Dat is nog ver wegquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:00 schreef Mr_DG het volgende:
Als Dance is de nieuwe hint, dan zal ie wel bij de ArenA zijn, (sensation)
Lijkt mij niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:40 schreef Wilfret het volgende:
Na alle waarschijnlijkheid is mister x Wessel van Diepen
Ware het niet dat Van Diepen niet meer bij 538 zit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:50 schreef Wilfret het volgende:
Luister is maar is goed naar die vervormde stem op de site http://www.radio538.nl/web/show/id=573736/contentid=70927
en het NH hotel zit daar vlakbij, ik ga er nu heen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:26 schreef Utca het volgende:
Dirty Dancing, Beatrix Theater, Utrecht.
Mee eensquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:30 schreef Eppotje het volgende:
Musical van Dirty Dancing draait op dit moment in de jaarbeurs Utrecht..... Ik stap denk ik toch van me Hmh idee af...
en ga je dan bij iedere hotelkamer aankloppen en roepen ik stop de 53j8?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:41 schreef Timmai het volgende:
[..]
en het NH hotel zit daar vlakbij, ik ga er nu heen.
Veel succesquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:56 schreef Snpp het volgende:
[..]
en ga je dan bij iedere hotelkamer aankloppen en roepen ik stop de 53j8?![]()
goodluck!
ach voor 50000 euro doen mensen eigenlijk wel gekkere dingenquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:56 schreef Snpp het volgende:
[..]
en ga je dan bij iedere hotelkamer aankloppen en roepen ik stop de 53j8?![]()
goodluck!
Utrechtersquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:23 schreef Snpp het volgende:
volgens de berichten op 538.nl forum is er een sticker gespot bij de zij ingang van het beatrix theater. Dus dan zou de dirty dancing hint toch kloppen. Dus utrechtenaren haast je!! happy hunting
Dat is een goeie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:47 schreef Timmai het volgende:
Nieuwe hint opbouwen & afbreken, zit ie toch nog bij de jaarbeurs dan?
Vanwaar die bewering?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
Wessel van Diepen is Mr. X
Ik stop de 53J8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zit wel wat in, maar wat is het verband tussen iets anders van 538 promoten en naar de studio gaan? Ok, de straatnaam, maar dat heeft weinig relevantie met welk programma ze willen promotenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:36 schreef Snpp het volgende:
Just another brainwave:
Op de blog van midden in de nacht rick staat te lezen dat de voorwaarden morgen gaan veranderen van de 53j8.nl. In de voorwaarden is te lezen dat de 53j8 ter promotie wordt gehouden van middenindenachtrick, wat is nu een betere promotie dan MR X, plus veel hunters naar de studio te lokken. De aanname is dus dat er morgen iets anders gepromoot wordt. Verder is de studie gevestigd aan de koninginneweg, wat weer in verband staat met Beatrix en Maxima. Bekend is dat mr. x in utrecht was en underground was.. Utrecht heeft een tunnel naar het station.
Zien jullie hier iets in, of drijf ik door....
Morgen issie niet meer in Utrecht i think.. Waar was zn laatste hint?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
Nu is het zinloos. Morgen weer proberen
James bond? Enemy of the state bedoel je!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:50 schreef jna het volgende:
Overigens lijkt me ook supervet om mister x te zijn. Volgens mij heb je 24/7 het gevoel dat je James Bond bent
Jah ik denk dat je idd verder mee moetquote:Op woensdag 2 april 2008 01:23 schreef Smeej het volgende:
mja ik zat zelf te denken aan seaworld in scheveningen
aangezien carwash uit de film sharktale komt...
\Ja, hoeveel mcdrives zijn er in NL?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:42 schreef Taas2006 het volgende:
Mhh misschien scheveningen, musicalvoorstelling van Tarzan?
De hint in de avond is voor de volgende dag (ochtend) net zoals MacDrive was ook in de nacht. En hij ging daar ontbijten
De plaats was bij eddy zoey al bekend gemaakt eerder op de dag! Alleen waarschijnlijk met een hele lastige onaangegeven hint.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:12 schreef blup het volgende:
[..]
\Ja, hoeveel mcdrives zijn er in NL?
Je hoort alles elke keer te laat, ik heb heel veel aanknopingspunten op Carwash, ik vind zelf Dolfinarium onwaarschijnlijk.
Haha! ik doe ook van achter m´n pctje mee! Ga niet naar locaties! Tenzij die heel dicht in de buurt is (Lopend in de achtertuin)quote:Op woensdag 2 april 2008 09:23 schreef Repeat het volgende:
Grote tvp. Ondanks dat ik em nooit zal vinden en de tijd niet heb om het hele land door te reizen toch interessant
Hij was net op de radio. Dit uur zouden er geen aanwijzingen meer komen! dus na 10e weer!quote:Op woensdag 2 april 2008 09:25 schreef frans_power het volgende:
er zit een carwash op de wassenaarseweg! maargoed iemand al ideeen over waar hij nu heen gaat?
Hij is al in wassenaar geweest (wasstraat)quote:Op woensdag 2 april 2008 09:33 schreef frans_power het volgende:
hmm Wit T-shirt.. misschien gewoon een wasserij waar hij langs gaat?!
Is een goeie jaquote:Op woensdag 2 april 2008 11:21 schreef frans_power het volgende:
SEALIFE scheveningen
Spannendquote:Op woensdag 2 april 2008 11:23 schreef frans_power het volgende:
precies daarom! maten van mij zijn onderweg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |