Jah ik denk dat je idd verder mee moetquote:Op woensdag 2 april 2008 01:23 schreef Smeej het volgende:
mja ik zat zelf te denken aan seaworld in scheveningen
aangezien carwash uit de film sharktale komt...
\Ja, hoeveel mcdrives zijn er in NL?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:42 schreef Taas2006 het volgende:
Mhh misschien scheveningen, musicalvoorstelling van Tarzan?
De hint in de avond is voor de volgende dag (ochtend) net zoals MacDrive was ook in de nacht. En hij ging daar ontbijten
De plaats was bij eddy zoey al bekend gemaakt eerder op de dag! Alleen waarschijnlijk met een hele lastige onaangegeven hint.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:12 schreef blup het volgende:
[..]
\Ja, hoeveel mcdrives zijn er in NL?
Je hoort alles elke keer te laat, ik heb heel veel aanknopingspunten op Carwash, ik vind zelf Dolfinarium onwaarschijnlijk.
Haha! ik doe ook van achter m´n pctje mee! Ga niet naar locaties! Tenzij die heel dicht in de buurt is (Lopend in de achtertuin)quote:Op woensdag 2 april 2008 09:23 schreef Repeat het volgende:
Grote tvp. Ondanks dat ik em nooit zal vinden en de tijd niet heb om het hele land door te reizen toch interessant
Hij was net op de radio. Dit uur zouden er geen aanwijzingen meer komen! dus na 10e weer!quote:Op woensdag 2 april 2008 09:25 schreef frans_power het volgende:
er zit een carwash op de wassenaarseweg! maargoed iemand al ideeen over waar hij nu heen gaat?
Hij is al in wassenaar geweest (wasstraat)quote:Op woensdag 2 april 2008 09:33 schreef frans_power het volgende:
hmm Wit T-shirt.. misschien gewoon een wasserij waar hij langs gaat?!
Is een goeie jaquote:Op woensdag 2 april 2008 11:21 schreef frans_power het volgende:
SEALIFE scheveningen
Spannendquote:Op woensdag 2 april 2008 11:23 schreef frans_power het volgende:
precies daarom! maten van mij zijn onderweg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |