ja niet zo gek. Want van hem weten ze dat hij niks probeert. Die is dus save zeg maar net als dat vrouwen bevriend zijn met een homoquote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga in de leer bij RATMEN. Die heeft alle vrouwen hier ingepakt...
schatteke, kom binnenkort maar uithuilen hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 20:07 schreef ook_gek het volgende:
ja trap nog maar een keer extra hart op die open wond
als of ik niet genoeg pijn heb op dit moment.
Mijn hart is kapot, de hoop in de liefde is opgegaan in rook. Het bestaan van het leven is somber geworden.
Als je denkt dat je in een persoon alles gevonden te hebben wat je zocht... En dan zo hard kapot gemaakt worden......
dealquote:Op donderdag 3 april 2008 20:28 schreef becky27 het volgende:
[..]
schatteke, kom binnenkort maar uithuilen hoor![]()
(don't forget the champagne)
Alle dames hier zijn of bezet of net begonnen aan een mooie prille relatie. En die relaties zijn niet met mij. Dus als mijn doel van inpakken relatie of sexueel technisch is, dan heb ik het slecht gedaanquote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga in de leer bij RATMEN. Die heeft alle vrouwen hier ingepakt...
Heul wel, lees het net een paar pagina's terugquote:
Noem je me nou een homoquote:Op donderdag 3 april 2008 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja niet zo gek. Want van hem weten ze dat hij niks probeert. Die is dus save zeg maar net als dat vrouwen bevriend zijn met een homo
DAt weet ik zelf eigelijk niet. Maar ik moest er op reageren, dus ik dacht dan maar vaagquote:
niet zo aardig hequote:Op donderdag 3 april 2008 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DAt weet ik zelf eigelijk niet. Maar ik moest er op reageren, dus ik dacht dan maar vaag
Sorry becky27 het spijt me.quote:
Ze weten gewoon dat ik toch geen tijd heb voor een vriendinquote:Op donderdag 3 april 2008 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DAt weet ik zelf eigelijk niet. Maar ik moest er op reageren, dus ik dacht dan maar vaag
Heul niet nouja, misschien wel geimpliceerdquote:Op donderdag 3 april 2008 20:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Heul wel, lees het net een paar pagina's terug.
Kwam ze niet eens even langs?quote:
Als jij mij homo wil noemen, mag jij mij best homo noemen hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry becky27 het spijt me.
en sorry Ratmen het spijt me
Zie je welquote:Op donderdag 3 april 2008 20:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Heul niet nouja, misschien wel geimpliceerd
ook dat!quote:Op donderdag 3 april 2008 20:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze weten gewoon dat ik toch geen tijd heb voor een vriendin.
quote:
nee waarom zou ikquote:Op donderdag 3 april 2008 20:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als jij mij homo wil noemen, mag jij mij best homo noemen hoor.
Nietus. dat is niet hetzelfde als het echt zeggenquote:
Nee, ik ben geen homo. Heb voor een voorstelling een keer met een man moeten zoenen, maar vond er niet zoveel aanquote:Op donderdag 3 april 2008 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee waarom zou ik![]()
Of ben je een homo![]()
* ook_gek vind ratmen lief
Oke, je hebt het niet gezegd maar wel geïmpliceerd en vervolgens bevestigdquote:Op donderdag 3 april 2008 20:51 schreef m@x het volgende:
[..]
Nietus. dat is niet hetzelfde als het echt zeggen
Ik ken dr nog niet, maar ik vind haar nu al een schatjequote:Op donderdag 3 april 2008 20:52 schreef becky27 het volgende:
[..]
nee maar ze keek omhoog en zwaaide wel
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Oke, je hebt het niet gezegd maar wel geïmpliceerd en vervolgens bevestigd.
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:55 schreef ook_gek het volgende:
even iets anders. Als iemand een hele goeie film wilt zien moet je de volgende kijken.
http://www.imdb.com/title/tt0825232/
The bucket list.
Een zeer mooie aangrijpende film vind ik het
Ik moet bij hem altijd weer aan God denkenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Morgan Freeman
.
niet op een "ik hou van mannen" manier dan ook_gek
Dat deed die dan ook wel erg tofquote:Op donderdag 3 april 2008 21:02 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik moet bij hem altijd weer aan God denken
oh ja, wij zijn de oude lui hierquote:Op donderdag 3 april 2008 21:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat deed die dan ook wel erg tof.
Hoest broekkie?
Correctquote:
das stimmtquote:Op donderdag 3 april 2008 21:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Correct. En ik ben nog een stukkie ouder dan jij
.
Zeker. Hier alles goed, lekker druk met papers en presentatiesquote:Op donderdag 3 april 2008 21:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat deed die dan ook wel erg tof.
Hoest broekkie?
Presentatiesquote:Op donderdag 3 april 2008 21:19 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Zeker. Hier alles goed, lekker druk met papers en presentaties [ afbeelding ], daar dan oudje?
het leven is zeker een feestje!!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Presentaties.
Hier alles helemaal top, nog op mijn wolkje van de voorstellingen van vorige week. En alweer hard bezig aan 3 nieuwe voorstellingen.
Het leven is een feestje.
Ik begin presentaties steeds meer te waarderen, vroeger vond ik het echt vreselijk, zeker in het Engels. Klinkt goed allemaal, lekker drukdrukdruk dus. Nu alleen nog tijd zoeken voor een vriendin en tis helemaal perfectquote:Op donderdag 3 april 2008 21:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Presentaties.
Hier alles helemaal top, nog op mijn wolkje van de voorstellingen van vorige week. En alweer hard bezig aan 3 nieuwe voorstellingen.
Het leven is een feestje.
schrijven hier alleen vrijgezelle mannen mee??quote:Op donderdag 3 april 2008 21:28 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik begin presentaties steeds meer te waarderen, vroeger vond ik het echt vreselijk, zeker in het Engels. Klinkt goed allemaal, lekker drukdrukdruk dus. Nu alleen nog tijd zoeken voor een vriendin en tis helemaal perfect![]()
Presenteren is tofquote:Op donderdag 3 april 2008 21:28 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik begin presentaties steeds meer te waarderen, vroeger vond ik het echt vreselijk, zeker in het Engels. Klinkt goed allemaal, lekker drukdrukdruk dus. Nu alleen nog tijd zoeken voor een vriendin en tis helemaal perfect![]()
Geen idee, verdiep ik me niet zo inquote:Op donderdag 3 april 2008 21:29 schreef becky27 het volgende:
[..]
schrijven hier alleen vrijgezelle mannen mee??
Ehm, ik ben niet op zoek hoor.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:44 schreef becky27 het volgende:
alle vrouwen zijn bezet en de mannen op zoek?? zo komt het over, hoewel het allemaal heel pril kan zijn
Dat hangt af van je definitie van vrijgezelquote:Op donderdag 3 april 2008 21:48 schreef becky27 het volgende:
alle vrouwen zijn bezet en alle mannen vrijgezel. zo dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |