quote:
Slaap ze lieffiequote:
Ey doe mij es niet over 1 kam scheren!quote:
Je bent een haakje vergetenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef becky27 het volgende:
[quote]Op donderdag 3 april 2008 21:57 schreef jna het volgende:
[..]
Vlindermoordenaar
[/quote
Have funquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:29 schreef becky27 het volgende:
schrijven hier alleen vrijgezelle mannen mee??
zat net te denken. Je kan altijd een balletje op gooienquote:
quote:
quote:
Ik heb er 2quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel nog steeds of ik es een CD'tje van 'm zou kopen... Gewoon voor de heb!
ik heb ook een balletje opgegooid,quote:Op donderdag 3 april 2008 23:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zat net te denken. Je kan altijd een balletje op gooien
Mag ik je aanraken...quote:
Ik vind zelf "Shelter from the storm" relaxedquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken...
Binnenkort eens kijken als ik weer in de stad ben. Nog eentje die absoluut zou moeten hebben?
Zingt 'ie daarop zijn vaste repertoire?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik vind zelf "Shelter from the storm" relaxedis zijn cd uit 2005
Nee, ik kan mij zomaar voorstellen dat je die niet aan je deur hoeft te hebben...quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wilde vorige week ze laatste cd kopen maar hij had niks bij zich helaasmaar hij was wel zo vriendelijk om hem evt langs te komen brengen, maar dat hoefde ook niet echt voor mij hehe
Niet allemaal maar gedeeltelijk welquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zingt 'ie daarop zijn vaste repertoire?
[..]
Nee, ik kan mij zomaar voorstellen dat je die niet aan je deur hoeft te hebben...
Gaat opeens hard hier met al die vlindertjes. Maar ook_gek, ik heb geen champagne in de aanbieding.quote:
Ik wil je ook wel wat aandacht geven anders hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:46 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Gaat opeens hard hier met al die vlindertjes. Maar ook_gek, ik heb geen champagne in de aanbieding.
Dan moet je toch al je aandacht vestigen op Becky.![]()
Op becky en ook_gek
Ik bedoelde jou eigenlijk, niet O_Gquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:51 schreef xxMirandaxx het volgende:
Kijk nou ook_gek, wat lief. Nog meer aandacht voor jou.
Geef er es één met een koevoet danquote:
regel ik de champagne welquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:46 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Gaat opeens hard hier met al die vlindertjes. Maar ook_gek, ik heb geen champagne in de aanbieding.
Dan moet je toch al je aandacht vestigen op Becky.![]()
Op becky en ook_gek
1 voordeel, je hebt vast een heel bevredigent gevoelquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:12 schreef becky27 het volgende:
man ik ben moeeeeee, ik wil slapen en niet werken.....
dit is geen hint, ik wil weten of ik je ken. Doe mij eens toevoegen op msnquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 voordeel, je hebt vast een heel bevredigent gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |