Jijzelf kan auto's niet zo tunen. Dat zijn voorgetunede auto's die je zo kan kopen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:29 schreef Glennz het volgende:
hoe de fuck tune je je auto's eigenlijk. ik zie steeds /TUNED staan, en ik wil dat ook.
Het is mijn favoriete auto, met achterwielaandrijving en veel pk's kun je lekker driften. Hij is soms wel lastig te handelen.quote:Op maandag 21 april 2008 19:57 schreef Feitosa het volgende:
Die S2000 GT1 Turbo is echt gruwelijk gaaf.
owh zo, okquote:Op maandag 21 april 2008 22:35 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Jijzelf kan auto's niet zo tunen. Dat zijn voorgetunede auto's die je zo kan kopen.
ja, want daar kan je niet beuken anders krijg je penaltysquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:41 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb hem nu een paar dagen,en ik moet zeggen dat ik me weer bekocht voel...
Vond ik na gt 4 prologue ook al,en er nu gewoon weer intrappen
Vooral online valt ie me tegen,heb nog geen fatsoenlijke race kunnen rijden vanwege al het gebeuk,elke bocht,en elke inhaalactie is een gok omdat je van alle kanten weggebeukt word
Moet wel zeggen dat ik online alleen nog maar op beginner stand heb gereden,dus mischien zit er op de hogere niveaus wat meer fatsoenlijk volk?
Oh,das mooiquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:12 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja, want daar kan je niet beuken anders krijg je penaltys
moet je wel eerste de A uitspelenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:25 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Oh,das mooi
Vanavond eens uitproberen ...
nee als de auto het stuur aan de rechtse kant heeft kan je deze niet verzetten naar links.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:02 schreef markthemen het volgende:
ff een vraagje, ik rijd altijd met de camera stand in het voertuig zegmaar.Dat ik mn dashboard zie ed.Maar het stuur zit bij 9vd10 auto's rechts, is er ook een mogelijkheid het stuur links te krijgen??
Tis net echt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:14 schreef trance_fan het volgende:
[..]
nee als de auto het stuur aan de rechtse kant heeft kan je deze niet verzetten naar links.
Daar had ik op een gegeven moment ook last van. Dan was ik host en dan ging ik racen en binnen een mum van tijd was iedereen weg. Volgens mij had ik dat toen opgelost door mijn downloads op de PC af te zetten, zijn niet goed voor je upload schijntquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:54 schreef GizartFRL het volgende:
*schop*
Zonet in een race van 12 personenen gestart, waren er nog 4 over en binnen 50 meter naar de start reed ik alleen.
Wel gewonnen, maar geen prijzengeld. Naja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |