quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:03 schreef johan555 het volgende:Renee Gielen persona non grata in AmerikaRenee Gielen wordt in America als “persona non grata” beschouwd en als een “amateur”, sensationalist, journalist ( echt roddel blad- “Prive”, “Story” niveau. Zij moet zich diep schamen voor de leugens en roddels die zij heeft verspreid over Natalee, die trouwens niet meer hier is om haar zelf te verdedigen. Een taxi chauffeur uit Aruba is niet echt een betrouwbare bron. Ik ben zelf Amerikaanse, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat het absoluut onmogelijk is om een “Honours Student” te zijn en tegelijkertijd een junk te zijn die net teruggekeerd is uit rehab, zoals mevrouw Gielen Natalee zo graag wil portreteren. Mevrouw Gielen heeft geen hard bewijs dat Natalee in rehab was, geen betrouwbare bronnen maar heel veel mensen in Nederland nemen haar woorden klakkeloos over. Daar in tegen is WEL hard bewijs dat Natalee een “Medical Scholarship” had gewonnen en een Honour student was, nogmaals ONMOGELIJK als je een verslaafde junk bent ( Think People!). Als Natalee een Nederlandse was van minder goede komaf dan waren de reacties anders geweest.
Vooral heel hypocriet van juist Nederlanders ( sommige) met de “alles moet kunnen” cultuur te beweren dat Natalee van losse zeden was omdat zij alcohol zou hebben gedronken op schoolreis ( wie heeft dat niet een keer gedaan?) Ik vind het een soort “reverse discrimination”. Trouwens, waar0m moeten Nederlanders ( sommige althans) altijd sympathie hebben voor de dader en niet de slachtoffer. Heel typisch.
Story en privé rectificeren hun verhalen meestal wel. Ik weet niet of Renee Gielen aan excuus aanbieden en rectificeren doet!
Echt grote onzin wat die Renee Gielen allemaal over Natalee schrijft. Natalee zag er gezond en blij uit. Iemand die weg wil lopen omdat ze morgen terug naar huis moet, ziet er vast niet zo blij uit als Natalee op haar laatste vakantie-avond.
Ze leek me ook niet stomdronken op de foto. Ik begrijp niet goed waarom ze dat “drankje uit je buik drinken op de bar” deed, leek me niets voor haar.
Was dat mode op Aruba of was het “typisch iets” voor die kroeg daar op Aruba?
Die verhalen zijn te zot voor woorden. Die stiefvader zou in de taxi hebben gezegd dat hij Natalee in drugshuizen wilde zoeken, omdat ze “in rehab” zou hebben gezeten.
Het echte verhaal is heel anders. Maar je denkt toch niet dat als er werkelijk allemaal geheimzinnigheden met Natalee waren, de stiefvader daar uitgebreid over gaat zitten vertellen in zo’n taxi!
Stiefpa en ma achter hun junkendochter aan met een hele groep mensen.
De politie en anderen op Aruba hadden Beth geadviseerd in de drugshuizen te gaan zoeken. Nou ja, wel logisch toch?
Maar Beth wist toen diep in haar hart al hoe het zat na haar ervaringen met Van der Sloot.
Natalee wilde helemaal niet weglopen en trouwens, je gaat toch niet eerst helemaal naar Aruba om daarna weg te lopen? Natalee’s paspoort en al haar spulletjes waren nog in de hotelkamer. Ze is voor het laatst gezien met Joran en de Kapoe’s.
Ik denk dat ze in de auto is gestapt omdat ze dacht dat ze een lift kreeg.
Er gaat ook een “slavenverhaal”. Natalee had gezegd dat de kalpoe’s slaven waren en Natalee zou hebben verteld dat haar zus de moeder van Hitler was.
Nou weet ik niet hoe je dat wilt doen hoor! Een vrouw van rond de 40 een zus van Hitler, terwijl de tweede wereldoorlog meer dan 60 jaar geleden is? Moet kunnen hoor!
Of leeft Hitler nog ofzo. Mooi verhaal voor NWO-site. Ik zie ze al koppen!
Joran schrijft (ik meen in zijn eigen boek) dat het slavenverleden van Aruba nu nog steeds voor een gespannen verhouding tussen blank en zwart zorgt.
Joran en die jongens spraken met elkaar Papiamento. Natalee kon daardoor niet alles verstaan. Een van die jongens stond al buiten te wachten. Misschien dacht ze dat ze in een taxi stapte. Als Joran heeft gezegd dat hij daar logeerde, ligt dat wel het meest voor de hand.
En dan schrijven ze dat een ex-(school)vriendje ook op de trip naar Aruba was en dat ze daarom geen maagd meer kon zijn geweest. Ja, logica he!
Sympathie voor Joran? Ik weet niet van ik van die jongen moet denken hoor! Soms heb ik echt medelijden met hem. Het is onbegrijpelijk dat hij niet vertelt wat er gebeurd is.
Is er iets bekend over die broertjes van Joran? Waren die nou wel of niet mee naar Nederland de avond dat Natalee verdween.
Joran moet wel beschermd worden tegen gekke mensen en bedreigingen en dat soort dingen, maar justitie moet dit toch uitzoeken? Het is toch duidelijk dat Joran maar vermoedelijk ook zijn pa, weten wat er gebeurd is?
[ Bericht 0% gewijzigd door madelien op 25-04-2008 18:59:23 ]