Dat was een poulsysteem toch?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:13 schreef The_Verve het volgende:
Ik mis de oude nacompetitie toch wel een beetje...
Bij dat systeem heb ik nog trauma's.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:13 schreef The_Verve het volgende:
Ik mis de oude nacompetitie toch wel een beetje...
Zo te horen was Heracles er niet zo succesvol in, zeker van die net-niet momentenquote:
daar ben ik het mee eens, jammer dat dat dan ado moet zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:39 schreef JeffreyADO het volgende:
Den Haag hoort toch wel een eredivisieclub t hebben
Zeker een mooi stadion ja, maar toch zie ik liever clubs dichterbij mijn huis.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:39 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Zo te horen was Heracles er niet zo succesvol in, zeker van die net-niet momenten
Ik hoop wel dat ADO promoveert, Den Haag hoort toch wel een eredivisieclub t hebben, en ze hebben een mooi stadion.. Vorig seizoen was een ramp!
Stond 2-2 in Volendam met uiteindelijk 6 minuten blessuretijd, wij dachten dat Excelsior scoorde maar het was de Graafschap dat scoorde. Heracles zette niet meer aan en tikte de 6 minuten professioneel vol, helaas kwamen we er achter dat de Superboeren de 2-3 hadden gescoord en zij dus promoveerden. Amateurisme ten top bij Heracles natuurlijk, maar dat amateurisme en de 1e divisie had ook wel z'n charme. Een jaar later werden we gelukkig kampioen en achteraf is het misschien beter geweest om een jaartje later te promoveren, het is in ieder geval een moment dat ik nooit zal vergeten.quote:"Radio als boosdoener?"
Greep Heracles Almelo donderdag naast promotie door verkeerde informatie op Radio Almelo? Veel boze fans zijn die mening toegedaan. Heracles liet zich voor wat betreft de gang van zaken bij Excelsior- De Graafschap informeren door Radio Almelo. Linda Krüzen, vrouw van assistent-trainer Hendrie, keek naar Teletekst en luisterde naar Radio Almelo om het nieuws uit Rotterdam in Volendam te bezorgen. Toen commentator Jan Willem Mensink zei dat ‘het rondzong dat Excelsior voor zou staan’, was het feest aan de Dijk. Aan het spel van Heracles was te merken dat de stand in Rotterdam in Almelo’s voordeel was; de ploeg hoefde niet meer zo nodig. Maar Excelsior scoorde helemaal niet.
Kom op, een schande was het zeker niet. Kijk eens wat voor een spelers er op het veld stonden, dat was eigenlijk gewoon middelmaat hoor. Het was alleen een verdomd sterk team samen gesmolten door Gert Jan Verbeek, echt vakwerk.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:44 schreef groenen het volgende:
En Heracles tikte de 6 minuten professioneel volVolendam had die nacompetite nog geen punt gehaald, schande dat Heracels niet gewoon met 0-3 won, maar voorzitter Jan Smit had de champagne de wedstrijd daarvoor al koud gezet.
Gelukkig voor Heracles is het allemaal nog goedgekomen
Zou maar zo kunnen, het programma van ADO en Helmond is ongeveer qua moeilijkheidsgraad hetzelfde. Het voordeel van ADO is dat zijn momenteel een beter doelsaldo hebben (+2 beter), het voordeel van Helmond is dat ze een thuiswedstrijd meer voor de boeg hebben.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:25 schreef JeffreyADO het volgende:
Ik denk dat ADO de periode krijgt, als er 2 clubs of meer boven staan die al een periode hebben, gaat die naar de club die het hoogst staat in de reguliere competitie (nog zonder +)
En dat is alsnog ADO
Preciesquote:
quote:Bizar: RBC gebaat bij nederlaag tegen Den Bosch
04 april 2008
In de Jupiler League doet zich vanavond een bizar scenario voor: RBC Roosendaal is, in de uitwedstrijd tegen FC Den Bosch, gebaat bij een nederlaag. Kind van de rekening zou in dat geval FC Omniworld worden, dat kans maakt op de periodetitel.
FC Omniworld staat goed geklasseerd in de stand om de zesde periode, met tien punten uit vijf duels. De periodetitel is al vergeven aan Volendam, dat vijftien punten heeft. Maar omdat Volendam al een periodetitel in het bezit heeft, schuift in dat geval de periodetitel, en het bijbehorende ticket voor de play-offs om promotie, door naar de ploeg die als tweede eindigt in het periodeklassement. FC Den Bosch staat nu tweede, één punt boven Omniworld. FC Den Bosch heeft weliswaar ook al een periodetitel in het bezit, maar de reglementen van de KNVB schrijven voor dat in dit geval de nummer drie van de periode géén aanspraak maakt op de titel.
Kort gezegd, komt het er dus op neer dat FC Den Bosch bij een zege op RBC Roosendaal zeker is van de tweede plaats in de periode, achter Volendam. Dit houdt in dat Omniworld dus naast de periodetitel, en het ticket voor de play-offs, grijpt. Dat is gunstig voor RBC Roosendaal, dat momenteel achtste staat in het algemene klassement. Die achtste plaats is precies genoeg voor deelname aan de play-offs om promotie, maar RBC zou net buiten de boot vallen als FC Omniworld (dat dertiende staat) via de zesde periode een ticket voor de play-offs in de wacht sleept.
Voor RBC Roosendaal is het dus gunstig om te verliezen van Den Bosch, weet ook coach Rob Meppelink. De oefenmeester ontkent dat zijn elftal vanavond naar Den Bosch gaat om te verliezen, maar zegt in BN/ De Stem wel veelbetekenend: "Plaatsing voor de play-offs is voor ons wel veel belangrijker dan deze ene wedstrijd in Den Bosch. Voor die play-offs spelen we immers een heel seizoen."
Ik heb toch maar 50 euro gezet op Den Bosch, en ja hoor, een 2-0 overwinning en Silenus heeft 32,50 winst.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]! Zou RBC gaan verliezen bij Den Bosch?
Ik niet. Als één ploeg het niet verdient om dit jaar via de play-offs te promoveren, dan zijn het de eagles wel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:37 schreef Blawh het volgende:
Ik hoop dat GAE boven zichzelf weet uit te stijgen en promoveert.
Klopt, met 6-0 winnen en dan 1-0 verliezen en er komt een derde wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:47 schreef Dos37 het volgende:
Dat best-of-3 systeem zuigt natuurlijk nog steeds.
Ze verdienen het niet, maar toch vind ik Eagles een leuke club.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:58 schreef DRD het volgende:
[..]
Ik niet. Als één ploeg het niet verdient om dit jaar via de play-offs te promoveren, dan zijn het de eagles wel.
Het hangt van de eredivisietegenstanders af op wie ik m'n geld zet. Maar voorlopig denk ik dat Willem II en RKC het gaan worden.
Boeiend, dat zijn eredivisieclubs qua aanhang, potentieel en historie.quote:Op maandag 21 april 2008 10:30 schreef TerroRobbie het volgende:
GAE en Den Haag zijn echt drama dit jaar.
Heracles bestaat nog maar een paar seizoenen en is ook zijn ze niet in staat om ruim 10.000 bezoekers per wedstrijd te trekken in de eredivisie?quote:Op maandag 21 april 2008 10:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Boeiend, dat zijn eredivisieclubs qua aanhang, potentieel en historie.
Excelsior, VVV-Venlo en Heracles Almelo horen, wat mij betreft, in de eerste divisie thuis.
en eindstand.quote:
neequote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:49 schreef fanneke het volgende:
mijn fout: 1e ronde play-offs tellen uitdoelpunten wel dubbel.
Dat de play-offs volgend jaar veranderd gaan wordenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja en wat heeft dat met de play offs voor promotie en degradatie te maken?
Viel ons ook al tegen ja. Heeft er denk ik mee te maken dat het een dinsdag was...op zaterdagavond was het wel volle bak geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Oss thuis tegen eindhoven meer man op de tribune dan gisteren in de play offs. Wel opvallend :p
Niet per se als je de 1e wedstrijd zag.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:45 schreef Blawh het volgende:
ADO dus 1-0 voor, wordt wel heel erg moeilijk voor GAE. Was ook wel te verwachten natuurlijk.
Gezien de 1e wedstrijd niet nee, maar gezien het verloop van het zijn in Deventer helaas wel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet per se als je de 1e wedstrijd zag.
hup GAE iig!
Hoop ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk kan Helmond stunten tegen de Graafschap
Nee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Helmond Sport moet in de finales toch even VVV uitschakelen?
Ok. Dan verslaang we DB welquote:
Waarom? Lelijke club, lelijk dorp.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk kan Helmond stunten tegen de Graafschap
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarom? Lelijke club
Typisch de Graafschap
Ik heb het niet zo op knuffelclubjes zoals de Graafschap.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik vind de Graafschap wel een sympathieke club.
Ze hebben een mooi en gezellig stadion dat altijd vol zit en een echte identiteit als superboeren zijnde.
Wat heb je nou aan Helmond Sport?
De Masselink, gratis in het stadion zitten, gratis bier in het businesshome en vriendelijke mensen wat wil je nog meer. Zie ik niet gebeuren in dat Brabantse dorp.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik vind de Graafschap wel een sympathieke club.
Ze hebben een mooi en gezellig stadion dat altijd vol zit en een echte identiteit als superboeren zijnde.
Wat heb je nou aan Helmond Sport?
Dan spelen wij in de laatste ronde tegen Helmond Sport (mits we zelf van Zwolle winnen natuurlijk) is toch wat makkelijker dan de Graafschap.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom? Lelijke club, lelijk dorp.
Beter de Graafschap dan.
Kan ik me voorstellen. Zijn eigenlijk alle vier clubs met achterban, historie en/of eredivisiepotentie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:51 schreef DRD het volgende:
Vind de "groep"met VVV, RKC, MVV en ADO veel leuker dan Helmond, Graafschap, Den Bosch en Zwolle bij elkaar.
Voor Den Haag geldt dat wel, maar de eagles is gewoon een leuk provincieclubje niks meer en niks minder.quote:Op maandag 21 april 2008 10:35 schreef M0NTANA het volgende:
Boeiend, dat zijn eredivisieclubs qua aanhang, potentieel en historie.
Dan moet je je toch iets meer verdiepen in de geschiedenis van Go Ahead.quote:Op zondag 27 april 2008 02:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor Den Haag geldt dat wel, maar de eagles is gewoon een leuk provincieclubje niks meer en niks minder.
Nee hoor, als we het dan over potentieel en aanhang hebben vind ik dat MVV en Den Haag veel eerder in aanmerking komen voor het etiket "in de eredivisie thuis horen"quote:Op zondag 27 april 2008 03:12 schreef fanneke het volgende:
Dan moet je je toch iets meer verdiepen in de geschiedenis van Go Ahead.
quote:
Maar je hoopt het welquote:
Zwolle of Den Bosch, Helmond Sport kan ze beide pakkenquote:
Serieus?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Den Haag staat al 1-0 voor
Verhoek in de 1e minuutquote:
Weet niet wat je zoekt voor maar www.boschtion.nl voor Zwolle v FCDBquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:37 schreef groenen het volgende:
Langs de Lijn alleen aanwezig bij ADO Den Haag-VVV Venlo
Pagina 820quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:44 schreef Adelante het volgende:
doet teletekst niet mee met de standen?
dank, had inmiddels 818, 819 en 829 al gezienquote:
Dus?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Graafschap heeft ook meer kwaliteit dan Helmond.
Dat wil niet altijd wat zeggen; maar ik ben wel blij met de voorsprong.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Graafschap heeft ook meer kwaliteit dan Helmond.
Was het maar zo simpel jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat het niet vreemd is dat De Graafschap op voorsprong staat.
Ja en speelt De Graafschap de 3e wedstrijd thuisquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met wie er door gaat? Stel Helmond Sport wint nog met 3-1 ([ afbeelding ]) en de uitwedstrijd word met 2-0 verloren. Dan is het toch een derde wedstrijd?
Is er geen penalty serie die uitmaakt wie het thuisvoordeel krijgt?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja en speelt De Graafschap de 3e wedstrijd thuis
Alleen bij een compleet gelijke stand.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:29 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Is er geen penalty serie die uitmaakt wie het thuisvoordeel krijgt?
Nee: 1-2quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Nouja we laten het gewoon niet op een beslissingswedstrijd aankomen 14.gif
Want? 0-3 of 2-3 maakt geen drol uit.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Als ze nog 2-3 maken heb ik nog wel een beetje hoop voor de uitwedstrijd
Oh danquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Want? 0-3 of 2-3 maakt geen drol uit.
Als de Graafschap dit wint en Helmond wint in Doetinchem met 0-10 dan komt er nog een beslissingswedstrijd. Een best of 3 systeem dus.
Dan nog, de Graafschap walst er thuis overheenquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Nog 2 min ofzo en wat blessure tijd, DOE HET HELMOND SPORT![]()
Want het verschil met uit en thuis is bij De Graafschap über?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:17 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dan nog, de Graafschap walst er thuis overheen
normaalgesproken wel ja, als ze uit al winnen moet het thuis helemaal lukken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want het verschil met uit en thuis is bij De Graafschap über?
We zullen zienquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:20 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
normaalgesproken wel ja, als ze uit al winnen moet het thuis helemaal lukken.
quote:De Graafschap met anderhalf been in finale play-offs
HELMOND - De Graafschap staat na de 3-2 zege op Helmond Sport met anderhalf been in de finale van de play-offs. Zondag in de return in Doetinchem volstaat een gelijkspel.
Lasse Schöne was donderdagmiddag in Helmond de grote man bij De Graafschap. De Deen, voor wie veel belangstelling is van andere eredivisieclubs, scoorde alle treffers voor De Graafschap: één voor de pauze en de andere twee na rust.
Trainer Jan de Jonge van De Graafschap had zijn elftal in de strijd tegen degradatie overhoop gehaald in vergelijking met de laatste competitiewedstrijd in Venlo tegen VVV (3-0 verlies op zondag 20 april). De ploeg was op liefst zes plaatsen gewijzigd. In het Helmondse stadion De Braak maakten donderdagmiddag Léon Hese, Jordy Buijs, Purrel Fränkel, Reinier Robbemond, Rogier Meijer en Niklas Tarvajärvi hun rentree in de basis.
Voor Stephan Keller, Will Johnson, Donny de Groot en Diego Biseswar was geen plaats meer in de basis en verder ontbraken Cerezo Fung a Wing (geblesseerd) en de geschorste René Bot.
De Graafschap kwam al na zestien minuten op een 0-1 voorsprong. Een pass van Jordy Buijs werd door de Helmondse rechtsback Sidney Lammens volledig verkeerd ingeschat, zodat Lasse Schöne een vrije doortocht kreeg. De Deen maakte alleen voor doelman Robert van Westerop geen fout: 0-1.
Vervolgens haalden beide ploegen een bedroevend laag niveau en werden de fouten aaneengeregen. Pas in de slotfase van de eerste helft nam thuisclub Helmond Sport meer initiatief. De Graafschap moest terug en de Doetinchemmers hadden geluk dat een kopbal van aanvoerder Peter Uneken in de 40e minuut net naast het doel van Jimmy van Fessem ging. De keeper was twee minuten later wél kansloos. Een voorzet van linksback Hesdey Suart werd door de volledig vrijstaande Joost Habraken achter Van Fessem gekopt: 1-1. Vlak voor rust ontsnapte De Graafschap aan een achterstand toen Marc Höcher op Van Fessem stuitte.
Na de pauze had De Graafschap lange tijd amper last meer van Helmond Sport. Zeker niet toen Schöne in de 58e minuut een afgemeten voorzet van Fränkel binnenkopte: 1-2. Vijf minuten later was het duel definitief in Achterhoeks voordeel beslist toen Schöne -nu op aangeven van Tarvajärvi - de 1-3 scoorde.
Pas in de slotfase werd het nog even spannend. Een volley van ex-Graafschapper Ilja van Leerdam verdween in de 84e minuut via het been van Purrel Fränkel achter Van Fessem: 2-3. Het slotoffensief van de Brabanders leverde echter niets meer op.
Door de overwinning heeft De Graafschap zondag op De Vijverberg in de return voldoende aan een gelijkspel om de finale van de play-offs tegen FC Zwolle of FC Den Bosch te bereiken. Bij een nederlaag volgt een derde duel.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:50 schreef MarkNMGN het volgende:
Hup Den Haag, de Graafschap, MVV en Den Bosch.
quote:
Doelsaldo speelt toch geen rol in deze play-offs?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:48 schreef methodmich het volgende:
Netjes hoor van Den Bosch, als ze het vasthouden.
RKC en VVV moeten het in eigen huis gaan doen. Benieuwd of het ze lukt. Denk dat ADO te weinig afstand heeft genomen. De Graafschap moet dit relatief eenvoudig gaan afmaken.
alleen voor de 3de wedtrijd thuis of uit moeten spelenquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doelsaldo speelt toch geen rol in deze play-offs?
Heb je ook gelijk in, blijf het een vreemde manier vinden. Maar goed.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doelsaldo speelt toch geen rol in deze play-offs?
Ik snap de regeling wel, maar niet waarom ze er voor hebben gekozen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:22 schreef Yeahinho het volgende:
Echt niemand snapt die regeling volgens mij.
quote:VVV-Venlo - ADO Den Haag (0-1)
RKC Waalwijk - MVV (0-1)
FC Den Bosch - FC Zwolle (1-0)
De Graafschap - Helmond Sport (3-2)
Gebruik gewoon http://futbol24.com/ werkt veel beterquote:Op zondag 4 mei 2008 14:29 schreef Adelante het volgende:
waarom werkt teletekst niet mee (pagina 820?)
idd gebruik ik ookquote:Op zondag 4 mei 2008 14:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gebruik gewoon http://futbol24.com/ werkt veel beter
ben je aan het kijken..?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:50 schreef vitessezuid113 het volgende:zomaar muziek in stadion De Vijverberg
Dacht je uberhaupt dat Helmond nog een serieuze kans maakte?quote:
Jazeker. De Graafschap scoorde ook alleen maar omdat HS grote fouten maakten achterin. De Graafschap had verder vrijwel niks gecreeërd. En je onderschat HSquote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dacht je uberhaupt dat Helmond nog een serieuze kans maakte?
ff zoeken danquote:
gevondenquote:
Tja ik vond ze niet slecht spelen maar ik word toch echt niet bang van HS-thuis terwijl we uit al gewonnen hebben. Bovendien hebben wij Schonequote:Op zondag 4 mei 2008 14:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jazeker. De Graafschap scoorde ook alleen maar omdat HS grote fouten maakten achterin. De Graafschap had verder vrijwel niks gecreeërd. En je onderschat HS
het ging over langs de lijnquote:
Is niet zo heel veel te horen maar wel af en toe een flits van de wedstrijd.quote:
Ach als HS achterin beter had opgelet hadden we zomaar kunnen winnen. Je doet ook alsof HS helemaal niks isquote:Op zondag 4 mei 2008 14:57 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Tja ik vond ze niet slecht spelen maar ik word toch echt niet bang van HS-thuis terwijl we uit al gewonnen hebben. Bovendien hebben wij Schone
In de eredivisie hebben ze niks te zoeken.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ach als HS achterin beter had opgelet hadden we zomaar kunnen winnen. Je doet ook alsof HS helemaal niks is
Dus mogen ze niet promoveren..?quote:Op zondag 4 mei 2008 15:00 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
In de eredivisie hebben ze niks te zoeken.
Dat mag wel, alleen ik geef aan dat het qua spelersmateriaal en omvang vd club niet zoveel voorstelt nee.quote:
O ja die was hetquote:Op zondag 4 mei 2008 14:59 schreef Sensation89 het volgende:
Jaa die zender is er zeker:
http://www.optimaalfm.nl/
Zou fantastisch zijn voor HS. Maar het seizoen erna zullen we wel gewoon meteen weer degraderen ja.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:04 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dat mag wel, alleen ik geef aan dat het qua spelersmateriaal en omvang vd club niet zoveel voorstelt nee.
Vind het niet zo erg als VVV eruit gaat daar pakt Vitesse toch geen punten vanquote:Op zondag 4 mei 2008 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Graafschap gaat toch wel door. Ben eerder bang voor VVV.
neequote:
Moet de winnaar tegen DeGraafschap?quote:Op zondag 4 mei 2008 15:13 schreef Sensation89 het volgende:
Nou laat Zwolle en Den Bosch elkaar maar afslachten nu
Volgens mij wordt de 3e wedstrijd verlengt en dan pingels. Hmm wikipedia zegt dit: Indien een derde wedstrijd nodig is, wordt de wedstrijd gespeeld op het terrein van het team dat het beste resultaat over beide wedstrijden haalde. Is ook dat gelijk dat speelt het team wat het hoogst eindigde, thuis.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef ASroma het volgende:
wat gebeurd er als de eventueel derde wedstrijd gelijk eindigd? doelsaldo of gewoon verlengen-->penalties?
Dat zou nu dus het geval zijn bij DB - Zwollequote:Op zondag 4 mei 2008 15:22 schreef Damzkieee het volgende:
Ja.
Verlengen met pingels.
Als de 2e wedstrijd hetzelfde eindigt als de eerste dan worden er pingels genomen om te bepalen wie er thuis mag in de derde.
Zal ook wel niet. Zou wel een prestatie zijnquote:
kloptquote:Op zondag 4 mei 2008 15:43 schreef ASroma het volgende:
die promotie/degradatie play-offs zijn echt wel een uitvinding
Feyenoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |