Kan ik me voorstellen. Zijn eigenlijk alle vier clubs met achterban, historie en/of eredivisiepotentie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:51 schreef DRD het volgende:
Vind de "groep"met VVV, RKC, MVV en ADO veel leuker dan Helmond, Graafschap, Den Bosch en Zwolle bij elkaar.
Voor Den Haag geldt dat wel, maar de eagles is gewoon een leuk provincieclubje niks meer en niks minder.quote:Op maandag 21 april 2008 10:35 schreef M0NTANA het volgende:
Boeiend, dat zijn eredivisieclubs qua aanhang, potentieel en historie.
Dan moet je je toch iets meer verdiepen in de geschiedenis van Go Ahead.quote:Op zondag 27 april 2008 02:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor Den Haag geldt dat wel, maar de eagles is gewoon een leuk provincieclubje niks meer en niks minder.
Nee hoor, als we het dan over potentieel en aanhang hebben vind ik dat MVV en Den Haag veel eerder in aanmerking komen voor het etiket "in de eredivisie thuis horen"quote:Op zondag 27 april 2008 03:12 schreef fanneke het volgende:
Dan moet je je toch iets meer verdiepen in de geschiedenis van Go Ahead.
quote:
Maar je hoopt het welquote:
Zwolle of Den Bosch, Helmond Sport kan ze beide pakkenquote:
Serieus?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Den Haag staat al 1-0 voor
Verhoek in de 1e minuutquote:
Weet niet wat je zoekt voor maar www.boschtion.nl voor Zwolle v FCDBquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:37 schreef groenen het volgende:
Langs de Lijn alleen aanwezig bij ADO Den Haag-VVV Venlo
Pagina 820quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:44 schreef Adelante het volgende:
doet teletekst niet mee met de standen?
dank, had inmiddels 818, 819 en 829 al gezienquote:
Dus?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Graafschap heeft ook meer kwaliteit dan Helmond.
Dat wil niet altijd wat zeggen; maar ik ben wel blij met de voorsprong.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Graafschap heeft ook meer kwaliteit dan Helmond.
Was het maar zo simpel jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat het niet vreemd is dat De Graafschap op voorsprong staat.
) en de uitwedstrijd word met 2-0 verloren. Dan is het toch een derde wedstrijd?
Ja en speelt De Graafschap de 3e wedstrijd thuisquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met wie er door gaat? Stel Helmond Sport wint nog met 3-1 ([ afbeelding ]) en de uitwedstrijd word met 2-0 verloren. Dan is het toch een derde wedstrijd?
Is er geen penalty serie die uitmaakt wie het thuisvoordeel krijgt?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja en speelt De Graafschap de 3e wedstrijd thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |