Wat niet is, kan nog komenquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb ik jou al in mijn friends list?
Jouw heb ik alquote:Op zondag 6 april 2008 02:22 schreef Revenge2005 het volgende:
heb em gekocht hoor
Gamertag staat in me sig , dus zet me er maar bij
en ik geef ze geen ongelijk!quote:Op dinsdag 8 april 2008 06:43 schreef AQuila360 het volgende:
We willen het voor dat GTA uit is klaar hebben![]()
Als GTA eenmaal uit is zullen er niet veel mensen tijd maken voor een potje Worms
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Oke tofquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:30 schreef Genius-F het volgende:
WormsWil wel meedoen al bak ik er niet veel van.
Robdu90
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
Tot uiterlijk donderdag kun je je inschrijven en vrijdag maken we de indeling van wie tegen wie enz!
Daar hadden we jou toch al voorquote:
Ik hoop dat ik jou trefquote:
Frank, gozer, ik wil tegen jou!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:24 schreef Frankii het volgende:
omgd snel worms aanschaffen! (800 puntjes toch?)
Nou, dan meld ik me ook wel aan, kanonnenvoer spelen kan ik wel!quote:
Oke tofquote:Op woensdag 9 april 2008 11:11 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, dan meld ik me ook wel aan, kanonnenvoer spelen kan ik wel!
Ik ben wel redelijk druk met andere dingen vroeg in de avond, maar rond een uurtje of 10 's avonds spelen, of op zaterdag of zondag avond is geen probleem
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:28 schreef lennartb.nl het volgende:
lennartbnl
lennartbnl
lennartbnl
l
e
n
n
a
r
t
b
n
l
doet mee!
Een heel organisatieteam!quote:Op donderdag 10 april 2008 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
Nee gewoon in dit topic!
En dan moet je diegene tegen wie je moet even toevoegen een xbl en dan even samen een tijd afsprekenEn daarna de score hier doorgeven.
De altijd vrolijke Existenz zal dan de score etc bijhouden!
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:53 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Een heel organisatieteam!Ik ben duidelijk in een professionele Worms-omgeving terecht gekomen.
quote:
In je PM stond heel wat andersquote:Op donderdag 10 april 2008 19:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik wil je wormpje niet voelen
auw!quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:09 schreef Leonos het volgende:
Schop
Goed, zodra je klaar bent met oefenen zullen wij onze wedstrijd spelenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
Het is duidelijk dat sommige mensen nog wat moeten oefenen voordat ze aan het toernooi beginnen
Hoezo ben ik ingedeeld? Ik heb niet gezegd dat ik mee wilde doen, alleen dat ik de benodigdheden heb...quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:04 schreef existenz het volgende:
Poule 2
AQuila360 (AQuila360)
gamefreek (geemfriek)
Reintji (Baas NL)
Simsfan88 (Simsfan88)
Revenge2005 (ReVster2007)
Doe nou maar meequote:Op zondag 13 april 2008 00:14 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik ingedeeld? Ik heb niet gezegd dat ik mee wilde doen, alleen dat ik de benodigdheden heb...
Nope sorry, misschien volgende keer. Maar er is nog een poule met 4 mensen, dus moet toch geen probleem zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |