Dat stond ergens op Trouw.nl, maar probeer maar eens te zoeken met de zoektermen Wilders en buitenlandse media op 1 site... (ik ben alvast begonnen).quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? Dat Wilders zelf paniek heeft lopen schoppen? Dat hij buitenlandse media al ver van te voren (vóór maart) heeft opgebeld?
De tweede kamermissie van Inlichtingendiensten en Veiligheid mag die inzien maar die vergaderingen zijn altijd besloten en er worden ook geen openbare notulen van gemaakt. Geheim dus.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:52 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Mag de kamer zulke stukken niet in zien?
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat stond ergens op Trouw.nl, maar probeer maar eens te zoeken met de zoektermen Wilders en buitenlandse media op 1 site... (ik ben alvast begonnen).
Stoere man idd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:08 schreef Yildiz het volgende:
Zie Wilders met z'n handje zwaaien van 'klappen maar'..
Dan wordt het ook een welles-nietes-spelletje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:10 schreef Yildiz het volgende:
Op zich zou je het argument van Wilders 'oordelen nadat je het gezien hebt' ook best tegen hem kunnen gebruiken.
Iets als:
Waarom oordeelt u dan wel over Moslims die niets doen?
Maar dat zou te makkelijk zijn.
Chamberlain!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
Ik weet het nu zeker: Balkenende heeft zich laten inspireren door het optreden van hendrikus colijn in de jaren '30.
quote:De film, die ongeveer vijftien minuten zal duren, spitst zich uiteindelijk toe op de situatie in Nederland en eindigt met een conclusie over de Koran en een prent van de profeet Mohammed. "Met die prent gebeurt iets. Wat, dat wil ik niet zeggen", aldus Wilders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |