abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2008 @ 22:54:35 #276
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58290241
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:41 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren in de sneak:

Over Her Dead Body
Opzich is er niet echt veel aan te merken op deze romantische comedy.Ok, het verhaaltje en dus uiteraard ook het einde, is nogal cliché maar niet dusdanig dat het irritant wordt.
Het is zeker wel kijkbaar. Er zitten een aantal erg grappige scenes in en vooral Paul Rudd is cool als de droogkloot zoals we `m ook al kennen uit Friends.
Niets speciaals maar ook niet slecht.

IMDB Cijfer: 4,3/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
Het was matig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cijfer 5 / imdb 4.3
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 24 april 2008 @ 23:21:44 #277
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_58290937
Siu nin Wong Fei Hung ji: Tit Ma Lau (Iron Monkey) (Woo-ping Yuen, 1993)
Lekker hoog tempo in deze martial arts film. Het verhaal stelt niet veel voor, maar is leuk genoeg om te blijven boeien. Waar het vooral om draait zijn de actiescenes en die zijn prima. Leuke opbouw ook. In het begin zijn ze nog vrij braaf, maar naarmate de film vordert worden ze steeds geweldadiger en bloederiger. Met name het laatste gevecht is tof, met een goede bad guy. De humor was een beetje kinderachtig maar wel vermakelijk. Jammer dat ik de nagesynchroniseerde versie heb gezien. ***½
  vrijdag 25 april 2008 @ 03:20:59 #278
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58294010

Blair Witch Project
De 'hype' maar weer eens gekeken, maar het blijft voor mij onbegrijpelijk waarom deze film zo'n hit is geworden. Het is echt absoluut NIET spannend. op het moment dat het een beetje spannend begint te worden - dat ze het huis binnen gaan - is de film afgelopen. Ik heb de film met een man of 5 gekeken, maar de meningen waren allemaal hetzelfde. Deze film kan echt niet. Je zit gewoon al die tijd te kijken naar...... NIETS.

Cijfer: 3,0
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 25 april 2008 @ 07:21:25 #279
52357 Lambiekje
pi_58294547
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]

Blair Witch Project
De 'hype' maar weer eens gekeken, maar het blijft voor mij onbegrijpelijk waarom deze film zo'n hit is geworden. Het is echt absoluut NIET spannend. op het moment dat het een beetje spannend begint te worden - dat ze het huis binnen gaan - is de film afgelopen. Ik heb de film met een man of 5 gekeken, maar de meningen waren allemaal hetzelfde. Deze film kan echt niet. Je zit gewoon al die tijd te kijken naar...... NIETS.

Cijfer: 3,0
Dan blijft er wel erg weinig of voor BWP2....
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:03:43 #280
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_58302362
Gisteren op DVD gekeken: Meet the Spartans
Mega simpele maar oh zo leuke film
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_58302695
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Ladylike het volgende:

Gisteren op DVD gekeken: Meet the Spartans
Mega simpele maar oh zo leuke film
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_58306045
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:16 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

vrijdag 25 april 2008 @ 20:32:49 #283
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_58309477
Gisteren in de sneak:

All The Boys Love Mandy Lane
Een niet compleet geslaagde, beetje onevenwichtige mix van comedy, romantiek en voor het grootste deel horror/slasher.
Een groepje jongeren, waaronder de door alle jongens begeerde Mandy Lane, gaan een weekendje logeren op een afgelegen ranch. Daar blijkt het niet zo rustig als ze hadden gehoopt...
Eigenlijk zit de film vol met ongeveer alle clichés die we al jaren kennen. Daarbij zijn de personages plat en is het verhaal ontzettend voorspelbaar. Maar toch gaat dat nooit irriteren, wat waarschijnlijk vooral komt omdat het geheel er goed verzorgd uit ziet en redelijk vermakelijk is.
Hoe het afloopt zie je natuurlijk al van mijlen ver aankomen. Denk je... Want daar draait de film zichzelf bijna de nek om. Hij duurt gewoon 5 - 10 minuten te lang. Op het einde zit een geweldige (nogal onverwachte) twist. Daarna had de film afgelopen moeten zijn maar regisseur Jonathan Levine vond het blijkbaar nodig om er nog wat totaal belachelijks achteraan te plakken, waardoor de kracht van die twist bijna verloren gaat.
Heel erg jammer. Het had een ontzettend vermakelijke, pretentieloze film kunnen zijn. Maar met dit einde verliest de film geweldig veel kracht en krijg je eerder een veel te uitgereikt voorgeschoteld dan dat je met je mond open achterblijft, zoals dat bijvoorbeeld bij Saw het geval was...

IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 6,5/10
  zaterdag 26 april 2008 @ 02:27:34 #284
52357 Lambiekje
pi_58315348

The Hottie and the Nottie (2008)
Hoe kan het dat deze film fier aan kop staat op IMDB-bottom 100. Deze film komt niet in de buurt van Dumb and Dumberer 2, Epic Movie, Date Movie of Meet the Spartans. Deze film is gewoon een voldoende. Naar mijn idee heeft deze film een redelijke afwerking. Er is geen irritante scene, smerig is het ook niet. En wat het uitbeeld is het ook niet over de top. Deze film hoort niet in de bottom100. Op een of andere manier hebben mensen een aversie tegen Paris. Het is niet fear om deze film direct een 1 te geven alleen om dat Paris meespeelt. Zij probeert toch echt wel haar best te doen. Voor haar doen is het zo mijlen veel beter dan Bottoms up, Pledge This of The Hillz.

Ja ik weet, ik neem het op voor Paris

Het verhaaltje:
Nate is een gozer die na 20 jaar besluit op zoek gaat naar het mooiste meisje van zijn kleuterschool. Uiteraard wordt dat gespeeld door Paris Hilton. Maar om bij haar te komen moet hij ook haar vriendin omarmen, de ultralelijke June. Hij probeert van alles om een date (onder betaling) voor haar te regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee kan er niets anders van maken. De film is NIET slecht. Ik zeg niet dat het top is. Maar slecht is toch echt anders. Het is gewoon een standaard comedie. Niks meer niks minder.

Eigenlijk zou ik gewoon uit baldadigheid gewoon een 10 op IMDB stemmen. Net zo triest om het een 1 te geven.

cijfer 6 / imdb 1.2 #1

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 26-04-2008 02:34:31 ]
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:40:35 #285
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58317157
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 02:27 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]

The Hottie and the Nottie (2008)
Hoe kan het dat deze film fier aan kop staat op IMDB-bottom 100.
Ik heb veel commentaren gelezen en het schijnt heel veel mensen Paris Hilton haten (niemand die haar daadwerkelijk persoonlijk kent, maar ja...) Veel van die haters geven de film ongezien gewoon een 1 om die reden.
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:45:15 #286
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_58317203
Ik snap nooit waarom lelijke mensen door mooie mensen gespeeld moeten worden. Waarom zet de regisseur daar niet gewoon een lelijkerd neer, die dan ook de hele film lelijk blijft?
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:45:47 #287
52357 Lambiekje
pi_58317208
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb veel commentaren gelezen en het schijnt heel veel mensen Paris Hilton haten (niemand die haar daadwerkelijk persoonlijk kent, maar ja...) Veel van die haters geven de film ongezien gewoon een 1 om die reden.
Een rede is denk ik dat zij dagelijks in de krant staat. Ook in Nederland. En echt werkelijk waar. Zij hoeft niets mafs te doen. Oke misschien van de week met tekenen op de muur in een Russische hotel. Maar eigenlijk hoeft zij maar een nieuwe zonnebril te kopen en het is nieuwswaarde.

Toch hebben bijna 1000 mensen een 10 geven voor de film
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:49:21 #288
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58317248
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:45 schreef Lambiekje het volgende:

Toch hebben bijna 1000 mensen een 10 geven voor de film
Om de reden die jij ook al aangaf denk ik. Beetje tegengas.
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:51:57 #289
52357 Lambiekje
pi_58317282
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik snap nooit waarom lelijke mensen door mooie mensen gespeeld moeten worden. Waarom zet de regisseur daar niet gewoon een lelijkerd neer, die dan ook de hele film lelijk blijft?
uh het kan vreselijk tegen je werken als je op straat loopt. Volgens mij kan het je best als persoon slopen.
Als het een populaire film is dan is het toch echt wel een probleem.
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:53:59 #290
52357 Lambiekje
pi_58317304
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Om de reden die jij ook al aangaf denk ik. Beetje tegengas.
Tja effect is dat het van een 1.1 naar 1.2 is gegaan.
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:59:50 #291
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_58317372
De significantie van de Imdb bottom #100 is natuurlijk ver te zoeken. Was het vroeger nog een mooie afspiegeling van cinematische wrakken met Manos: The Hands of Fate terecht op plek één. Nu komen veel te snel allerlei net uitgekomen films in die lijst, waardoor de bias veel te veel op de afgelopen tien jaar komt te liggen en Manos terug te vinden is op maar liefst plek 23 .
Wat dat betreft geeft de Flop 100 van Moviemeter een veel beter beeld van wat nou echt slechte films zijn. Alhoewel ik het daar ook niet eens ben me de nummer één .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_58317384
Extras S2 (Ricky Gervais, Stephen Merchant)
Het tweede seizoen van Extras is eigenlijk meer van hetgeen we al zagen in The Office en in het eerste seizoen van Extras, maar zo lang het allemaal vermakelijk blijft heb ik daar niet veel op tegen. Wederom veel pijnlijke situaties, mega flauwe humor en leuke gastrollen van o.a. Robert de Niro, Orlando Bloom, Daniel Radcliffe, David Bowie en Ian McKellen. De afleveringen wisselen wel behoorlijk van niveau, maar over het algemeen weer een zeer vermakelijk staaltje Engelse humor die je wel moet kunnen waarderen. 8.0

Nachtrit (Dana Nechushtan, 2006)
Nachtrit gaat over de jonge taxichauffeur Dennis (Frank Lammers). Wanneer hij in de hoop zijn droom te verwezenlijken zichzelf tot zijn nek toe in de schulden steekt, raakt hij niet alleen verstrikt in een crimineel netwerk maar verliest hij ook alles wat hem lief is. Er ontvlamt in hem een allesverzengend wraakgevoel. Oorlog in de straten van Amsterdam. Zeer vermakelijke Nederlandse film, met aardig acteerwerk en het verhaal weet ook te onderhouden. 7.0

Six Feet Under S2 (Alan Ball)
Wederom een heerlijk seizoen met de Fishers, een wat ontwrichte familie van Californische begrafenisondernemers. De goede lijn wordt voortgezet al vond ik dit seizoen op onverklaarbare wijze toch net een tikkeltje minder. Neemt niet weg dat het nog steeds een prima serie is. 8.5
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:11:18 #293
52357 Lambiekje
pi_58317518
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:59 schreef Falco het volgende:
De significantie van de Imdb bottom #100 is natuurlijk ver te zoeken. Was het vroeger nog een mooie afspiegeling van cinematische wrakken met Manos: The Hands of Fate terecht op plek één. Nu komen veel te snel allerlei net uitgekomen films in die lijst, waardoor de bias veel te veel op de afgelopen tien jaar komt te liggen en Manos terug te vinden is op maar liefst plek 23 .
Wat dat betreft geeft de Flop 100 van Moviemeter een veel beter beeld van wat nou echt slechte films zijn. Alhoewel ik het daar ook niet eens ben me de nummer één .
Stiemt ....

pff net eventjes een powersearch gedaan. Meer dan de helft is na 2000 (57) en meer dan een derde (35) zijn films van afgelopen 3 jaar. Eigenlijk zou imdb een herwardering moet loslaten op de Bottom.

Zoals bekend sta ik om trieste films te bekijken maar ik blijk maar 8 films (en 4 daarvan zijn Paris-films) te kennen van de Bottom. Nu we toch bezig zijn met die lijst ... hoeveel kent men hier van die lijst?

Die moviemeter flop100.:
86 Coneheads / 90. Toys, deze zijn niet slecht.
En waar staat Problem Child 3 wel 1 en 2 maar 3 is nergens te vinden. Dat is toch wel een zeer ernstige irritante film.

AllMovie.com heeft niet echt een waardering systeem. Al is deze filmsite wel erg leuk om films te filteren op themes (zoals murder investigations) en op tones (disturbing). Iets wat ontbreekt in imdb. Om eerlijk te zijn geeft het best amusante lijstjes van grotere films.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 26-04-2008 11:28:57 ]
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:16:57 #294
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_58317582
Deze heb ik gezien uit de bottom 100:

1. Baby Geniuses (1999) 2.2/10 (6695 votes)
2. Catalina Caper (1967) 2.1/10 (656 votes)
...aka Never Steal Anything Wet (1967)
3. Epic Movie (2007) 2.3/10 (30245 votes)
4. Five the Hard Way (1969) 2.3/10 (800 votes)
...aka Sidehackers, The (1969)
5. From Justin to Kelly (2003) 1.7/10 (14700 votes)
...aka From Justin to Kelly: With Love (2003) (USA)
6. Gigli (2003) 2.3/10 (22207 votes)
7. Glitter (2001) 2.0/10 (10382 votes)
8. Manos: The Hands of Fate (1966) 1.8/10 (16249 votes)
9. SuperBabies: Baby Geniuses 2 (2004) 1.7/10 (6596 votes)

Alleen Catalina Caper staat er onterecht in, dat is gewoon een jolige film met wel een ontzettend onduidelijk plot. Hij is wel weer van voor 2000 .

Problem Child 3 staat er niet in omdat hij net 8 stemmen te weinig heeft. Pas bij 150 stemmen komt een film in de lijst. Hij zou overigens bij 150 stemmen op plek 3 komen in die flop 100.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:26:21 #295
52357 Lambiekje
pi_58317686
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:16 schreef Falco het volgende:

Problem Child 3 staat er niet in omdat hij net 8 stemmen te weinig heeft. Pas bij 150 stemmen komt een film in de lijst. Hij zou overigens bij 150 stemmen op plek 3 komen in die flop 100.
Whehe zo nog maar zeven en is al een 0,01 gezakt
pi_58318484
Ik zag die film "Lichter" (2003) op NOS Wereldcinema gisteren.
Ik ging de hele film bekijken...maar was even de tijd uit het oog verloren. Heb het verhaal dan meer proberen in elkaar puzzelen aan de hand van wat ik nog gezien heb.
Best goed, ontnuchterend en interessant.
pi_58325287
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:13 schreef Wouser het volgende:
Ik wil even de mensen bedanken die hier altijd hun commentaar over films die ze gezien hebben neerzetten heb weer een leuke filmavond/middag gehad heb [Rec], Untraceable en Step Up gekeken en Vooral bij de laatste twee uitstekend vermaakt hoor zal morgen ook even me commentaar over de films geven.
Geen smaak zeker
Step up _!!!!!!1!1!!
pi_58336469
Gisteren nog een stukje van Dune gezien op MTV( had hem al gezien)
Ik weet het eigenlijk niet hoor... die film is toch echt wel bizar? De bliksemschichten, de gekleurde ogen, de wormen, het lijkt vaak alsof het er allemaal gewoon op getekend is. Ik vraag me af of de makers van die film er soms niet om deden eigenlijk.
  zondag 27 april 2008 @ 12:25:59 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58336497
Gisteren "Die Blechtrommel" gezien. Wat een kutfilm.
Niet meer actief op Fok!
pi_58336596
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Gisteren "Die Blechtrommel" gezien. Wat een kutfilm.
Is het niet de bedoeling dat je die een meesterwerk vindt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')