Tot nu toe nog niets gevonden, heb je toevallig een overzicht van de schrijvers (met foto) in Trouw? Het was een artikel met een klein zwart-wit fotootje van de auteur. Die zal ik nog wel herkennen, en mij helpen met het zoeken.quote:
Je zei dat je het op trouw.nl gezien had. Dan moet je het hier kunnen vinden:quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niets gevonden, heb je toevallig een overzicht van de schrijvers in Trouw? Het was een artikel met een klein zwart-wit fotootje van de auteur. Die zal ik nog wel herkennen, en mij helpen met het zoeken.
Dat doen ze allemaal.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:19 schreef gelly het volgende:
Grappig, Wilders die glashard liegt. Ook niet erg verbazingwekkend.
Jij zat bij dat gesprek blijkbaar?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:19 schreef gelly het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rt_rond_film_Wildersquote:Wilders wil met zijn film zijn mening kracht bij zetten dat de Koran een gewelddadige religie is die oproept tot geweld tegen niet-moslims. Ter Horst en minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie, CDA) hebben begin november een gesprek gehad met Wilders. Ze hebben hem daarin gewezen op de risico’s van de film voor hemzelf, maar ook op mogelijke repercussies die de film kan hebben in binnen- en buitenland.
De film „zou kunnen leiden tot onrust in de samenleving en spanning tussen bevolkingsgroepen”, zo schrijft Ter Horst in de brief van eind november. „U als bestuurder zult daar als eerste de tekenen van merken. Dat is waarom ik u wil vragen om in uw contacten met uw burgers en in het bijzonder de moslimgemeenschap extra alert te zijn.”
„Het kabinet kent de film nog niet maar de toelichting door de heer Wilders zelf heeft tot de in het gesprek verwoorde zorgen geleid. Deze zorgen zijn gedeeld met de heer Wilders”, schrijft Ter Horst aan de burgemeesters. Wilders gaat ervan uit dat zijn film, die ongeveer tien minuten zal duren, eind deze maand klaar is. Het is nog niet precies bekend wanneer hij de film presenteert en waar deze zal worden uitgezonden. Hij is in gesprek met NOVA, zo wordt in diverse media gemeld.
Waarom zou hij liegen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:19 schreef gelly het volgende:
Fleurtje 'onder elk tafeltje een beurtje' Agema.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie zit er naast Wilders ?
Ik zocht inderdaad o.a. via deze manier. Tot nu toe nog niets...quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je zei dat je het op trouw.nl gezien had. Dan moet je het hier kunnen vinden:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=+site:www.trouw.nl+trouw+wilders+buitenlandse+media
Of op Lexis Nexis.
Was het misschien een column?
Wilders is onderdeel van het probleem en niet van de oplossing. Door te laten zien wat en hoe hij werkelijk is werk je aan een oplossing.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:30 schreef Wokkel het volgende:
Momenteel leuk om te zien qua sensatie, maar ik had liever dat het een keer over de extreme islam gaat. Elke politicus verwijt Wilders niet met oplossingen te komen, maar zelf zitten hun partijen ook al tientallen jaren te slapen. Wilders oplossingen zijn natuurlijk onhaalbaar, maar ga alsjeblieft in debat met elkaar en met wilders. Wat ik nu zie zijn 149 man die tegen 1 man staan te roepen hoe verschrikkelijk hij wel niet is. Wat schieten we daar mee op?
Don't shoot the messenger.
141 tegen 9quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:30 schreef Wokkel het volgende:
Momenteel leuk om te zien qua sensatie, maar ik had liever dat het een keer over de extreme islam gaat. Elke politicus verwijt Wilders niet met oplossingen te komen, maar zelf zitten hun partijen ook al tientallen jaren te slapen. Wilders oplossingen zijn natuurlijk onhaalbaar, maar ga alsjeblieft in debat met elkaar en met wilders. Wat ik nu zie zijn 149 man die tegen 1 man staan te roepen hoe verschrikkelijk hij wel niet is. Wat schieten we daar mee op?
Don't shoot the messenger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |