en eindstand.quote:
neequote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:49 schreef fanneke het volgende:
mijn fout: 1e ronde play-offs tellen uitdoelpunten wel dubbel.
Dat de play-offs volgend jaar veranderd gaan wordenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja en wat heeft dat met de play offs voor promotie en degradatie te maken?
Viel ons ook al tegen ja. Heeft er denk ik mee te maken dat het een dinsdag was...op zaterdagavond was het wel volle bak geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Oss thuis tegen eindhoven meer man op de tribune dan gisteren in de play offs. Wel opvallend :p
Niet per se als je de 1e wedstrijd zag.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:45 schreef Blawh het volgende:
ADO dus 1-0 voor, wordt wel heel erg moeilijk voor GAE. Was ook wel te verwachten natuurlijk.
Gezien de 1e wedstrijd niet nee, maar gezien het verloop van het zijn in Deventer helaas wel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet per se als je de 1e wedstrijd zag.
hup GAE iig!
Hoop ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk kan Helmond stunten tegen de Graafschap
Nee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Helmond Sport moet in de finales toch even VVV uitschakelen?
Ok. Dan verslaang we DB welquote:
Waarom? Lelijke club, lelijk dorp.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk kan Helmond stunten tegen de Graafschap
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarom? Lelijke club
Typisch de Graafschap
Ik heb het niet zo op knuffelclubjes zoals de Graafschap.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik vind de Graafschap wel een sympathieke club.
Ze hebben een mooi en gezellig stadion dat altijd vol zit en een echte identiteit als superboeren zijnde.
Wat heb je nou aan Helmond Sport?
De Masselink, gratis in het stadion zitten, gratis bier in het businesshome en vriendelijke mensen wat wil je nog meer. Zie ik niet gebeuren in dat Brabantse dorp.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik vind de Graafschap wel een sympathieke club.
Ze hebben een mooi en gezellig stadion dat altijd vol zit en een echte identiteit als superboeren zijnde.
Wat heb je nou aan Helmond Sport?
Dan spelen wij in de laatste ronde tegen Helmond Sport (mits we zelf van Zwolle winnen natuurlijk) is toch wat makkelijker dan de Graafschap.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom? Lelijke club, lelijk dorp.
Beter de Graafschap dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |