Hij is 25 euro nieuw op play.comquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:28 schreef Sjibble het volgende:
GT5 2dehands 25-30 euro
of Nieuw 39 euro?
allebei even makkelijk te krijgen (oke, de nieuwe pas dinsdag)
kan weer die 10-15 euro schelen he...
Of is het toch beter om het nieuw te kopen?
Dude, 10 jaar geleden was jij 7quote:Op donderdag 3 juli 2008 04:22 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb net Gran Turismo 2 zitten spelen...
Wat een slechte graphics zeg vergeleken met nu.
mja, is ook alweer bijna 10 jaar terug
Maar als je er op terug kijkt.
Niet te spelen gewoon. Toen won ik elke race, nu heb ik al moeite met sturen, want ik heb sowieso al moeite om te zien hoe ver die bocht is en of er wel eentje komt.
Gran Turismo bestaat al 10 jaar ja.. Dus ik was idd 7.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dude, 10 jaar geleden was jij 7
Huhquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:37 schreef Sjibble het volgende:
Wel een mooi idee:
De toets "up" gebruiken we toch nooit? Als die nou eens werd gebruikt om 1 rechte streep door een recht stuk te trekken, dus dat je niet steeds bij hoeft te sturen.
Niet bepaald realistisch, maar in het echt slinger je ook niet alle kanten op, en weet je ook rechtuit te rijden
Als je een lang recht stuk rijdt, zoals op test course.quote:
Een vrouwelijke coureur die zich in haar achteruitkijk spiegeltje zit op te makenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik hoop dat het detail verbazend hoog is, zoals scheuren enzen on-the-fly berekening, dus dat elk schademodel anders is.
Misschien ook schade van je motor, zoals lekkende radiator,of lekkende olie, kapotte bougie etc
Ik noem maar wat
whehehquote:Op maandag 14 juli 2008 15:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Een vrouwelijke coureur die zich in haar achteruitkijk spiegeltje zit op te maken![]()
quote:Gran Turismo 5 rond 2010
Polyphony Digital werkt momenteel aan de PlayStation 3 titel Gran Turismo 5 en diens voorloper Gran Turismo 5 Prologue. In tegenstelling tot wat iedereen verwachtte concentreert Polyphony Digital zich op Prologue dat reeds verschenen is. Op de E3 vertelde Kazunori Yamauchi dat zijn team zich concentreert op het uitbreiden van Prologue. Gran Turismo 5 verschijnt hierdoor mogelijk pas in 2010. Gran Turismo 4 Mobile bestaat ook nog, deze verschijnt na Gran Turismo 5, rond 2011 of 2012.
jeetje 2010quote:
Het bericht dat de update is uitgesteld is uitgesteld.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:17 schreef Jovatov het volgende:
Is de update met schade die in de herfst zou komen al uitgesteld?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1287660quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:56 schreef twister_rodriguez het volgende:
oh sorry lees net hier dat je alleen voorgetunede autos kan kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |