Proef ik hier enige verbittering?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohja:
"Ja, jij bent echt voor me als de broer die ik nooit heb gehad, ik kan alles altijd zó goed met je bespreken!"
...waarna een heel relaas volgt van de fan-tas-ti-sche sex die ze met hem heeft maar dat ze de emotionele "klik" nog niet echt voelt. En gelukkig kan ze wel altijd bij jou terecht daarvoor...wat meestal neerkomt op uithuilen als ze weer eens is gedumpt door die lamlul, waarna ze vrolijk de volgende droefkikker weer opduikelt en het hele verhaal begint weer opnieuw
Precies.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohja:
"Ja, jij bent echt voor me als de broer die ik nooit heb gehad, ik kan alles altijd zó goed met je bespreken!"
...waarna een heel relaas volgt van de fan-tas-ti-sche sex die ze met hem heeft maar dat ze de emotionele "klik" nog niet echt voelt. En gelukkig kan ze wel altijd bij jou terecht daarvoor...wat meestal neerkomt op uithuilen als ze weer eens is gedumpt door die lamlul, waarna ze vrolijk de volgende droefkikker weer opduikelt en het hele verhaal begint weer opnieuw
Nee hoor!quote:
laat die kook les maar zitten. Krijg komende weken geen hap door mijn keelquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
laat die kook les maar zitten. Krijg komende weken geen hap door mijn keel
juistquote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef m@x het volgende:
En alle mannen trappen erin.....
Niet alle hoorquote:
mijn vlindertje is mijn buik is doodquote:
ik heb gewoon de dood van een vlinder op mijn gewetenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mijn vlindertje is mijn buik is dood
en een hart gebroken, en iemand z'n geloof in de liefde kapot gemaaktquote:Op donderdag 3 april 2008 15:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb gewoon de dood van een vlinder op mijn geweten
En hoe toepasselijk is je sig nuquote:Op donderdag 3 april 2008 15:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en een hart gebroken, en iemand z'n geloof in de liefde kapot gemaakt
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mijn vlindertje is mijn buik is dood
sorryquote:Op donderdag 3 april 2008 15:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en een hart gebroken, en iemand z'n geloof in de liefde kapot gemaakt
+1 inzichtvolquote:Op donderdag 3 april 2008 15:24 schreef Atreidez het volgende:
Kunnen ook niet goed tegen alcohol he, die vlinders...
Zocht u mij?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Elegy het volgende:
Waar is onze anale officier eigenlijk?
doen we!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:29 schreef m@x het volgende:
Becky, jij wrede hartenbreekster en vlindermoordenares. Daar drinken we zaterdag een glaasje bubbels op
Mijn vlinders kunnen juist heel goed tegen alcohol. Met een slok op worden het er alleen maar meer.
Jaaa, daar issie weer!quote:
samen een fles champagne drinken zal wel helpen denk ikquote:
dan kill ik dadelijk nog meer vlinders...quote:Op donderdag 3 april 2008 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
samen een fles champagne drinken zal wel helpen denk ik
je hebt ze allemaal kapot gemaaktquote:Op donderdag 3 april 2008 16:47 schreef becky27 het volgende:
[..]
dan kill ik dadelijk nog meer vlinders...
wie weet......quote:Op donderdag 3 april 2008 16:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je hebt ze allemaal kapot gemaakt
Wie weet groeien er nieuwe van de champagne
quote:
ik ga je hartje stelenquote:
Ja jij gaat nooit ergens op inquote:Op donderdag 3 april 2008 17:07 schreef xxMirandaxx het volgende:
En hij fleurt weer helemaal op.
Geweldig.
quote:
denk je dat ze met mijn gevoelens speeltquote:Op donderdag 3 april 2008 17:43 schreef jna het volgende:
Trap er nou niet weer in![]()
Dalijk zijn je vlindertjes weer in een massagraf te vinden
het is een vrouw...quote:Op donderdag 3 april 2008 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
denk je dat ze met mijn gevoelens speelt
Slechts een kleine selectie uit de google-adds:quote:
quote:Candlelightdating
Tot 28 april gratis ervaring opdoen met Jan van Veen's Candlelight
www.candlelightdating.nl
quote:Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren.com
quote:Bloedmooi Arabisch Vrouw
Mooie Vrouwen Zoeken Afspraken En Huwelijk. Gratis Lidmaatschap!
www.Muslima.com
quote:65.000+ leuke singles.
Nu de liefde van je leven vinden? Ontmoet leuke vrouwen op MetJou.nl
www.metjou.nl/vrouwen
Vrouwen
Ga in de leer bij RATMEN. Die heeft alle vrouwen hier ingepakt...quote:Op donderdag 3 april 2008 20:07 schreef ook_gek het volgende:
ja trap nog maar een keer extra hart op die open wond
als of ik niet genoeg pijn heb op dit moment.
Mijn hart is kapot, de hoop in de liefde is opgegaan in rook. Het bestaan van het leven is somber geworden.
Als je denkt dat je in een persoon alles gevonden te hebben wat je zocht... En dan zo hard kapot gemaakt worden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |