abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 19:41:01 #101
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_57765562
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:34 schreef nonzz het volgende:
Inderdaad ja. Je hoort Geert ook telkens zeggen:"Dat heb ik al honderd keer gezegd". En dat is natuurlijk ook zo, en dat weet ook iedereen. Maar het antwoord wat er dan komt is gewoon geen antwoord op de vraag die dat kamerlid dan stelt. Geert komt gewoon niet verder. Ik wist dat al een beetje, maar ik wist niet dat het zo erg was. Ik had Geert hoger zitten qua debater.
Nee, het is het antwoord wat ze niet willen horen. Ze willen ja en amen van Geert, maar dat krijgen ze niet.
Carpe Libertatem
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 april 2008 @ 19:41:46 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57765574
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:22 schreef Falco het volgende:
Fleur Agema ziet er ridicuul uit
Agema zit altijd onder de tafel van WIlders
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57765588
quote:

[..]

Inderdaad ja. Je hoort Geert ook telkens zeggen:"Dat heb ik al honderd keer gezegd". En dat is natuurlijk ook zo, en dat weet ook iedereen. Maar het antwoord wat er dan komt is gewoon geen antwoord op de vraag die dat kamerlid dan stelt. Geert komt gewoon niet verder. Ik wist dat al een beetje, maar ik wist niet dat het zo erg was. Ik had Geert hoger zitten qua debater.
Aan de andere kant is het logisch, of het nou om Wilders gaat of Rutte bij die microfoon, dat je wel een keer klaar bent met normale antwoorden geven.

Neem nou die vraag van Halsema over dat verbieden van de Koran, tenenkrommend gewoon.

'Geef dan eens voorbeelden met welke wetsartikelen huh....!'

Wilders kent ze niet uit zijn hoofd dus verwijst naar een debat van 6 september. Vervolgens vind hij het blaadje met de specifieke artikelen die dus toen ook genoemd zijn. Vervolgens herhaalt hij deze nog eens en schakelt Femke meteen om en doet alsof die vraag toch maar onbelangrijk was om die vraag die ze zelf stelde als het ware maar weg te moffelen.
  dinsdag 1 april 2008 @ 19:47:47 #104
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57765695
quote:

[..]

Wat hij wel slim doet is zeggen: "Ik heb niets tegen moslism, wel tegen de Islam". Het verbaast me dat anderen daar geen gaten in hebben geschoten.

Neem bijv. die film: als je echt niets tegen moslims hebt kies je een ander statistiekje uit dan 'aantal moslims in Nederland Europa'. Dan laat je eerder een grafiekje zien van het aantal Sharia-aanhangers ofzo.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 1 april 2008 @ 19:50:55 #105
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57765749
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:25 schreef Klopkoek het volgende:

Ik ga denk ik de volgende keer op SP stemmen . De SP wordt kapot gemaakt in de media maar als je de toespraken hoort van de SP dan zijn die gematigder dan menigeen denkt. Het beste van hen vind ik nog wel dat ze voor elk probleem oog hebben: zowel voor de ondernemers als de bijstandsmoeders hebben ze aandacht, ben het er niet altijd mee eens maar het is iig prijzenswaardig.
't klink allemaal zo goed, dat ik me bijna begin af te vragen waar de kleine lettertjes staan.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 1 april 2008 @ 19:54:26 #106
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57765796
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:50 schreef gronk het volgende:

[..]

't klink allemaal zo goed, dat ik me bijna begin af te vragen waar de kleine lettertjes staan.
Punt is dat je niet alleen de krant moet lezen maar ook af en toe op de websites van de verschillende politieke partijen moet kijken. Waar ze nou voor staan, hoe ze dat beargumenteren en wat ze als problemen zien.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 19:56:50 #107
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_57765833
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:50 schreef gronk het volgende:
Belastingverhoging is een groot goed bij de SP ... mensen mogen niets verdienen, want dat is niet eerlijk.
Carpe Libertatem
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:07:19 #108
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_57765980
Nog een zinloos argument wat Wilders gebruikt: "X% van de Nederlands vindt dit ook dus ik zou maar op uw eigen achtban letten als ik u was". Dat is wel een enorme dooddoener.
lege ton
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:09:21 #109
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_57766021
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat hij wel slim doet is zeggen: "Ik heb niets tegen moslism, wel tegen de Islam". Het verbaast me dat anderen daar geen gaten in hebben geschoten.

Neem bijv. die film: als je echt niets tegen moslims hebt kies je een ander statistiekje uit dan 'aantal moslims in Nederland Europa'. Dan laat je eerder een grafiekje zien van het aantal Sharia-aanhangers ofzo.
Ja precies, of dat Wilders zegt dat hij niets tegen moslims heeft maar wel er een probleem mee heeft als er meer moslims naar Nederland komen. Dat is natuurlijk heel tegenstrijdig maar op de een of andere manier komt Wilders daar veels te makkelijk mee weg.
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 20:09:52 #110
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57766034
Sterk optreden van Wilders. Excuses eisen van Huilebalkenende zou ik echter niet doen.
Rutte is met zijn achterban ook nog wel even bezig uit te leggen....
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:11:34 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57766065
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 18:15 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ja, ik hoor het ja. Beetje vreemde reden om een debat te beginnen.
Gezien dit het eerste debat van Wilders is, is dat best bijzonder, wat de reden ook moge zijn.

Even t topic doorspitten of er nog ergens n linkje is...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:11:47 #112
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57766074
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Belastingverhoging is een groot goed bij de SP ... mensen mogen niets verdienen, want dat is niet eerlijk.
Alleen daarom al zou ik SP stemmen
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57766341
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:09 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ja precies, of dat Wilders zegt dat hij niets tegen moslims heeft maar wel er een probleem mee heeft als er meer moslims naar Nederland komen. Dat is natuurlijk heel tegenstrijdig maar op de een of andere manier komt Wilders daar veels te makkelijk mee weg.
Wilders ziet de islam als een soort virus. De symptomen komen tot uiting bij radicale moslims. "Gematigde moslims" zijn slechts dragers van het virus. Ze helpen echter wel mee met het verspreiden er van.

Dit wereldbeeld geeft aan dat Wilders het denkvermogen van moslims niet vertrouwd. Moslims kunnen volgens hem geen "nee" zeggen tegen gewelddadig extremisme. Het "overkomt" ze. Het zijn tikkende tijdbommen.

Dit toont aan dat Wilders helemaal geen respect heeft voor moslims als mensen. Net als radicale moslims die geen respect hebben voor andere moslims, door ze te zien als moslims "die vergiftigd zijn door een vrije moraal".
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:26:11 #114
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57766349
Op basis van " [upd] Kopstukken in Kamerdebat over Fitna " dan maar...

Apart dat hij niet met Tofik Dibi in debat ging. Hij liep slechts met een poster met 'Extremist' rond, alleen maar om de vrijheid van meningsuiting aan te tonen. Daarnaast voldeed hij ook aan de hoofdregel die FOK! hier hanteert:
'hij riep niet op tot geweld'

En dan is Tofik Dibi ineens 'de man van de verkeerde woorden', waarna hij er niet mee in debat gaat. Belachelijk. Daarnaast sprak onlangs Afshin Ellian -niet de eerste de beste man met een mening- lovend over Tofik Dibi.

Rare verdediging van Wilders...
pi_57766404
We zijn begonnen !

Balkenende nu
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:30:48 #116
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_57766432
Ah, daar hebben we MP "de grootste kneus der Nederlanden"..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:33:05 #117
13456 AchJa
Shut up!!!
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 20:33:20 #118
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57766469
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:30 schreef Tism het volgende:
Ah, daar hebben we MP "de grootste kneus der Nederlanden"..
Met Huilebalk is dit land toch veilig?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_57766537
Balkenende zegt infeite hetzelfde als Obama, en hem vindt 3/4 Nederland te gek
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:48:37 #120
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57766735
Balkenende is ook zo'n malloot he: "Ja, luister es ff ik heb meer info dan jullie, dat is lekker puh geheim en ga ik jullie niet vertellen "

Zo zou ik Balkenendes verweer willen samenvatten.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_57766745
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sterk optreden van Wilders. Excuses eisen van Huilebalkenende zou ik echter niet doen.
Rutte is met zijn achterban ook nog wel even bezig uit te leggen....
Leef jij in een parallel universum ofzo ?
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:51:44 #122
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57766783
Prima commentaar van Balkenende.

Als buitenlandse media zich al in deze mate druk maken om een komende film van de heer Wilders, mag je gerust zeggen dat er iets aankomt waar men zich op voor dient te bereiden.

Het is inderdaad zelden dat buitenlandse media in deze mate over de film schreven. Sterker nog, Wilders nam contact op met buitenlandse media op dat moment, om er maar over te publiceren. Als vervolgens Balkenende er wat van zegt, is het ineens allemaal de oorzaak.

Best belachelijk.
pi_57766804
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:48 schreef Klopkoek het volgende:
Balkenende is ook zo'n malloot he: "Ja, luister es ff ik heb meer info dan jullie, dat is lekker puh geheim en ga ik jullie niet vertellen "

Zo zou ik Balkenendes verweer willen samenvatten.
Mag de kamer zulke stukken niet in zien?
pi_57766813
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hmm.. zou Balkenende het Fokforum volgen?
Hij begint hier nu net over... opmerkelijk.
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:54:28 #125
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57766829
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:51 schreef Yildiz het volgende:
Prima commentaar van Balkenende.

Als buitenlandse media zich al in deze mate druk maken om een komende film van de heer Wilders, mag je gerust zeggen dat er iets aankomt waar men zich op voor dient te bereiden.

Het is inderdaad zelden dat buitenlandse media in deze mate over de film schreven. Sterker nog, Wilders nam contact op met buitenlandse media op dat moment, om er maar over te publiceren. Als vervolgens Balkenende er wat van zegt, is het ineens allemaal de oorzaak.

Best belachelijk.
Waaruit blijkt dat? Dat Wilders zelf paniek heeft lopen schoppen? Dat hij buitenlandse media al ver van te voren (vóór maart) heeft opgebeld?
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')