet weggeweest is.”
Volgende wedstrijd
Maandag 21 april krijgt Jong AZ de leeftijdsgenoten van Willem II op bezoek. De aftrap is om 18:30 uur op Sportcomplex ’t Lood.
WEDSTRIJDKARAKTERISTIEKEN
Jong sc Heerenveen - Jong AZ 3-1 (0-1)
Scoreverloop: 42. Nelson 0-1, 76. Smárason 1-1, 82. Henrique 2-1, 86. Henrique 3-1.
Opstelling Jong AZ: Joey Didulica, Milano Koenders (84. Santy Hulst), Joona Toivio, Aron Gunnarsson, Sébastien Pocognoli, Stijn Schaars (46. Maarten Martens), Toni Kolehmainen, Gaston Salasiwa, Gregory Nelson (76. Ilias Haddad), Simon Poulsen, Furdjel Narsingh.
Rode kaart: 85. Pocognoli (2 x geel)
quote:"AZ aast op Paul Verhaegh"
Vitesse-verdediger Paul Verhaegh is bezig aan zijn derde seizoen in Arnhem. Verhaegh is met zijn 24 een talentvolle rechterverdediger en lijkt daarmee een ideale speler voor de Nederlandse top. AZ, in potentie nog steeds die topclub, zou wel oren hebben om Verhaegh bij Vitesse los te weken, weet Goal.com uit een directe bron.
"Dat is nieuw voor me, heb ik niks over gehoord. AZ is een mooie club. Ze doen het dit seizoen weliswaar minder, maar het is wel een stap omhoog in vergelijking met Vitesse. Ze speelden vorig seizoen niet voor niets voor de titel," vertelde Verhaegh Goal.com na afloop van de wedstrijd tegen NEC.
Maken we iig meer kansquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
12 man in het veld, zo kan ik het ook.
Kut, de volgende generatie is precies hetzelfdequote:De uitslag doet wellicht anders vermoeden, maar volgens trainer Marcel Bout speelde Jong AZ maandagavond zijn beste wedstrijd van het seizoen. “Het enige probleem was dat we schrikbarend veel kansen misten.”
Ah, het ligt dus aan de scouting!quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kut, de volgende generatie is precies hetzelfde
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Mendes mag ook niet op ZIJN positie spelen, das het hele gelazer...
-------------------Romero-------------------
---Jaliens---Donk---Moreno---Opdam---
------------------de Zeeuw---------------------
---Jenner-----El Hamdaoui-----Poco----
--------------Ari--------------Dembele----------
En dan kunnen Mounir en Moussa nog wisselen.
Volgend seizoen..
-----------------------Romero------------------------
----Jaliens-----Luijckx------Moreno-----Pocognoli----
---------Mendes-----De Zeeuw-------Schaars------
------------------------Martens-----------------------
-----------------Pellè *-----------Dembélé------------
* Lens/Ari/Mounir kan hier ook volstaan..
Ik denk dat Van Gaal hem met allemaal opdrachten het veld instuurt, terwijl je zo'n speler gewoon vrij moet laten. Hij heeft al laten zien dat hij het inzicht heeft, z'n neusje voor de goal kan iets beter, maar hij moet niet lastig gevallen worden met allerhande geneuzel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:13 schreef MrSASO het volgende:
Blijft toch jammer van Moussa dat hij niet de verwachtingen waarmaakt, ik reken hem nog steeds tot 1 van de beste spitsen in de eredivisie en op langere termijn een goede spits voor een absolute topclub.
quote:http://spoton.webads.nl/spoton/viplayer/index.php?id=20751&quality=breedband&publisher=vitv&client=pub&browser=Microsoft Internet Explorer&agent=Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)&platform=Win32&version=4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)&code=Mozilla
Nou Dirk ik zou hem eens een belletje gaan geven.
Salaris voor Guus Hiddink zou geen probleem moeten zijn lijkt me zo... Ik denk dat die wel gaat voor hetgeen Alves werd geboden per seizoen...
Oftewel voor een goede prijs is ie weg...quote:Vertrek Pellè nog niet aan de orde
Het is nog niet duidelijk of Graziano Pellè ook na de zomer nog het shirt van AZ zal aantrekken. De duurste aankoop in de Alkmaarse geschiedenis wordt gelinkt aan een vertrek naar Italië, maar er is nog niets concreet.
Onder meer Genoa, Napoli en Sampdoria zouden de aanvaller terug willen halen naar zijn geboorteland. Ook het Duitse Vfl Wolfsburg zou geïnteresseerd zijn. "Daar heb ik ook van alles over gelezen", vertelt directeur voetbalzaken Marcel Brands. "Maar tot op heden heb ik nog niks officieels gehoord."
Dat wil echter niet zeggen dat AZ Pellè niet wil laten gaan. "Op het moment dat een club inderdaad contact opneemt, gaan we ons standpunt pas bepalen: een prijs noemen of simpelweg zeggen dat hij niet te koop is", aldus Brands in VI.
Pellè werd afgelopen zomer voor een recordbedrag overgenomen van Lecce. In 26 Eredivisie-duels kwam hij tot slechts drie doelpunten.
jammer dat die fast weg gaat, ik denk dat het beter was geweest als hij zou blijven.quote:Louis van Gaal heeft besloten dat hij in het seizoen 2008-2009 niet de trainer van AZ Alkmaar zal zijn. De oefenmeester leverde, althans volgens voetbalkenner Frits Barend in een column, gisteren zijn doorlopend contract in.
De Amsterdammer zal alleen nog de slotwedstrijd tegen Sparta Rotterdam en de play-off-wedstrijden de ploeg leiden. Van Gaal had al eerder aangegeven te zullen stoppen , maar na crisisberaad is het de spelersgroep gelukt om de trainer te overtuigen om langer te blijven. De spelers moesten de trainer wel bewijzen dat ze Van Gaal 'wel waard waren', als trainer.
Gezien het gelijkspel tegen Excelsior en de moeilijk behaalde overwinningen op Vitesse en VVV-Venlo, kan gezegd worden dat de spelers 'niet waardig' zijn om Van Gaal als trainer te houden.
althans volgens voetbalkenner Fuckbuddy op een forumquote:"PSV komend weekend kampioen"
quote:Van Gaal: ‘Ik blijf bij AZ’
ALKMAAR- Louis van Gaal heeft vrijdag bekendgemaakt dat hij ook na de zomer bij AZ blijft. Van Gaal: “Ik heb deze week met de directie en het bestuur gesproken. Daaruit is gebleken dat we allemaal graag met elkaar door willen. Vandaag (vrijdag) heb ik het aan de spelersgroep meegedeeld.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gerichte aankopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb namelijk niet het idee dat Nick van der Velden de redding voor komend seizoen gaat worden...
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
aankopen? hoe willen ze dat betalen? ze hebben tot nu toe alleen maar verspildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
Er is nog geen concrete interesse, maar een aantal clubs in Italie en Wolfsburg schijnen hem te volgen. Of je het bedrag er voor terugkrijgt wat je er voor betaald hebt is nog maar de vraag, maar goed, ze hebben Koevermans ook voor bijna 7 miljoen weten te slijten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:51 schreef TheClown1 het volgende:
noem een club die pelle wil hebben en daar ook nog eens het bedrag voor wil geven dat ze ervoor betaald hebben?
Blij gemaakt met een dode mus..quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:34 schreef Gatalin het volgende:
Kut Frits BarendLouis heeft zo'n hekel aan hem dat hij nog gewoon een jaar blijft.
Koevermans was itt tot Pelle een scorende spits, die italiaanse dameskapper heeft er fucking DRIE gemaakt dit jaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:56 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Er is nog geen concrete interesse, maar een aantal clubs in Italie en Wolfsburg schijnen hem te volgen. Of je het bedrag er voor terugkrijgt wat je er voor betaald hebt is nog maar de vraag, maar goed, ze hebben Koevermans ook voor bijna 7 miljoen weten te slijten.
Pelle is een talent jeweetsquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Koevermans was itt tot Pelle een scorende spits, die italiaanse dameskapper heeft er fucking DRIE gemaakt dit jaar
oversluitenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:48 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
aankopen? hoe willen ze dat betalen? ze hebben tot nu toe alleen maar verspild
Vrouwen en Pellè's poepen niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Streep in je onderbroek.
quote:Van Gaal op scoutingreis
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - Hoewel net bekendgemaakt dat hij zijn contract uitdient tot medio 2010, ontbreekt Louis van Gaal vandaag op de bank van AZ tegen Sparta. De oefenmeester laat het duel schieten om in het buitenland een speler te scouten. Het zou gaan om een veelscorende spits. Edward Metgod, Martin Haar en Jan Nederburgh nemen de honneurs waar. Van Gaal ontbrak eerder dit seizoen (thuis tegen NEC) op de bank nadat hij een dag daarvoor uit de ringen was gevallen bij een reünie.
Telegraaf
Nope, AZ is uitgeploeterd. Intertoto is afgeschaftquote:Op zondag 20 april 2008 17:22 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar hoe zit het nu? Worden er nog play-off gespeeld?
Werd buitenspel gegeven, als ik de verhalen mag geloven wel 100% onterecht. Had dus gewoon de 2-0 moeten zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 01:42 schreef Gatalin het volgende:
Weet iemand hier waarom dat tweede doelpunt afgekeurd werd? Op teletekst staat dat het in ieder geval onterecht was en op de tribune wist ook niemand waarom het afgekeurd zou moeten worden...
Hmmm, klinkt wel aanlokkelijk. Gewoon in het stadion las ik. Wel een rottijd, moet ik wel wat eerder eten.quote:Op maandag 21 april 2008 16:09 schreef cohen het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen naar het stadion om Jong Az te kijken?? 18.30 beginnen ze.
Van een knap seizoen wil ik niet spreken, ze hebben zwaar onder de maat gepresteerd.quote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, toch best een knap seizoen gedraaid uiteindelijk. Keurig elfde, ver weggebleven van degradatiezorgen.
Spelen ze in België leuke wedstrijden vandaag? Misschien is Van Gaal daar aan het scouten.
Tan linesquote:Op maandag 21 april 2008 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Maar iemand enig idee naar welk goudhaantje Van Gaal aan het kijken was in Zuid Amerika?
[ afbeelding ]
En het zou inderdaad om Denis gaan.quote:Op zondag 20 april 2008 12:35 schreef sjimz het volgende:
Wie zou de veel scorende spits zijn?
Ikzelf zit te denken aan German Denis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |