Het was matig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:41 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren in de sneak:
Over Her Dead Body
Opzich is er niet echt veel aan te merken op deze romantische comedy.Ok, het verhaaltje en dus uiteraard ook het einde, is nogal cliché maar niet dusdanig dat het irritant wordt.
Het is zeker wel kijkbaar. Er zitten een aantal erg grappige scenes in en vooral Paul Rudd is cool als de droogkloot zoals we `m ook al kennen uit Friends.
Niets speciaals maar ook niet slecht.
IMDB Cijfer: 4,3/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 5 / imdb 4.3Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Dan blijft er wel erg weinig of voor BWP2....quote:Op vrijdag 25 april 2008 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Blair Witch Project
De 'hype' maar weer eens gekeken, maar het blijft voor mij onbegrijpelijk waarom deze film zo'n hit is geworden. Het is echt absoluut NIET spannend. op het moment dat het een beetje spannend begint te worden - dat ze het huis binnen gaan - is de film afgelopen. Ik heb de film met een man of 5 gekeken, maar de meningen waren allemaal hetzelfde. Deze film kan echt niet. Je zit gewoon al die tijd te kijken naar...... NIETS.
Cijfer: 3,0
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Ladylike het volgende:
Gisteren op DVD gekeken: Meet the Spartans
Mega simpele maar oh zo leuke film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee kan er niets anders van maken. De film is NIET slecht. Ik zeg niet dat het top is. Maar slecht is toch echt anders. Het is gewoon een standaard comedie. Niks meer niks minder.
Eigenlijk zou ik gewoon uit baldadigheid gewoon een 10 op IMDB stemmen. Net zo triest om het een 1 te geven.
cijfer 6 / imdb 1.2 #1
[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 26-04-2008 02:34:31 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ik heb veel commentaren gelezen en het schijnt heel veel mensen Paris Hilton haten (niemand die haar daadwerkelijk persoonlijk kent, maar ja...) Veel van die haters geven de film ongezien gewoon een 1 om die reden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:27 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
The Hottie and the Nottie (2008)
Hoe kan het dat deze film fier aan kop staat op IMDB-bottom 100.
Een rede is denk ik dat zij dagelijks in de krant staat. Ook in Nederland. En echt werkelijk waar. Zij hoeft niets mafs te doen. Oke misschien van de week met tekenen op de muur in een Russische hotel. Maar eigenlijk hoeft zij maar een nieuwe zonnebril te kopen en het is nieuwswaarde.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb veel commentaren gelezen en het schijnt heel veel mensen Paris Hilton haten (niemand die haar daadwerkelijk persoonlijk kent, maar ja...) Veel van die haters geven de film ongezien gewoon een 1 om die reden.
Om de reden die jij ook al aangaf denk ik. Beetje tegengas.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:45 schreef Lambiekje het volgende:
Toch hebben bijna 1000 mensen een 10 geven voor de film
uh het kan vreselijk tegen je werken als je op straat loopt. Volgens mij kan het je best als persoon slopen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik snap nooit waarom lelijke mensen door mooie mensen gespeeld moeten worden. Waarom zet de regisseur daar niet gewoon een lelijkerd neer, die dan ook de hele film lelijk blijft?
Tja effect is dat het van een 1.1 naar 1.2 is gegaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om de reden die jij ook al aangaf denk ik. Beetje tegengas.
Stiemt ....quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:59 schreef Falco het volgende:
De significantie van de Imdb bottom #100 is natuurlijk ver te zoeken. Was het vroeger nog een mooie afspiegeling van cinematische wrakken met Manos: The Hands of Fate terecht op plek één. Nu komen veel te snel allerlei net uitgekomen films in die lijst, waardoor de bias veel te veel op de afgelopen tien jaar komt te liggen en Manos terug te vinden is op maar liefst plek 23.
Wat dat betreft geeft de Flop 100 van Moviemeter een veel beter beeld van wat nou echt slechte films zijn. Alhoewel ik het daar ook niet eens ben me de nummer één.
Whehe zo nog maar zeven en is al een 0,01 gezaktquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:16 schreef Falco het volgende:
Problem Child 3 staat er niet in omdat hij net 8 stemmen te weinig heeft. Pas bij 150 stemmen komt een film in de lijst. Hij zou overigens bij 150 stemmen op plek 3 komen in die flop 100.
Geen smaak zekerquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:13 schreef Wouser het volgende:
Ik wil even de mensen bedanken die hier altijd hun commentaar over films die ze gezien hebben neerzettenheb weer een leuke filmavond/middag gehad
heb [Rec], Untraceable en Step Up gekeken en Vooral bij de laatste twee uitstekend vermaakt hoor
zal morgen ook even me commentaar over de films geven.
Is het niet de bedoeling dat je die een meesterwerk vindt?quote:Op zondag 27 april 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Gisteren "Die Blechtrommel" gezien. Wat een kutfilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |