Nee, het is het antwoord wat ze niet willen horen. Ze willen ja en amen van Geert, maar dat krijgen ze niet.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:34 schreef nonzz het volgende:
Inderdaad ja. Je hoort Geert ook telkens zeggen:"Dat heb ik al honderd keer gezegd". En dat is natuurlijk ook zo, en dat weet ook iedereen. Maar het antwoord wat er dan komt is gewoon geen antwoord op de vraag die dat kamerlid dan stelt. Geert komt gewoon niet verder. Ik wist dat al een beetje, maar ik wist niet dat het zo erg was. Ik had Geert hoger zitten qua debater.
Aan de andere kant is het logisch, of het nou om Wilders gaat of Rutte bij die microfoon, dat je wel een keer klaar bent met normale antwoorden geven.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:34 schreef nonzz het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Je hoort Geert ook telkens zeggen:"Dat heb ik al honderd keer gezegd". En dat is natuurlijk ook zo, en dat weet ook iedereen. Maar het antwoord wat er dan komt is gewoon geen antwoord op de vraag die dat kamerlid dan stelt. Geert komt gewoon niet verder. Ik wist dat al een beetje, maar ik wist niet dat het zo erg was. Ik had Geert hoger zitten qua debater.
Wat hij wel slim doet is zeggen: "Ik heb niets tegen moslism, wel tegen de Islam". Het verbaast me dat anderen daar geen gaten in hebben geschoten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:34 schreef nonzz het volgende:
[..]
't klink allemaal zo goed, dat ik me bijna begin af te vragen waar de kleine lettertjes staan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:25 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ga denk ik de volgende keer op SP stemmen. De SP wordt kapot gemaakt in de media maar als je de toespraken hoort van de SP dan zijn die gematigder dan menigeen denkt. Het beste van hen vind ik nog wel dat ze voor elk probleem oog hebben: zowel voor de ondernemers als de bijstandsmoeders hebben ze aandacht, ben het er niet altijd mee eens maar het is iig prijzenswaardig.
Punt is dat je niet alleen de krant moet lezen maar ook af en toe op de websites van de verschillende politieke partijen moet kijken. Waar ze nou voor staan, hoe ze dat beargumenteren en wat ze als problemen zien.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:50 schreef gronk het volgende:
[..]
't klink allemaal zo goed, dat ik me bijna begin af te vragen waar de kleine lettertjes staan.
Belastingverhoging is een groot goed bij de SP ... mensen mogen niets verdienen, want dat is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:50 schreef gronk het volgende:
't klink allemaal zo goed, dat ik me bijna begin af te vragen waar de kleine lettertjes staan.
Ja precies, of dat Wilders zegt dat hij niets tegen moslims heeft maar wel er een probleem mee heeft als er meer moslims naar Nederland komen. Dat is natuurlijk heel tegenstrijdig maar op de een of andere manier komt Wilders daar veels te makkelijk mee weg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat hij wel slim doet is zeggen: "Ik heb niets tegen moslism, wel tegen de Islam". Het verbaast me dat anderen daar geen gaten in hebben geschoten.
Neem bijv. die film: als je echt niets tegen moslims hebt kies je een ander statistiekje uit dan 'aantal moslims in Nederland Europa'. Dan laat je eerder een grafiekje zien van het aantal Sharia-aanhangers ofzo.
Gezien dit het eerste debat van Wilders is, is dat best bijzonder, wat de reden ook moge zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het ja. Beetje vreemde reden om een debat te beginnen.
Alleen daarom al zou ik SP stemmenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Belastingverhoging is een groot goed bij de SP ... mensen mogen niets verdienen, want dat is niet eerlijk.
Wilders ziet de islam als een soort virus. De symptomen komen tot uiting bij radicale moslims. "Gematigde moslims" zijn slechts dragers van het virus. Ze helpen echter wel mee met het verspreiden er van.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja precies, of dat Wilders zegt dat hij niets tegen moslims heeft maar wel er een probleem mee heeft als er meer moslims naar Nederland komen. Dat is natuurlijk heel tegenstrijdig maar op de een of andere manier komt Wilders daar veels te makkelijk mee weg.
Met Huilebalk is dit land toch veilig?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:30 schreef Tism het volgende:
Ah, daar hebben we MP "de grootste kneus der Nederlanden"..
Leef jij in een parallel universum ofzo ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sterk optreden van Wilders. Excuses eisen van Huilebalkenende zou ik echter niet doen.
Rutte is met zijn achterban ook nog wel even bezig uit te leggen....
Mag de kamer zulke stukken niet in zien?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:48 schreef Klopkoek het volgende:
Balkenende is ook zo'n malloot he: "Ja, luister es ff ik heb meer info dan jullie, dat is lekker puh geheim en ga ik jullie niet vertellen"
Zo zou ik Balkenendes verweer willen samenvatten.
Hmm.. zou Balkenende het Fokforum volgen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat hij wel slim doet is zeggen: "Ik heb niets tegen moslism, wel tegen de Islam". Het verbaast me dat anderen daar geen gaten in hebben geschoten.
Neem bijv. die film: als je echt niets tegen moslims hebt kies je een ander statistiekje uit dan 'aantal moslims in Nederland Europa'. Dan laat je eerder een grafiekje zien van het aantal Sharia-aanhangers ofzo.
Waaruit blijkt dat? Dat Wilders zelf paniek heeft lopen schoppen? Dat hij buitenlandse media al ver van te voren (vóór maart) heeft opgebeld?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:51 schreef Yildiz het volgende:
Prima commentaar van Balkenende.
Als buitenlandse media zich al in deze mate druk maken om een komende film van de heer Wilders, mag je gerust zeggen dat er iets aankomt waar men zich op voor dient te bereiden.
Het is inderdaad zelden dat buitenlandse media in deze mate over de film schreven. Sterker nog, Wilders nam contact op met buitenlandse media op dat moment, om er maar over te publiceren. Als vervolgens Balkenende er wat van zegt, is het ineens allemaal de oorzaak.
Best belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |