Doelsaldo speelt toch geen rol in deze play-offs?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:48 schreef methodmich het volgende:
Netjes hoor van Den Bosch, als ze het vasthouden.
RKC en VVV moeten het in eigen huis gaan doen. Benieuwd of het ze lukt. Denk dat ADO te weinig afstand heeft genomen. De Graafschap moet dit relatief eenvoudig gaan afmaken.
alleen voor de 3de wedtrijd thuis of uit moeten spelenquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doelsaldo speelt toch geen rol in deze play-offs?
Heb je ook gelijk in, blijf het een vreemde manier vinden. Maar goed.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doelsaldo speelt toch geen rol in deze play-offs?
Ik snap de regeling wel, maar niet waarom ze er voor hebben gekozen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:22 schreef Yeahinho het volgende:
Echt niemand snapt die regeling volgens mij.
quote:VVV-Venlo - ADO Den Haag (0-1)
RKC Waalwijk - MVV (0-1)
FC Den Bosch - FC Zwolle (1-0)
De Graafschap - Helmond Sport (3-2)
Gebruik gewoon http://futbol24.com/ werkt veel beterquote:Op zondag 4 mei 2008 14:29 schreef Adelante het volgende:
waarom werkt teletekst niet mee (pagina 820?)
idd gebruik ik ookquote:Op zondag 4 mei 2008 14:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gebruik gewoon http://futbol24.com/ werkt veel beter
ben je aan het kijken..?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:50 schreef vitessezuid113 het volgende:zomaar muziek in stadion De Vijverberg
Dacht je uberhaupt dat Helmond nog een serieuze kans maakte?quote:
Jazeker. De Graafschap scoorde ook alleen maar omdat HS grote fouten maakten achterin. De Graafschap had verder vrijwel niks gecreeërd. En je onderschat HSquote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dacht je uberhaupt dat Helmond nog een serieuze kans maakte?
ff zoeken danquote:
gevondenquote:
Tja ik vond ze niet slecht spelen maar ik word toch echt niet bang van HS-thuis terwijl we uit al gewonnen hebben. Bovendien hebben wij Schonequote:Op zondag 4 mei 2008 14:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jazeker. De Graafschap scoorde ook alleen maar omdat HS grote fouten maakten achterin. De Graafschap had verder vrijwel niks gecreeërd. En je onderschat HS
het ging over langs de lijnquote:
Is niet zo heel veel te horen maar wel af en toe een flits van de wedstrijd.quote:
Ach als HS achterin beter had opgelet hadden we zomaar kunnen winnen. Je doet ook alsof HS helemaal niks isquote:Op zondag 4 mei 2008 14:57 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Tja ik vond ze niet slecht spelen maar ik word toch echt niet bang van HS-thuis terwijl we uit al gewonnen hebben. Bovendien hebben wij Schone
In de eredivisie hebben ze niks te zoeken.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ach als HS achterin beter had opgelet hadden we zomaar kunnen winnen. Je doet ook alsof HS helemaal niks is
Dus mogen ze niet promoveren..?quote:Op zondag 4 mei 2008 15:00 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
In de eredivisie hebben ze niks te zoeken.
Dat mag wel, alleen ik geef aan dat het qua spelersmateriaal en omvang vd club niet zoveel voorstelt nee.quote:
O ja die was hetquote:Op zondag 4 mei 2008 14:59 schreef Sensation89 het volgende:
Jaa die zender is er zeker:
http://www.optimaalfm.nl/
Zou fantastisch zijn voor HS. Maar het seizoen erna zullen we wel gewoon meteen weer degraderen ja.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:04 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dat mag wel, alleen ik geef aan dat het qua spelersmateriaal en omvang vd club niet zoveel voorstelt nee.
Vind het niet zo erg als VVV eruit gaat daar pakt Vitesse toch geen punten vanquote:Op zondag 4 mei 2008 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Graafschap gaat toch wel door. Ben eerder bang voor VVV.
neequote:
Moet de winnaar tegen DeGraafschap?quote:Op zondag 4 mei 2008 15:13 schreef Sensation89 het volgende:
Nou laat Zwolle en Den Bosch elkaar maar afslachten nu
Volgens mij wordt de 3e wedstrijd verlengt en dan pingels. Hmm wikipedia zegt dit: Indien een derde wedstrijd nodig is, wordt de wedstrijd gespeeld op het terrein van het team dat het beste resultaat over beide wedstrijden haalde. Is ook dat gelijk dat speelt het team wat het hoogst eindigde, thuis.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef ASroma het volgende:
wat gebeurd er als de eventueel derde wedstrijd gelijk eindigd? doelsaldo of gewoon verlengen-->penalties?
Dat zou nu dus het geval zijn bij DB - Zwollequote:Op zondag 4 mei 2008 15:22 schreef Damzkieee het volgende:
Ja.
Verlengen met pingels.
Als de 2e wedstrijd hetzelfde eindigt als de eerste dan worden er pingels genomen om te bepalen wie er thuis mag in de derde.
Zal ook wel niet. Zou wel een prestatie zijnquote:
kloptquote:Op zondag 4 mei 2008 15:43 schreef ASroma het volgende:
die promotie/degradatie play-offs zijn echt wel een uitvinding
Feyenoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |