abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57748461
dus!
Screw them.
We're going home.
pi_57748632
anders wil ik 'm wel maneki!
pi_57748723
Kijk es an, Bix to the rescue!
Screw them.
We're going home.
  maandag 31 maart 2008 @ 22:51:44 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_57748799
Ik heb die van de AH bovenop de kast zitten hier (maar zonder doos)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57748828
Oh maar ik hoef de doos ook niet
Screw them.
We're going home.
  maandag 31 maart 2008 @ 22:55:45 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_57748920
Owwww, ik dacht dat je ze graag in de doos wilde hebben ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57748997
Neuh, ooit worden ze vrijgelaten!
Screw them.
We're going home.
  maandag 31 maart 2008 @ 23:01:04 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57749096
Wat zijn ze leuk zeg!

Leuk joh... dat hyves... 1 van mijn vriendinnetjes is nogal erg van de kettingberichten.
Nu net weer eentje over een ziek kindje en dat je de mail door moet sturen want AOL telt dat en dan krijgen ze per bericht 32 cent etc. etc.
En het eindigt met:
"En ben je te egoïstisch om 10-15 minuten van je tijd te spenderen om dit bericht naar enkele personen door te sturen, wel dan ben je een zieke geest."
Liefdevol nietwaar?
pi_57749169
quote:
Op maandag 31 maart 2008 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Wat zijn ze leuk zeg!

Leuk joh... dat hyves... 1 van mijn vriendinnetjes is nogal erg van de kettingberichten.
Nu net weer eentje over een ziek kindje en dat je de mail door moet sturen want AOL telt dat en dan krijgen ze per bericht 32 cent etc. etc.
En het eindigt met:
"En ben je te egoïstisch om 10-15 minuten van je tijd te spenderen om dit bericht naar enkele personen door te sturen, wel dan ben je een zieke geest."
Liefdevol nietwaar?

Ja, altijd leuk, die dingen. En zo betrouwbaar ook
Screw them.
We're going home.
pi_57749185
hmmz, zulke berichtjes krijgen van mij altijd een heel gezellig antwoord.
  maandag 31 maart 2008 @ 23:08:40 #11
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57749340
Er was ook ooit zo'n doorstuurmailtje waarin over de bekendste mailtjes/verhalen werd uitgelegd waarom het onmogelijk was dat dat echt zo zou zijn, etc. En waarin uiteraard ook werd uitgelegd dat ze hoogst irritant waren, oftewel, rot op met je mailtjes!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_57749417
en tex, aan hoeveel mensen moest je dat mailtje doorsturen om 't ongeluk te bezweren?
  maandag 31 maart 2008 @ 23:12:51 #13
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57749503

Zoveel mogelijk mensen denk ik, destegroter is de kans dat mensen jou die mailtjes niet meer sturen, en daar word je tot op zekere hoogte toch zeker heel gelukkig van
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 31 maart 2008 @ 23:16:00 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_57749611
Op zich vind ik die mailtjes niet zo erg, die gaan rechtstreeks mijn spambox in, maar ik baal altijd van die mensen die dan hele lijsten met emailadressen in de AAN: zetten in plaats van netjes alles in de BCC zodat niet iedereen mijn emailadres heeft die ook die brief krijgt en er wat mee doet en mij dus nog een keer dat ding stuurt en naar tig andere mensen waardoor je emailadres steeds vaker gebruikt wordt voor spam enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57749657
quote:
Op maandag 31 maart 2008 23:16 schreef Troel het volgende:
Op zich vind ik die mailtjes niet zo erg, die gaan rechtstreeks mijn spambox in, maar ik baal altijd van die mensen die dan hele lijsten met emailadressen in de AAN: zetten in plaats van netjes alles in de BCC zodat niet iedereen mijn emailadres heeft die ook die brief krijgt en er wat mee doet en mij dus nog een keer dat ding stuurt en naar tig andere mensen waardoor je emailadres steeds vaker gebruikt wordt voor spam enzo
Ja daar heb ik ook echt een pesthekel aan!
Ik krijg nu gewoon spam van mn eigen email adres
Dan sta je wel ff raar te kijken.
Screw them.
We're going home.
pi_57749688
ja, dat vind ik ook uiterst irritant troel. ik ben blij dat ik binnenkort een nieuw internetabonnement kan nemen met vers e-mail adres. momenteel moet ik ongeveer 200 spamberichten per dag verwijderen.

tex: wel aan allemaal tegelijk dus he, in 't 'AAN' venstertje. voeg Troel ook even toe.
pi_57754117
Goedemorgen

Iemand een stukje taart met koffie of thee??

Ik heb vandaag 4 jaar " verkering"

Hier gaan spammetjes op Hyves trouwens ook direct de prullenbak in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 1 april 2008 @ 08:16:16 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57754359
Lekker taart Gefeliciteerd, Vicky!

Ik zag laatst iets ergens op hyves tegen die ketting-dingen. Was geloof ik zo'n algemene hyve ofzo. Ik dacht nog "dat moet ik onthouden" maar mijn hersenen waren nogal verweekt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57754375
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 08:16 schreef E.T. het volgende:
Lekker taart Gefeliciteerd, Vicky!

Ik zag laatst iets ergens op hyves tegen die ketting-dingen. Was geloof ik zo'n algemene hyve ofzo. Ik dacht nog "dat moet ik onthouden" maar mijn hersenen waren nogal verweekt
Ik heb zo'n gadget op mijn hyves staan tegen die kettingrotzooi..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_57754419
Hee Bix, da's wel een goeie! Een nieuw e-mail adres nemen. Wij gaan (als het goed is ) binnenkort verhuizen en ik wilde perse mijn huidige e-mailadres houden maar misschien is dit juist een goede reden om wel over te stappen naar iets anders. Zijn we gelijk van al die rotzooi af en kunnen we een goedkopere aanbieder nemen.

Oh ja, gisteren even op Uitzending gemist naar die uitzending van Zembla gekeken over balansventilatie in nieuwbouwwoningen en hoe ziek mensen daar van kunnen worden. 3x raden wat wij in ons nieuwe huis krijgen Gelukkig hebben we wel veel ramen die open kunnen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 1 april 2008 @ 08:44:28 #21
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57754627
Gefeliciteerd Vicky!
Euh ff voor de zekerheid..hoeveel ooievaars moet ik nou meenemen? 1 of 2? Ik heb met Saartje ook weer een stuk van mijn hersenen mee uitgeperst vrees ik
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 08:46:58 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57754650
hier gelukkig geen last van spam
alleen op mijn hotmaill dan maar dat gebruik ik al heel lang niet echt meer, ja voor msn

verder ben ik blij dat bij mijn hoster een enorme spamblock zit

@bar, succes met lightroom, ik vind t een rukprogramma
geef mij maar gewoon cs3

zo vandaag rustigaan wat opruimen
en morgen komt mijn mams op bezoek
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57754668
Vicky van harte met jullie 4 jaar verkering .
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 08:53:56 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57754718
gefeliciteerd vicky
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 1 april 2008 @ 09:08:35 #25
108648 cattie
lieve moeder
pi_57754869
Gefeliciteerd Vicky!

1 van mijn katten is zoek... Vanmorgen was hij er opeens niet (het kattenluikje staat ook 's nachts open). Dit keer is het niet de kleine avonturierster die vaak buiten is, maar de grote domoor die altijd op de bank ligt. Ik heb al een rondje in de wijk gelopen, maar heb hem nog niet gezien. Hopelijk komt hij snel weer binnenlopen.
pi_57755621
Ik hoop het ook Cattie.

Vicky, van harte met jullie 4-jarig bestaan
pi_57755636
Wij hadden hetzelfde probleem afgelopen weekend, cattie. Het hele weekend gespendeerd met door de wijk lopen en roepen en buren vragen of ze in hun schuur willen kijken.
Niet leuk

Onze grote rode "bankhangkater" is zaterdagmorgen de deur uitgelopen en kwam niet meer terug. Onze katten zitten 's avonds en s' nachts altijd binnen (luik dicht).

Gelukkig kwam hij zondagavond ineens binnenlopen. Vloog meteen naar de etensbak en hij voelde stoffig en muf aan. Heeft vast opgesloten gezeten ergens..
pi_57755761
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 09:08 schreef cattie het volgende:
Gefeliciteerd Vicky!

1 van mijn katten is zoek... Vanmorgen was hij er opeens niet (het kattenluikje staat ook 's nachts open). Dit keer is het niet de kleine avonturierster die vaak buiten is, maar de grote domoor die altijd op de bank ligt. Ik heb al een rondje in de wijk gelopen, maar heb hem nog niet gezien. Hopelijk komt hij snel weer binnenlopen.
Das onrustig, Cattie. Hopelijk komt hij snel weer binnen wandelen.
pi_57755765
Hoop dat hij snel weer binnenloopt Cattie. Hier juist de kleinste naar buiten gebonjourd om het maar zo te zeggen. Die zat onze hoogbejaarde poes zo te pesten dat het arme beest geen poot meer kon bewegen. Dus die heeft een half uur voor de deur zitten miauwen en nu is ze al een poos in de tuin aan het rondjes rennen. Energie teveel lijkt het wel...

Vicky gefeliciteerd.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 10:22:25 #30
7074 moussy
kuttekop
pi_57755991
quote:
Wat zijn ze leuk zeg!

En het eindigt met:
Liefdevol nietwaar?
gewoon deze terugsturen

Let op, belangrijk bericht!!!!

Hallo allemaal!

Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit kettingmails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:

1: ga ik nooit meer naar de bioscoop uit angst te gaan zitten op een door AIDS besmette naald.

2: heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van Amy Bruce, het arme kind waarvan ik al zo'n 7000 keer begreep dat ze zwaar ziek is. (en een wonderkind bovendien, ze is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)

3: heb ik mijn gratis NOKIA GSM of wat voor toestel dan ook, nooit gekregen en heb ik mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen..

4: heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered.

5: is mijn e-mail account al zo'n 187 keer bijna gewist.

6: Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt)

7: heb ik inmiddels zo'n 300 jaar ongeluk opgespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd.

8: Bil Gates is Failliet!!! Dit omdat ik vreselijk rijk ben geworden door een Intel en AOL experiment.

Jullie allemaal super bedankt !!!

LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een groep zeldzame dinosaurussen uw hele familie komen verslinden.

Let op, het is waar !!! 't Is niet om te lachen, ik heb het zelf meegemaakt !!! ( ¿¿¿ leef ik dan nog wel ¿¿¿

ALS JE DIE KETTINGMAILS ZO BEU BENT, STUUR DAN DIT BERICHT DOOR EN HOPELIJK IS DIT DAN OOK DE LAATSTE KETTINGMAIL DIE JE ZAL ONTVANGEN.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 10:24:59 #31
7074 moussy
kuttekop
pi_57756030
Gefeliciteerd Vicky!

Ik heb net volgens mij een halve rel veroorzaakt buiten met het uitlaten van de hond... Onze hond los, ziet een ander hondje, rent er op af om te spelen, hondje rent blaffend weg, onze hond er achter aan, die dacht waarschijnlijk LEUK, spelen!! Gaat dat kleine hondje toch spurten en speren, alleen kon ik onze hond terug roepen... Ik vrees dat die vrouw het halve dorp door heeft moeten rennen.
  dinsdag 1 april 2008 @ 11:23:44 #32
108648 cattie
lieve moeder
pi_57757053
Dat kleine hondje heeft wel zijn lichaamsbeweging voor vandaag gehad!

Nog geen zicht op de grote witte kater... Ik bedacht me net dat hij gisteren voor zijn doen ook veel naar buiten is geweest, misschien heeft hij de behoefte om de buurt te verkennen ofzo...
pi_57757171
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 08:25 schreef snoopy het volgende:
Hee Bix, da's wel een goeie! Een nieuw e-mail adres nemen. Wij gaan (als het goed is ) binnenkort verhuizen en ik wilde perse mijn huidige e-mailadres houden maar misschien is dit juist een goede reden om wel over te stappen naar iets anders. Zijn we gelijk van al die rotzooi af en kunnen we een goedkopere aanbieder nemen.

Oh ja, gisteren even op Uitzending gemist naar die uitzending van Zembla gekeken over balansventilatie in nieuwbouwwoningen en hoe ziek mensen daar van kunnen worden. 3x raden wat wij in ons nieuwe huis krijgen Gelukkig hebben we wel veel ramen die open kunnen.
Hetgeen ik ervan weet is dat de balansventilatie in een bepaalde wijk in Nederland verkeerd ingesteld was waardoor mensen ziek werden. Ook werd het systeem niet onderhouden (bij balansventilatie moet je de filters om de 3 (denk ik) maand stofzuigen en om de 6 maand (again, denk ik) vervangen. Vuile filters = vuile lucht = .... na ja, niet goed dus
Wij overwegen ook dit systeem... Alleen jammer dat het zo duur is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 11:36:10 #34
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57757311
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 08:25 schreef snoopy het volgende:

ik heb m vanmorgen gekeken
de reden waarom t daar fout gegaan is, is omdat er oa het materiaal niet op de juiste manier is aangelegd, daarbij geen tot weinig mogelijkheid tot luchten en door de vochtige lucht van buiten krijg je in de warmte van het huis sneller kans op schimmelvorming enzo
in die woningen is er echt stapel op stapel fout gegaan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57757356
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:36 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik heb m vanmorgen gekeken
de reden waarom t daar fout gegaan is, is omdat er oa het materiaal niet op de juiste manier is aangelegd, daarbij geen tot weinig mogelijkheid tot luchten en door de vochtige lucht van buiten krijg je in de warmte van het huis sneller kans op schimmelvorming enzo
in die woningen is er echt stapel op stapel fout gegaan
Ook en dit samen met mensen die maar half wisten dat dit systeem geïnstalleerd was.
pi_57757836
Whoehee ik ben een nieuwe pilsoort aan het proberen. Idee van mijn zus, de apotheker
Koppijn, maagpijn en rare steken in mijn buik

Vanmiddag maar meteen mijn oude vertrouwde pillies weer ophalen.
Ik ben er nog sjaggo van ook en in gedachten heb ik al de helft van Vicky's slagroomtaart opgegeten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:16:40 #37
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57758098
Hier geen Juffrouw Ooievaar CarOnline Wel héél veel wondersponsjes
Saartje
pi_57758945
Vicky gefeliciteerd!

Cattie wat vervelend! Wij hadden vorige week hetzelfde.
Gelukkig kwam hij na 2 dagen weer thuis! Hopelijk die van jou ook.
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:05:32 #39
16245 CarOnline
met lange O
pi_57759018
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier geen Juffrouw Ooievaar CarOnline Wel héél veel wondersponsjes
Vicky gefeliciteerd

Ah jammer Maneki, maar enorm bedankt dat je ff wilde kijken
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:07:22 #40
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57759038
Vicky gefeliciteerd
Cattie, wat vervelend en dan met dit weer. Ik hoop dat ie snel thuis komt.
Lekker douchen!
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:18:43 #41
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57760484
quote:
Wat zijn ze leuk zeg!

En het eindigt met:
Liefdevol nietwaar?
Hou die maar lekker voor jezelf dan.
Geloven mensen dat echt van zo'n brief? Ik wil ze niet, ik wil ze niet, ik wil ze niet. Eigenlijk wens je iemand gewoon een rotleven (zo lang als hij nog mag duren van de verzender, ook dat nog) toe als die niet dat wat jij wilt.

-edit-
Of eigenlijk dat wat Moussy zegt.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:20:10 #42
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57760523
Dutsj..was jij nou op zoek naar een dino-nachtlampje?
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 14:20:58 #43
7074 moussy
kuttekop
pi_57760544
Cattie, heb je amivedi en zo al gebeld?
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:22:17 #44
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57760570
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dutsj..was jij nou op zoek naar een dino-nachtlampje?
Was. Heb inmiddels een veel te duur en te klein maar kei-leuk lampje met een giraf, zebra en aap erop.
Hoezo, had je er eentje gevonden dan?
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:35:38 #45
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57760814
Ja, ik had een linkje gepost op het vorige bankje Was misschien wel wat kinderachtig, maar twas wél een dino
Saartje
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:38:55 #46
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57760866
Nou ben ik nieuwsgierig, ga even kijken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 15:26:17 #47
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57761563
reintegratiebegeleider heeft net gebeld
hij ziet me de komende 14 dagen nog niet gaan werken
moet bij de arts van hen over 14 dagen verschijnen en mag nu gewoon vrijdag naar paps en mams
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 15:39:55 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57761781
[muggenziftmodus aan] t is toch ooievaars [/muggenziftmodus uit]
of heeft ooievaren in dit geval een andere betekenis die ik gemist heb
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 15:44:17 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57761844
mag allebei Lady

ooi·e·vaar (dem; ooievaars, ooievaren)
1 grote zwart-witte watervogel met lange poten en spitse rode snavel
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 16:12:37 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57762292
jeetje, weer wat geleerd

volgens mij zijn ze bij de postbank een beetje in de war.

er valt hier net een dikke envelop in de bus geadresseerd aan de ouder(s), verzorger(s) van mevr WRB
met daaronder de kop: vraag een easy blue kinderrekening aan, zo leert uw kind met geld omgaan

ik vind van mezelf dat ik best goed met mijn geld omga en voor de easy blue rekening ben ik toch echt te oud
en mijn zoon heeft er al één (leuk computerspel zit daarbij trouwens )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 16:15:40 #51
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57762343
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 16:12 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, weer wat geleerd

er valt hier net een dikke envelop in de bus geadresseerd aan de ouder(s), verzorger(s) van mevr WRB
met daaronder de kop: vraag een easy blue kinderrekening aan, zo leert uw kind met geld omgaan

ik vind van mezelf dat ik best goed met mijn geld omga en voor de easy blue rekening ben ik toch echt te oud

hebben ze toch iets verkeerd ingeschat
is dat niet meer met zo'n enorm leuke spaarpot?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:20:29 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_57762429
De spaarpot van de Pennyrekening was gaaf

Hier ook geen Ooievaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57762565
Ik heb wel een juffrouw Ooievaar. Het is wel de ooievaar van de AH.
Hij ligt nu ergens boven in een kast... Weet niet of het dezelfde is als die jij zoekt, CarOnline.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 1 april 2008 @ 17:00:59 #54
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57763024
Pfff fok doet raar,
en ze gaan ineens een live spoeddebat over fitna uitzenden terwijl nijntje komt, ja hallo wat is er nou belangrijker?
vorige keer begon sesamstraat ook al later.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 17:10:21 #55
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57763148
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:00 schreef ik80 het volgende:
Pfff fok doet raar,
en ze gaan ineens een live spoeddebat over fitna uitzenden terwijl nijntje komt, ja hallo wat is er nou belangrijker?
vorige keer begon sesamstraat ook al later.
laatst was t helemaal belachelijk gingen ze gewoon over de uitzending van kindertijd heen
en niet sesamstraat later uitzenden nee, gewoon maar voor 1/3e
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 17:14:51 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57763218
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 16:20 schreef Troel het volgende:
bij de pennierekening krijg/kreeg je toch een penniemaat?
bij de easybluerekening krijg je een spaarpot met usb-aansluiting en pc-spel van de blue world
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 17:15:46 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_57763226
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 16:12 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, weer wat geleerd

Hier ook zo, met een enorme sjoelbaan er bij, die is natuurlijk voor mijn moeder! Of zou ik er ook mee mogen spelen?
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 17:20:16 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57763298
haha ja, ik heb ook zo'n sjoelbak gekregen.
waar ik dan weer van baal is dat er met echt geld gespeeld moet worden volgens de begeleidende brief.
en natuurlijk zit mijn kind meteen zijn spaarpot leeg te maken (terwijl ik altijd zeg dat geld geen speelgoed is ) daar moet ik nog even iets op verzinnen anders vind ik straks weer overal geld.
  dinsdag 1 april 2008 @ 21:43:23 #59
108648 cattie
lieve moeder
pi_57767688
Mijn kat is weer thuis! Hij kwam net op zijn gemakje door het kattenluik.
pi_57767970
Wat fijn Cattie!
pi_57771552
hoera voor kattie!
  woensdag 2 april 2008 @ 07:08:36 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_57773201
* Troel zwaait af en gaat richting kinderdagverblijf en kantoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 2 april 2008 @ 07:14:07 #63
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57773211
Werk ze Troel. Spannend, het gaat vast een super dag worden!

Fijn van de kat cattie, lijkt me zo eng als er eentje kwijt is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 april 2008 @ 07:34:32 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57773272
Veel plezier Troel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57773285
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 16:20 schreef Troel het volgende:

Hier ook geen Ooievaar
Oh jammer Troel, maar goed, ik zie het wel als je naar twente komt

Succes vandaag!
Screw them.
We're going home.
  woensdag 2 april 2008 @ 12:55:56 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_57777765
Mijn werk is echt supertof
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57778720
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:55 schreef Troel het volgende:
Mijn werk is echt supertof
Mag je op Fok onder werktijd, of ben je al klaar?
Fijn dat je werk bevalt
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator woensdag 2 april 2008 @ 14:24:32 #68
5428 crew  miss_sly
pi_57779723
Ooievaars
In Park Frankendael zijn ze ook weer op het nest teruggekeerd. Zo'n gaaf gezicht!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57780483
Whaa!
Leuke shirtjes weer bij Threadless!

Nou moet ik wel afvallen!

En nog even over die kettingbrieven: ik kreeg er laatst een over zuurdesembrood. Dat geloof je toch niet! Een doorgeefbrood!

Troel; top dat je werk leuk is!
Hardloper.
IG @webkim
pi_57780861
Die metal fan
pi_57780892

woensdag 2 april 2008 @ 16:37:04 #72
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57782646

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_57783014
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:37 schreef Noli. het volgende:
[ afbeelding ]

Die heb ik al.
* Webkim heeft al een schandalige verzameling aangelegd...

Zo. En nou wil ik zomer. Zomertijd, prima, maar dan ook lekker buiten zitten (eerste jaar met tuin!) en wandelen met kind en en en en...
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 2 april 2008 @ 17:48:40 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_57784083
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mag je op Fok onder werktijd, of ben je al klaar?
Fijn dat je werk bevalt
Het was mijn lunchpauze
Het voordeel van leuk werk is dat je minder de behoefte hebt andere dingen te doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 april 2008 @ 19:14:45 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57786007
fijn troel dat je werk zo leuk was, je klinkt echt lekker
en hoe heeft Ruben het gedaan op het kvd?

mams is hier vandaag op bezoek geweest
lief he, extra voor mij met de trein 2 uur heen en 2 uur terug gereisd
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 2 april 2008 @ 21:43:03 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_57790255
ja, prima. Ze waren helemaal blij met hem, want hij is lekker rustig geweest en had heerlijk geslapen ook. En ze vonden het helemaal niet zo erg dat hij er om half 8 al was, want dan hadden ze even echt qualitytime met hem
Overigens ligt meneer nu klaarwakker in zijn bed te liggen

Wat een lieve mams
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57794556
Hallo allemaal,

Ik ben er weer.
Ik heb weer internetaansluiting
De computer staat nog een beetje amateuristisch in me slaapkamerkast en ik zit er heel sneu voor met me toetsenbord op schoot. Maar ik ben er weer
En ik woon nu heerlijk in mijn nieuwe huisje. Een echt meidenhuis (ok met af en toe een man )
Het is echt zo leuk geworden. Ik zal snel foto's maken. Ook van me meiden.
Ze worden zo groot.
Bo is aan het wisselen. Haar eerste tand zit superlos. Ze zijn nu bij hun vader en ik ben als de dood dat vanavond haar eerste tand eruit gaat.
Lekker belangrijk zullen jullie denken, maar hallo haar EERSTE tand!!!!!!!!!
Verder moet ik heel veel bijlezen vrees ik.
Ik heb jullie gemist, echt heel erg.
Ik ben nog steeds in love .....op dezelfde
Sjonge jonge wat een gedoe verliefd zijn enzo
xxx
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_57794645
Krijg nou wat! Kijk ik nog heel even op internet na een avondje uit eten, zie ik een post van Jessie. Ik heb jou ook gemist
pi_57794760
Haai Snoop,

Ben blij dat ik jou ook zie. Ik ben ook weer op een onmogelijke tijd online. En dacht al heb ik eindelijk verbinding is er natuurlijk niemand. Maar jawel hoor
Hoe is het met jullie?
Lekker gegeten?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 00:09:28 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_57795188
Jessie

Ga je je vlam ook showen?
pi_57795443
lol heb je vast al eens gezien..... het is die roemeen van de vakantie
Inmiddels heeft hij van de week zijn prachtige lange haren afgeknipt en daar heb ik foto's van op mobieltje, maar weet niet hoe ik dat op de computer krijg.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 00:47:37 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_57795875
ik heb nooit een mooie roemeen met lange haren gezien! Woont ie in nl dan, of crost ie op en neer?

* moussy gaat snel naar je hyves om een man met lang haar te zoeken
pi_57796098
lol daar staat ie niet.hij woont in nederland. Had ooit eens een foto geplaatst van de terugreis van roemenie daar stond hij ook op
Ik ga die foto wel ff zoeken kan toch niet slapen.
Ben ook gelijk bezig met proberen fotos van telefoon op pc te zetten
Het voelt heerlijk!!!!
pi_57796301
Tadaaaaaaaaaaaaa

En dat met me telefoon dat lukt dus niet
Het voelt heerlijk!!!!
pi_57796311
lol en daarachter hangt dus een hele lange staart die je dus niet zie valt me nu op
Maar goed die hebt die toch niet meer
Het voelt heerlijk!!!!
pi_57796432
ET een dochtertje
Nienke Wat een prachtige naam
Gefeliciteerd joh
Het voelt heerlijk!!!!
pi_57796484
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA En Maneki een Saartje
Ook al zo schattig
Van harte
Het voelt heerlijk!!!!
pi_57797286
dat heb je goed geregeld Jessie
pi_57797376
jessie..wat een vervelend persoon om naar te kijken
Welkom terug en dank je wel ^_^
Saartje
  donderdag 3 april 2008 @ 08:16:48 #90
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_57797604
Jessie Volgens mij moeten wij nog steeds een keer wild gaan stappen

[ Bericht 43% gewijzigd door m@x op 03-04-2008 09:17:27 ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 08:57:00 #91
7074 moussy
kuttekop
pi_57797998
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:00 schreef jessie het volgende:
lol daar staat ie niet.hij woont in nederland. Had ooit eens een foto geplaatst van de terugreis van roemenie daar stond hij ook op

Je houdt er leuke souveniertjes op na
  donderdag 3 april 2008 @ 08:58:46 #92
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_57798019
Goeiemorgen allemaal, en Jessie in het bijzonder!
Straks ga ik lekker naar de Bijenkorf, naar de Maffe Marathon. Gisteren ook al heel even geweest met m'n zus, maar nu heb ik meer tijd.
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 09:08:31 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_57798168
Oeh lekker Spuug, shoppen. Ik zit te wachten op 2 pakketjes, 1 met mn crocs (de geweldig lelijke nog lompere off road) maar ik twijfel of ik toe ga geven aan mn opruim en shoonmaakwoede of even een potje ga scrabbelen op spelpunt
  donderdag 3 april 2008 @ 09:14:26 #94
3142 m@x
pi_57798267
Ik ga zo mijn bed weer in. Ben al twee dagen aan het griepen.
  donderdag 3 april 2008 @ 09:18:20 #95
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57798330
He bah, beterschap, Max!

Jessie
Wat leuk te lezen dat je Roemeen nog steeds in de running is.

Veel plezier met worstelen in de Bijenkorf, Spuuglokje!

Iemand nog een leuk idee voor vandaag? Laagdrempelig maar leuk?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 3 april 2008 @ 09:19:05 #96
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_57798338
Beterschap, m@x! Moussy, ga scrabbelen, dat schoonmaken kan een andere keer ook wel.
  donderdag 3 april 2008 @ 09:19:24 #97
3142 m@x
pi_57798345
Kinderboerderij, speeltuin, knutselen, koekjes bakken, eierkoeken versieren
  donderdag 3 april 2008 @ 09:19:24 #98
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_57798346
Kinderboerderij, Sugar.
  donderdag 3 april 2008 @ 09:20:53 #99
3142 m@x
pi_57798366
Haha, ik was lekker eerder
  donderdag 3 april 2008 @ 09:21:49 #100
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57798383
Hmmm, ja is altijd leuk, maar doen we al heel vaak (nou ja, ecologische boerderij waar je bij de varkens, koeien, kippen en ganzen kunt kijken en kunt zien hoe ze kaas maken enzo). Ik zoek net even wat anders nu.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 3 april 2008 @ 09:22:24 #101
3142 m@x
pi_57798395
De google-adds worden trouwens wel dubieuzer hoor met Jessie's Roemeen op het bankje:

Tip: Gratis SeksDvds.
Download hier complete films. Met één sms gratis genieten! Kom je.
www.ErotiekDownloads.com

Oudere vrouwen op Lexa
Date met leuke single vrouwen! Zoek via leeftijd, geslacht & foto.
www.Lexa.nl/Vrouwen

Kinder Oma Fiets
Ruim 10.000 fietsen. Kortingen tot 60%. Prijzen v.a. ¤ 69 tot ¤ 899!
www.matrabike.nl

Gratis contactadvertentie
Plaats of bekijk gratis duizenden contactadvertenties
www.volwassendating.nl
  donderdag 3 april 2008 @ 09:23:24 #102
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57798411
Oh, zie nu pas Max' opties. Misschien koekjes versieren, dat is al lang geleden. Alleen ik ben zo bang dat ik zelf dan weer alles opeet.
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 09:36:06 #103
7074 moussy
kuttekop
pi_57798609
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:23 schreef Sugar het volgende:
Oh, zie nu pas Max' opties. Misschien koekjes versieren, dat is al lang geleden. Alleen ik ben zo bang dat ik zelf dan weer alles opeet.
gewoon koekjes maken die je niet lust
pi_57798627
quote:
Op donderdag 3 april 2008 08:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Goeiemorgen allemaal, en Jessie in het bijzonder!
Straks ga ik lekker naar de Bijenkorf, naar de Maffe Marathon. Gisteren ook al heel even geweest met m'n zus, maar nu heb ik meer tijd.
Bedankt voor de tip
  donderdag 3 april 2008 @ 09:38:43 #105
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57798647
Ik lust alle koekjes.
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 09:51:34 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_57798862
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:38 schreef Sugar het volgende:
Ik lust alle koekjes.
Ik niet maar ik merk dat nu ik weer aan de pil ben de vreethonger soms zo groot is dat ik koekjes eet die ik helemaal niet lust
pi_57798880
als je je verveelt mag je ook best bij mij komen strijken hoor Mous
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 09:53:23 #108
7074 moussy
kuttekop
pi_57798906
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:52 schreef Vicky het volgende:
als je je verveelt mag je ook best bij mij komen strijken hoor Mous
echt niet! Ook al woon je vlak bij mn ouders, schakel mn vader maar in, die is toch poetsziek
  donderdag 3 april 2008 @ 09:55:02 #109
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57798939
Jessie!! Wat leuk om te lezen hoe het je/jullie gaat.
pi_57798959
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:53 schreef moussy het volgende:

[..]

echt niet! Ook al woon je vlak bij mn ouders, schakel mn vader maar in, die is toch poetsziek

welkom terug Jessie! Ennuhh mooie vent heb je aan de haak geslagen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_57799270
Ik heb gisteren in de Bijenkorf al zo'n fijn tekentablet voor mijn computer gescoord en kinderkleertjes
  donderdag 3 april 2008 @ 10:27:03 #112
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57799499
Tekentablet voor de computer? Voor ontwerpen ofzo?
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 10:27:50 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_57799515
Ik heb een Wacom tablet en zou haast niet meer zonder kunnen
pi_57799792
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:27 schreef dutchie het volgende:
Tekentablet voor de computer? Voor ontwerpen ofzo?
Ja, ipv een muis kan je dan met een pen werken.

Linkje
  donderdag 3 april 2008 @ 10:59:28 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57800057
* _Bar_ kruipt ook zo haar bedje terug in, hier ook een griepje onder de leden

Welkom terug Jessie
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 3 april 2008 @ 11:28:40 #116
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57800664
En dat helpt dan tegen de erressie? Volgens mij heb ik Ynske er ook mee zien werken een keer.
pi_57801812
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:28 schreef dutchie het volgende:
En dat helpt dan tegen de erressie? Volgens mij heb ik Ynske er ook mee zien werken een keer.
Geen idee maar het is iig fijner dan dat kleine vlakje op mijn laptop waar ik met mijn wijsvinger overheen moet
pi_57801902
pffff, tentamen medische statistiek aan het bestuderen.
Maar een of andere idioot heeft verzonnen dat het blok in de toekomst helemaal in het engels gaat worden. En dit jaar als proef half/half engels/nederlands... Heb je dus ineens nederlandstalige opdrachten met engelse antwoorden en dat met statistiek begrippen. Das KUT
BAH...nog 2 tentamens... en dan hopelijk nooit meer!!!
  donderdag 3 april 2008 @ 12:35:43 #119
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_57802218
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:18 schreef snoopy het volgende:

[..]

Geen idee maar het is iig fijner dan dat kleine vlakje op mijn laptop waar ik met mijn wijsvinger overheen moet
Dat heet een touchpad, sufferd!

Welcome Back, Jessie! Smakelijk heerschap, die Roemeen!
(Maar het gaat toch om de binnenkant, eigenlijk)?
... ♥ ik mis je ♥
pi_57802374
Sufferd? Dat weet ik toch wel grapjurk, maar ik leg het even uit voor de mensen die er niet bekend mee zijn en volgens mij is er niemand hier die niet weet wat ik er mee bedoelde
pi_57802418
Jessie. Lekker ding heb je aan de haak geslagen.

Mijn stem is zowat weg. Kim vind het maar raar.
  donderdag 3 april 2008 @ 12:44:40 #122
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_57802439
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:41 schreef snoopy het volgende:
Sufferd? Dat weet ik toch wel grapjurk, maar ik leg het even uit voor de mensen die er niet bekend mee zijn en volgens mij is er niemand hier die niet weet wat ik er mee bedoelde
Jaja... ... wat een k-smoes zeg!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 3 april 2008 @ 13:21:24 #123
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_57803134
Jessie wat een hunk

Zo en dan nu burgelijk op verjaardag visite
  donderdag 3 april 2008 @ 14:19:51 #124
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_57804309
quote:
Euhm nou....
Fok!hokker... en NietKlieker.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 3 april 2008 @ 14:28:53 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57804481
@ Dutch, dat was idd zo'n ding. ik mag niet meer met een gewone muis werken ivm mijn geopereerde pols
schrijven is je lichaam gewend dus zo'n pen is voor mij een echte uitkomst.
daarnaast gebruik ik voor t lichte fokwerk een trackball

Jessie, Welcome back meis
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57804581
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:19 schreef No Nick het volgende:

[..]

Euhm nou....
Hoe is het met je klok?
  donderdag 3 april 2008 @ 14:36:41 #127
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_57804617
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:34 schreef snoopy het volgende:

[..]

Hoe is het met je klok?
Nog steeds 23:34

Maarreuh... iksnappumnie
Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_57804789
Welkom terug Jessie.

Ik moet hier over 2 weken naar een mondhygeniste (ofzo) nog nooit eerder geweest. Ben benieuwd wat die gaat doen, ze zijn ongeveer een uur bezig zei de tandarts.
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 15:34:46 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_57805797
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:45 schreef Faja-Lobi het volgende:
Welkom terug Jessie.

Ik moet hier over 2 weken naar een mondhygeniste (ofzo) nog nooit eerder geweest. Ben benieuwd wat die gaat doen, ze zijn ongeveer een uur bezig zei de tandarts.
tandsteen verwijderen en als je pech hebt met zo'n haakje bij je tandvlees peuteren
  donderdag 3 april 2008 @ 15:41:19 #130
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57805920
Jessie wat leuk dat je er weer bent! Ben erg benieuwd naar fotos van je meiden huis!
Wat een aangename vent heb je aan de haak geslagen! Zeer smakelijk!
pi_57806015
P_iglet, statistiek
echt niet mijn ding.. dacht dat ik met 2 vakken wel af zou zijn.. Maar helaas..
Mag leuk voor mijn afstuderen nog wat patientenonderzoeken statisch gaan onderzoeken.. Heb er nu al zin in (NOT)
  donderdag 3 april 2008 @ 16:02:35 #132
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57806408
quote:
Ja nou, ik heb gewoon weer andere kwaliteiten. terug.
pi_57807957
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:02 schreef dutchie het volgende:

[..]

Ja nou, ik heb gewoon weer andere kwaliteiten. terug.
ik had het tegen Phluphy!

pi_57808761
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik niet maar ik merk dat nu ik weer aan de pil ben de vreethonger soms zo groot is dat ik koekjes eet die ik helemaal niet lust
Bij mij is dat juist erger geworden sinds ik vorig jaar met de pil gestopt ben.... Heb nu 10 dagen last van PMS en wil alleen maar eten... Daar word je niet vrolijk van....
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_57811470
Lekker ding he Maar hij is alleen een beetje jong
Maarre M@X die links he van die omafietsen......... slaat dat op mijn leeftijd
We moeten inderdaad snel eens gaan stappen. Ik kan nu om het weekend
Mijn fototoestel is kapot
En die foto's van mijn meiden en lekkere ding krijg ik maar niet van me telefoon op de computer.
Binnenkort eens een technisch woner vragen me te helpen.
Spuug was het leuk in de bijenkorf? Nog geslaagd?
Ik ga van het weekend lekker met de meiden shoppen de kinderbijslag is binnen zag ik
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 april 2008 @ 21:13:09 #136
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57813636
Jessie! Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat! En hoe oud is vlam dan wel niet?
Hier het rijk alleen. Lief is een weekje naar Denemarken. Vissen. Kun je zoveel leuke dingen doen in je leven, ga je vissen. Hij is met 7 mannen, dus het zal vooral om de nodige alcohol gaan neem ik aan. En gehaktballen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 3 april 2008 @ 21:18:57 #137
61800 Rottdog
pi_57813802
Ja en jonge dingen zijn lekkerder
  donderdag 3 april 2008 @ 22:33:16 #138
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_57816283
Jessie, ik heb bij de Bijenkorf alleen kleren voor Sterre gekocht: een t-shirt en broek van RFG, en een lila rokje en legging. Bij de V&D heb ik nog 3 kinderboeken gekocht, samen voor maar 9 euro. Verder hebben we heerlijk geluncht bij Puur in de Folkingestraat. En daarna nog even naar Ikea voor opbergdozen.
Morgen kan ik helaas niet naar beeldhouwen want Sterre en Tristan voelen zich al dagen niet topfit (dan weer koorts, dan weer niet) en vanavond allebei 38 graden, dus die mogen morgen lekker thuisblijven met een dekbedje op de bank, filmpjes kijken en zo. Van dat vertroetelen geniet ik ook wel weer hoor, maar er is iemand van mijn cursus die opgenomen gaat worden in het ziekenhuis, en die had ik nog even willen zien. Nou ja, het is niet anders.
pi_57816634
Klinkt als een gezellig dagje.
Balen dat je kinderen niet topfit zijn. Heerst echt een virus. Op mijn werk waren pas 5 kindjes met koorts, maar 2 tot 3 dagen duurde het maar. Dus vertroetel ze lekker, nu willen ze het nog als ze weer topfit zijn mischien niet meer

Hij is dus 24 toen ik hem leerde kennen 23 Maar toen sprak hij nog minder goed nederlands en zei dus eerst 32 Ik dacht toen o mooie leeftijd en toen ik wilde zeggen hoe oud ik was kwam hij erachter dat hij de getallen had omgedraait. Ik deed toen net of ik hem niet begreep toen hij vroeg hoe oud ik was, hij heeft een paar maanden gedacht dat ik 28 was
Eenmaal in Roemenie toen hij mijn paspoort foto wilde laten zien moest ik het wel vertellen. Zegt ie nog ach wat maakt het uit, ik ben bijna 24 (in november) en ik ja maar ik word nog eerder (september) al 37
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 22:52:51 #140
7074 moussy
kuttekop
pi_57816969
Leeftijdsverschil voel je niks van Jessie Ik dacht dat je alleen met je buurvrouw naar Roemenië was, of heb ik dat hele stuk van de film gemist? Of ben ik nu te aagje
pi_57817080
O nee hoor vraag maar raak
Ik ging met de buuf en onze kinderen. En hij was toen daar (ik kende hem van hier, hij was de au pair van kindjes van janneke's peuterspeelzaal) Janneke wilde graag een keer met 1 van die kindjes spelen en ik vroeg dus aan hem of dat kon. Ik dacht toen nog dat hij de vader van die kinderen was En zo kwam hij dus met die kindjes spelen bij ons en kregen we contact. Eerst alleen met de kinderen steeds, later ook meer prive. Hij ging die zomer 6 weken naar zijn moeder en zei dat ik daar ook welkom was. Zodoende zijn we daar heen gegaan.
En toen wij terug gingen hebben we hem (en een neefje) mee terug genomen. Ja ik weet t heel onverantwoord met 7 man in een auto Maar ach, maakte de terugreis er niet midner leuk om.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 april 2008 @ 22:57:48 #142
34891 melonovy
La Kutschie
pi_57817123
Hoi Jes, leuk dat je er weer bent!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_57817241
Hoi Melly
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 april 2008 @ 23:01:48 #144
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57817245
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:42 schreef jessie het volgende:
Hij is dus 24 toen ik hem leerde kennen 23 Maar toen sprak hij nog minder goed nederlands en zei dus eerst 32 Ik dacht toen o mooie leeftijd en toen ik wilde zeggen hoe oud ik was kwam hij erachter dat hij de getallen had omgedraait. Ik deed toen net of ik hem niet begreep toen hij vroeg hoe oud ik was, hij heeft een paar maanden gedacht dat ik 28 was
En je bent eigenlijk 82?
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 23:01:50 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_57817247
Jullie zijn heel thuis gekomen, dat is het belangrijkste! Je klinkt zo 'opgeruimd' en gelukkig ben echt oprecht blij voor je
  donderdag 3 april 2008 @ 23:03:37 #146
34891 melonovy
La Kutschie
pi_57817316
Hij is gepost hoor Mous trusten allemaal!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_57817326
Lol Tex
Dat opgeruimd kan je wel weglaten hoor Mous
Maar ik voel me ook echt lekker, heb eindelijk mezelf weer terug.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 april 2008 @ 23:06:18 #148
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57817426
welkom terug jessie!
enne, knappe vent joh..
pi_57818454
heee jessie! weebee! fijn dat 't goed met je gaat. en dat je weer internet hebt!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2008 @ 00:02:50 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57819092
hoi hoi

ben net terug van een theatergroep waar ik ben mogen gaan fotograferen. heel gezellig, heel spontaan en heel leuk. ze zijn nu bezig met het script door te nemen en steeds dingen opnieuw te doen. voor mij heel fijn, kan ik rondstruinen en doen, en heb nog mogelijkheden om dingen opnieuw te kunnen doen.
ben benieuwd of er ook wat tussen zit wat gelukt is

ben doodmoe, voel me geradbraakt maar ben blij wel gegaan te zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator vrijdag 4 april 2008 @ 08:24:36 #151
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57822057
Ynske dat klinkt heel leuk en je klinkt weer positief, fijn!

Jessie, welcome back

Ik heb keelontsteking en dat zuigt zwaar. Slikken is echt zo overschat en koorts ook trouwens.
Was nog vol goede werkmoed opgestaan vanmorgen maar het ging echt niet, en dus ga ik me zo maar ziekmelden
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57822097
Ach arme Lois toch Toch te hard gewerkt de laatste tijd?
Heel veel beterschap
  Jubileum moderator vrijdag 4 april 2008 @ 08:37:11 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57822180
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben snoop, met het vele werken lately. Het is gewoon pech, uitzieken en weer opknappen. Het zou alleen wel fijn zijn als ik weer kon slikken zonder scheermesje in mijn keel Naja ik mag onbeperkt ijsjes en zuurtjes zei de huisarts-assistente dus dat is wel weer geweldig.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:41:10 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_57822217
he bah lois! beterschap meid!
ik ben inmiddels ook aan de antibiotica tegen mijn voorhoofdsholteontsteking. ik ben er niet ziek van, maar die hoofdpijn is echt niet grappig
er heersen echt hele nare virusjes deze winter zeg! iedereen om ons heen is ziek of verkouden!
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2008 @ 08:41:38 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57822225
Lois, ondanks de moeheid deed t me idd heel goed, en leek alles een stuk minder moeilijk en zwaar.
De fysio en uwv mensen hebben natuurlijk niet voor niets gezegd dat ik wel leuke dingen moest blijven doen.
k heb de fotos nog niet gezien maar dat komt wel. ze hebben zelfs gevraagd of ik voor de foto's voor op de flyer wil zorgen

en jij, doe rustigaan, keelontsteking is totaal niet tof
beterschap
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:38:13 #156
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57824109
Zo hoop zieken hier. Beterschap allen.

Ik was gisteren ineens ook niet helemaal lekker. Kwam na een lange dag werken thuis met koppijn en na een half uurtje ineens m'n hele maag leeggegooid Sliep uiteindelijk pas na 3 uur. Mijn maag draaide zich bijna spontaan om bij de gedachte hoeveel uur ik nog kon slapen voor Noah naast mijn bed stond Uiteindelijk was ie (pas) half 8 wakker en heeft ie nog tot ruim na 9 uur in bed tv gekeken terwijl ik lekker verder sliep

Voel me nu wel weer beter trouwens, was eenmalig iets denk ik, hoop ik
©Dumbo
pi_57824441
Beterschap zieken!

Hier is de keelpijn weer aan het weggaan. En mn stem komt weer terug!
Wel handig met een verjaardag morgen.
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:19:07 #158
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57826457
Hier dacht ik gisteravond ook nog even zal ik vandaag vanavond gewoon gaan werken...
Tot ik rond half 5 vanmorgen wakker werd met erge pijn in mijn rug, en echte koude rillingen door mijn hele lijf....
Koorts en last van mijn rug, kan niet eens langer dan 5 min normaal zitten, en wil alsmaar slapen.
En dan heb ik ook al een paar dagen ineens rare bruine vlekken her en der op mijn lichaam, als dat niet weggaat maandag maar eens langs de dokter.
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:54:30 #159
61800 Rottdog
pi_57827179
Bar let je wel op dat het geen nierbekonsteking is?

Hier hebben al die virussen ons een dikke maand bezig gehouden, op momenten waarvan je dacht zo dat was het begonnen we weer van voor af aan.
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 14:18:01 #160
5428 crew  miss_sly
pi_57829018
Beterschap, arme zieken Hoop dat jullie snel opknappen! Jammer dat er nog geen mooi lenteweer aankomt om jullie een handje te helpen...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57833219
Iemand een Lilypad gezien? Echt weer iets voor mij hoor, ik heb ze net een week, maar doe er af en toe 1 af als ik gewoon thuis ben, wegens au en gevoelig. Net waar ik dan ben. Dus soms ligt er 1 op het aanrechtblad, dan weer op de rand van de bank (als ik net gevoed heb), op de wastafel, het nachtkastje, of de eetkamertafel. Maar nu is er dus 1 zoek. Hmmpf.

He get, zieken en kwaaltjes en dan ook nog zo vlak voor het weekend. Knap maar gauw op allemaal!
Hardloper.
IG @webkim
pi_57833964
Mg ik ff
WeIk hebben een D A T E Haha ben zo blij der van
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † vrijdag 4 april 2008 @ 18:49:44 #163
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:51:35 #164
61183 leonieke
Dan toch?
pi_57834023
Misschien koninklijk meervoud lady-wrb
pi_57834043
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:49 schreef lady-wrb het volgende:
wie is we?
Ik en hij
Liefde
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:53:09 #166
61183 leonieke
Dan toch?
pi_57834067
En mogen we zo niets meer weten over "hij"?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2008 @ 18:54:29 #167
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57834092
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:48 schreef MeNicole het volgende:
Mg ik ff
WeIk hebben een D A T E Haha ben zo blij der van
jij en Mikael?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57834157
Zieken, beterschap!
Ik heb ook al dagen hoofdpijn, wat draaierig en misselijk. Hoop niet dat het doorzet.

MeNicole, leuk! Vertel vertel!
Wanneer is het zover?
pi_57834228
Hij is een collega van mijn tijdelijke werk. En vanaf het eerste moment klikt het al zo leuk. En nu msnen we al heel veel en bellen we en smsen en vrijdag gaan we zowiezo een filmpje pakken en daarna zien we wel wat er gebeurd. Haha ik ben er zo blij mee want ik vind hem echt heel erg leuk.
Heb hem gister meteen gezegd dat ik het wel heel moeilijk vind om weer "verliefd" te zijn door alles wat er is gebeurd enzo. Maar ik wist dat hij er net zo over dacht omdat we allebei dus om dezelfde reden bij partner weg zijn. Dus we konder er goed over praten
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2008 @ 19:02:56 #170
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57834273
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:00 schreef MeNicole het volgende:
Hij is een collega van mijn tijdelijke werk. En vanaf het eerste moment klikt het al zo leuk. En nu msnen we al heel veel en bellen we en smsen en vrijdag gaan we zowiezo een filmpje pakken en daarna zien we wel wat er gebeurd. Haha ik ben er zo blij mee want ik vind hem echt heel erg leuk.
Heb hem gister meteen gezegd dat ik het wel heel moeilijk vind om weer "verliefd" te zijn door alles wat er is gebeurd enzo. Maar ik wist dat hij er net zo over dacht omdat we allebei dus om dezelfde reden bij partner weg zijn. Dus we konder er goed over praten
is dit die collega waar je al eerder mee gedate hebt die toen nog een vrouw had?

verder veel plezier bij de film
welke gaan jullie?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57834283
Klinkt leuk hoor! Geniet er maar van en alvast veel plezier.
pi_57834326
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:02 schreef Ynske het volgende:

[..]

is dit die collega waar je al eerder mee gedate hebt die toen nog een vrouw had?

verder veel plezier bij de film
welke gaan jullie?
Nee die was van mijn vast werk. Deze is van ander werk. Maar welke film weet ik nog niet. Ik mocht kiezen maar ben bang dat het dan zo'n wijvenfilm word dus ben nog even aan het kijken.
Liefde
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:07:04 #173
61183 leonieke
Dan toch?
pi_57834368
Het klinkt heel leuk Maar moet je nu nog een hele week wachten? Kun je dat niet een beetje vervroegen?
pi_57834453
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:07 schreef leonieke het volgende:
Het klinkt heel leuk Maar moet je nu nog een hele week wachten? Kun je dat niet een beetje vervroegen?
Haha nee we hebben het extra zo gedaan zodat we eerst de tijd hebben om aan het idee te wennen zeg maar. Klinkt beetje raar misschien maar dat is meer omdat we allebei een beetje aan de situatie moeten wennen enzo. En zo komt het ook beter uit omdat Mikael dan uit logeren is en ik me daar dus niet druk om hoef te maken.
Liefde
pi_57834489
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:37 schreef Lois het volgende:
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben snoop, met het vele werken lately. Het is gewoon pech, uitzieken en weer opknappen. Het zou alleen wel fijn zijn als ik weer kon slikken zonder scheermesje in mijn keel Naja ik mag onbeperkt ijsjes en zuurtjes zei de huisarts-assistente dus dat is wel weer geweldig.
Kut is dat, he? Heb regelmatig keelontsteking en dat is echt een hel. Dan besef je pas hoe fijn het is als je gewoon kan slikken en normaal kunt eten en drinken. Wat had ik steeds een dorst.

Maar wel goed voor de lijn Al hoeft het van mij nu ff niet, want door keelontsteking eind vorig jaar en teruggekeerde depressie, ben ik al veeel te veel afgevallen en probeer nu juist weer aan te komen.
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:17:14 #176
61183 leonieke
Dan toch?
pi_57834566
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:11 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Haha nee we hebben het extra zo gedaan zodat we eerst de tijd hebben om aan het idee te wennen zeg maar. Klinkt beetje raar misschien maar dat is meer omdat we allebei een beetje aan de situatie moeten wennen enzo. En zo komt het ook beter uit omdat Mikael dan uit logeren is en ik me daar dus niet druk om hoef te maken.
Begrijp ik wel hoor Maar je klinkt ZO enthousiast en als ik ZO enthousiast over iets ben, kan het niet rap genoeg gaan (maar ik ben dan ook ongeduldig ). Maar inderdaad als er ook nog oppas moet geregeld worden enzo En wennen aan het idee is idd best wel fijn
Ik wens je alleszins alle plezier toe
pi_57834709
Het scheeld dat we elkaar nu 2 keer in de week ook op het werk nog zien. En we spreken elkaar ook elke dag. Dus dat is al fijn. Maar leuk gaat het zeker worden
Liefde
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:25:00 #178
61183 leonieke
Dan toch?
pi_57834736
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:23 schreef MeNicole het volgende:
Het scheeld dat we elkaar nu 2 keer in de week ook op het werk nog zien. En we spreken elkaar ook elke dag. Dus dat is al fijn. Maar leuk gaat het zeker worden
Dat scheelt idd wel een pak
Maar telefoontjes vind ik idd ook wel heel erg gezellig (uuuuuuren met mijn man gebeld voor we elkaar zelfs nog maar gezien hadden)
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:27:57 #179
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_57836069
Spannend Nicole

De geheime liefde hier schiet niet op!
Had ik deze week maar besloten om het te laten gaan...en te proberen het gevoel een beetje kwijt te raken,wat allemaal best wel goed ging...tot vandaag!!

Ex was vandaag bij me op werk voor een klusje,niets aan de hand gewoon gezellig.Later op de middag smste ik me geheime liefde,en kreeg antwoord en toen ook nog de vraag: Wie was die gozer vanmiddag??

Ja....vond ik toch wel weer frapant

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGH!! Mannen!!
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:43:20 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57842253
Wisten jullie dit al?

Sesamstraat evenement in Madurodam
In 2008 krijgt Madurodam er een nieuwe straat bij: Sesamstraat. Van 14 maart tot en met 26 oktober 2008 organiseert de kleinste stad van Nederland, samen met educatieve non-profitorganisatie Sesame Workshop, de expositie ‘Sesamstraat @ Madurodam’.

In de expositiehal kunnen kinderen ‘live’ kennismaken met de hoofdrolspelers van de televisieserie en zelf alles meemaken wat er altijd op televisie te zien is. 'Deze expositie biedt tevens een mooie gelegenheid om een relatie-evenement of bedrijfsfeest mèt kinderen onvergetelijk te maken', aldus Madurodam Events.

Educatief
Sesamstraat @ Madurodam is gemaakt voor kinderen, maar ook voor hun ouders of begeleiders; eigenlijk voor iedereen die met Sesamstraat is opgegroeid. De expositie is typisch Sesamstraat: educatief amusement, leerzame avonturen en spellen waarmee kinderen zelf aan de slag gaan. 'Geen statische tentoonstelling dus, maar een dynamisch evenement.'

Events in Madurodam
Met de komst van Sesamstraat @ Madurodam biedt dit nieuwe mogelijkheden voor (zakelijke) evenementen waarbij ook kinderen te gast zijn. 'Dit komt steeds vaker voor omdat quality time met het gezin als uitermate belangrijk wordt beschouwd. Dat relatie-evenement bijvoorbeeld wordt een nog groter succes als de kinderen zich intussen kunnen vermaken bij Bert en Ernie. Tijdens de expositie zijn er speciale mogelijkheden voor bedrijfsevenementen met kinderen', schetst Patricia van Vliet-Notting van Madurodam Events.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:45:12 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57842285
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:25 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat scheelt idd wel een pak
Maar telefoontjes vind ik idd ook wel heel erg gezellig (uuuuuuren met mijn man gebeld voor we elkaar zelfs nog maar gezien hadden)
Oh ja? Was ie een telefonisch colporteur ?

Leuk Nicole, veel plezier met de voorpret alvast
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_57844850
Zei ik gister nog dat we best konden wachten omdat dat voor ons gewoon beter was enzo nu komt ie morgen Stiekem kunnen we blijkbaar toch allebei niet wachten. Oh ik ben zo zenuwachtig
Liefde
pi_57844861
Morgen al!
Spannend hoor! En gaan jullie dan nog wel naar de film?
pi_57844866
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 08:26 schreef appelsap het volgende:
Morgen al!
Spannend hoor! En gaan jullie dan nog wel naar de film?
Ja naar de film gaan we zowiezo. Kijk als we morgen merken dat het niet klikt op de manier van liefde zeg maar dan vinden we het gewoon heel leuk met elkaar als vrienden. Omdat we toch allebei denk ik niet na 1 dag al kunnen zeggen hoe of wat.
Liefde
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:40:30 #185
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_57845811
Zieken beterschap allemaal..

Vivi, van Sesamstraat in Madurodam had ik gezien..
Ik moest maandag in Scheveningen zijn, en reed er langs met de tram, en daar zag je een grote kop van Elmo
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_57845936
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh ja? Was ie een telefonisch colporteur ?

Leuk Nicole, veel plezier met de voorpret alvast
Hij heeft zichzelf alleszins uitstekend kunnen verkopen aan de telefoon

Spannend Nicole! Morgen Vanavond al.

[ Bericht 6% gewijzigd door leonieke op 05-04-2008 11:08:29 ]
pi_57846014
MeNicole, ik vind het leuk voor je. Gewoon lekker van genieten en je merkt vanzelf wel wat het wordt.
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:32:34 #188
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57846476
Zou het mogelijk zijn dat ik allergisch of zoiets ben voor één merk boter?
Micha had ineens een ander merk boter gekocht, en ik kreeg ineens last bulten en vlekken en jeuk op m'n benen en armen. Daarna een paar dagen geen boter gegeten en ineens werd de jeuk minder en trokken de vlekken langzaam weg. Gisteren weer boter gegeten en vannacht werd ik weer wakker van de jeuk op m'n benen. Toeval...?
©Dumbo
pi_57846587
Het zou kunnen texelonia. Zo ben ik ooit op een dag allergisch geworden van de deodorant die ik jaaaren gebruikt heb. Veranderd van merk en nooit meer last van gehad (tot nu toe toch...).
En mijn zus is zo een paar jaar allergisch geweest van scampi's. Nu kan ze dat weer eten
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:43:24 #190
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57846652
Oh vreemd... En ik zat nog wel te denken aan nieuwe dingen die ik had gegeten of gebruikt. Maar iets wat je al jaren eet en gebruikt kan dus ook nog. Lastig.

Ik vroeg me alleen af of het verschil in het ene en andere merk boter dan zo groot kon zijn, dat je van de ene wel uitslag krijgt en de andere niet. Maar er hoeft maar één stofje in te zitten waar je niet tegen kunt natuurlijk.

Nou ja ik test de beide boters gewoon nog een tijdje uit. Hoop dat dat het is want anders wordt het nog vrij lastig om erachter te komen wat het is....
©Dumbo
pi_57846706
Mja, ik zeg niet dat het persé iets is dat je al langer gebruikt hé. Ik weet ook niet of dat vaak voorkomt. Wel loopt er op het werk iemand rond die het ook van garnalen en scampi's heeft, maar misschien ligt dat gewoon aan het feit dat het zeevruchten zijn.
Misschien idd best nog een tijdje uittesten Merk je het direct wel
pi_57846823
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:52 schreef leonieke het volgende:

[..]

Hij heeft zichzelf alleszins uitstekend kunnen verkopen aan de telefoon

Spannend Nicole Morgen Vanavond al.
Liefde
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:56:43 #193
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57846831
Ja ik zou anders niet weten wat het anders kan zijn. En hoe kom je daar dan achter. Omstebeurt alle dingen die je eet en drinkt, maar ook douchegel, shampoo, wasmiddel etc, allemaal weglaten en weer gebruiken om te kijken of dat het is. Ben je wel een tijdje mee bezig dan
©Dumbo
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:09:47 #194
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57846998
Tex kan best zijn dat het van de boter komt hoor.
Niet in alle boter zit hetzelfde natuurlijk. De een gebruikt nét een ander soort of merk ingrediënt als de ander en nét van dat ene ingrediënt kun jij wel een reactie krijgen.
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:14:42 #195
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57847057
Spannend MeNicole!

Ben ik trouwens gek als ik van die nepcrocs voor de kinderen haal voor van 't zomer i.p.v. sandaaltjes?
Ik vind het eigenlijk wel heel erg lompe playmobil-klompen maar bij van Haren zag ik neppers voor zo'n tien euro.. Lijkt me wel handig, ze kunnen ze zelf aan en uit doen en ze zijn makkelijk schoon te houden enzo.
Wat denken jullie?

* Noli. twijfelt nog even verder*
Maxi, Midi & Mini
pi_57847239
een kennis van me is podoloog (iemand die voetklachten behandeld en dus veel van voeten weet) en die zegt dat je crocs niet als vervanging van gewoon schoeisel moet zien. als een soort slippers, voor erbij, zijn ze prima, maar dagelijks en voortdurend gebruik zou echt niet goed zijn voor de (kinder)voet.
pi_57847258
Doen!
Ik vond het vorig jaar echt een uitkomst voor Jadey. Net wat je zegt ze kunnen het zelf aan en uit doen. Zo mee het water in, je kunt ze makkelijk schoon houden/maken. Voor een jongetje is hetmisschien wel leuker om van die handige Nike slippers te kopen. Met zo'n bandje achter, die kunnen ze ook zelf aan doen.
pi_57847456
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:25 schreef bixister het volgende:
een kennis van me is podoloog (iemand die voetklachten behandeld en dus veel van voeten weet) en die zegt dat je crocs niet als vervanging van gewoon schoeisel moet zien. als een soort slippers, voor erbij, zijn ze prima, maar dagelijks en voortdurend gebruik zou echt niet goed zijn voor de (kinder)voet.
Nee zeker niet, maar ze zijn wel handig voor erbij. Als je echt een dagje weg gaat waar volop gewandeld wordt zou ik ze niet aan doen, maar voor een dagje strand, zwembad of op visite zijn ze ideaal.
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:38:25 #199
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57847468
Bix het is ook voor naast de gewone zomerschoenen.
Voorgaande jaren hadden ze hier dan van die Teva-achtige slipperdingen. Hier thuis lopen ze eigenlijk altijd op sokken en in de zomer op blote voeten maar als we weg gaan (op visite of echt de stad in ofzo) dan hebben ze altijd hun zomerschoenen aan. Het is meer voor de kleine stukjes hier buiten even naar de buurtsuper, naar de buren en dat soort dingen. Dan kan het dus wel lijkt me.

Zijn/vallen die dingen net zo breed als ze lijken? Dan is het helemaal een uitkomst met meneer's extreem brede stampertjes. (scheelt weer tig winkels afstruinen )
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † zaterdag 5 april 2008 @ 12:49:01 #200
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57847629
ik heb ze onlangs voor mezelf gekocht om in de tuin te werken (lees:kippenstront te ruimen )
en het valt me mee. ze zitten enorm lekker. zo lekker dat ik er nu een paar heb gekocht om te proberen op mijn werk. (een wat elegantere uitvoering, met bloemen)
pi_57847745
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:56 schreef texelonia het volgende:
Ja ik zou anders niet weten wat het anders kan zijn. En hoe kom je daar dan achter. Omstebeurt alle dingen die je eet en drinkt, maar ook douchegel, shampoo, wasmiddel etc, allemaal weglaten en weer gebruiken om te kijken of dat het is. Ben je wel een tijdje mee bezig dan
Ik denk (denk hé) dat ik daarvoor naar een dermatoloog ben geweest... Ik ben vroeger alleszins bij een huidspecialist geweest en kan me anders niet voorstellen waarom ik er zou geweest zijn.
pi_57848028
noli: ik heb ze op de markt gekocht (2 voor 7,50) voor de kids (juist ook voor in de zandbak, water, strand etc) jayden heb ook een brede en hoge wreef, maar ze zitten bij hem gewoon goed
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:15:50 #203
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57848092
Tex, allergieen komen en gaan wanneer het ze uitkomt heeft de dermatoloog hier verteld toen ik met Saskia kwam. En je kunt echt voor de meest piepkleine toevoegingen in een bepaald product of conserveringsmiddel of watdanook allergisch worden van de een op de andere dag.
Erg lastig idd om achter te komen waar het van komt.. ik ben bij Saskia ook al 2,5 jaar op zoek maar kom er maar niet achter waarvoor ze allergisch zou kunnen zijn, al heeft een verminderde weerstand en vermoeidheid bij haar ook wel effect en versterkt de allergie.

Saskia had vorig jaar ook crocs. Ideaal Even kijken of ze die van vorig jaar nog past (waren toen een klein beetje te groot) en anders komen er gegarandeerd nieuwe
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57848593
He bah Tex, lastig als je niet weet waar zo'n allergische reactie vandaan komt... Weet je waar ik allergisch voor ben? Crocs. Maar dat komt misschien wel doordat ik al een maand of 7 het ziekenhuis platloop om mijn vader op te zoeken en ie-der-een daar van die lompe dingen draagt. Soms nog met speldjes met figuurtjes erin gestoken ook. Ieder zijn ding, maar dit is niet het mijne. Al zou het nog zo goddelijk lopen. Hetzelfde had ik met Uggs. Dan kunnen die nog zo als pantoffeltjes voelen, maar ik ga toch ook niet op mijn sloffen de stad in?!

Even wat anders:
mijn schoonmoeder heeft een thuiskapper. Een jonge vent die bij een hippe dure kapsalon werkt, maar 's avonds wat bijknipt ( ) bij bekenden. Nou zou hij mij dus vorige week knippen, is hooooog nodig. Hij vroeg wat ik wilde en ik zei: "Verzin maar wat. Als het maar weer echt een kapsel is, niet idioot kort en lekker hip. Voor mijn part nog asymetrisch ook, verzin het maar."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen gooide hij nog net niet zijn schaar van zich af en reageerde hij met een opgetogen: "Oh! Maar dan knip ik je niet. Als je dat niet erg vindt."

Blijkt dat hij dinsdag erg hard iemand nodig had om model te zitten. And it's gonna be me. Geen weg meer terug.
Hardloper.
IG @webkim
pi_57853545
Webkim, heldin
Fake it till you make it...
  Jubileum moderator zaterdag 5 april 2008 @ 19:54:07 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57854708
Succes Webkim
Ik heb dat 1 keer gedaan, model zijn voor mijn kapper op een congres van Kerastase, en mijn man en Belana herkende me niet eens toen ik 's avonds laat thuis kwam. Ik had haar tot op mijn billen zo'n beetje, rossig blond (zoals ik nu ook ben) en heel steil.
Ik kwam terug haar in lagen, tot op mijn schouders in 5 verschillende tinten van lichtbruin tot donkerkastanje.
Ik heb wel een geweldige dag gehad met mijn kapper toen, en ongelooflijk genoten.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 5 april 2008 @ 20:10:27 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_57855049
Grappig de meningen over crocs, ik heb ze op advies van de orthopeed.

René heeft vorig jaar de hele zomer op haar nep-crocs gebanjerd. en voor de rest als sloffen in huis.
  zaterdag 5 april 2008 @ 21:20:53 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57856523
* _Bar_ vraagt zich af hoelang ze zich nog zo beroerd blijft voelen...
Word er niet echt vrolijker van...

en de pijn in mijn rug word ook alsmaar erger, vind dit wel raar heb dit nooit eerder gehad
  Jubileum moderator zaterdag 5 april 2008 @ 21:25:16 #209
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57856638
Dan moet je wel even naar de dokter gaan Barretje, want dit schiet ook niet op he *streng kijkt*
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57856648
Webkim, ik zou dat echt niet durven.. Al maakt het ook niet uit, als ik ze aanwijzingen geef wordt het ook niet zoals ik wil.
  zaterdag 5 april 2008 @ 21:32:03 #211
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57856780
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 21:25 schreef Lois het volgende:
Dan moet je wel even naar de dokter gaan Barretje, want dit schiet ook niet op he *streng kijkt*
Ik ga maandag langs de dokter, eens kijken wat die man van me zeggen gaat, want die bruine vlekken zijn ook al zo vaag.
  zaterdag 5 april 2008 @ 21:39:10 #212
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57856924
Heel slim Bar.

Anna is gek op crocs. Altijd als we erlangs kopen bij de schoenenwinkel wil ze kijken, ze kijkt ook naar de glitterschoenen. Gelukkig zijn die allemaal te groot.

We zijn echt bezig met klussen nu. Ik vind het gewoon leuk. en heb een topic in k&w geopend
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_57857539
Ronja heeft ook crocjes. Ze noemt ze haar sokken, terwijl ze niet weet wat sokken uberhaubt zijn omdat ze haar hele leven al maillots draagt
* owlet gaat meteen op zoek ik K&W
  zaterdag 5 april 2008 @ 22:11:58 #214
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57857602
Anna heeft foffen, sloffen dus. Zo grappig.
*OUD heilige*
  zaterdag 5 april 2008 @ 22:27:14 #215
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57858010
Morgen koopzondag in Groningen iemand nog tips waar in absoluut even moet gaan kijken?
(behalve de Ikea )
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 5 april 2008 @ 22:31:33 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_57858117
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:54 schreef Lois het volgende:
Succes Webkim
Ik heb dat 1 keer gedaan, model zijn voor mijn kapper op een congres van Kerastase, en mijn man en Belana herkende me niet eens toen ik 's avonds laat thuis kwam. Ik had haar tot op mijn billen zo'n beetje, rossig blond (zoals ik nu ook ben) en heel steil.
Ik kwam terug haar in lagen, tot op mijn schouders in 5 verschillende tinten van lichtbruin tot donkerkastanje.
Ik heb wel een geweldige dag gehad met mijn kapper toen, en ongelooflijk genoten.
en het stond ook heel gaaf!!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 5 april 2008 @ 22:33:59 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_57858174
zie je crocs nou ook voor jongetjes eigenlijk?
stormy waters...
sailin'
pi_57858496
jahoor, ik heb er al genoeg jongens mee gezien.
pi_57858697
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:01:51 #220
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_57858752
Ik denk ik ga een sc-en dus ik pik de 1e de beste die ik tegen kom ind e active topics
deze dus

hoi
pi_57858767
hoi
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:26:20 #222
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57859416
hoi
Saartje
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:27:18 #223
125915 Dribbel_
pi_57859449
wat een saaie sc dit
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:28:24 #224
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57859477
jah
Saartje
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:30:22 #225
125915 Dribbel_
pi_57859526
uhuh
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:32:31 #226
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57859579
nou daar heb je het al..uitgeluld
Saartje
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:33:32 #227
125915 Dribbel_
pi_57859617
zo nog wat boeiends gedaan dan ?
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:34:59 #228
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57859666
hangt er van af wat jij boeiend noemt natuurlijk
Saartje
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:35:45 #229
125915 Dribbel_
pi_57859696
Als het beter is dat deze sc is het al boeiend
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:36:21 #230
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57859715
Maar blijf je dan wel hangen?
*OUD heilige*
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:37:53 #231
125915 Dribbel_
pi_57859756
hier ?
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:38:15 #232
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57859766
Ik heb vandaag de voeten van mijn baby blauwgeverfd en er mee gestempeld. Boeiend uh?
Saartje
pi_57863994
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 22:27 schreef Noli. het volgende:
Morgen koopzondag in Groningen iemand nog tips waar in absoluut even moet gaan kijken?
(behalve de Ikea )
Bij een terras op de grote markt en genieten van de zon die er nu nog even is

Het zal wel onwijs druk zijn vandaag!
  zondag 6 april 2008 @ 09:53:22 #234
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57864116
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † zondag 6 april 2008 @ 19:17:51 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57874620
ik zit met een vraag, maar het lijkt me niet belangrijk genoeg om er een topic over te maken.
maar ik ben dus benieuwd naar hoe de kinderen die op school overblijven hun brood bewaren.
heeft school een koelkast waar dat inkan of moet het in de tas aan de kapstok bewaard worden?
luca wil altijd kipfilet of leverpastei op zijn brood voor de overblijf, maar er is dus geen koeling.
is het overdreven als ik me zorgen maak dat het bederft? (ik moet er wel bij zeggen dat onder de kapstokken de kachels op het ogenblik volop branden, wat wel lekker is voor een natte jas, maar ik heb zo mijn twijfels over vleeswaren/broodbeleg )
ben ik een zeikerd als ik het aankaart met de juf? kennelijk hebben de andere ouders er geen probleem mee of geven die ander beleg op het brood.
  zondag 6 april 2008 @ 19:20:43 #236
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57874688
Herkenbaar probleem lady-wrb! Ik kwam er pas koelelemten voor tegen, die zijn plat en passen in een broodblik. Ze houden de boterhammen net ff langer koel. Andere oplossing kan zijn bevroren boterhammen mee te geven, die zijn dan tegen de lunchpauze wel ontdooid.
Ik gaf anders ook nooit vleeswaren mee hoor, te bang voor bederf
Saartje
pi_57875798
Mijn date is weer weg Maar gelukkig komt ie woensdagavond weer
Liefde
  zondag 6 april 2008 @ 20:29:55 #238
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57876077
Geslaagd dus?

Bevroren brood inderdaad, scheelt net weer iets.
*OUD heilige*
  Jubileum moderator zondag 6 april 2008 @ 20:54:12 #239
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57876620
Eva heeft geen koeling op school, en krijgt dus ook geen vleeswaren mee. We hebben dat 1 keer gedaan, toen heeft ze de hele taxi ondergespuugd dus dat doen we niet meer.

Crocs kunnen ook voor jongetjes hoor Belaan, Bram heeft ze ook en ze staan geweldig leuk! Eva heeft Crocs sandaaltjes, slippertjes en nu ook de klompjes (de originele). De sandalen en klompjes draagt ze steevast met sokken erin alleen bij de slippertjes kan dat echt niet. (als ze op blote voetjes is trekt ze het vel van haar tenen af, dus dan maar vreemd en met sokken erin).

Ik zag net dat ze nu ook de Lelli Kelly schoentjes bij Scapino verkopen Dat scheelt weer een ritje naar de stad, want Iris wil niets anders
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57876741
Maneki! Ik wil ook stempelen; goed idee!
MeNicole: doe -es wat meer vertellen?
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † zondag 6 april 2008 @ 20:59:09 #241
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57876743
oef, lelli kelly schoenen
ik vind ze gruwelijk, maar aan de andere kant kan ik me ook zo voorstellen dat kleine meisjes er weg van zijn (* lady-wrb wou vroeger heel graag zwarte lakschoenen, maar kreeg ze nooit )
pi_57876769
Ik snap het niet geloof ik. Wij nemen toch zelf ook boterhammen mee naar het werk en laten die toch aan de middagpauze in onze tas? Ik ben daar nog nooit ziek van geworden hoor
  † In Memoriam † zondag 6 april 2008 @ 21:01:25 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57876784
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Herkenbaar probleem lady-wrb! Ik kwam er pas koelelemten voor tegen, die zijn plat en passen in een broodblik. Ze houden de boterhammen net ff langer koel. Andere oplossing kan zijn bevroren boterhammen mee te geven, die zijn dan tegen de lunchpauze wel ontdooid.
Ik gaf anders ook nooit vleeswaren mee hoor, te bang voor bederf
die van mij wil absoluut geen zoet op brood. het moet leverpastei zijn en sinds kort ook kipfilet.

waar zijn die koelelementen te koop? dat lijkt me wel wat
pi_57877228
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:59 schreef Webkim het volgende:
MeNicole: doe -es wat meer vertellen?
Nee sorry hier moeten jullie het voor nu even mee doen. Pas als we allebei zeker zijn van onze zaak zal ik meer vertellen.
Liefde
  zondag 6 april 2008 @ 23:30:17 #245
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57880234
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:01 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

die van mij wil absoluut geen zoet op brood. het moet leverpastei zijn en sinds kort ook kipfilet.

waar zijn die koelelementen te koop? dat lijkt me wel wat
Ik had ze bij de Intratuin weg, bij de eet-afdeling
Saartje
  zondag 6 april 2008 @ 23:36:14 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_57880355
Je zou zoiets moeten hebben :

http://www.gimeg.nl/?sc_id=567&sp_id=265
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 april 2008 @ 11:01:31 #247
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57885150
bij warm weer kregen wij een klein koelblok mee in de tas.
en we hadden voor t drinken een thermosbeker, in de winter choco, soep of thee erin en in de zomer lekker met ijsblokjes erin
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 7 april 2008 @ 11:14:35 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57885365
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:00 schreef danosa het volgende:
Ik snap het niet geloof ik. Wij nemen toch zelf ook boterhammen mee naar het werk en laten die toch aan de middagpauze in onze tas? Ik ben daar nog nooit ziek van geworden hoor

Ik zat me gisteren al af te vragen of ik nou zo gek was dat ik mijn brood zelf ook nooit in de koeling doe.
pi_57885518
ha, ik ben gelukkig niet de enige Ik heb echt nog nooit gekoeld brood gegeten en ik ben er nooit ziek van geworden. Maar ik kan me ook niet herinneren dat mijn tas op de kachel stond dus zo heel warm zal het niet geweest zijn.
  maandag 7 april 2008 @ 11:49:26 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57886108
ik mag zo naar het ziekenhuis toe, om bloed te laten prikken en wat weefselmonsters te laten maken...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 april 2008 @ 12:12:07 #251
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57886593
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:22 schreef owlet het volgende:
ha, ik ben gelukkig niet de enige Ik heb echt nog nooit gekoeld brood gegeten en ik ben er nooit ziek van geworden. Maar ik kan me ook niet herinneren dat mijn tas op de kachel stond dus zo heel warm zal het niet geweest zijn.
k doe dan ook nooit iets op brood dat echt kan bederven omdat ik ingedroogde pate bv niet lekker vind
geef mij maar kaas of smeerkaas op t brood

@bar, sterkte meid
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57886732
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:00 schreef danosa het volgende:
Eh nee, ik neem nooit brood mee naar m'n werk. Nooit gedaan ook. Ik vind beleg wat al een paar uur op brood zit, echt niet lekker. Ik lust alleen maar kaas op brood en dat wordt dan zo zweterig....

Dus zo'n gek idee vind ik het niet.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † maandag 7 april 2008 @ 12:30:59 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_57886950
Ik neem vaak mn brood en het beleg los mee, bakje salade of zo, anders zit het allemaal zo klef in mn brood getrokken en is mn brood spons geworden
  maandag 7 april 2008 @ 12:31:03 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_57886953
Ik vind van dat halfdroge brood het ergste wat er is. Ik smeer mijn brood dus altijd pas op kantoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 april 2008 @ 12:34:35 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57887009
tegenwoordig als je brood in een goede broodtrommel stopt, word het toch nooit sompig?
Of klef althans mijn ervaring ermee hoor.

Maar hier ook gewoon bevroren brood met beleg, gaat prima, en lekker vers
pi_57887067
Bar waar gaan ze weefseldingen van nemen?

bevroren brood ook hier en van niet gekoeld zijn we ook nog nooit ziek geworden.
  maandag 7 april 2008 @ 12:54:33 #257
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57887409
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:37 schreef Anitra het volgende:
Bar waar gaan ze weefseldingen van nemen?
Van rare vlekken die gegroeid zijn en die her en der op mijn lichaam van de een op andere dag gekomen zijn....
Beetje vaag dus
pi_57887447
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:54 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Van rare vlekken die gegroeid zijn en die her en der op mijn lichaam van de een op andere dag gekomen zijn....
Beetje vaag dus
ieuw ja das zeker vaag. Hopenlijk weten ze door die tests wat het is.
  maandag 7 april 2008 @ 12:59:28 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57887506
En het bloed heeft daar ook mee te maken, maar ook omdat ik alsmaar zo moe ben, al steek ik dat weer op gewoon te weinig rust genomen door eigen toedoen.....
Maar okay beetje extra kijken kan nooit kwaad denk ik.
Ben al lang blij dat ik sinds gisteravond tot nu alweer lekker koortsvrij ben
pi_57887937
Moeheid kan van zo veel komen das het moeilijke eraan, maar geen koorts is hee fijn! En koorts maakt ook moe Hopenlijk komt er iets uit en dat het dan behandeld kan worden en j eraf bent want door sukkelen is ook niks.
  maandag 7 april 2008 @ 13:48:32 #261
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_57888371
Sterkte Bar, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Volgens mij ben je ook al heel lang, heel hard aan het werk. Misschien helpt rustiger aan doen al wel een hoop.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 7 april 2008 @ 15:55:13 #262
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_57890656
Goedemiddag

* komt weer even koekeloeren
Make love, not war ☮
  maandag 7 april 2008 @ 16:04:35 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57890864
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:48 schreef livelink het volgende:
Sterkte Bar, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Volgens mij ben je ook al heel lang, heel hard aan het werk. Misschien helpt rustiger aan doen al wel een hoop.
Rustiger aandoen tja we doen ons best....

Heb vandaag wel gebeld dat ik er woensdag gewoon weer ben op het werk, en de rest even tot eind van de week afwachten nu
pi_57890932
Jullie mogen raden waar mijn zoekgeraakte Lilypad was.
Hardloper.
IG @webkim
pi_57891220
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:07 schreef Webkim het volgende:
Jullie mogen raden waar mijn zoekgeraakte Lilypad was.
op je rug?
  maandag 7 april 2008 @ 16:25:08 #266
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57891287
In je broekzak van een broek die in de was zat? In de koelkast? Tussen het oude brood? Bij je lenzen?
Vertel!
Saartje
pi_57891391
in een vieze luier! Daar heb ik wel eens een babysokje teruggevonden
pi_57891462
In een BH?
pi_57891465
Onderop de koektrommel.
(Die ik eigenlijk als de pest zou moeten mijden...)
Hardloper.
IG @webkim
pi_57891497
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:34 schreef Webkim het volgende:
Onderop de koektrommel.
(Die ik eigenlijk als de pest zou moeten mijden...)
  maandag 7 april 2008 @ 16:37:10 #271
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57891514
Saartje
  maandag 7 april 2008 @ 16:47:03 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57891707
Waar een koeketrommel wel niet goed voor is

is dat een stille hint geweest om eens keertje koekjes te bakken met moedermelk
  maandag 7 april 2008 @ 19:36:21 #273
37150 livelink
pi_57895115
Webkim

Bar, waarom is rustiger aandoen zo onmogelijk? Ze zijn toch op zoek naar extra personeel bij jullie, of had ik dat verkeerd begrepen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 april 2008 @ 19:37:41 #274
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57895146
pfff
soms he, zou ik willen dat ik n been gebroken had
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 7 april 2008 @ 19:47:43 #275
37150 livelink
pi_57895394
Ja, een gebroken been is wel voor iedereen duidelijk Ynske. Heb je nog steeds veel last? Een vriendin van mij heeft 3 weken geleden een hersenschudding opgelopen en kan nog steeds helemaal niks. Verdraagt nog geen geluid en licht en slaapt 's middags nog een paar uur. Ik wist niet dat je zo lang last van een hersenschudding kon hebben.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 april 2008 @ 19:51:44 #276
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57895493
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef livelink het volgende:
Ja, een gebroken been is wel voor iedereen duidelijk Ynske. Heb je nog steeds veel last? Een vriendin van mij heeft 3 weken geleden een hersenschudding opgelopen en kan nog steeds helemaal niks. Verdraagt nog geen geluid en licht en slaapt 's middags nog een paar uur. Ik wist niet dat je zo lang last van een hersenschudding kon hebben.
t geklutste is geloof ik ver over
maar heb heel veel last van mijn nek en spanning
veel mensen om me heen, geluiden enzo zorgt dat ik in een mum van tijd compleet gespannen ben en hoofdpijn heb en tegen de tranen aan t vechten ben.

moet iig woensdag naar de dokter voor de bloeddruk te laten meten
smiddags door naar de fysio
de week erna naar een psycholoog
en wachten tot de t uwv weer belt wanneer ik naar de arboarts kan, tot dan rustigaan doen
vind t zelf alleen zo moeilijk om dr mee om te gaan
ben niet iemand die op zijn gat wil zitten, wil echt wel werken maar t gaat gewoon niet
en dan van t uitzendbureau vandaag te horen krijgen dat ik met t werk moet gaan bellen om te vertellen hoe het met me is... zit nu alweer van de dag na pasen thuis, maar iets gehoord van t werk?

en dan kan ik wel gaan photoshoppen, dr ligt nog genoeg, maar zelfs daar kan ik me niet op concentreren, laat staan een boek lezen of iets
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 7 april 2008 @ 20:08:00 #277
37150 livelink
pi_57895841
Het klinkt behoorlijk heftig, Ynske. Toch wel een beetje zoals mijn vriendin het ook ervaart.
Krijg je als uitzendkracht wel geld als je ziek bent? Ik heb zelf jarenlang als uitzendkracht gewerkt, maar ik weet dat eigenlijk niet meer.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 april 2008 @ 20:28:55 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57896262
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:08 schreef livelink het volgende:
Het klinkt behoorlijk heftig, Ynske. Toch wel een beetje zoals mijn vriendin het ook ervaart.
Krijg je als uitzendkracht wel geld als je ziek bent? Ik heb zelf jarenlang als uitzendkracht gewerkt, maar ik weet dat eigenlijk niet meer.
70% via het uwv gelukkig
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 7 april 2008 @ 21:29:21 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57897489
Lieve dames, willen jullie een klein beetje uitkijken dat dit niet een 2e 'R&P - Hoe voel je je nu?' gaat worden?

Dit staat in sub omdat we niet gelijk keihard willen zeggen 'kap er eens mee, het mag niet meer' maar een klein beetje minder mag wel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 april 2008 @ 21:33:01 #280
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57897583
sorry
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 7 april 2008 @ 21:36:42 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57897706
Je hoeft geen sorry te zeggen! Dat is nou juist niet de bedoeling.
pi_57900205
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve dames, willen jullie een klein beetje uitkijken dat dit niet een 2e 'R&P - Hoe voel je je nu?' gaat worden?

Dit staat in sub omdat we niet gelijk keihard willen zeggen 'kap er eens mee, het mag niet meer' maar een klein beetje minder mag wel.

Het valt meteen stil hier
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 7 april 2008 @ 23:37:44 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57900854
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:36 schreef livelink het volgende:
Webkim

Bar, waarom is rustiger aandoen zo onmogelijk? Ze zijn toch op zoek naar extra personeel bij jullie, of had ik dat verkeerd begrepen?
We zijn idd wel opzoek naar nieuw extra personeel, maar goed gewillig personeel is echt nog niet makkelijk te vinden....
En dat merken we momenteel maar al te goed
  maandag 7 april 2008 @ 23:54:35 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57901226
Ik ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt Bar, het klinkt iig erg mysterieus met die vlekken enzo. Tijd om je eens binnenstebuiten te keren.
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:05:05 #285
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_57901399
Oooh kom ik ff hier kijken lees ik over rare vlekken bij Bar, sterkte bij de huisarts ik ben erg benieuwd.

Ynske met een hersenschudding lekker rustig aan doen en zorgen dat je veel in het donker ligt zonder tv of radio enz aan, dan voel je je uiteindelijk sneller beter bij. Iedere prikkel is eigenlijk al te veel.

Ik heb eigenlijk zelf weinig nieuws te melden, tja het gaat goed
Mama van Isa en Ties
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2008 @ 09:23:31 #286
7074 moussy
kuttekop
pi_57904448
Ik ben in de trutmode met nagellakjes en zo, ben ik nu ook helemaal vertrut, fietstassen zitten al láng op mn moederfiets. En zelfs een bakkersrek met mand... volgens mij is het gebeurd met me
pi_57904493
Mous

Wij gaan vrijdag met z'n tweeën naar Milaan Een impuls-weekendje-weg
Ik heb er zo'n zin in!
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2008 @ 09:33:32 #288
7074 moussy
kuttekop
pi_57904563
Maar tis echt leuk hoor

Lekker snoop!!
pi_57904795
Kan jíj dat Mous? Wat ingenieus zeg, ik kan nog niet eens mijn nagels normaal lakken
Ziet er prachtig uit man!

een bakkersrek met mand
die vind ik ook zooo leuk!

Snoopy veel plezier!!!
Waar blijven de kindertjes?
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:52:48 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57904931
Snoop! Wat leuk!

Knap zeg Mous, ik moet idd ook altijd nog erg mijn best doen om niet mijn nagelriemen mee te nemen enzo.
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2008 @ 09:57:45 #291
7074 moussy
kuttekop
pi_57905009
Je eigen hand op de foto zetten is moeilijker

Het is echt heel simpel, gewoon een beetje stempelen a la kleuterschool en dan een lakje er overheen om de stempel vast te houden

dit zit er nu bijna een week op, een 'simpel nagelprutsje'
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:21:11 #292
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57905478
Maar Mous moet je dan elke keer dat je een vinger nagel gedaan hebt die stempel en dat hele spullie weer schoonmaken of kun je met één keer die stempel 'inkten' meerdere nagels doen?

* Noli. heeft pas het voorste zitje van de mammafiets getrokken en wil nu ook zo'n bakkersrek
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2008 @ 10:24:17 #293
7074 moussy
kuttekop
pi_57905530
neuh niet schoonmaaken, maar gewoon weer een nieuw kloddertje lak op het stempelplaatje smeren en als je dan helemaal klaar bent maak je het schoon.

Halfords heeft die rekken vaak in de aanbieding. Met Cas voor op en een open mand was het niet écht een succes, ik bleef mn boodschappen oprapen, maar dat jong zit nog steeds regelmatig voor op
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:42:56 #294
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57905882
Ik zie het helemaal voor me.
Oudste hier kan nu zelf fietsen en ik vond het onnodig om altijd maar twee zitjes op de fiets te hebben als ik er toch maar één gebruik. Als het nodig is zet ik 'm er ook zo weer op trouwens. Maar op dit moment ziet de fiets er aan de voorkant zo leeg uit. Ik had al zitten twijfelen of ik mijn fiets anders niet zou inruilen voor een MPB (leek me ook wel handig met postlopen toen) maar dat vond ik ook weer wat overdreven. Die van mij is ook veel mooier want die is knaloranje en daar kan vast ook wel een rek op gefabriekt worden.

Ow heb je trouwens nog wat gehoord van je glansshampoosnotjesdingespost gehoord?
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2008 @ 10:51:53 #295
7074 moussy
kuttekop
pi_57906064
Nee niet eens!! Zal ik hem gewoon nog eens opsturen?
pi_57906638
Dat ziet er 'echt' uit zeg Mous

De kindjes gaan naar opa en oma
pi_57907041
ieuw ik vind dat gepriegel op en met nagels helemaal niks. maar wel knap dat je 't zo netjes kunt, op de vierkante millimeter.

nog even ontopic voor 't bankje vol is: Piet heeft een mooie ooievaar gemaakt op school:

ze heet Louise.
pi_57907181
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:48 schreef bixister het volgende:

ze heet Louise.

Echt heel mooi zeg
  dinsdag 8 april 2008 @ 12:08:54 #299
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57907416
Wauw Piet!
Maxi, Midi & Mini
pi_57907532
leuk he? met wasco en waterverf.

en ons uitzicht aan de achterkant is ook erg lenteachtig sinds een paar dagen:

snoopy wat een heerlijk plan, zo'n weekendje weg! heel veel plezier!
  dinsdag 8 april 2008 @ 12:56:41 #301
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57908290
Snoopy heel veel plezier met jullie weekendje weg
En wat een mooie achterkant hebben jullie toch Bixister
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')