abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57748461
dus!
Screw them.
We're going home.
pi_57748632
anders wil ik 'm wel maneki!
pi_57748723
Kijk es an, Bix to the rescue!
Screw them.
We're going home.
  maandag 31 maart 2008 @ 22:51:44 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_57748799
Ik heb die van de AH bovenop de kast zitten hier (maar zonder doos)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57748828
Oh maar ik hoef de doos ook niet
Screw them.
We're going home.
  maandag 31 maart 2008 @ 22:55:45 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_57748920
Owwww, ik dacht dat je ze graag in de doos wilde hebben ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57748997
Neuh, ooit worden ze vrijgelaten!
Screw them.
We're going home.
  maandag 31 maart 2008 @ 23:01:04 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57749096
Wat zijn ze leuk zeg!

Leuk joh... dat hyves... 1 van mijn vriendinnetjes is nogal erg van de kettingberichten.
Nu net weer eentje over een ziek kindje en dat je de mail door moet sturen want AOL telt dat en dan krijgen ze per bericht 32 cent etc. etc.
En het eindigt met:
"En ben je te egoïstisch om 10-15 minuten van je tijd te spenderen om dit bericht naar enkele personen door te sturen, wel dan ben je een zieke geest."
Liefdevol nietwaar?
pi_57749169
quote:
Op maandag 31 maart 2008 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Wat zijn ze leuk zeg!

Leuk joh... dat hyves... 1 van mijn vriendinnetjes is nogal erg van de kettingberichten.
Nu net weer eentje over een ziek kindje en dat je de mail door moet sturen want AOL telt dat en dan krijgen ze per bericht 32 cent etc. etc.
En het eindigt met:
"En ben je te egoïstisch om 10-15 minuten van je tijd te spenderen om dit bericht naar enkele personen door te sturen, wel dan ben je een zieke geest."
Liefdevol nietwaar?

Ja, altijd leuk, die dingen. En zo betrouwbaar ook
Screw them.
We're going home.
pi_57749185
hmmz, zulke berichtjes krijgen van mij altijd een heel gezellig antwoord.
  maandag 31 maart 2008 @ 23:08:40 #11
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57749340
Er was ook ooit zo'n doorstuurmailtje waarin over de bekendste mailtjes/verhalen werd uitgelegd waarom het onmogelijk was dat dat echt zo zou zijn, etc. En waarin uiteraard ook werd uitgelegd dat ze hoogst irritant waren, oftewel, rot op met je mailtjes!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_57749417
en tex, aan hoeveel mensen moest je dat mailtje doorsturen om 't ongeluk te bezweren?
  maandag 31 maart 2008 @ 23:12:51 #13
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57749503

Zoveel mogelijk mensen denk ik, destegroter is de kans dat mensen jou die mailtjes niet meer sturen, en daar word je tot op zekere hoogte toch zeker heel gelukkig van
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 31 maart 2008 @ 23:16:00 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_57749611
Op zich vind ik die mailtjes niet zo erg, die gaan rechtstreeks mijn spambox in, maar ik baal altijd van die mensen die dan hele lijsten met emailadressen in de AAN: zetten in plaats van netjes alles in de BCC zodat niet iedereen mijn emailadres heeft die ook die brief krijgt en er wat mee doet en mij dus nog een keer dat ding stuurt en naar tig andere mensen waardoor je emailadres steeds vaker gebruikt wordt voor spam enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57749657
quote:
Op maandag 31 maart 2008 23:16 schreef Troel het volgende:
Op zich vind ik die mailtjes niet zo erg, die gaan rechtstreeks mijn spambox in, maar ik baal altijd van die mensen die dan hele lijsten met emailadressen in de AAN: zetten in plaats van netjes alles in de BCC zodat niet iedereen mijn emailadres heeft die ook die brief krijgt en er wat mee doet en mij dus nog een keer dat ding stuurt en naar tig andere mensen waardoor je emailadres steeds vaker gebruikt wordt voor spam enzo
Ja daar heb ik ook echt een pesthekel aan!
Ik krijg nu gewoon spam van mn eigen email adres
Dan sta je wel ff raar te kijken.
Screw them.
We're going home.
pi_57749688
ja, dat vind ik ook uiterst irritant troel. ik ben blij dat ik binnenkort een nieuw internetabonnement kan nemen met vers e-mail adres. momenteel moet ik ongeveer 200 spamberichten per dag verwijderen.

tex: wel aan allemaal tegelijk dus he, in 't 'AAN' venstertje. voeg Troel ook even toe.
pi_57754117
Goedemorgen

Iemand een stukje taart met koffie of thee??

Ik heb vandaag 4 jaar " verkering"

Hier gaan spammetjes op Hyves trouwens ook direct de prullenbak in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 1 april 2008 @ 08:16:16 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57754359
Lekker taart Gefeliciteerd, Vicky!

Ik zag laatst iets ergens op hyves tegen die ketting-dingen. Was geloof ik zo'n algemene hyve ofzo. Ik dacht nog "dat moet ik onthouden" maar mijn hersenen waren nogal verweekt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57754375
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 08:16 schreef E.T. het volgende:
Lekker taart Gefeliciteerd, Vicky!

Ik zag laatst iets ergens op hyves tegen die ketting-dingen. Was geloof ik zo'n algemene hyve ofzo. Ik dacht nog "dat moet ik onthouden" maar mijn hersenen waren nogal verweekt
Ik heb zo'n gadget op mijn hyves staan tegen die kettingrotzooi..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_57754419
Hee Bix, da's wel een goeie! Een nieuw e-mail adres nemen. Wij gaan (als het goed is ) binnenkort verhuizen en ik wilde perse mijn huidige e-mailadres houden maar misschien is dit juist een goede reden om wel over te stappen naar iets anders. Zijn we gelijk van al die rotzooi af en kunnen we een goedkopere aanbieder nemen.

Oh ja, gisteren even op Uitzending gemist naar die uitzending van Zembla gekeken over balansventilatie in nieuwbouwwoningen en hoe ziek mensen daar van kunnen worden. 3x raden wat wij in ons nieuwe huis krijgen Gelukkig hebben we wel veel ramen die open kunnen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 1 april 2008 @ 08:44:28 #21
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57754627
Gefeliciteerd Vicky!
Euh ff voor de zekerheid..hoeveel ooievaars moet ik nou meenemen? 1 of 2? Ik heb met Saartje ook weer een stuk van mijn hersenen mee uitgeperst vrees ik
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 08:46:58 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57754650
hier gelukkig geen last van spam
alleen op mijn hotmaill dan maar dat gebruik ik al heel lang niet echt meer, ja voor msn

verder ben ik blij dat bij mijn hoster een enorme spamblock zit

@bar, succes met lightroom, ik vind t een rukprogramma
geef mij maar gewoon cs3

zo vandaag rustigaan wat opruimen
en morgen komt mijn mams op bezoek
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57754668
Vicky van harte met jullie 4 jaar verkering .
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 08:53:56 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57754718
gefeliciteerd vicky
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 1 april 2008 @ 09:08:35 #25
108648 cattie
lieve moeder
pi_57754869
Gefeliciteerd Vicky!

1 van mijn katten is zoek... Vanmorgen was hij er opeens niet (het kattenluikje staat ook 's nachts open). Dit keer is het niet de kleine avonturierster die vaak buiten is, maar de grote domoor die altijd op de bank ligt. Ik heb al een rondje in de wijk gelopen, maar heb hem nog niet gezien. Hopelijk komt hij snel weer binnenlopen.
pi_57755621
Ik hoop het ook Cattie.

Vicky, van harte met jullie 4-jarig bestaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57755636
Wij hadden hetzelfde probleem afgelopen weekend, cattie. Het hele weekend gespendeerd met door de wijk lopen en roepen en buren vragen of ze in hun schuur willen kijken.
Niet leuk

Onze grote rode "bankhangkater" is zaterdagmorgen de deur uitgelopen en kwam niet meer terug. Onze katten zitten 's avonds en s' nachts altijd binnen (luik dicht).

Gelukkig kwam hij zondagavond ineens binnenlopen. Vloog meteen naar de etensbak en hij voelde stoffig en muf aan. Heeft vast opgesloten gezeten ergens..
pi_57755761
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 09:08 schreef cattie het volgende:
Gefeliciteerd Vicky!

1 van mijn katten is zoek... Vanmorgen was hij er opeens niet (het kattenluikje staat ook 's nachts open). Dit keer is het niet de kleine avonturierster die vaak buiten is, maar de grote domoor die altijd op de bank ligt. Ik heb al een rondje in de wijk gelopen, maar heb hem nog niet gezien. Hopelijk komt hij snel weer binnenlopen.
Das onrustig, Cattie. Hopelijk komt hij snel weer binnen wandelen.
pi_57755765
Hoop dat hij snel weer binnenloopt Cattie. Hier juist de kleinste naar buiten gebonjourd om het maar zo te zeggen. Die zat onze hoogbejaarde poes zo te pesten dat het arme beest geen poot meer kon bewegen. Dus die heeft een half uur voor de deur zitten miauwen en nu is ze al een poos in de tuin aan het rondjes rennen. Energie teveel lijkt het wel...

Vicky gefeliciteerd.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 10:22:25 #30
7074 moussy
kuttekop
pi_57755991
quote:
Wat zijn ze leuk zeg!

En het eindigt met:
Liefdevol nietwaar?
gewoon deze terugsturen

Let op, belangrijk bericht!!!!

Hallo allemaal!

Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit kettingmails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:

1: ga ik nooit meer naar de bioscoop uit angst te gaan zitten op een door AIDS besmette naald.

2: heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van Amy Bruce, het arme kind waarvan ik al zo'n 7000 keer begreep dat ze zwaar ziek is. (en een wonderkind bovendien, ze is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)

3: heb ik mijn gratis NOKIA GSM of wat voor toestel dan ook, nooit gekregen en heb ik mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen..

4: heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered.

5: is mijn e-mail account al zo'n 187 keer bijna gewist.

6: Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt)

7: heb ik inmiddels zo'n 300 jaar ongeluk opgespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd.

8: Bil Gates is Failliet!!! Dit omdat ik vreselijk rijk ben geworden door een Intel en AOL experiment.

Jullie allemaal super bedankt !!!

LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een groep zeldzame dinosaurussen uw hele familie komen verslinden.

Let op, het is waar !!! 't Is niet om te lachen, ik heb het zelf meegemaakt !!! ( ¿¿¿ leef ik dan nog wel ¿¿¿

ALS JE DIE KETTINGMAILS ZO BEU BENT, STUUR DAN DIT BERICHT DOOR EN HOPELIJK IS DIT DAN OOK DE LAATSTE KETTINGMAIL DIE JE ZAL ONTVANGEN.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 10:24:59 #31
7074 moussy
kuttekop
pi_57756030
Gefeliciteerd Vicky!

Ik heb net volgens mij een halve rel veroorzaakt buiten met het uitlaten van de hond... Onze hond los, ziet een ander hondje, rent er op af om te spelen, hondje rent blaffend weg, onze hond er achter aan, die dacht waarschijnlijk LEUK, spelen!! Gaat dat kleine hondje toch spurten en speren, alleen kon ik onze hond terug roepen... Ik vrees dat die vrouw het halve dorp door heeft moeten rennen.
  dinsdag 1 april 2008 @ 11:23:44 #32
108648 cattie
lieve moeder
pi_57757053
Dat kleine hondje heeft wel zijn lichaamsbeweging voor vandaag gehad!

Nog geen zicht op de grote witte kater... Ik bedacht me net dat hij gisteren voor zijn doen ook veel naar buiten is geweest, misschien heeft hij de behoefte om de buurt te verkennen ofzo...
pi_57757171
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 08:25 schreef snoopy het volgende:
Hee Bix, da's wel een goeie! Een nieuw e-mail adres nemen. Wij gaan (als het goed is ) binnenkort verhuizen en ik wilde perse mijn huidige e-mailadres houden maar misschien is dit juist een goede reden om wel over te stappen naar iets anders. Zijn we gelijk van al die rotzooi af en kunnen we een goedkopere aanbieder nemen.

Oh ja, gisteren even op Uitzending gemist naar die uitzending van Zembla gekeken over balansventilatie in nieuwbouwwoningen en hoe ziek mensen daar van kunnen worden. 3x raden wat wij in ons nieuwe huis krijgen Gelukkig hebben we wel veel ramen die open kunnen.
Hetgeen ik ervan weet is dat de balansventilatie in een bepaalde wijk in Nederland verkeerd ingesteld was waardoor mensen ziek werden. Ook werd het systeem niet onderhouden (bij balansventilatie moet je de filters om de 3 (denk ik) maand stofzuigen en om de 6 maand (again, denk ik) vervangen. Vuile filters = vuile lucht = .... na ja, niet goed dus
Wij overwegen ook dit systeem... Alleen jammer dat het zo duur is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 11:36:10 #34
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57757311
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 08:25 schreef snoopy het volgende:

ik heb m vanmorgen gekeken
de reden waarom t daar fout gegaan is, is omdat er oa het materiaal niet op de juiste manier is aangelegd, daarbij geen tot weinig mogelijkheid tot luchten en door de vochtige lucht van buiten krijg je in de warmte van het huis sneller kans op schimmelvorming enzo
in die woningen is er echt stapel op stapel fout gegaan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57757356
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:36 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik heb m vanmorgen gekeken
de reden waarom t daar fout gegaan is, is omdat er oa het materiaal niet op de juiste manier is aangelegd, daarbij geen tot weinig mogelijkheid tot luchten en door de vochtige lucht van buiten krijg je in de warmte van het huis sneller kans op schimmelvorming enzo
in die woningen is er echt stapel op stapel fout gegaan
Ook en dit samen met mensen die maar half wisten dat dit systeem geïnstalleerd was.
pi_57757836
Whoehee ik ben een nieuwe pilsoort aan het proberen. Idee van mijn zus, de apotheker
Koppijn, maagpijn en rare steken in mijn buik

Vanmiddag maar meteen mijn oude vertrouwde pillies weer ophalen.
Ik ben er nog sjaggo van ook en in gedachten heb ik al de helft van Vicky's slagroomtaart opgegeten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:16:40 #37
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57758098
Hier geen Juffrouw Ooievaar CarOnline Wel héél veel wondersponsjes
Saartje
pi_57758945
Vicky gefeliciteerd!

Cattie wat vervelend! Wij hadden vorige week hetzelfde.
Gelukkig kwam hij na 2 dagen weer thuis! Hopelijk die van jou ook.
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:05:32 #39
16245 CarOnline
met lange O
pi_57759018
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier geen Juffrouw Ooievaar CarOnline Wel héél veel wondersponsjes
Vicky gefeliciteerd

Ah jammer Maneki, maar enorm bedankt dat je ff wilde kijken
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:07:22 #40
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57759038
Vicky gefeliciteerd
Cattie, wat vervelend en dan met dit weer. Ik hoop dat ie snel thuis komt.
Lekker douchen!
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:18:43 #41
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57760484
quote:
Wat zijn ze leuk zeg!

En het eindigt met:
Liefdevol nietwaar?
Hou die maar lekker voor jezelf dan.
Geloven mensen dat echt van zo'n brief? Ik wil ze niet, ik wil ze niet, ik wil ze niet. Eigenlijk wens je iemand gewoon een rotleven (zo lang als hij nog mag duren van de verzender, ook dat nog) toe als die niet dat wat jij wilt.

-edit-
Of eigenlijk dat wat Moussy zegt.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:20:10 #42
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57760523
Dutsj..was jij nou op zoek naar een dino-nachtlampje?
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 14:20:58 #43
7074 moussy
kuttekop
pi_57760544
Cattie, heb je amivedi en zo al gebeld?
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:22:17 #44
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57760570
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dutsj..was jij nou op zoek naar een dino-nachtlampje?
Was. Heb inmiddels een veel te duur en te klein maar kei-leuk lampje met een giraf, zebra en aap erop.
Hoezo, had je er eentje gevonden dan?
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:35:38 #45
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57760814
Ja, ik had een linkje gepost op het vorige bankje Was misschien wel wat kinderachtig, maar twas wél een dino
Saartje
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:38:55 #46
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57760866
Nou ben ik nieuwsgierig, ga even kijken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 15:26:17 #47
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57761563
reintegratiebegeleider heeft net gebeld
hij ziet me de komende 14 dagen nog niet gaan werken
moet bij de arts van hen over 14 dagen verschijnen en mag nu gewoon vrijdag naar paps en mams
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 15:39:55 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57761781
[muggenziftmodus aan] t is toch ooievaars [/muggenziftmodus uit]
of heeft ooievaren in dit geval een andere betekenis die ik gemist heb
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 15:44:17 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57761844
mag allebei Lady

ooi·e·vaar (dem; ooievaars, ooievaren)
1 grote zwart-witte watervogel met lange poten en spitse rode snavel
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 16:12:37 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57762292
jeetje, weer wat geleerd

volgens mij zijn ze bij de postbank een beetje in de war.

er valt hier net een dikke envelop in de bus geadresseerd aan de ouder(s), verzorger(s) van mevr WRB
met daaronder de kop: vraag een easy blue kinderrekening aan, zo leert uw kind met geld omgaan

ik vind van mezelf dat ik best goed met mijn geld omga en voor de easy blue rekening ben ik toch echt te oud
en mijn zoon heeft er al één (leuk computerspel zit daarbij trouwens )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')